2009 hooaja EAMK reeglid
2009 hooaja EAMK reeglid
Reegleid saab siit:
http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2009.pdf
autorlus
1:10 nitro, 1:10 stock, 1:10 modi - olev
1:18 modi, 1:18 stock, 1:10 buggy, 1:8 nitro buggy/truggy - akaver
üldosa - olev, akaver
http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2009.pdf
autorlus
1:10 nitro, 1:10 stock, 1:10 modi - olev
1:18 modi, 1:18 stock, 1:10 buggy, 1:8 nitro buggy/truggy - akaver
üldosa - olev, akaver
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Veel ei saa. Küll on arvestatud sellega, et 1:10 bagidega lastakse ka open rajale. Juhul, kui teid saab kokku piisavalt palju, saab ka eraldi gruppi tõsta.meph kirjutas:Kas 1/8 offroad elektrikonversioon meil reglementeeritud klassiks ei saa 2009 aastal? Või on tegu siiski vaid wintercupi aegse anomaaliaga?
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Njah.... Näha on, et nitro kütus on endiselt suhteliselt taskukohane ja mootori seadistamine käkitegu Kui nii ei oleks, siis pääseks pisarate valamisest (nitro ving siseruumis) ja võiks võistluse ajal kõlaritest ka muusikat kuulata muu olulise info kõrvale
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mindstorm kirjutas:Njah.... Näha on, et nitro kütus on endiselt suhteliselt taskukohane ja mootori seadistamine käkitegu Kui nii ei oleks, siis pääseks pisarate valamisest (nitro ving siseruumis) ja võiks võistluse ajal kõlaritest ka muusikat kuulata muu olulise info kõrvale
Ei pääse, ei pääse... just eile sai ligi pool tonni kütust tellitud
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Lugesin praegu jälle reegleid... 1/10 reeglites on sees punkt, et auto ei tohi saatjasse infot saata, mis võib konkurentide ees anda mulle eelise... kas mootori ja regu temperatuuri jälgimine liigitub ka sinna kategooriasse?
Samuti ei saanud ma aru, kas EAMK reeglites offroadi kohta ka selline punkt on või mitte?
Samuti ei saanud ma aru, kas EAMK reeglites offroadi kohta ka selline punkt on või mitte?
1/10 puhul tegelikult ei ole see probleem. Saab ilma probleemideta auto enne sõitu ära seadistada ja sedapiti võimalikud temperatuuriprobleemid lahendada...
Samas offroadi puhul on vähemalt 1/8 skaala puhul temperatuuril silma peal hoidmine eluliselt tähtis, kuna igasugused ventilaatorlahendused ei arva plägast-tolmust-vibrast pahatihti kuigi hästi ning sellele järgneb teadmata temperatuurimuutusest midagi... väga palju paha haisu ja halvemal juhul ka leek. Ehk siis ohutuse mõttes oleks vähemalt sellistel autodel mõistlik temperatuurijälgimine lubada.
Samas offroadi puhul on vähemalt 1/8 skaala puhul temperatuuril silma peal hoidmine eluliselt tähtis, kuna igasugused ventilaatorlahendused ei arva plägast-tolmust-vibrast pahatihti kuigi hästi ning sellele järgneb teadmata temperatuurimuutusest midagi... väga palju paha haisu ja halvemal juhul ka leek. Ehk siis ohutuse mõttes oleks vähemalt sellistel autodel mõistlik temperatuurijälgimine lubada.
Ma saan aru Meph, et sa vihjad 1:8 elektri asjadele? Seal ilmselt tõesti võiks telemeetria olla lubatud.meph kirjutas: Samas offroadi puhul on vähemalt 1/8 skaala puhul temperatuuril silma peal hoidmine eluliselt tähtis, kuna igasugused ventilaatorlahendused ei arva plägast-tolmust-vibrast pahatihti kuigi hästi ning sellele järgneb teadmata temperatuurimuutusest midagi... väga palju paha haisu ja halvemal juhul ka leek. Ehk siis ohutuse mõttes oleks vähemalt sellistel autodel mõistlik temperatuurijälgimine lubada.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
See on päris haige, kui ei lubata jälgida pardal toimuvat. Ehk siis ohutusele kriips peale tõmmatud. Laskem aga asju põlema/lõhkumaollo kirjutas:meph - telemeetria sõidu ajal on keelatud põhimõtteliselt kõigis klassides. Kui kusagilt on võimalik välja lugeda, et ei ole, siis on see viga ja tuleb parandada.
Kas see tähendab seda , et mina oma raadioga(Spektrum_DX3S) võistlema ei saaks?...isegi siis, kui eemaldan telemeetria portidest andurid?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
originaal lause on vist selline:
2 poolne side mudeli ja puldi vahel on keelatud, ja puldit saab ainult juhtida rooli ja gaasi, mingid tuled ja sellised lisad ei tohi olla puldilt juhitavad
ehk kui sul ei ole midagi välja lugeda (andurid on eemaldatud) siis sa võid selle puldiga täiesti vabalt sõita.
2 poolne side mudeli ja puldi vahel on keelatud, ja puldit saab ainult juhtida rooli ja gaasi, mingid tuled ja sellised lisad ei tohi olla puldilt juhitavad
ehk kui sul ei ole midagi välja lugeda (andurid on eemaldatud) siis sa võid selle puldiga täiesti vabalt sõita.
