4. leht 7-st

Postitatud: 13.11.2009 19:35
Postitas motokrosser
Enivei, kui keegi leiab GaasiLambi juurest ühe toiteadaptri (12V, 5A) või on endale omastanud võtke kaasa.

Postitatud: 14.11.2009 17:25
Postitas reigo
HÄDA HÄDA...
Kas keegi suudab veel aidata.
Oleks soov võistelda, kuid transport sinna puudub. Pühapäevaks, Trimmeriga

Tallinn, Reigo, 59069505

Postitatud: 14.11.2009 19:09
Postitas Grim Reaper
Pakun tasuta lõunat sellele kes jätab Reigo sinna kus ta on :lol: :lol:

Nali naljaks :D

Postitatud: 14.11.2009 20:18
Postitas motokrosser
Sõitmine läks häzti.
Ja põhi pooleks.

Tore oli.

Postitatud: 14.11.2009 20:39
Postitas fireTeam
motokrosser kirjutas:Sõitmine läks häzti.
Ja põhi pooleks.

Tore oli.
:shock:
juhtub...:D

Postitatud: 14.11.2009 20:50
Postitas olerex
Kaks sõna: f**k yeah! - nii pidigi võistlust korraldama, super töö...

Postitatud: 14.11.2009 20:59
Postitas edvin
motokrosser kirjutas:Ja põhi pooleks.
Pane põhjaplaadile tugevdus alla, muidu seda külmaga tugevaks ei saa. Liiga palju auke on põhjaplaadi otsa nõrgestamas. oople.com/forums oli näidatud kuidas teha lazer pommikindlaks. Tõsi, hetkel Avast karjub et oople levitab viirust ja ei lase sisse.

Postitatud: 14.11.2009 21:15
Postitas Kris-Timo
reigo kirjutas:HÄDA HÄDA...
Kas keegi suudab veel aidata.
Oleks soov võistelda, kuid transport sinna puudub. Pühapäevaks, Trimmeriga

Tallinn, Reigo, 59069505
Kui endiselt vaja, saab su ära tuua. Olengi parajasti suure autoga. :)

Tel. 58228238

Postitatud: 14.11.2009 21:31
Postitas Toomased
Autasustamine oli täna ülikõva... :lol:

Postitatud: 14.11.2009 21:54
Postitas motokrosser
edvin kirjutas:
motokrosser kirjutas:Ja põhi pooleks.
Pane põhjaplaadile tugevdus alla, muidu seda külmaga tugevaks ei saa. Liiga palju auke on põhjaplaadi otsa nõrgestamas. oople.com/forums oli näidatud kuidas teha lazer pommikindlaks. Tõsi, hetkel Avast karjub et oople le
vitab viirust ja ei lase sisse.
Ja Tarvi&Co juba soovitasid miskist jubinat, et põhi eest enne silda ära ei murduks.

Postitatud: 14.11.2009 23:37
Postitas R0mm
Oleks teadnud, et nii läheb, oleks vähemalt habeme ära ajanud :o

Postitatud: 15.11.2009 21:04
Postitas Sandervend
Mahe üritus , tore autasustus :D, tänud kõigile kaasvõistlejatele.
Eri tänud Käverile , Latikale, Ressarile, Joonasele, Edvinile ja muidugi ka Taitsile suurepärase tõlke eest.

Postitatud: 15.11.2009 21:22
Postitas olerex
Aga palun...ütleb mees, kes Sandri autot parandab praegu, õnneks ei midagi kapitaalset 8)

Postitatud: 15.11.2009 23:37
Postitas Toomased
Minu suured tänud Tõnisele,kes lahkelt lubas sõita enda suurepärase ,kauni,kiire ja võimsa autoga Openit.Ja tänan ka kaasvõistlejaid mõistva suhtumise eest,kuna sõitsin nitroautoga elus esimest korda.Oli tõsiselt tore nädalavahetus,tänud korraldajatele! :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 16.11.2009 00:08
Postitas lauri
1:8 elekter on ÄGE - täiesti ausalt. Kiireim offroad mudeliklass, tõestatult 8)

* võistluste kohta pole ühtegi halba sõna öelda, ainult head - väga mõnus!
* autasustamine oli muidugi nagu päris ;)
* 1:8 elekter - äge, mõnus, võimas, töökindel, mugav, puhas, kuiv, kiire
* seltskond, rada, korraldus, toitlustus... 5+

