Eesti KV 1 etapp offroad
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Istun praegu Tartus Starest hosteli toas. Täiesti julgen soovitada, 515kr kahene tuba ja ihan jees, kõik olemas mis peab. Auto pargib akna all, niiet polnud vaja ka asju tassida.
Päris palju rahvast oli õhtuks rajale kogunenud. Kui õhtupimedus saabus, siis tuli ka tume vihmapilv raja kohale, enne säras päike ja +20 kraadi mõnus ilm. Vähemalt mõned piisad ja kerge kaste sai maha, loodetavasti tuleb veidi veel, aga mitte palju Rada oli päris libe, kuid üpris hästi läbitav siiski. Mõned kurvid on auku sõidetud, niiet halvast kohast läbides viskab buggy kenasti katusele, üldiselt tore. Meeletu kütuseröövel on see rada küll
Päris palju rahvast oli õhtuks rajale kogunenud. Kui õhtupimedus saabus, siis tuli ka tume vihmapilv raja kohale, enne säras päike ja +20 kraadi mõnus ilm. Vähemalt mõned piisad ja kerge kaste sai maha, loodetavasti tuleb veidi veel, aga mitte palju Rada oli päris libe, kuid üpris hästi läbitav siiski. Mõned kurvid on auku sõidetud, niiet halvast kohast läbides viskab buggy kenasti katusele, üldiselt tore. Meeletu kütuseröövel on see rada küll
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ei saa just väita tõesti , et see hobi odav oleks , eks Tartust Tallinna oli terve talv sama pikk maa ja võistlustasu palju suurem , sai käidud ja ei olnud nagu suurt kellegile kaevata .eerikkarts kirjutas:Üldiselt mu arvates see 250EEK'u on ka ikka kallis aga noh eks ma krigistades köhin välja sest kange soov elektrikat aktsioonis näha. Aga pole sugugi nali see võistluspäev.
Vähemalt 500 suure auto kütuse raha Tallinnast +250 stardimaks +150 ponder +väikse auto kütus~250+ ~150 toit
~1300.- päeva eest POLE PAHA. Ega naljalt 2 korda kuus sellist kulutust ette ei võtaks.
Ei taha kellegile midagi ütelda aga kas tõesti 250.- osalustasu on möödapääsmatu, ma ei taha ütelda et ma jään 100EEK'u vaisemaks aga lihtsalt sistunde järgi tundub kuidagi liialdane...
No mis stardimaksu puutub siis, on see nii välja hõigatud ja nii ta jääb, Omalt poolt saan lubada et selle suve jooksul, olenemata mis iganes selle Eesti majandusega ei juhtu seda enam ei muudeta. (vähemalt Tartu rajal)
Ega nende võistluste korraldamisega klubi nüüd rikkaks ei saa. See ei ole ka Tartu klubi eesmärk. Pigem oleme plaanind et saaks ikka rada edasi arendada, muuta veelgi huvitavamaks. Mõtted ikka liikund sedasi et vaat see ja see võiks rajal olla. Rada kui ennast enam suuremaks ei teeks, pigem paremaks ja tehnilisemaks. Nüüd kõik vajlik mis normaalsete võistluste läbiviimiseks, klubil endal olemas.
Nii et tere tulemast Tartu! FR
Ega nende võistluste korraldamisega klubi nüüd rikkaks ei saa. See ei ole ka Tartu klubi eesmärk. Pigem oleme plaanind et saaks ikka rada edasi arendada, muuta veelgi huvitavamaks. Mõtted ikka liikund sedasi et vaat see ja see võiks rajal olla. Rada kui ennast enam suuremaks ei teeks, pigem paremaks ja tehnilisemaks. Nüüd kõik vajlik mis normaalsete võistluste läbiviimiseks, klubil endal olemas.
Nii et tere tulemast Tartu! FR
+37256150139
käidud ja sõidetud .................. äge oli
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Tehtud pildid, esimesed mõned pildid reedest: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 08-1-tartu
Minu tänud muuhulgas kpihusele, kes finaalide ajal boksis tankis ja kruve õiges suunas kruttis
Kas korraldajad viitsiksid finaalide lõpptulemused siia postitada, ei jõudnud neid uudistama õigel ajal...
Minul kulus nädalavahetusega umbes 6 liitrit metanoolkütust, autsh
Minu tänud muuhulgas kpihusele, kes finaalide ajal boksis tankis ja kruve õiges suunas kruttis
Kas korraldajad viitsiksid finaalide lõpptulemused siia postitada, ei jõudnud neid uudistama õigel ajal...
Minul kulus nädalavahetusega umbes 6 liitrit metanoolkütust, autsh
Viimati muutis lauri, 04.05.2008 18:32, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ma lausa pean kasutama ammu tuntud väljendit:
tulin, nägin, võitsin (vähemalt enda jaoks võitsin)
minu senine kokkupuude offroadiga oli WinterCupi finaalide poolik vaatamine, sõitnud pole kunagi, seega minu 6. koht trimmerite klassis on minu jaoks võit
alguses mõtlesin, et nagu ikka esimene läheb aiataha, unustasin isegi puldi linna maha kuid selle probleemi saime lahendatud, onju Rando
ma ei viitsi kiunuda mis oli valesti ja mida teisiti saaks teha, kindlasti kogenumad mehed/naised teavad veelgi rohkem asju öelda, ma pigem tänaks kõiki korraldajaid tehtud töö ja vaeva eest, ning samas ka kõiki võistlejaid kes aitasid ja kes muidu cillisid, igaljuhul lahe oli!!
järgmise korrani!
tulin, nägin, võitsin (vähemalt enda jaoks võitsin)
minu senine kokkupuude offroadiga oli WinterCupi finaalide poolik vaatamine, sõitnud pole kunagi, seega minu 6. koht trimmerite klassis on minu jaoks võit
alguses mõtlesin, et nagu ikka esimene läheb aiataha, unustasin isegi puldi linna maha kuid selle probleemi saime lahendatud, onju Rando
ma ei viitsi kiunuda mis oli valesti ja mida teisiti saaks teha, kindlasti kogenumad mehed/naised teavad veelgi rohkem asju öelda, ma pigem tänaks kõiki korraldajaid tehtud töö ja vaeva eest, ning samas ka kõiki võistlejaid kes aitasid ja kes muidu cillisid, igaljuhul lahe oli!!
järgmise korrani!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Mina hakkan vaikselt juba järgmiste etappide jaoks ette valmistuma ja raha koguma varustuse ostuks ...
