1. leht 1-st

HB Cyclone

Postitatud: 15.01.2007 22:38
Postitas antia
Lõpuks on siis hunnikust juppidest saanud iseseisvalt liiklev auto :)

Pilt

Postitatud: 15.01.2007 22:42
Postitas Zebra1188
ehhee :D ka kuidas kerega lood on? Alfa kere värvid ise?

Postitatud: 15.01.2007 23:25
Postitas antia
kered läksid mõlemad Taneliga Soome. 2 nädala pärast on asjad vinks-vonks :) vahepeal nagunii kusagil sõita pole...

Postitatud: 16.01.2007 01:05
Postitas RandoM
alfaga hakkad sõitma?

Palju õnne.
(Selgituseks: Sai ka kunagi proovitud... Olin mina loll või ei saanud ka teised hakkama aga alfa on räigelt ülejuhitav, võibolla on neil muidugi neljas generatsioon juba väljas)

Postitatud: 16.01.2007 07:27
Postitas antia
RandoM kirjutas:alfaga hakkad sõitma?
kaks keret on, Alfa ja Stratus. eks siis peab alguses Alfa ära lammutama, kui see nii lootusetu on. või läheb ühe monstrikere kõrvale riiulisse iluasjaks ...

Postitatud: 16.01.2007 16:47
Postitas RandoM
ma pole küll aastaid paar teemas sees olnud aga siis kui mina veel sõitsin siis ta oli lootusetu. Võrreldes stratusega vähemalt :)

Postitatud: 16.01.2007 17:07
Postitas eerikkarts
Kas tõesti see Lexan kere nii palju mõjutab juhitavust?
Et ei ole nii ostan selle kere peale mis mulle meeldib...

Postitatud: 16.01.2007 17:36
Postitas RandoM
Do bears s**t in the woods?

Ehk lühidalt: jah.

Postitatud: 16.01.2007 19:15
Postitas lauri
juhtrajamutelitel see vist üldse A ja O :)

Postitatud: 16.01.2007 19:40
Postitas RandoM
noh, autol mis kiirendab nullist sajani null koma nelja sekundiga peab aerodünaamika tõesti suhteliselt asjalik olema.

aga ilma naljata, kerest sõltub auto juhitavus väga palju.

Postitatud: 16.01.2007 20:01
Postitas asterix
Jah Rando, aga mitte alustajale :roll:

Postitatud: 16.01.2007 20:06
Postitas lauri
Miks Ferrarid on punased? Sest punane värv on kiire!

Postitatud: 16.01.2007 21:03
Postitas RandoM
asterix kirjutas:Jah Rando, aga mitte alustajale :roll:
Soovitan proovida. Hardi mõistab juba piisavalt sõita et erinevusest aru saada. Ülejuhitav auto on just nimelt alustajale keeruline kulgeda, ilmselt kodanikud Koppel, Luman ja Pihl saaksid alfaga ilma suuremate probleemideta hakkama.

Aga muidu: Auto paistab äge, soovitan kohe ollo letti võtta, et esmast abi saada, onroadi tasemel sõita on kordades keerulisem kui mudamaadluses läbi lüüa.
(PS: Kui kered kätte saad siis lõika postid lühemaks. Praegu on kuidagi koledad + saad raskuskeset ka alla.)

Mina tahaksin hoopis Hardile tema võistluskarjääri alguse puhul edu ja õnnestumisi soovida, ning ei tasu pead norgu lasta kui esimestel aastal kohe poodiumikohta ei tule, võit on seda magusam.

Laurile: Kunagi aretatud teooria järgi pidavat rooste ka ilgelt kiire olema aga ma ei tahaks detailidesse laskuda, ei ole eriti asi mis au teeks ilmselt :D

Postitatud: 25.04.2007 21:24
Postitas Lumi
Mis neid keresid puudutab, siis on ka vahe ju mis tootja Alfaga meil siin
tegu on ja kuidas sa tiiva lõikad/kinnitad.
Ise olen samuti kuulnud,et Alfa kipub andma kõvasti pidamist ette.

Omadest kogemustest: Proovisin kordamööda nii Proto Mazdat kui Hpi
Alfa 156-t.Ajavõtusüsteemi siis kasutada polnud,seega raske öelda kumb kere kokkuvõttes efektiivsemalt toimis.Proovisin stocki mootoriga sõites.

Postitatud: 25.04.2007 22:46
Postitas caffepets
sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .

Postitatud: 26.04.2007 00:14
Postitas TarMoH
caffepets kirjutas:sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .
Ma eeldan, et auto sõitis ikka ringe, mitte ei kiirendanud :) Aga kas tõesti siis muudab kere niiväga auto käitumist?

Postitatud: 26.04.2007 09:11
Postitas ollo
TarMoH kirjutas:
caffepets kirjutas:sry. Kas tõesti 0-100 0,4 sec ,mis kattepeal siis .
Ma eeldan, et auto sõitis ikka ringe, mitte ei kiirendanud :) Aga kas tõesti siis muudab kere niiväga auto käitumist?
Oletan, et Rando vihjas selle 0.4 sekundiga juhtrajamudelitele (ehk trassikatele), need sõidavad määrdega (tüüpi kliister vms) kaetud puitrajal, pidamist neil jagub. Need asjad on ikka s...ks kiired, ma paar aastat tagasi proovisin üle 10 aasta korra sõita, minu reaktsioonid selle tegevuse jaoks ei piisa... õieti reaktsiooniga ei olegi seal midagi peale hakata, sest reageerida nagunii ei jõua millelegi, tuleb ette mõelda ja "rütmis" tegutseda. Hullusport.

Mis puudutab aerodünaamikat, siis uskuge, see mõjub. Kiirustel alates 20-30 km/h on mõju täiesti märgata ja kiirustel 50-60 km/h domineerib RC onroadis juba aerodünaamiline pidamine mehaanilise pidamise üle. Sellest tuleneb ka muuhulgas see, et aeglastes kurvides esinevate probleemide kõrvaldamiseks reguleeritakse vedrustust, kiirete kurvide ala-/ülejuhitavust parandatakse aerodünaamikaga, vedrustuse seadmine seal eriti ei aita.

Ja kõik Alfad tõesti ei ole ühesuguse käitumisega, nagu ka kõik Stratused... eri tootjate omad on erinevad, samuti on võimalik täpselt samast keretoorikust teha väga erineva käitumisega kered, lõigates nt. tagatiiba erinevalt, muutes selle asendit, muutes kere asendit autol (eespool-tagapool) jne.

Ka offroadis mõjub aerodünaamika, kuigi vähem, kuna lahtiste rataste aerodünaamilised jõud jäävad samaks ja need võivad olla palju suuremad, kui kere poolt tekitatavad. Aga sõitke paar kiiret ringi rajal, siis võtke tagatiib ära ja sõitke veel paar ringi. Kui tagaots sellest libedamaks ei muutu ja hüpetel auto ninapidi maasse kukkuma ei kipu, siis on s*** tiib olnud, ostke uus ja parem.