Suurimad tänud Tõnule, kes laenas mootori kinnitust ning toimivaid rehve. Ja tänud ka Veltsile, kellel täiesti juhtumisi oli olemas vajaminev Xray 808 akuboks... Akuboks sai auto külge leiutatud reede õhtul, mootori kinnitus laupäeva hommikul. Auto sain valmis siis, kui esimene sõit oli 4 minutit käinud. Rajale, servo revers peale ja rohkem nagu muresid päeva jooksul väga polnudki. Põhimõtteliselt kõik toimis ja kestis. 4S akust kulus 3000mAh ehk keskmine võimsus ainult ~18A*3.7V*4 = 266W. Ülekanne oli üks ja sama, mis oli välja arvutatud - pauku piisavalt ja miski üle ei kuumenenud. Ja kes brushless süsteemi ostavad, siis ostke sensoriga, näiteks Tekin!

Pildid nähtaval siin (kahjuks oli veidi pime ja mõned udused)
Tulemused hobi.ee lehel

Postitatud: 16.11.2009 00:33
Postitas Toomased
Ma pole kunagi ennem näinud Lauril uduseid fotosid.Ainus võimalik põhjus on minu meelest uus autasustamiskord. :wink: Neiud olid tõesti kaunid,pole midagi imestada, et Lauril silma uduseks ja käe värisema võttis! :lol:

Postitatud: 16.11.2009 11:25
Postitas parmaat
võistlus oli mõnus nagu ikka, kui Rando korraldab, kuigi minu jaoks lõppes see varakult. Ja pilte vaadates (autasustamine), oleksin ikka pidanud Stocki sõitma :D

Natuke asjalikku juttu ka - minu arvates on rada igav, see üks "hüpe", mis tuli juurde kuu ajaga, on lihtsalt ülesõit ja juurde nagu midagi ei anna. Minu võidusõit lõppes peale suurt hüpet, kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks). Küsimus, et kas kuidagi oleks võimalik piirata nende hüpeka alt tulijate teed nii, et nad peaksidki sõitma ikka hüpeka lähedalt, mitte aga sealt äärest, kuhu mõned maanduvad?
Kas teiste meelest on hüppeid piisavalt? Mulle meenutab Saue rada, kui 1:10 Offroad sõidab (On-roadil siis)! Midagi natuke tehnilisemat tahaks proovida, nagu oli eelmine aasta Wintercupil Jälgimäel, et ikka oli hüppeid, mis sõidu kulgu muutsid ja põnevamaks tegid.

Postitatud: 16.11.2009 12:05
Postitas edvin
parmaat kirjutas: kui hüppe alt tulev auto minu taga ratta otsast sõitis (metall pooleks)
Äkki oli rattamutter nii ülemäära pingul et väike kõks oli piisav murdumiseks?

Postitatud: 16.11.2009 12:56
Postitas parmaat
ei usu, ei pinguta neid ülemäära, aga tabamus lihtsalt oli nii täpne ja õige nurga alt. Aga seal oli pidevalt mingi maadlus, nii et see raja osa võiks kuidagi muutuda! Kõik ei saa hüpekast korralikku pikka hüpet ja maandubki auto sirge peale!

Postitatud: 16.11.2009 14:53
Postitas lauri
See hüpe on oma profiili poolest vaieldamatult Eesti parim. Tublid rajaomanikud mujalt võiksid käia ja selle hüppe profiili kopeerida - viskab auto väga hästi :wink:

Eks sattusin ise ka ühel korral sinna hüppe "taha" maha Taivole jalgu, kuid ega see mingi suur probleem tegelikult pole - vähemalt buggy klassis. Tagaveoliste ilma pidamiseta autodega ehk suurem mure, kuid...

Võibolla hüppe lõpust seda jätkata üle all oleva rajaosa võrgu abil nagu siin...
Pilt

Postitatud: 16.11.2009 16:13
Postitas Sandervend
Võrk ei toimi 1/10 puhul. Ja ei ole seda kohta praegu vaja muuta.

Postitatud: 16.11.2009 17:46
Postitas lauri
1:10 nii väike, et kukub läbi võrgu silma ;) ? Eks neid võrke ole erinevaid! Küll ta toimiks, kuid ega väga karjuvat vajadust hetkel tõesti ei ole. Kuid, kui teha, siis selline võrgu lahendus oleks tõenäoliselt toimiv.