Tore ja äge oli jah see 8-23 võistluspäev, poolfinaalid olid mõnusad, ilm oli super, rahvas oli tore, autod ja mootorid pidasid vastu... finaalidest ma aga ei tahaks rääkida. Buggy finaali teisest kolmandikust alates ei olnud enam võistlusega tegu. Tahaks finaalide ringiaegu näha ja analüüsida juba...
Päris hea adrenaliinilaksu sai kätte, kui truggy poolfinaali eel selgus, et mootor ei käi, flywheeli mutter lahti tulnud. Kpihus sai saadetud viimasel hetkel tehnilist kümmet võtma (30-sekki enne starti) ja tänu sellele jõudsin täpselt buggy pealt mootori truggyle ümber kruvida, masina käima ja pitist starti nii, et esimeses kurvis juba kolmest mehest mööda Pärast veel mootor buggyle tagasi kruvitud, see finaal sõidetud, siis truggy mootor korda tehtud ja ka napilt starti jõutud. Äge oli...
Tore ja äge oli jah see 8-23 võistluspäev, poolfinaalid olid mõnusad, ilm oli super, rahvas oli tore, autod ja mootorid pidasid vastu... finaalidest ma aga ei tahaks rääkida. Buggy finaali teisest kolmandikust alates ei olnud enam võistlusega tegu. Tahaks finaalide ringiaegu näha ja analüüsida juba...
Päris hea adrenaliinilaksu sai kätte, kui truggy poolfinaali eel selgus, et mootor ei käi, flywheeli mutter lahti tulnud. Kpihus sai saadetud viimasel hetkel tehnilist kümmet võtma (30-sekki enne starti) ja tänu sellele jõudsin täpselt buggy pealt mootori truggyle ümber kruvida, masina käima ja pitist starti nii, et esimeses kurvis juba kolmest mehest mööda Pärast veel mootor buggyle tagasi kruvitud, see finaal sõidetud, siis truggy mootor korda tehtud ja ka napilt starti jõutud. Äge oli...
Viimati muutis lauri, 04.05.2008 20:06, muudetud 4 korda kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Sai käia Tartus autot ehitamas.
Mingi aja sai ka kirja, aga see selleks.
Vahetatud said kõik servod, mootor, differ.
Jään uusi võistlusi ootama.
Pildid: http://picasaweb.google.com/kristimo123/Tartu
Mingi aja sai ka kirja, aga see selleks.
Vahetatud said kõik servod, mootor, differ.
Jään uusi võistlusi ootama.
Pildid: http://picasaweb.google.com/kristimo123/Tartu
Kõik oli justnagu hea, kuni finaalide alguseni...
tolmu, pimeduse ning hiljem ka uduga oli tõeliselt raske võidelda!
nii ei saa "rallit" sõita!
loodan siiski siiralt, et järgmine kord peab ajakava (rohkem) paika ning sõitude vahelisi auke on vähem.
"Kassisilmad" võidutsesid!
Siim
tolmu, pimeduse ning hiljem ka uduga oli tõeliselt raske võidelda!
nii ei saa "rallit" sõita!
loodan siiski siiralt, et järgmine kord peab ajakava (rohkem) paika ning sõitude vahelisi auke on vähem.
"Kassisilmad" võidutsesid!
Siim
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Ma olen väga rahul oma positsiooniga mille ma poolfinaalis välja sõitsin ja ka lõpptulemusega kuid selline korraldus mulle ei meeldinud. See kottpimedas sõitmine ei ole enam küll võistlus vaid pigem õnnemäng. Mina lihtsalt ei näinud mitte midagi ja sõitsin puhtalt tunde järgi.
Ikkagi, miks on vaja sõitjad kohale ajada kella 08:00 kuni 09:00 kui võistlus hakkab peale kella 11? Eelregistreerimisega te saate kogu vajaliku info. Pole mõtet teha mingit eelregistreerimist kui sellest kasu ei ole.
Kui sõitjaid on juba ligi 70 ja ei mahu ühe päeva sisse ära, siis jagage
see kahepäevaseks.
Jah olen paha, et kiunun aga see on puhtalt minu arvamus ja pekske mind selle eest. Igasugune tagasiside on oluline, olgu see siis positiivne või negatiivne.
Ikkagi, miks on vaja sõitjad kohale ajada kella 08:00 kuni 09:00 kui võistlus hakkab peale kella 11? Eelregistreerimisega te saate kogu vajaliku info. Pole mõtet teha mingit eelregistreerimist kui sellest kasu ei ole.
Kui sõitjaid on juba ligi 70 ja ei mahu ühe päeva sisse ära, siis jagage
see kahepäevaseks.
Jah olen paha, et kiunun aga see on puhtalt minu arvamus ja pekske mind selle eest. Igasugune tagasiside on oluline, olgu see siis positiivne või negatiivne.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Mulle üldiselt meeldis see Tartu Tripp Võistlus küll jah venis väheke pikale, aga eks siis järgmisel korral tehakse asju väheke etemalt.
Omamoodi ekstreemne oli küll see truggy finaal, nii sõitjatele kuika mehhaanikutele (tänud Pihusele, kes oma taskulambi välja tõi, nägi siis vähemalt tankida! )
Eks sujub asi järgmisel korral ajakava sõbralikumalt.
