Open klass
Open klass
Hakkasin mina otsima võistlemise reegleid ja oh seda imet, leidsingi, aadress selline: http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2008.doc
Klikkan siis lingile ja vot sulle säh, sain vasta näppe:
Not Found
The requested URL /files/Reeglid_RC_2008.doc was not found on this server.
Apache/2.0.61/DataZone SP 2.0 (Unix) Server at www.modelcar.ee Port 80
Hea on teada, et modelcar.ee jookseb unixilise serveri peal ja weebi serveerib Apache versiooniga 2.0.6, mitte vana hea 1.3 aga mitte see ei olnu see info mida ma taga ajasin. Tegelikult tahtsin teada hoopis millised on open klassi reeglid. Kui üldse on.
Klikkan siis lingile ja vot sulle säh, sain vasta näppe:
Not Found
The requested URL /files/Reeglid_RC_2008.doc was not found on this server.
Apache/2.0.61/DataZone SP 2.0 (Unix) Server at www.modelcar.ee Port 80
Hea on teada, et modelcar.ee jookseb unixilise serveri peal ja weebi serveerib Apache versiooniga 2.0.6, mitte vana hea 1.3 aga mitte see ei olnu see info mida ma taga ajasin. Tegelikult tahtsin teada hoopis millised on open klassi reeglid. Kui üldse on.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
kpihus - kasutad aegunud linki. www.modelcar.ee lehelt Raadiomudelid->võistlusmäärused ja sealt klikid reeglite linki, siis satud õigesse kohta. Ehk sinnasamma, kuhu Kris-Timo viitas.
Ametlikku open klassi pole olemas. Võistluse korraldaja võib ise sellise klassi luua ja reeglid kehtestada, if any. Siiamaani on see küll suures osas reglementeerimata olnud ja seda oleks ka väga keeruline teha. Onroadi 1. etapiks on tehtud suuremate autode ja väiksemate autode open klassid.
Turvalisus on ilmselt elementaarne (et on pidurid, ei ole ohtlikke osasid ja konstruktsioone jms). Mis sinus küsimusi tekitab?
Turvalisus on ilmselt elementaarne (et on pidurid, ei ole ohtlikke osasid ja konstruktsioone jms). Mis sinus küsimusi tekitab?
kpihus muideks ei maninud, kas teda huvitas onroad või offroad open klass
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
sisuliselt võid bagile .28 mootori peale keerata ja sõitma tulla, aga siis me näitame kollektiivselt näpuga ja teeme buuuuuuuuu
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Open klass
Me oleme seda korra arutanud ka suures ringis, ja siis suht rahuldava määratluseni jõudnud. Üritan üle defineerida:
Open klassi sobib mudel, mis mõsitlike muudatustega olemasolevate klasside alla ei mahu. Samas peab auto vastama laialt levinud üldistele tingimustele.
Seega:
peavad olema rattad ja pidur
mootori jõud peab edasi kanduma ratastele (propeller ei sobi)
auto peab olema ohutu (st mitte ohtlikum kui muud klassid)
Auto ei tohi sobida ühtegi muusse klassi (ja seda mittesobivust ei tohi saavutada kergelt). Kui paned oma bagile lihtsalt suurema paagi või vale tiiva, siis see ei anna sulle õigust veel sellega offroadi openis sõita.
Lõpliku otsuse teeb võistluse korraldaja.
Offroadi openi tinigmus oli veel see, et skaala 1:8 või väiksem.
Ja offroadi sõidame elektrireeglite stiilis, 3 ajasõitu ja kolm finaali a 10 minutit. Arvesse läheb 2 finaali kolmest.
Onroadis läks siis asi kaheks:
1:10 ja väiksemad, elektrireeglid
1:10 suuremad, nitroreeglid
Me oleme seda korra arutanud ka suures ringis, ja siis suht rahuldava määratluseni jõudnud. Üritan üle defineerida:
Open klassi sobib mudel, mis mõsitlike muudatustega olemasolevate klasside alla ei mahu. Samas peab auto vastama laialt levinud üldistele tingimustele.
Seega:
peavad olema rattad ja pidur
mootori jõud peab edasi kanduma ratastele (propeller ei sobi)
auto peab olema ohutu (st mitte ohtlikum kui muud klassid)
Auto ei tohi sobida ühtegi muusse klassi (ja seda mittesobivust ei tohi saavutada kergelt). Kui paned oma bagile lihtsalt suurema paagi või vale tiiva, siis see ei anna sulle õigust veel sellega offroadi openis sõita.
Lõpliku otsuse teeb võistluse korraldaja.
Offroadi openi tinigmus oli veel see, et skaala 1:8 või väiksem.
Ja offroadi sõidame elektrireeglite stiilis, 3 ajasõitu ja kolm finaali a 10 minutit. Arvesse läheb 2 finaali kolmest.