Postitatud: 16.11.2009 17:54
Postitas R0mm
Mul omal küll selle hüppe juures probleeme väga ei tekkind, välja arvatud üks sõit kui Jörg mu pisikesele bagile kogemata peale astus seal. Ja siis veel paar korda keegi ees oli, aga sain enamvähem mööda manööverdatud.
Kui nüüd sinna sildu ehitada ükskõik mis materjalidest, siis hakkavad pihta uued probleemid sellega, kuidas neid kätte saada, kel õnnestub end võrgu all kuskile kinni sõita.

Postitatud: 16.11.2009 17:58
Postitas olerex
Ei ole vaja mingit silda! Lauri jutt puha, thinking too big

Postitatud: 16.11.2009 19:45
Postitas edvin
Uhh, sellisel platool saab olema serv, mis võib väga kergesti ainult tagaratastega pihta saamisel auto katusele visata. St. maanduma peab kas enne serva või peale serva.

Postitatud: 16.11.2009 21:09
Postitas motokrosser
Mingigi maandumine siiski oleks sweet.
1/10-ga käivad aegajalt päris heledad paugud.

Postitatud: 17.11.2009 00:40
Postitas RandoM

Postitatud: 17.11.2009 01:42
Postitas parmaat
ühesõnaga ainult mina siis teen TÜHJA koha pealt kära, et selline suvaline kahe suuna ristumine on täitsa vägev teistele?! Huvitav on aga see, et sõidu ajal kuulsin kogu aeg pukis mingit mula selle kohta, et keegi on seal pikali ja ees, aga ju vist kuulsin siis valesti, sest ainult minul oli ju seal probleem. Teised panevad nagu pohli :lol:
edvin - ja see toru mille peale maandud on parem, kui serv sillal?

Postitatud: 17.11.2009 06:23
Postitas Grim Reaper
Rait sa pole ainuke kellel sarnane otsasõit toimus. Ma ka ei saanud hoogu piisavalt ülesse ja maandusin täpselt hüppe taga. Tulemus oli see, et Priit sõitis samasse kohta sisse nagu sulle sõideti ja ülemine turnbukle läks kõveraks kergelt. Hea, et mitte midagi katki ei läinud ja asi toimus eelsõidus mitte finaalis.

Samas ei tea kas see võrgu teema ikka hea mõte on.Keegi sõidab ennast sinna alla kinni ja ega sealt alt pole just kõige toredam teisi välja aidata.
Hüppeid pole ka ju kuhugi lisada .... pärast on samasugune Luige karusell :lol: :lol:

Postitatud: 17.11.2009 19:07
Postitas reigo
Tekkis küsimus, kas enam ringi aegu ei näe? Oli tore neid vaadata. Kuid ei ole tingiv vajadus nende järele.

Postitatud: 17.11.2009 19:17
Postitas RandoM
reigo kirjutas:Tekkis küsimus, kas enam ringi aegu ei näe? Oli tore neid vaadata. Kuid ei ole tingiv vajadus nende järele.
näeb ikka. Hobi.ee uudis muudetud.

Hüpete ja hüppamise kohta:
Ülehüpe on de facto see asi mis peab olema, muidu mina ei mängi. Ülehüppe heaks omaduseks on suurenev kurvide arv erinevas suunas ning efektiivsem pinna kasutus, seega seda muuta ei taha. Silla ideed olen algusest peale vaaginud, ent vaadates kui suhteliselt vähe selles kohas probleeme on võrreldes näiteks üle piirete vastassuunda sõitmisega on sild minuarvates pseudoprobleem. See et mõni auto sellest katki läheb et ta satub kohta kus ta ei peaks olema on siiski minuarvates rohkem sõitja kui raja probleem. Võibolla ma eksin muidugi. + Igasuguste sildade vastu räägib küsimus mis saab siis kui keegi sinna alla jääb.

Väike hüpekas mis kuuga lisandus tundub mulle just selle kohana kus ringiaeg kas tehakse või ei tehta, sest selleks, et olla täpselt paigas järgneva kiire parema ja terava vasakkurvi jaoks peab teda tabama ikka väga täpselt õigest kohast ja õige kiirusega.

Raja profiil: Saab järgmiseks korraks kindlasti muudetud ning pigem saab see tehtud varem kui hiljem. Ehkki ma pean ausalt tunnistama et teda kuidagi muuta on väga keeruline sest mulle isiklikult imponeerib ta täpselt sellisena nagu ta praegu on :)

Võistluste kohta: Väga meeldiv on kuulda jäägitult positiivset järelkaja ning ma luban, et neiudega selle hooaja üllatused ei lõppe vaid jagub nii mõndagi ka eelseisvatele etappidele.