Omamoodi ekstreemne oli küll see truggy finaal, nii sõitjatele kuika mehhaanikutele (tänud Pihusele, kes oma taskulambi välja tõi, nägi siis vähemalt tankida! )
Eks sujub asi järgmisel korral ajakava sõbralikumalt.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Üldiselt jäin rahule aga kui korraldaja näeb, et tulevad pool finalid, siis võiks 2 eelsõitu ainult teha (see on isiklikult minu arvamus)
Sorry Tomkar, et sind kütusega üle valasin aga oli lihtsalt liiga pime
Mõned pildid sai kah tehtud http://picasaweb.google.com/mudelism/Ee ... tu03052008
Sorry Tomkar, et sind kütusega üle valasin aga oli lihtsalt liiga pime
Mõned pildid sai kah tehtud http://picasaweb.google.com/mudelism/Ee ... tu03052008
Võiduajamise kui sellisega võib ju rahule jääda. Eriti mõnus ja muhe oli bensukate finaaliseltskond . Muidugi ajakavast ei räägi üldse. Saame aru, et tekivad probleemid ja asi võib venida. Mind morjendas eriti see, et peale poolfinaale tahaks teada, mis järjekorras finaalid toimuvad, et millise auto aku kõigepealt laadida jne. Keegi ei tea. Siis saan vastuse, et Open, siis 1:5/1:6, siis truggy ja siis buggy. Ehk minu jaoks bagi truggy bagi. Bensukate finaal lõppes ja käivitan truggy kui järsku avatsan, et bagid lähevad starti. Ruttu bagi käima ja õnneks jõudsin õigel ajal starti. Selle peale õeldakse, et miks sa ajakava ei vaata, seinal on ju kõik kirjas. Ju olin ise lohakas. Kurb on muidugi see, et reeglitest kinni ei peeta. Sama hästi võiks praktiliselt kõikide klasside tulemused tühistada. Kas just nii karmilt, aga punktid, millele võiks järgmistel kordadel tähelepanu juhtida:
4.1 Kohtunikud - Jäi arusaamatuks, kes on kohtunik või kui neid mitu, siis kes on peakohtunik? Kas see, kes kõige kõvemat häält teeb?
5.11 Ajamõõtmisprotseduur
5.11.1 Ajamõõtmine EAMK tiitlivõistlustel peab olema automaatne, kasutades autodele
paigaldatud transpondreid ja soovitatavalt AMBrc ajavõtusüsteemi. AMBrc ajavõtusüsteemi
puhul kasutavad võistlejad isiklikke personaalseid transpondereid, lisaks peab korraldaja
tagama mõistliku koguse (vähemalt 10) renditransponderite saadavuse võistluspaigal,
renditransponderi kasutamise tasu määrab korraldaja, kuid see ei tohi ületada 100 EEK
transponderi kohta võistluspäeva eest.
Muu (mitte AMBrc) ajavõtusüsteemi kasutamisel tagab korraldaja transponderite tasuta
kasutamise kõigile võistlejaile. - Sellest oli enne ka juttu, aga südamerahuga võeti 150EEK.
5.5.8 Kui saatjahoidlat ei kasutata, on võistlejal lubatud saatja sisse lülitada peale seda, kui
tema sõidule eelnev sõit on lõppenud, kõik autod tulnud boksi ja korraldaja on kutsunud tema
sõidu rajale. Saatja tuleb välja lülitada koheselt peale sõidu lõppu ja naasmist rajaboksi. Muul
ajal saatja sisselülitamine on keelatud, karistuseks on ametlik hoiatus. - Nägin korduvalt kuidas sõideti kusiganes misiganes ajal. Käisin paaril korral isegi mainimas, et võistlus käib ja niisama nagu ei tohi saatjat sisselülitada. Hea, et peksa ei saanud.
6.7 Stardi edasi lükkamine (tehniline 10 minutit) kuni starter ei ole kuulutanud 30
sekundit, võib sisepõlemismootoriga mudeliklassides iga poolfinaali ja finaali osavõtja nõuda
stardi edasi lükkamist 10 minuti võrra oma auto parandamiseks. Madalamates finaalides ja
elektrimootoriga klassides seda võimalust ei ole. Tehnilise 10 minutit võib anda ainult ühe
korra iga sõidu jaoks. Kui edasilükkamise põhjuseks on raadiohäired või sagedusprobleemid,
on rada suletud ja mehaanikud võivad ainult seisata mootorid ja välja lülitada vastuvõtjad,
ühtegi hooldustegevust sel ajal teha ei tohi (sh. rehve vahetada). Kui edasilükkamist paluti
mehaaniliste probleemide tõttu, on rada kõigile avatud. Edasilükkamist palunud võistleja
stardib rivi lõpust viimaselt kohalt või juhul, kui ta ei ole õigeaegselt stardirivis, siis
rajaboksist. - Lugege see läbi kallid kohtunikud. Randole taheti anda hoiatus selle eest, et ta võttis poolfinaalis tehnilise kümne? Ja kui see võetakse, siis lugege ka see osa läbi, mis rajal ja teiste võistlejatega toimub.
Aga see kõik oli köömes, et sõidetakse rajal vastassuunas jne selle kõrval, mis reeglite järgi sõideti.
1:8 mõõtkava maastikuautod siis. See käib nii bagi kui truggy kohta:
1.2 Kvalifikatsioonisüsteem
Kasutatakse Round-by-Round punktisüsteemi (Üldreeglid 7.2) - Mina küll ei leidnud, mitu punkti ma kolmest eelsõidust kahest parimast sain? Sõideti FTD järgi.
1.3 Finaalid
1.3.1 Kasutatakse EFRA Offroad Christmas Tree finaalisüsteemi (Üldreeglid 8.2)
1.3.2 Madalamate tõusufinaalide kestus on 10, 15 või 20 minutit, poolfinaalidel 20 või 30, Afinaalil
30, 45 või 60 minutit. - Finaali pikkus 20 minutit? OK, tõesti oli pime, saan aru.
Nüüd siis trimmerite juurde:
1.1 Eelsõidud
1.1.4 eelsõidu kestus on 10 minutit pluss aeg viimase ringi lõpetamiseks kuni 50 sekundit(kui
ennustatav parim ringiaeg on üle 40 sekundi, siis 60 sekundit). - Me sõitsime 5 minutit? Miks?
1.2 Kvalifikatsioonisüsteem
1.2.1 Kasutatakse FTD (Üldreeglid 7.1) või Round-by-Round punktisüsteemi (7.2)
1.2.2 Kasutatav kvalifikatsioonisüsteem tehakse teatavaks võistlejate koosolekul - Midagi ei tehtud teatavaks. Ju siis sõideti FTD järgi?
1.3 Finaalid
1.3.1 Kasutatakse EFRA Offroad Christmas Tree finaalisüsteemi (Üldreeglid 8.2)
1.3.2 Madalamate tõusufinaalide kestus on 10, 15 või 20 minutit, poolfinaalidel 20 või 30, Afinaalil
30, 45 või 60 minutit.