Onroadis läks siis asi kaheks:
1:10 ja väiksemad, elektrireeglid
1:10 suuremad, nitroreeglid
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Aga ka offroad OPEN-i võiks kaheks lüüa. Nitrokad ja elektrikad.
Elektrikatel oleks siis 3x5 ajasõitu ja kolm finaali 10 min. Nitrokatel siis 3x5 ajasõitu ja kolm finaali 20-30minni. See oleks natuke ausam ka Open-i nitrokate suhtes. Ma maksan osavõtu tasu 200 krooni ja saan sõita päeva jooksul aint 45 minutit. +pean veel rajal mehaanikuna olema 3x45 minni ja 3x5 minni vms. Või siis äkki osavõtu tasu võiksemaks teha OPEN-il???(Ega mul rahast kahju ei ole aga lihtsalt oleks teistega sõiduaja suhtes ausam).Ega ma usun , et see 1h-1,5h ei tohiks teha ka kellelegi liiga. Aga mina seda ei otsusta, sest see on mitteametlik klass.
See on puht minu arvamus kuid nii oleks palju normim varjant!!!
Ärge nüüd mulle peksa andke vaid ma tahaks teada mida teised arvavad sellest.
Elektrikatel oleks siis 3x5 ajasõitu ja kolm finaali 10 min. Nitrokatel siis 3x5 ajasõitu ja kolm finaali 20-30minni. See oleks natuke ausam ka Open-i nitrokate suhtes. Ma maksan osavõtu tasu 200 krooni ja saan sõita päeva jooksul aint 45 minutit. +pean veel rajal mehaanikuna olema 3x45 minni ja 3x5 minni vms. Või siis äkki osavõtu tasu võiksemaks teha OPEN-il???(Ega mul rahast kahju ei ole aga lihtsalt oleks teistega sõiduaja suhtes ausam).Ega ma usun , et see 1h-1,5h ei tohiks teha ka kellelegi liiga. Aga mina seda ei otsusta, sest see on mitteametlik klass.
See on puht minu arvamus kuid nii oleks palju normim varjant!!!
Ärge nüüd mulle peksa andke vaid ma tahaks teada mida teised arvavad sellest.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
open-is on 3x5 eelsõidud ja 3x10 finaal.
3x5 eelsõidud ja 3x 30 finaalid on truggyl ja buggyl.(ning seda sai muuta korraldaja, nt 2. etapp-il oli 45 minni)
3x5 eelsõidud ja 3x 30 finaalid on truggyl ja buggyl.(ning seda sai muuta korraldaja, nt 2. etapp-il oli 45 minni)
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
ei, truggy ja buggy finaal on ikka 30 (või 45) min, millele eelneb poolfinaal (15 või 20 min)Harrix kirjutas:open-is on 3x5 eelsõidud ja 3x10 finaal.
3x5 eelsõidud ja 3x 30 finaalid on truggyl ja buggyl.(ning seda sai muuta korraldaja, nt 2. etapp-il oli 45 minni)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mis selle kaheks löömise point nüüd siis lõpuks oleks? Et saaks 3x10 minuti asemel 1x30 minutit sõita? 11 auto asemel klassis oleks 6 ühes ja 5 teises klassis? Saaks lihtsalt päeva pikemaks venitada? Veel midagi?
Sõiduajast rääkides, ma käisin nädalavahetusel Soomes võistlemas. Maksin ka päris palju raha, ühel päeval sain (elektriautoga) sõita 2*5 min trenni, 4*5 minutit eelsõite, 2*5 minutit finaale. Kokku 40 minutit. Teisel päeval sain nitroga sõita u. 2*7 minutit trenni, 4*(3+5) minutit eelsõite koos soojendusega ja 3+20 minutit semifinaali. Kokku ~70 minutit. Nii ongi ja nutta pole siin midagi. Kui palju sõita tahad, siis selleks on trennid leiutatud, võistlustel on aeg paraku piiratud ja keskenduda tuleb sellele, et vähesest ajast maksimum välja pigistada.
Sõiduajast rääkides, ma käisin nädalavahetusel Soomes võistlemas. Maksin ka päris palju raha, ühel päeval sain (elektriautoga) sõita 2*5 min trenni, 4*5 minutit eelsõite, 2*5 minutit finaale. Kokku 40 minutit. Teisel päeval sain nitroga sõita u. 2*7 minutit trenni, 4*(3+5) minutit eelsõite koos soojendusega ja 3+20 minutit semifinaali. Kokku ~70 minutit. Nii ongi ja nutta pole siin midagi. Kui palju sõita tahad, siis selleks on trennid leiutatud, võistlustel on aeg paraku piiratud ja keskenduda tuleb sellele, et vähesest ajast maksimum välja pigistada.
noh ned nõ****d elektrikad saavad aint mingi 10 minni sõita ühe akuga. (ma ei saa selle 10 minni jooksul omal autol 3/4 paagistgi tühjaks sõita) Lihtsalt et elektrikad sõidavad siis 3x5 eelsõidud ja 3x10 finaalid ja nitrokad 3x5minni ja 3x20vms finaalid. Selles on point et saaks rohkem sõita.Maksan 2sotti ja päeva jooksul saan sõita alla 1tunni.