Mis mind isiklikult hämmastas oli üllatavalt väike osalejate arv 1:10 stock klassis, mis on ühtlasi ka see asi millele ma ei suuda põhjendust enda tegudest/tegemata jätmistest leida. Loodetavasti oli tegu halbade juhuste kokkulangemise ning ajutise tagasilöögiga. Hämmastavalt suur oli osalejate arv 1:10 modified klassis, kellest paljud oleksid minu isikliku arvamuse kohaselt võinud alustada hoopis stockis. Aga vaba maa ja igaühel on õigus ise otsustada.

Kehvasti läinud asjadest veel: Lauri, ma tegelikult ka mõtlesin sinu ja pildistamise peale, aga võtan omaks süü selle üle, et ei kontrollinud Jaanuse toodud prosede töökorras olekut, sest enne nad ju töötasid. Valgust oli tegelikult plaanitud piisavalt et häid pilte saada. Aga ütleme nii et mis valesti see uuesti :) Vaesed piigad jäid ka haigeks, aga tänu Jonasele ja tema puhurile peaks järgmisel korral soem olema. Eks ma siis lähen ja kostitan neid piparmünditeega vahepeal. Tagajärgede eest peab ju vastutama, olgu see kui ebameeldiv tahes :)

Aga kõik muu paistis sujuvat ning tundus lahe. Nüanssides arenemisvõimalusi on veel muidugi meeletult.

Ahjaa, ja üks asi veel. Kui oled vanuses 35+ siis pane enda vaim pühapäevaks (13.detsember) valmis ;)

Postitatud: 17.11.2009 23:02
Postitas parmaat
miks sinna silla alla keegi kinni jääb? See on ju peaaegu sirge?! Ja Rando, vihjata sellele, et mina olin seal kus poleks pidanud, siis mõte, et juhtida hüppealune liiklus hüppele lähemale, oligi pakutud just seetõttu, et ratta kaotasin ma toru juures, kus mingil arusaamatul põhjusel üks sõitja üritas oma kurvi raadiust lühendada, sõites trajektooril, mis kuhugi ei vii ( aga osad maanduvad just selles kohas!).
1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!

Postitatud: 17.11.2009 23:29
Postitas männikmees
vöistlus oli vägev ja kiitus eestvedajatele !

paremaks vöiks teha :¤ suur hype teeb haiget suurele mudelile kui
maandud rajapiirdele (kui muudetakse rada ,siis saaks äkki sellega arvestada) 8)
¤ väga paha kui rajamehhaanikud on: kurdid, pimedad, laisad, uimased, rumalad (mudel visatakse suvaliselt rajale-mitte söidusuunas) 8)
¤ tore kui oleks autasustamisel alati fotograaf (kasvöi fotokas millega pildistada) 8)
¤ autasustamistelk peaks olema veel soojem siis vötaks neiud soojendusdressi ka maha :wink:
¤ Grimm-i bagile lisada +5kg et tal nii libe poleks :lol:

Postitatud: 18.11.2009 09:23
Postitas tony012
Võrdle näiteks Käveri 1:0 modi ringiaegu ja stock ringiaegu... mismõttes see stock siis niii aeglane on?

parmaat kirjutas: 1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!

Postitatud: 18.11.2009 11:01
Postitas RandoM
Õnnitlused Taivo, Siim ja Kuldar. Olete Neobuggy esilehel.

http://www.neobuggy.net

Postitatud: 18.11.2009 12:40
Postitas Taits
Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.

Postitatud: 18.11.2009 12:45
Postitas lauri
parmaat kirjutas:1:10 stocki vähene huvi - rada on enamus sile pind ja seoses sellega, et midagi tehnilist pole, siis ei olnud ka eriti huvi rohkem aeglase autoga sõita. Ei oska teiste kohta öelda, aga lihtne rada aeglase autoga on natuke igav!
Juhtusin seda 1:10 modi terve päeva kõikides sõitudes mehhaniseerima. Rada igavaks tembeldada 1:10 sõitjate poolt on küll väheke ülepakutud. Ei näinud ma rajal ühtegi meest, kes oleks suutnud selle raja igavaks sõita. Minumeelest jagus enemikes kurvides põnevust, sest igal ringil läbiti kurve erineva trajektooriga - see ju küll igav pole :roll:

Pigem olid 1:10 sõitjatel rehvid valed, pidamist vähe ning seaded täiesti mööda ehk siis lihtsalt ebameeldiv sõita? Jah, rada ongi "flat" ning tuleb nö onroad seadet kasutada. Trennis sai tõdetud, et kui autol vähekenegi mingi seadistuselement mööda on, siis sõitmine väga piinarikas. Täiesti usun, et heas seades ja heades kätes 1:10 stock masinaga oleks 1:10 modi võinud vabalt ära võita. Niiet ei saa ka aru, miks stocki ei sõideta. 17-keeru mootor on ju tegelikult väga kiire.