1.3.3 Finaalide start on F1 (Üldreeglid 6.3b). - Mis moodi meie startisime? Miks?
4.2 Mehaanikul on lubatud siseneda rajale, et abistada oma sõitja autot ja vajadusel käivitada
kuni 3x raja kõrval (autot remontida pole lubatud) Antud tegevuses ei tohi mehaanik segada
teisi võistlusautosid. Mehaanik või pealtvaataja kes siseneb rajale väljaspoolt selleks
ettenähtud kohta, et aidata autot, võib tuua karistuse kõnealusele autole (karistuseks stop and
go või -1 ring) Kohtunik informeerib sellest vastavat sõitjat. Karistuse vältimiseks ei tohi auto
enne kohalt liikuda, kui mehaanik on autot puudutanud. - Meil lükatakse see kohustus rajamehaanikule? Aga kui rajamehaanik kedagi käima sikutab ja keegi kogemata keerab end katusele? Läheb keerab selle auto püsti ja siis tõmbab veel ühe korra, et äkki läheb.
Need punktid jäid kuidagi silma. Kuigi sõitsin kolmes klassis, siis äkki oli veel midagi. Ja ärge jumala pärast arvake, et näe kus nüüd viriseb, et tehku ise. Ma lihtsalt soovitan, millele väheke rohkem tähelepanu juhtida. Mitte midagi halvustavat. Ma tean, et võistluste korraldamine on raske. Kuid te rõhute, et sõidame EAMK reeglite järgi, siis järgmine ka neid. Teie jaoks on üle poole võistlusest juba EAMK poolt ära tehtud. Reeglid on kirjutatud. Proovige mõnele klassile reeglid kirjutada.
Järgmine kord stardis 150ccm paagiga.
4.1 Kohtunikud - Jäi arusaamatuks, kes on kohtunik või kui neid mitu, siis kes on peakohtunik? Kas see, kes kõige kõvemat häält teeb?
5.11 Ajamõõtmisprotseduur
5.11.1 Ajamõõtmine EAMK tiitlivõistlustel peab olema automaatne, kasutades autodele
paigaldatud transpondreid ja soovitatavalt AMBrc ajavõtusüsteemi. AMBrc ajavõtusüsteemi
puhul kasutavad võistlejad isiklikke personaalseid transpondereid, lisaks peab korraldaja
tagama mõistliku koguse (vähemalt 10) renditransponderite saadavuse võistluspaigal,
renditransponderi kasutamise tasu määrab korraldaja, kuid see ei tohi ületada 100 EEK
transponderi kohta võistluspäeva eest.
Muu (mitte AMBrc) ajavõtusüsteemi kasutamisel tagab korraldaja transponderite tasuta
kasutamise kõigile võistlejaile. - Sellest oli enne ka juttu, aga südamerahuga võeti 150EEK.
5.5.8 Kui saatjahoidlat ei kasutata, on võistlejal lubatud saatja sisse lülitada peale seda, kui
tema sõidule eelnev sõit on lõppenud, kõik autod tulnud boksi ja korraldaja on kutsunud tema
sõidu rajale. Saatja tuleb välja lülitada koheselt peale sõidu lõppu ja naasmist rajaboksi. Muul
ajal saatja sisselülitamine on keelatud, karistuseks on ametlik hoiatus. - Nägin korduvalt kuidas sõideti kusiganes misiganes ajal. Käisin paaril korral isegi mainimas, et võistlus käib ja niisama nagu ei tohi saatjat sisselülitada. Hea, et peksa ei saanud.
6.7 Stardi edasi lükkamine (tehniline 10 minutit) kuni starter ei ole kuulutanud 30
sekundit, võib sisepõlemismootoriga mudeliklassides iga poolfinaali ja finaali osavõtja nõuda
stardi edasi lükkamist 10 minuti võrra oma auto parandamiseks. Madalamates finaalides ja
elektrimootoriga klassides seda võimalust ei ole. Tehnilise 10 minutit võib anda ainult ühe
korra iga sõidu jaoks. Kui edasilükkamise põhjuseks on raadiohäired või sagedusprobleemid,
on rada suletud ja mehaanikud võivad ainult seisata mootorid ja välja lülitada vastuvõtjad,
ühtegi hooldustegevust sel ajal teha ei tohi (sh. rehve vahetada). Kui edasilükkamist paluti
mehaaniliste probleemide tõttu, on rada kõigile avatud. Edasilükkamist palunud võistleja
stardib rivi lõpust viimaselt kohalt või juhul, kui ta ei ole õigeaegselt stardirivis, siis
rajaboksist. - Lugege see läbi kallid kohtunikud. Randole taheti anda hoiatus selle eest, et ta võttis poolfinaalis tehnilise kümne? Ja kui see võetakse, siis lugege ka see osa läbi, mis rajal ja teiste võistlejatega toimub.
Aga see kõik oli köömes, et sõidetakse rajal vastassuunas jne selle kõrval, mis reeglite järgi sõideti.
1:8 mõõtkava maastikuautod siis. See käib nii bagi kui truggy kohta:
1.2 Kvalifikatsioonisüsteem
Kasutatakse Round-by-Round punktisüsteemi (Üldreeglid 7.2) - Mina küll ei leidnud, mitu punkti ma kolmest eelsõidust kahest parimast sain? Sõideti FTD järgi.
1.3 Finaalid
1.3.1 Kasutatakse EFRA Offroad Christmas Tree finaalisüsteemi (Üldreeglid 8.2)
1.3.2 Madalamate tõusufinaalide kestus on 10, 15 või 20 minutit, poolfinaalidel 20 või 30, Afinaalil
30, 45 või 60 minutit. - Finaali pikkus 20 minutit? OK, tõesti oli pime, saan aru.
Nüüd siis trimmerite juurde:
1.1 Eelsõidud
1.1.4 eelsõidu kestus on 10 minutit pluss aeg viimase ringi lõpetamiseks kuni 50 sekundit(kui
ennustatav parim ringiaeg on üle 40 sekundi, siis 60 sekundit). - Me sõitsime 5 minutit? Miks?