Eks need telemeetria reeglid ole seal sellest ajast, kui praktiliselt ainus turul saadaolev telemeetrialahendus (oli vist Serpenti oma?) maksis enamvähem parema käe ja vasaku jala. Aga fakt on, et ka täna näiteks nitroklassides ei ole telemeetria lubatud mitte ühelgi suuremal võistlusel, kuigi rahaliselt ei ole see vähemalt EM/MM tasemel ilmselt kellelegi probleem ja kasu oleks näiteks nitromootori töötemperatuuri teadmisest umbes samapalju, kui elektrikonversiooni puhul... OK, kokkujooksnud nitromootor ei lähe heleda leegiga põlema (seda ei tee ka mõistlikud ESC'd ja mootorid, nad jäävad lihtsalt seisma ehk teevad thermal shutdowni), aga 300-500 EUR maksva mootori võib maha kanda. Asi, mida saaks lihtsalt vältida boksist temperatuuri jälgimisega.
Asjal on ka teine külg - kui jälgimine on võimalik, siis väga paljud ilmselt hakkaksid mootoreid (elektris ülekandeid ja mootori ajastusi) kruttima järjest lahjemaks - turvarisk on ju väiksem, alati saab auto boksi tuua, kui temp üles läheb ja rikkamaks keerata. Kui tahad selliste tüüpidega võidu sõita, pead ise ka samamoodi tegema, ehk investeerima telemeetriasse ja sõitma viimase vindi peale (ja veel veerand pööret) keeratud mootoriga.
Asjal on ka teine külg - kui jälgimine on võimalik, siis väga paljud ilmselt hakkaksid mootoreid (elektris ülekandeid ja mootori ajastusi) kruttima järjest lahjemaks - turvarisk on ju väiksem, alati saab auto boksi tuua, kui temp üles läheb ja rikkamaks keerata. Kui tahad selliste tüüpidega võidu sõita, pead ise ka samamoodi tegema, ehk investeerima telemeetriasse ja sõitma viimase vindi peale (ja veel veerand pööret) keeratud mootoriga.
Originaal lause on selline:
------
g) ühtegi muud funktsiooni peale pööramise ja gaasi/piduri ei tohi olla võimalik raadio teel
juhtida. Elektroonilised süsteemid veo- või pidurdusjõukontrolliks, mis on võimelised jõudu
muutma vastavalt tagasisidele, on keelatud.
Igasugune aktiivse saatmisega telemeetria (kõik autost välisele seadmele saadetavad
signaalid, mis võivad anda võistlejale konkurentsieelise) on keelatud. Lubatud on pardaaku
pinge monitoorimine, juhul, kui see on vastuvõtjasse sisse ehitatud ja seda ei ole võimalik
välja lülitada.
------------------
Ehk telemeetria on keelatud. Lubatud vaid pardaaku pinge jälgimine, juhul kui sa ei saa seda välja lülitada (uus spektrum ja nomadio).
Trennis jälgi mida tahad, samuti wintercupil tee suuresti mida tahad.
1:8 elekter ja open teeb kah mis tahab.
------
g) ühtegi muud funktsiooni peale pööramise ja gaasi/piduri ei tohi olla võimalik raadio teel
juhtida. Elektroonilised süsteemid veo- või pidurdusjõukontrolliks, mis on võimelised jõudu
muutma vastavalt tagasisidele, on keelatud.
Igasugune aktiivse saatmisega telemeetria (kõik autost välisele seadmele saadetavad
signaalid, mis võivad anda võistlejale konkurentsieelise) on keelatud. Lubatud on pardaaku
pinge monitoorimine, juhul, kui see on vastuvõtjasse sisse ehitatud ja seda ei ole võimalik
välja lülitada.
------------------
Ehk telemeetria on keelatud. Lubatud vaid pardaaku pinge jälgimine, juhul kui sa ei saa seda välja lülitada (uus spektrum ja nomadio).
Trennis jälgi mida tahad, samuti wintercupil tee suuresti mida tahad.
1:8 elekter ja open teeb kah mis tahab.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
loomulikult ei asenda...mu point oli, et kui kulutus on kaduvväike suurus kogu kupatuse juures ja effekt on kõigest lõhnakuuselik, siis miks seda keelata?ollo kirjutas:Vaata hr. hõbekuul, korralikku autot, mootorit, akusid, regulaatorit ja midaiganes on vaja nagunii. Telemeetria ei asenda neist mitte ühtegi, see on ainult lisakulutus. Ümbes nagu kullast lõhnakuusk.
tegelt ei viitsi sellel teemal vaielda. Maailmas on küll mõttetuid reegleid/seaduseid genereeritud. Las ta jääda. Elame koos nendega.
Ütle parem, millal lipokotikese saab?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Savage vist pigem ikka mitteametliku Open klassi liikur. (savagel käigukast ja muud asjad, mis truggysse ei sobi.)skiev kirjutas:võibolla väga loll küsimus ( ärge siis jalaga lööge ) aga saan ma reeglitest õigesti aru et ma saan oma savagega võistelda ainult TR-8 klassis ja mootor võib olla max4.6
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Open klassi reeglid on - 1:8 või väiksem mõõtkava, edasiviivaks jõuks peavad olema rattad. mootor jne vaba. sobivuse otsustab võistluste direktor või eamk esindaja, kaebamisele ei kuulu. mudel ei tohi kuuluda ühtegi ametlikku klassi - ega olla muudetud klassikõlbmatuks mingi lihtsa modifikatsiooniga. (vältimaks lisa trenni tegemist ja seeläbi konkurentsieelise saamist)skiev kirjutas:kas open klassile ka mingid reeglid on huvitab just mootor sest plaanis soetada uus mootor ja tahaks võtta 5.9
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com