Või ei peagi lööma kaheks vaid teeks siis koos elektrikatega 20 minni finaalid Elektrikatel lihtsalt siis aku vahetus
aga jh ma niisama mõtlesin et võiks nati pikemaks teha finaalid
Või ei peagi lööma kaheks vaid teeks siis koos elektrikatega 20 minni finaalid Elektrikatel lihtsalt siis aku vahetus
aga jh ma niisama mõtlesin et võiks nati pikemaks teha finaalid
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Pane väiksem paak... siis saad tühjaks nii mis koliseb...
Harrix kirjutas:noh ned nõ****d elektrikad saavad aint mingi 10 minni sõita ühe akuga. (ma ei saa selle 10 minni jooksul omal autol 3/4 paagistgi tühjaks sõita) Lihtsalt et elektrikad sõidavad siis 3x5 eelsõidud ja 3x10 finaalid ja nitrokad 3x5minni ja 3x20vms finaalid. Selles on point et saaks rohkem sõita.Maksan 2sotti ja päeva jooksul saan sõita alla 1tunni.
Või ei peagi lööma kaheks vaid teeks siis koos elektrikatega 20 minni finaalid Elektrikatel lihtsalt siis aku vahetus
aga jh ma niisama mõtlesin et võiks nati pikemaks teha finaalid
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Selgituseks Harrix-ile.
Buggy ja Truggy sõidavad nii:
eelsõidud 3x5min = 15min
vajadusel poolfinaalid 20-30min (viimati 20min)
finaalid 30-60min (viimati 45min)
Kokku maksimaalselt 15+20+45min = 1h20min aga seda juhul, kui sa jõuad finaali. Buggys finaali jõudmine pole üldse lihtne, niiet kui just keskmisest kiirem sõitja pole, siis finaali ei saa ja sõita saad 35minutit. See aga on VÄHEM kui Open'is.
Viimati said reede õhtul kõik võistlejad ilma lisatasuta trenni teha- kella 15-st 21-ni ehk vabalt võis üle kahe-kolme tunni rajal kimada. Hommikul sai ka vist 10minutit per klass trenni teha. Nurisemiseks kohta pole minumeelest. Ka Tartus sai esimese etapi eel reedel tasuta trenni teha.
LST2-el on 220cc kütusepaak, niiet kui seal 1/4 kütust 10 minutise sõidu tagajärjel alles on, siis on kõik ju super. Võid ka pisema paagi panna, mul on täitsa olemas selline, mis sinna 1:1 sobib (LST1-e oma) - tule, võta ja kruvi külge Siis ei jätku kütust 10-minutiks ja pead vahepeal tankimas käima.
Buggy ja Truggy sõidavad nii:
eelsõidud 3x5min = 15min
vajadusel poolfinaalid 20-30min (viimati 20min)
finaalid 30-60min (viimati 45min)
Kokku maksimaalselt 15+20+45min = 1h20min aga seda juhul, kui sa jõuad finaali. Buggys finaali jõudmine pole üldse lihtne, niiet kui just keskmisest kiirem sõitja pole, siis finaali ei saa ja sõita saad 35minutit. See aga on VÄHEM kui Open'is.
Viimati said reede õhtul kõik võistlejad ilma lisatasuta trenni teha- kella 15-st 21-ni ehk vabalt võis üle kahe-kolme tunni rajal kimada. Hommikul sai ka vist 10minutit per klass trenni teha. Nurisemiseks kohta pole minumeelest. Ka Tartus sai esimese etapi eel reedel tasuta trenni teha.
LST2-el on 220cc kütusepaak, niiet kui seal 1/4 kütust 10 minutise sõidu tagajärjel alles on, siis on kõik ju super. Võid ka pisema paagi panna, mul on täitsa olemas selline, mis sinna 1:1 sobib (LST1-e oma) - tule, võta ja kruvi külge Siis ei jätku kütust 10-minutiks ja pead vahepeal tankimas käima.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
pigem ikaa suurem paak!!!
Ega ma ei nurisegi,ma lishtsalt tahaks teada kas nt oleks võimalik teha Openi finaal 5-10 mnni pikkemaks???
Ega kui ei saa siis ple midagi teha.
Ega ma ei nurisegi,ma lishtsalt tahaks teada kas nt oleks võimalik teha Openi finaal 5-10 mnni pikkemaks???
Ega kui ei saa siis ple midagi teha.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]