1.2 Kvalifikatsioonisüsteem
1.2.1 Kasutatakse FTD (Üldreeglid 7.1) või Round-by-Round punktisüsteemi (7.2)
1.2.2 Kasutatav kvalifikatsioonisüsteem tehakse teatavaks võistlejate koosolekul - Midagi ei tehtud teatavaks. Ju siis sõideti FTD järgi?
1.3 Finaalid
1.3.1 Kasutatakse EFRA Offroad Christmas Tree finaalisüsteemi (Üldreeglid 8.2)
1.3.2 Madalamate tõusufinaalide kestus on 10, 15 või 20 minutit, poolfinaalidel 20 või 30, Afinaalil
30, 45 või 60 minutit.
1.3.3 Finaalide start on F1 (Üldreeglid 6.3b). - Mis moodi meie startisime? Miks?
4.2 Mehaanikul on lubatud siseneda rajale, et abistada oma sõitja autot ja vajadusel käivitada
kuni 3x raja kõrval (autot remontida pole lubatud) Antud tegevuses ei tohi mehaanik segada
teisi võistlusautosid. Mehaanik või pealtvaataja kes siseneb rajale väljaspoolt selleks
ettenähtud kohta, et aidata autot, võib tuua karistuse kõnealusele autole (karistuseks stop and
go või -1 ring) Kohtunik informeerib sellest vastavat sõitjat. Karistuse vältimiseks ei tohi auto
enne kohalt liikuda, kui mehaanik on autot puudutanud. - Meil lükatakse see kohustus rajamehaanikule? Aga kui rajamehaanik kedagi käima sikutab ja keegi kogemata keerab end katusele? Läheb keerab selle auto püsti ja siis tõmbab veel ühe korra, et äkki läheb.
Need punktid jäid kuidagi silma. Kuigi sõitsin kolmes klassis, siis äkki oli veel midagi. Ja ärge jumala pärast arvake, et näe kus nüüd viriseb, et tehku ise. Ma lihtsalt soovitan, millele väheke rohkem tähelepanu juhtida. Mitte midagi halvustavat. Ma tean, et võistluste korraldamine on raske. Kuid te rõhute, et sõidame EAMK reeglite järgi, siis järgmine ka neid. Teie jaoks on üle poole võistlusest juba EAMK poolt ära tehtud. Reeglid on kirjutatud. Proovige mõnele klassile reeglid kirjutada.
Järgmine kord stardis 150ccm paagiga.
Burn more fuel!
Muide ma ka mõtlesin selliste prillide peale sellel truggy viimasel finaalil kus ikka nii napilt näha masinaid oli.Ma ise seal siis taga pool (kahe hüpeka juures olin rajamehaanik ja päris naljakas oli vaatada kuidas ikka suht aeglaselt truggyd sõidavad va. J.Kesküla kes sõitis nii nagu poleks pimedust olnudgi aga ega see jah, pole kerge pimedal raja kimada.lauri kirjutas:Mina hakkan vaikselt juba järgmiste etappide jaoks ette valmistuma ja raha koguma varustuse ostuks ...
Ise võistlen kolmandat võistlust kus aint ühel korral sain normilt võistelda.aga ülejäänud kaks korda olen peaaegu terve võistluse oma autot parandanud, paar ringi sain seegi kord sõidetud See kord ma mõtlesin et saan normaalselt võistelda (enamus auto varuosad olemas ja mõtlesin et ah seda mootorit ja sumpat ei hakka varuks ostma (suht kallid) aga ,,hui saab kaa``nüüd just pidi ikka mootor katki minema ja sumps lõhki tänu sellele et teine käik sisse ei läinud.auto ulus mis hirmus aga liikus nagu tigu
Aga eks ta ole see algajate asi et ei ole eriti kogemusi võistluselt!!!Olin see kord siis rohkem rajamehaanik ning täitsa meeldis tglt.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Mul nagu ruumi onkpihus kirjutas:Ootan pakkumisi galerii ruumile, kuhu kannataks paarsada (10 Mpix) pilti üles laksata. Ausõna ei viitsi resaisida, arvuti na nõrguke.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Palun postitage finaalide tulemused üles, ma ei tea tänaseni mitmes ma olin. Kui tulemuste uurimiseks aega sain, olid need juba tahvlilt lännu... kogu võistluspäeva tulemusfailide ülesriputamiseks võin veebiserveri pinda ka jagada.
Kas buggy finaal oli ka 20min nagu truggy või 30min? Truggys pidin igatahes ühe extra stopi tegema 1-2 minti enne lõppu, sest sain alles sõidu ajal teada uuest finaali pikkusest... huvitav, kas see maksis ka mõne kohe kätte?
Aare tegi võistluste orgunni osas tubli töö, aga olgem ausad - üks mees ei jõua lihtsalt mitme eest rababada ja kogu orgunni ära teha.
Meenus veel 2 fakti, mida oli KORDUVALT, aga ei ühtegi hoiatust-karistust:
- saatja kasutamine väljaspool lubatud aega - autoga ringi vuramine, mootori seadistamine jne
- rajal mistahes hetkel vastas-suunas sõitmine
Probleemi allikas on see, et reaalselt puudus inimene, kes sõite/rada oleks jälginud ja karistusi jaganud. Päeva peale jagati vist üks karistus?
See esimene loob ebavõrdse olukorra, kui 2.4GHz aparatuuri kasutajad tunnevad vabadust suvalisel ajal oma saatjat kasutada, aga 27/40MHz mehed südametunnistuse tõttu (loodetavasti) teevad seda ainult lubatud ajal. Sest vastasel juhul võib tõesti kellegi masin juhitamatuks muutuda.
Kas buggy finaal oli ka 20min nagu truggy või 30min? Truggys pidin igatahes ühe extra stopi tegema 1-2 minti enne lõppu, sest sain alles sõidu ajal teada uuest finaali pikkusest... huvitav, kas see maksis ka mõne kohe kätte?
Aare tegi võistluste orgunni osas tubli töö, aga olgem ausad - üks mees ei jõua lihtsalt mitme eest rababada ja kogu orgunni ära teha.