Ega see siis lahenus pole, et kui kurvides ja sirgetel pidamist pole ning sõita ebamugav - paneme kõik kohad hüppeid täis ;) Mina küll naudin olukorda, kus seadel on suur tähtsus ja vähegi vale rehviga on võimatu sõita (Taivo on mingi müstiline erand!). Offroadis sellist olukorda pole varem Eestis olnud.

Minu 2 senti.

Postitatud: 18.11.2009 21:22
Postitas Toomased
Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Raske on olla ilus mees! :D :D :D

Postitatud: 19.11.2009 00:06
Postitas parmaat
igavaks tembeldasin raja ma peale esimest võistlust, sõitsin 15 keeruga ja ikka enamuse ajast pidi sõitma gaas põhjas. Seda ma mõtlengi tehnilise osa all, et oleks siis seal tagumistes kurvides vaja vahepeal pidurdada või tugevamini gaasi anda (et üle hüpata millestki näiteks). Aga sealt sõidad lühikese trajektooriga läbi ja siis gaas põhja pikaks ajaks. Pigem siis ukerdan juba modiga, millega ei saa gaasi põhja niisama lihtsalt lükata. Modiga on seetõttu ka huvitavam, sest ei ole üldse lihtne sõita :o , eriti kui auto on off-road seades. Lootsin, et tehakse rada hüppelisemaks, aga jäi saue onroadiks kahjuks. Maitse asi!

Postitatud: 19.11.2009 08:55
Postitas R0mm
Ma omaltpoolt toetaks teooriat, et modiga on mõnus. Põhjagaasiga sõitmisest on asi kaugel, seda saab hetkeks rakendada vaid sel ainsal sirgel, ülejäänd on vähemalt 2wd mudelit juhtides üsna vähese gaasiga ja küllaltki tehniline, et õigesti kurve sõita, mis mul veel näiteks kaugeltki ideaalselt ei õnnestu, seega arenguruumi on. Samas tuleb juba oluliselt paremini välja kui varem. Eriti heaks on läinud tagumise otsa kurvide sõitmine, mida õnnestub päris ideaaltrajektoori jälgides läbida. Kohati muidugi kukuvad ka liiga suured poognad välja, aga asi edeneb. Samuti on märgata ringiaegades olulist stabiilsuse kasvu, mida näiteks veel suvel eriti ei olnud. Kuni ma kõiki ühe ringi aegu poole sekundi sisse ei sõida, sinnamaani vist veel rada igavaks ei hakka nimetama. Hetkel ei oska ka hüpetest puudust tunda, kuna rajal on kurv kurvi otsa ja kurvitamine pakub juba piisavalt tegevust. Peasirgele küpete lisamine oleks ilmselt paha, kuna kohe raja ääres on täiesti juhuslikult mingid väljaulatuvad konstruktsioonid, kuhu end saaks jube mõnusalt katki hüpata.
Mingite elementidega võiks ju raja siledust kuskil konarlikumaks teha, aga mingeid selliseid a la kicker Lattik küll vist kuskile ära ei majuta?

Postitatud: 19.11.2009 10:23
Postitas Grim Reaper
Ega keegi pildi tegijatest ei taha oma JPEG'sid ehk jagada pühapäevast ?? :)

Postitatud: 19.11.2009 19:10
Postitas parmaat
no vot Romm, nagu sa ütlesidki, et tulevad kurvid ideaaltrajektooril juba enam vähem. No aga see on ju on-road, nagu sauel, aga kass Wintercupi mõte pole mitte olnud ikka off-road hooaja jätkumine?`Või olenmillestki valesti aru saanud :oops:

Postitatud: 19.11.2009 21:33
Postitas ahti
Taits kirjutas:Oh, õudu. Härra ei jõua nüüd neid naisfännide horde endast eemal hoida. Telefon on pidevalt punane ja piltilusad tüdrukud saadavad siivutuid kirju ja pilte. Aga ma ei jõua ju igale poole. Ja nüüd veel nii kuulus. Raske on see mudelisti elu, et ma nii ilus olen ja nüüd ka ülemaailma kuulus. Järgmisel aastal Euro B´l lased kaasvõistlejad härra aupaklikult igas kurvis mööda ja annavad teed. Isegi Keilia teeb silma ja püüab härra tähelepanu võita, mitte vastupidi.
Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB 8) )

