1. leht 1-st

Kas keegi teab?

Postitatud: 06.09.2005 13:22
Postitas tarts
Kui suure ja millise nurga alla tuleks panna tõukav elektri mootor(400-ne)?Mul on Ülatiivaga (tiivaulatus ~1m) lennuk ,kus mootor asub otse tiiva taga.

Postitatud: 06.09.2005 19:07
Postitas tulnuk
On tegu ikka tavalise tiiva paikutusega, mitte canard? Kui tavaline, siis peaks proppeller umbes 1-2 kraadi alla suruma, ühesõnaga mootor peab lennuki nina koguaeg allapoole lükkama. Kui on tahtmist väga tark välja paista, siis võid panna ka natuke küljele vedu, propelleri pöörlemis suunaga vastupidises suunas. Said küll pikad ja imelikud laused, kuid vast taipad.
Kokkuvõttes on siiski nii, et kõik oleneb mudelist ja võib ju teooriat panna kuid väiksemate elektrimootorite puhul pole see alla ja küljele vedu nii meeletult tähtis.

Postitatud: 07.09.2005 12:00
Postitas tarts
Kuid mille suhtes seda mõõta.Tiival on tasakumer profiil (NACA445) --äkki tiiva põhja järgi?

Postitatud: 07.09.2005 14:33
Postitas tulnuk
Seda mootori nurka mõõdetakse minuteada üldise kere-tiiva-stapi telje järgi, seega pole tiiva järgi mõtet panna, kuna tiival on ju ka enda ründenurk. Kuid siiski rõhutan, et algul võib panna julgelt täiesti neutraalselt ja sirgelt selle mootori sinna, sellise mootoriga lennuk ei kuku alla mootori nurga paarikraadise vea tõttu. Kui hakkab tunduma, et lennu ajal peab trimmeriga liialt palju tööd tegema, siis võid hakata alles proovima igasuguseid nurki ja kaldeid.

jet

Postitatud: 06.04.2007 13:44
Postitas KarlT
mul siuke küss et kas kyosho jet illusion on ka norm lennuk algajale?
kui keegi oskab vastata siis vastaku. suvalisi vastuseid ma ei soovi