Meenus veel 2 fakti, mida oli KORDUVALT, aga ei ühtegi hoiatust-karistust:
- saatja kasutamine väljaspool lubatud aega - autoga ringi vuramine, mootori seadistamine jne
- rajal mistahes hetkel vastas-suunas sõitmine
Probleemi allikas on see, et reaalselt puudus inimene, kes sõite/rada oleks jälginud ja karistusi jaganud. Päeva peale jagati vist üks karistus?
See esimene loob ebavõrdse olukorra, kui 2.4GHz aparatuuri kasutajad tunnevad vabadust suvalisel ajal oma saatjat kasutada, aga 27/40MHz mehed südametunnistuse tõttu (loodetavasti) teevad seda ainult lubatud ajal. Sest vastasel juhul võib tõesti kellegi masin juhitamatuks muutuda.
Viimati muutis lauri, 05.05.2008 15:50, muudetud 3 korda kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
rababada
Tulemused võib mulle näiteks meili visata, panen hobi.ee'sse üles
Tulemused võib mulle näiteks meili visata, panen hobi.ee'sse üles
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ma tunneks kah huvi tulemuste järgi... tahaks arvutada, et teoreetiliselt mitmendal kohal ma lõpetanuks kui ponder oleks töödanud...
Niipalju mäletan, et esimese ringi aeg oli 290sek ning viimane 186sek, kuigi reaalsuses ei seisnud ma kordagi (paar 10 sekist kooki ja moos)
Niipalju mäletan, et esimese ringi aeg oli 290sek ning viimane 186sek, kuigi reaalsuses ei seisnud ma kordagi (paar 10 sekist kooki ja moos)
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Enne vanastu tuli vähemalt valjuhääldist heli kui joont ületasid. Kas enam pole see võimalik? See oli väga abiks muuseas.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Jah see ON võimalik, ma juba eelviimase WC ajal uurisin seda siin foorumis. Väga abiks on ka see, kui automaatselt autode järjokord ette loetakse - 5, 4, 7, 1, 2... Pidevalt kuuled, mites oled ja kes sinu ees või taga on. Finaalides ju ei näe ka, kes kus rajapeal paikneb ja kaugel kellestki, sest kottpime on Helisüsteem aitaks küll.
Probleemiks on see, et puudub juhe, mille ühes otsas 3.5mm stereo jack (läheb arvuti helikaarti) ja teises otsas pulk või känd vastavalt helipuldile Kui keegi soovi avaldab, siis organiseerin selle juhtme. Kas 10 meetrist piisab?
Probleemiks on see, et puudub juhe, mille ühes otsas 3.5mm stereo jack (läheb arvuti helikaarti) ja teises otsas pulk või känd vastavalt helipuldile Kui keegi soovi avaldab, siis organiseerin selle juhtme. Kas 10 meetrist piisab?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tulemused lubati mulle umbes homme saata, siis vaatan nad üle ja panen üles ka.
Truggy finaalis valitsenud pimeduse kohta on mitmete võistlejate suust olnud kuulda protesti korraldajate vastu. Kohapeal ei olevat lastud protesti esitada, seega on võistlejatel võimalus esitada EAMK'le protest korraldaja vastu.
Kodanik akaver pidi seda ka tegema ja EAMK ametlik seisukoht on hetkel selline, et kui truggy finaali osalejate enamus (ehk siis 7 sõitjat 12'st) ütleb, et see sõit ei olnud võidusõit, vaid pimedas käsikaudu kobamine, siis truggy finaali tulemus tühistatakse ja paremusjärjestus määratakse poolfinaalide tulemuste põhjal (ehk siis finaali stardijärjekord). Ehk kui kodanik akaver peaks truggy finalistidele vastava küsimusega lähenema, siis olge palun oma arvamusavaldustes objektiivsed, ärge vaadake ainult oma isiklikku mätast (kellelegi oli see pimedus ka kindlasti kasulik ja parandas oma kohta finaalis). Kui osalejate absoluutenamust protestiks kokku ei saada, jääb tulemus selliseks, nagu ta oli.
Truggy finaalis valitsenud pimeduse kohta on mitmete võistlejate suust olnud kuulda protesti korraldajate vastu. Kohapeal ei olevat lastud protesti esitada, seega on võistlejatel võimalus esitada EAMK'le protest korraldaja vastu.
Kodanik akaver pidi seda ka tegema ja EAMK ametlik seisukoht on hetkel selline, et kui truggy finaali osalejate enamus (ehk siis 7 sõitjat 12'st) ütleb, et see sõit ei olnud võidusõit, vaid pimedas käsikaudu kobamine, siis truggy finaali tulemus tühistatakse ja paremusjärjestus määratakse poolfinaalide tulemuste põhjal (ehk siis finaali stardijärjekord). Ehk kui kodanik akaver peaks truggy finalistidele vastava küsimusega lähenema, siis olge palun oma arvamusavaldustes objektiivsed, ärge vaadake ainult oma isiklikku mätast (kellelegi oli see pimedus ka kindlasti kasulik ja parandas oma kohta finaalis). Kui osalejate absoluutenamust protestiks kokku ei saada, jääb tulemus selliseks, nagu ta oli.
Kas poolfinaali tulemuste põhjal uus finaalsõit ei ole võimalus, näiteks järgmise EK etapi raames? Teistes mudeliklassides on näiteks ilma puhul võimalik võistluse edasilükkamine järgmisesse päeva või hoopis teisele kuupäevale. Finaal tühistada ja jõusse poolfinaali tulemus ei muuda palju. Nii ühel kui teisel juhul EI OLNUD FINALASÕITU. Ühel juhul toimus absurdne sõit, teisel juhul läheb arvesse poolfinaal, kus polnud eesmärk esimene olla, vaid finaali edasi pääseda. Suhteliselt saba-kinni-nokk-lahti-saba-lahti-nokk-kinni-lahti värk
Variant oli Open, mitteametlik klass, ära jätta, kui näha oli, et ajaga välja ei tule, kuid seda ei tehtud.
Variant oli Open, mitteametlik klass, ära jätta, kui näha oli, et ajaga välja ei tule, kuid seda ei tehtud.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
PS - Open on täpselt sama "JOKK" klass nagu truggy - EAMK reeglite baasil - efra ei räägi truggy-st midagi.lauri kirjutas:Variant oli Open, mitteametlik klass, ära jätta, kui näha oli, et ajaga välja ei tule, kuid seda ei tehtud.