Postitatud: 19.11.2009 23:18
Postitas Toomased
parmaat kirjutas:no vot Romm, nagu sa ütlesidki, et tulevad kurvid ideaaltrajektooril juba enam vähem. No aga see on ju on-road, nagu sauel, aga kass Wintercupi mõte pole mitte olnud ikka off-road hooaja jätkumine?`Või olenmillestki valesti aru saanud :oops:
Kogu minu lugupidaamise juures ei saa ma Sinust hästi aru.Kõigepealt Sa virised,et hüpe on paha ja sa ei suuda piisavalt kaugele hüpata.Järgmises postituses kirjutad,et rada on liiga sile ja sellepärast igav.Kumba Sa siis tahad? Minu meelest on tiba ebaviisakas viriseda inimeste kallal,kes on selle raja valmis ehitanud ja mitte vähe vaeva näinud,et kõigil oleks võimalus talvel kuskil võistelda.Ma usun,et korraldajad võtavad rõõmuga vastu Sinu abikäed,kui Sa tahad aidata rada paremaks,huvitavamaks,mõnusamaks muuta. :roll:

Postitatud: 19.11.2009 23:44
Postitas Taits
Ma arvan, et martin lee vaatab ka nüüd taitsi poole ila suunurgast tilkumas (taits 2008 euroB 8) )
Eks arvan, et just Martin Lee kaasa kena assopusa vahetab nüüd omanikku. Järgmine kord kui temake mind basseini ääres näeb, tuleb ta just minu lauda, kus härrad tõsisemalt võistluste ettevalmistusega tegelevad, mitte ei putita mudeleid. (2008 euro b) :D

Postitatud: 20.11.2009 13:04
Postitas JAN
Taits saa ometi kaineks. 8)

Postitatud: 20.11.2009 15:57
Postitas parmaat
Toomased - loeme ikka teiste kirjutatud teksti ka, mitte hüpe ei ole paha, vaid maandumise kohas ristuvad teed, selles on asi. Ülejäänud rada on nagu on-road, onju nii! Ja silla mõte oli selles, et ometi oleks mõnel hüppel ka maandumise koht (langus)!

Postitatud: 20.11.2009 17:41
Postitas olerex
Kas onroad on kõigile nii selge, et seda õppida ei tasu? Ma usun, et paha ei tee ja see rada on üsnagi tehniline. Sellest ei saa ehk aru need, kes sõidavad lihtsalt piirete vahel, mitte mööda trajektoori. See pikk kurv väikse hüppega on üks kõige keerulisemaid kohti üldse meie mudeliradadel.

Postitatud: 20.11.2009 18:13
Postitas edvin
olerex kirjutas:See pikk kurv väikse hüppega on üks kõige keerulisemaid kohti üldse meie mudeliradadel.
Äkki reedad saladuse kuidas peaks ja kuidas ei tohiks seal sõita? Ma tahan ka targaks ja osavaks saada!

Postitatud: 20.11.2009 20:39
Postitas Toomased
parmaat kirjutas:Toomased - loeme ikka teiste kirjutatud teksti ka, mitte hüpe ei ole paha, vaid maandumise kohas ristuvad teed, selles on asi. Ülejäänud rada on nagu on-road, onju nii! Ja silla mõte oli selles, et ometi oleks mõnel hüppel ka maandumise koht (langus)!
Mina lugesingi Sinu teksti ja sain sellest niimoodi aru.Ma olen üsna vilets sõitja,aga isegi mina sain oma tagaveolise stock autoga sealt probleemideta üle.Ja et rada oleks igav kuulen ma esimest korda.Saaksin sellest aru kui Sinu nimel oleks n arv kiiremaid ringe,hunnikus esikohti jne.Ei ole ma kuulnud seda ka Tõnu,Taivo,Rando,Jonase,Raineri,Andrese ,Lauri ega teiste kiirete meeste käest.Aga maitse asi,mulle näiteks ei meeldi Luige.See aga ei tähenda,et see igav rada oleks.Ja minu jutu mõte on selles,et kui mingi asi Sulle ei meeldi,ei tähenda see veel,et see on halb. 8)