HB Cyclone

Näita oma masinat ka teistele
Vasta
antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

HB Cyclone

Postitus Postitas antia » 15.01.2007 22:38

Lõpuks on siis hunnikust juppidest saanud iseseisvalt liiklev auto :)

Pilt

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 15.01.2007 22:42

ehhee :D ka kuidas kerega lood on? Alfa kere värvid ise?
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 15.01.2007 23:25

kered läksid mõlemad Taneliga Soome. 2 nädala pärast on asjad vinks-vonks :) vahepeal nagunii kusagil sõita pole...

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.01.2007 01:05

alfaga hakkad sõitma?

Palju õnne.
(Selgituseks: Sai ka kunagi proovitud... Olin mina loll või ei saanud ka teised hakkama aga alfa on räigelt ülejuhitav, võibolla on neil muidugi neljas generatsioon juba väljas)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 16.01.2007 07:27

RandoM kirjutas:alfaga hakkad sõitma?
kaks keret on, Alfa ja Stratus. eks siis peab alguses Alfa ära lammutama, kui see nii lootusetu on. või läheb ühe monstrikere kõrvale riiulisse iluasjaks ...

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.01.2007 16:47

ma pole küll aastaid paar teemas sees olnud aga siis kui mina veel sõitsin siis ta oli lootusetu. Võrreldes stratusega vähemalt :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 16.01.2007 17:07

Kas tõesti see Lexan kere nii palju mõjutab juhitavust?
Et ei ole nii ostan selle kere peale mis mulle meeldib...

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.01.2007 17:36

Do bears s**t in the woods?

Ehk lühidalt: jah.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.01.2007 19:15

juhtrajamutelitel see vist üldse A ja O :)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.01.2007 19:40

noh, autol mis kiirendab nullist sajani null koma nelja sekundiga peab aerodünaamika tõesti suhteliselt asjalik olema.

aga ilma naljata, kerest sõltub auto juhitavus väga palju.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 16.01.2007 20:01

Jah Rando, aga mitte alustajale :roll:
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.01.2007 20:06

Miks Ferrarid on punased? Sest punane värv on kiire!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.01.2007 21:03

asterix kirjutas:Jah Rando, aga mitte alustajale :roll:
Soovitan proovida. Hardi mõistab juba piisavalt sõita et erinevusest aru saada. Ülejuhitav auto on just nimelt alustajale keeruline kulgeda, ilmselt kodanikud Koppel, Luman ja Pihl saaksid alfaga ilma suuremate probleemideta hakkama.

Aga muidu: Auto paistab äge, soovitan kohe ollo letti võtta, et esmast abi saada, onroadi tasemel sõita on kordades keerulisem kui mudamaadluses läbi lüüa.
(PS: Kui kered kätte saad siis lõika postid lühemaks. Praegu on kuidagi koledad + saad raskuskeset ka alla.)

Mina tahaksin hoopis Hardile tema võistluskarjääri alguse puhul edu ja õnnestumisi soovida, ning ei tasu pead norgu lasta kui esimestel aastal kohe poodiumikohta ei tule, võit on seda magusam.

Laurile: Kunagi aretatud teooria järgi pidavat rooste ka ilgelt kiire olema aga ma ei tahaks detailidesse laskuda, ei ole eriti asi mis au teeks ilmselt :D
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Lumi
Postitusi: 31
Liitunud: 13.03.2006 19:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lumi » 25.04.2007 21:24

Mis neid keresid puudutab, siis on ka vahe ju mis tootja Alfaga meil siin
tegu on ja kuidas sa tiiva lõikad/kinnitad.
Ise olen samuti kuulnud,et Alfa kipub andma kõvasti pidamist ette.

Omadest kogemustest: Proovisin kordamööda nii Proto Mazdat kui Hpi
Alfa 156-t.Ajavõtusüsteemi siis kasutada polnud,seega raske öelda kumb kere kokkuvõttes efektiivsemalt toimis.Proovisin stocki mootoriga sõites.
Viimati muutis Lumi, 20.11.2008 23:01, muudetud 1 kord kokku.

caffepets
Postitusi: 46
Liitunud: 15.04.2007 23:33
Asukoht: tartu

Postitus Postitas caffepets » 25.04.2007 22:46

sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 26.04.2007 00:14

caffepets kirjutas:sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .
Ma eeldan, et auto sõitis ikka ringe, mitte ei kiirendanud :) Aga kas tõesti siis muudab kere niiväga auto käitumist?

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 26.04.2007 09:11

TarMoH kirjutas:
caffepets kirjutas:sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .
Ma eeldan, et auto sõitis ikka ringe, mitte ei kiirendanud :) Aga kas tõesti siis muudab kere niiväga auto käitumist?
Oletan, et Rando vihjas selle 0.4 sekundiga juhtrajamudelitele (ehk trassikatele), need sõidavad määrdega (tüüpi kliister vms) kaetud puitrajal, pidamist neil jagub. Need asjad on ikka s...ks kiired, ma paar aastat tagasi proovisin üle 10 aasta korra sõita, minu reaktsioonid selle tegevuse jaoks ei piisa... õieti reaktsiooniga ei olegi seal midagi peale hakata, sest reageerida nagunii ei jõua millelegi, tuleb ette mõelda ja "rütmis" tegutseda. Hullusport.

Mis puudutab aerodünaamikat, siis uskuge, see mõjub. Kiirustel alates 20-30 km/h on mõju täiesti märgata ja kiirustel 50-60 km/h domineerib RC onroadis juba aerodünaamiline pidamine mehaanilise pidamise üle. Sellest tuleneb ka muuhulgas see, et aeglastes kurvides esinevate probleemide kõrvaldamiseks reguleeritakse vedrustust, kiirete kurvide ala-/ülejuhitavust parandatakse aerodünaamikaga, vedrustuse seadmine seal eriti ei aita.

Ja kõik Alfad tõesti ei ole ühesuguse käitumisega, nagu ka kõik Stratused... eri tootjate omad on erinevad, samuti on võimalik täpselt samast keretoorikust teha väga erineva käitumisega kered, lõigates nt. tagatiiba erinevalt, muutes selle asendit, muutes kere asendit autol (eespool-tagapool) jne.

Ka offroadis mõjub aerodünaamika, kuigi vähem, kuna lahtiste rataste aerodünaamilised jõud jäävad samaks ja need võivad olla palju suuremad, kui kere poolt tekitatavad. Aga sõitke paar kiiret ringi rajal, siis võtke tagatiib ära ja sõitke veel paar ringi. Kui tagaots sellest libedamaks ei muutu ja hüpetel auto ninapidi maasse kukkuma ei kipu, siis on s*** tiib olnud, ostke uus ja parem.

Vasta