Nokki-kinni_saba-lahti on tõesti. Raske on küsida finaalis kõvad kohad välja sõitnud poistelt hääletada oma finaali tulemuse kustutamise poolt.
Samuti kui "oleks" tartus see hääletus enne finaali tehtud siis ma arvan, et enamus oleks hääletanud sõitmise poolt - lihtsalt tunne selline.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Minul oli igatahes enne starti selge tunne, et head nahka sellisest sõidust tulla ei saa ja sellest tulenevalt olin muidugi ilmselgelt pettunud nii enne kui ka peale sõitu. Muidugi olid kõigil enamvähem võrdsed tingimused, kuigi kindlasti oli sõitjate seas neid kes näevad hämaras/pidemad paremini ja neid kes näevad kehvemini. Isiklikult tean, et mul on pimedas suht nutune nägemine ja eriti veel olukorras kus kohati paistab valgus silma ja siis pead vaatama kotti.
Kuna ma ei tea senimaani mitmendaks ma selles "finaalis" lõpuks "käsikaudu" ennast koperdasin siis võin vaid öelda, olenemata sellest kas ma hävin või võidan, et võidusõit see kindlasti ei olnud. Hea, et vähemalt auto ühte tükki jäi ehk, et ei lennutanud mõnda valet autot kogemata omaks pidades oma autot vastu seina pilbasteks.
Tarmo
Kuna ma ei tea senimaani mitmendaks ma selles "finaalis" lõpuks "käsikaudu" ennast koperdasin siis võin vaid öelda, olenemata sellest kas ma hävin või võidan, et võidusõit see kindlasti ei olnud. Hea, et vähemalt auto ühte tükki jäi ehk, et ei lennutanud mõnda valet autot kogemata omaks pidades oma autot vastu seina pilbasteks.
Tarmo
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Aga teate, mida mina ei mõista ?
seda: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1251
Kus nüüd kõigi leedid olid ? Ise enesest ei oleks ju olnud eriline probleem kasvõi suvaline säästumarketi võtmehoidja-taskulamp mägi aivari teibiga katusele kleepida.
See muidugi ei vabanda tekkunud olukorda, aga meeldiv workaround siiski.
Tehnika inimesed, nagu me oleme ...
seda: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1251
Kus nüüd kõigi leedid olid ? Ise enesest ei oleks ju olnud eriline probleem kasvõi suvaline säästumarketi võtmehoidja-taskulamp mägi aivari teibiga katusele kleepida.
See muidugi ei vabanda tekkunud olukorda, aga meeldiv workaround siiski.
Tehnika inimesed, nagu me oleme ...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Võistlus läbi minu silmade: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... m71&page=1
Keegi täis resoga pilte tahab, siis küsige.
Keegi täis resoga pilte tahab, siis küsige.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Väikesed mõtteterad, et ei juhtuks nii nagu seekord läks!TarMoH kirjutas:Ajakava:
8.00 9.00 Registreerimine
9.00 9.30 Sõitjate koosolek
9.45 13.30 eelsõidud
13.45 15.15 poolfinaalid
15.30 17.30 finaalid
18.00 lõpp
Eelsõidu kestvus on 5 min - poolfinaali kestvus on 15 min - finaali kestvus on 30 min ( open 3x10 min )
Täpsem ajagraafik selgub juba kohapeal, sest siis on kõik grupid ja muud asjad paigas.
Eelregistreerimine vajalik - grupid teha juba võistluspäeva alguseks valmis, et ei raisataks hommikust aega.
Ajakava - kui grupid teada, pole ju raske teha. Laupäeval ei teadnud ajakavast keegi mitte kui midagi, isegi orienteeruv poolfinaalide aeg ei pidanud paika.
Autodele numbrid - läheb finaalide start kiiremini! Kummaline oli vaadata poolfinaalide ja finaalide starte, kui peakohtunik/starter käis ükshaaval autosid ja nimesid kontrollimas - aeg venis jällegi. Kui öeldi, et kolm minutit stardini, siis tegelik start oli umbes viie minuti pärast.
Ma arvan, et tunnike kadus hommiku ära ja teine tunnike päeva peale ning nii see pimedus saabus
Seda kõike sellepärast, et ümberringi kõik saavad võistlusi ajagraafikus korraldatud, aga meie ei saa - see tundub imelik! Kui ma ainult kodumaal oleks võistelnud, siis ma arvaks, et nii peabki ja kõigil läheb nii, aga üldjoontes ei ole nii. Ma tean küll, et võistluste korraldamine pole just kerge, aga on mingid põhitõed, millest võiks alustada!
Tartule oli see üle pika aja korraldatud võistlus .......... arusaadav et kõik ei suju nii kuidas tahaks aga eks kogemused annavad ikka selle õige tulemuse seega ehk järgmisel korral on juba hoopis teine tera
arusaadavalt oli neile kes sõitsid mitut klassi selline segadus pigem kahjuks kui kasuks aga ühe klassi meestel oli sügavalt suva
arusaadavalt oli neile kes sõitsid mitut klassi selline segadus pigem kahjuks kui kasuks aga ühe klassi meestel oli sügavalt suva
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Siin ei tohi nüüd küll eristada sõitjad sellega kes mitmes klassis sõidab. Kui asi käib täpselt kellapealt siis on kõigil asi selge ja ei teki lisaküsimusi. Ahtil väga õige jutt, et iga venitatud 10 minutit teeb lõpuks kokku mitu tundi. Kui registreerimise jama võtab aega 2 tundi lubatust rohkem siis palun ärge kirjutage, et kohapeal registreerimine 500.- krooni.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Eks korraldajad näevad ise ka, kus ja mis venis ja veidi kehvasti oli, vähemalt loodan nii. Kokkuvõttes on aga olukord ju selline, et korraldusega tegeles sisuliselt üks mees ja teine tegeles ajavõtuga. See on ilmselgelt vähe. Inimesi oli vähe. Kui vabatahtlikke ei ole, siis tuleb neid väikese preemia abil kohale meelitada. Võistluste eelarve peaks seda lubama. Reeglites on ju kogu töö ära tehtud - kirjas on mis inimesi vaja on mis ülesandeid täitma! Reaalselt küll kõike seda teha ei kannata, kuid siiski...
Regamine oli ka kahjuks jama. Iga mehe peale kulus üle minuti ja see teebki kokku vähemalt tunni. Kui on eelregamine, siis sellega tuleb kogu info kokku korjata ja hommikul ainult KONTROLLIDA. Nimi, klass, sagedus, ponder, kõik õige, raha siia, raha tagasi, tehtud.
Eelsõitude ja kõigi muude sõitude vahel oli TAVATULT (olen wintercupiga harjunud) palju aega. Varem rabelesin ikka palju rohkem ja sõitsin ühes klassis. Seekord sõitsin esimest korda kahes klassis ja polnud kiiret kuhugi.
Kuna see suvi tundub, et iga võistlus uute korraldajatega, siis kujunebki vist 2008 aasta õppimise aastaks korraldajatele Õnneks mai lõpus juba on valget aega vähemalt tund-paar rohkem. Niiet kui ainult veidi kiiremini kõike teha ja korraldajad EAMK reeglid paar korda läbi loeksid ja pähe õpiksid, poleks enam ehk palju asju, mille üle nuriseda Niiet jõudu praegustele ja tulevastele korraldajatele.
Regamine oli ka kahjuks jama. Iga mehe peale kulus üle minuti ja see teebki kokku vähemalt tunni. Kui on eelregamine, siis sellega tuleb kogu info kokku korjata ja hommikul ainult KONTROLLIDA. Nimi, klass, sagedus, ponder, kõik õige, raha siia, raha tagasi, tehtud.
Eelsõitude ja kõigi muude sõitude vahel oli TAVATULT (olen wintercupiga harjunud) palju aega. Varem rabelesin ikka palju rohkem ja sõitsin ühes klassis. Seekord sõitsin esimest korda kahes klassis ja polnud kiiret kuhugi.
Kuna see suvi tundub, et iga võistlus uute korraldajatega, siis kujunebki vist 2008 aasta õppimise aastaks korraldajatele Õnneks mai lõpus juba on valget aega vähemalt tund-paar rohkem. Niiet kui ainult veidi kiiremini kõike teha ja korraldajad EAMK reeglid paar korda läbi loeksid ja pähe õpiksid, poleks enam ehk palju asju, mille üle nuriseda Niiet jõudu praegustele ja tulevastele korraldajatele.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Vastaks ka natuke.
Esiteks, ajakava hakkas kohe venima sellepärast, et kuidagimoodi oli eelregamisel transpondrinumbrid ära kadunud, seega pidid kõik ükshaaval selle ette dikteerima. Teiseks võttis aega see litsentsidega jamamine, mis omakorda röövis aega. Samuti läks kuskil juba 15 minti kaduma sellepärast, et vool kadus ükshetk ära jne jne...
Eks järgmine kord proovitakse asju palju paremini lahendada - inimesed, kes korraldasid, olid paarist asjast õppust võtnud.
Liiga palju oli ka tühja möla enne poolfinaale ja finaale, et kuidas ja kes sõidab jne. Peakohtunik võtab järgmine kord munad pihku ja paneb asja endamoodi käima, mitte et iga kolmas sõitja käiks bussi juures ja ütleks, et temale nii ja naa ei sobi. Vähem vingumist, rohkem sõitu - siis ka aeg ei kulu tühja.
Eks nõuanded ja muu on kõik teretulnud.
Esiteks, ajakava hakkas kohe venima sellepärast, et kuidagimoodi oli eelregamisel transpondrinumbrid ära kadunud, seega pidid kõik ükshaaval selle ette dikteerima. Teiseks võttis aega see litsentsidega jamamine, mis omakorda röövis aega. Samuti läks kuskil juba 15 minti kaduma sellepärast, et vool kadus ükshetk ära jne jne...
Eks järgmine kord proovitakse asju palju paremini lahendada - inimesed, kes korraldasid, olid paarist asjast õppust võtnud.
Liiga palju oli ka tühja möla enne poolfinaale ja finaale, et kuidas ja kes sõidab jne. Peakohtunik võtab järgmine kord munad pihku ja paneb asja endamoodi käima, mitte et iga kolmas sõitja käiks bussi juures ja ütleks, et temale nii ja naa ei sobi. Vähem vingumist, rohkem sõitu - siis ka aeg ei kulu tühja.
Eks nõuanded ja muu on kõik teretulnud.
Tulemused on kohekohe üleval, aga minule teadaolevatel andmetel on litsentsiavaldus tegemata ja litsentsitasu maksmata järgnevatel võistlejatel:
Antero Haljand
Andres Käver (avaldust ma tegelikult juba peaaegu nägin korra )
Jaanus Kesküla
Marius Mängel
Marek Männing
Artjom Arno
Bruno Vaher
Rando Mere
Allar Rebane
Teet Toomsalu
Reigo Keelmann
Erkki Väli
Tõnu Paat
Nimetatud isikutel paluks lahkesti läheneda sellele dokumendile siin:
http://www.modelcar.ee/files/EAMKLitsentsiavaldus.pdf
Edit: tulemused siin:
http://www.modelcar.ee/25.php
Antero Haljand
Andres Käver (avaldust ma tegelikult juba peaaegu nägin korra )
Jaanus Kesküla
Marius Mängel
Marek Männing
Artjom Arno
Bruno Vaher
Rando Mere
Allar Rebane
Teet Toomsalu
Reigo Keelmann
Erkki Väli
Tõnu Paat
Nimetatud isikutel paluks lahkesti läheneda sellele dokumendile siin:
http://www.modelcar.ee/files/EAMKLitsentsiavaldus.pdf
Edit: tulemused siin:
http://www.modelcar.ee/25.php
kas ringide kaupa oleks ka kogu teemat võimalik kuskilt kaeda?ollo kirjutas:Tulemused on kohekohe üleval, aga minule...
Edit: tulemused siin:
http://www.modelcar.ee/25.php
Siim
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Modelcar.ee 's on muidu ka täielik tulemuste kogumik .ZIP failina olemas samal lehel.
http://www.modelcar.ee/RES/080503/or_ek1.zip
http://www.modelcar.ee/RES/080503/or_ek1.zip
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz