Tartu Sügis 2005
Tartu Sügis 2005
Tere
Olete oodatud järjekordsele võistlusele Tartusse, mis toimub 18.09.2005.a.
Start on kell 12.00, registreerimine 11.00. Seekord otsustasime teha võistluse bagidele ja monsteritele, 1:10 klassi sõitjad peavad valima kahe eelneva vahelt, kummas sõita.
Olete oodatud järjekordsele võistlusele Tartusse, mis toimub 18.09.2005.a.
Start on kell 12.00, registreerimine 11.00. Seekord otsustasime teha võistluse bagidele ja monsteritele, 1:10 klassi sõitjad peavad valima kahe eelneva vahelt, kummas sõita.
Üritan kohal olla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Olen arvatavasti kohal ikkagi
Viimati muutis asterix, 13.09.2005 15:41, muudetud 1 kord kokku.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Pealkiri on küll võistlus aga igaljuhul on tegemist fun üritusega Nii, et Ranno, ole kohal
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Tahaks minagi sel võistlusel osaleda, aga mul on väike probleem, nimelt ei ole mul transporti Tallinn-Tartu suunal . Siinkohal abipalve kaasvõistlejatele: Kellel on autos üks vaba koht ja oleks nõus selle mulle loovutama?
Ette tänades,
Herkki
Tel. 53822215
Ette tänades,
Herkki
Tel. 53822215
Viimati muutis Herkki, 15.09.2005 18:20, muudetud 1 kord kokku.
See mõte et 1/10 masinad saavad valida on lahe. Tore oleks neid muidugi näha MT-8 klassis. Ei pea nad kahekesi võidu sõitma
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
No pagis on vist neil raskem kindlasti kui MT's. Põhimõtteliselt on 1/10 stadium võimeline võitma monsterit ilusti. Tema kiirendus ja tippkiirus + teelpüsimine on parem.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
lihtsalt selliseid autosid/sõitjaid meil Eestis ei ole.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kes on see anonüümne kodanik kes maa ja ilma kokku lubab? Ja millest siis täpselt jutt? Autost või sõitjast?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
No juba eelmisest võistlusest masin ootab upgrademist ja pisiremonti. Mõtlesin et mis ma sest masinast ikka piinan, las passib nati ja ehk siis ka raha ei kulu nii palju selle peale...saan ehk kiiremini masina korda ja paremaks tehtud.asterix kirjutas:Mis siis juhtus Kapa?
Mis te neist 1:10 masinatest ikka suurt kisa teete...Tanel ja Rait on ainukesed sõitjad...ega te ometi äksi täis lähe neile pähe tegemisel?
Aga mudugi kui siin juurde inimesi tuleb siis änksam
55582183
Ei taha kellegi tehtud tööd maha teha, aga organiseeritud üritustest on eestis küll asi kaugel, seda juba offroadi võistluste sünnist saati. Kaootiline anarhia oleks ilmselt täpsem väljendJAN kirjutas:Funnida ju võib igaüks ,niipalju kui tahab ka võistlustel .Tartus on siiani toimunud organiseeritud üritused ,võistlused .ranno kirjutas:Lubada ju võin .. - kas see on lihtsalt üks selline augu täiteks kokku tulemine ja võidu ajamine? et n.ö. funnime koos ?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
No Rando, siin ei ole küll mõtet sul midagi korraldamise kohta öelda. Mis sellel korraldamisel viga on?Täitsa normaalne! Ainukene koht kus hetkel üldse midagi korraldatakse.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
No minu küsimus oli küsitud taas tagamõttega, et kas fun või mis.., sest vahepeal liikusid ju kuulujutud, et üks suurfirma paneb õla alla ja teeb ühe omanimelise võistluse. Kuna paistab et asjaosalised on vait siis tundub see olema, siiski "tavaline" , mis ta nüüd oligi "tere tartu sügis"
OT-na küsides , et kui aknas välja vaatan, et kas rajal kiiremaks liikumiseks peaks äkki kullo poeast mõne kaatri ostma..
OT-na küsides , et kui aknas välja vaatan, et kas rajal kiiremaks liikumiseks peaks äkki kullo poeast mõne kaatri ostma..
Ei taha kellegi tehtud tööd maha teha, aga organiseeritud üritustest on eestis küll asi kaugel, seda juba offroadi võistluste sünnist saati. Kaootiline anarhia oleks ilmselt täpsem väljend
Tee siis paremini ja kui ei suuda siis ära ürita prügi silma ajada. Kui kurat sinu käest midagi küsisin ei teadnud sa nigu midagi(olid puu otsas kui pauk käis). FR
Tee siis paremini ja kui ei suuda siis ära ürita prügi silma ajada. Kui kurat sinu käest midagi küsisin ei teadnud sa nigu midagi(olid puu otsas kui pauk käis). FR
Kui nüüd just kusiti et mis viga on:
Kogu asi on ajakavast maas (Eelmisetel võistlustel tundsin seda väga hästi, kui jaan ütles et 5-6 ajal on läbi, broneerisin 9'ase laeva peale piletid ja jõudsin sadamasse 8.44. Ehk minutise varuga, see, kuidas sõit Tartust Tallinna toimus oli midagi koledat, aga olude sunnil läks nii nagu läks...
Kui ma võistlejate koosolekul küsisin, kuidas finaali kohad paika pannakse vastas kodanik frank mulle (tsiteerin):"aga kõik ju teavad". Kui enne finaale tuldi minult küsima et kuidas finaalikohad paika panna, siis ma vastasin samuti: "aga kõik ju teavad", millepeale aare hingepõhjani solvus ja Mait üpris pettunult ütles et sa võiks ju aidata. Loomulikult ma teadsin kuidas finaalikohad paika panna (selleks on mitu erinevat moodust muuseas), kuid kui ma tulen spetsiaalselt Tamperest Tartusse võistlema (Kokku umbes 500km üks ots!), maksan oma 10 eurot osalustasu ja siis pean veel organiseerimsiega tegelema... no ausõna ajas vihale. See siis vastuseks franki lausele:"Kui kurat sinu käest midagi küsisin ei teadnud sa nigu midagi(olid puu otsas kui pauk käis). FR"
Wintercupi üritangi paremini teha, kas see ei ole mitte koguaeg meie eesmärk olnud, et eelmisest võistlusest asju paremini teha?
Antero - See et Eestis on üks koht kus midagi korraldatakse ei tähenda et ma peaksin seda maani kiitma ja valetama nii et suu suitseb. Kõik ei ole korras ja tegelikult on organiseerimis probleemid olnud offroadvõistlustel aegade algusest peale (Nii minu, maidu, marguse, taneli kui ka Tartu Automudelismi Klubi poolt). No offence aga nii see on.
Samas võibolla on mind hästiorganiseeritud võistlustega lihtsalt ära hellitatud. Kuid leian, et enam ei õnnestu kvaliteediprobleeme peita väitega et ala on veel uus. mott.
Kes tahab midagi vastu vaielda siis Tartu võistlustel on see võimalus. Ootan huviga konstruktiivset kriitikat oma jutule.
Kogu asi on ajakavast maas (Eelmisetel võistlustel tundsin seda väga hästi, kui jaan ütles et 5-6 ajal on läbi, broneerisin 9'ase laeva peale piletid ja jõudsin sadamasse 8.44. Ehk minutise varuga, see, kuidas sõit Tartust Tallinna toimus oli midagi koledat, aga olude sunnil läks nii nagu läks...
Kui ma võistlejate koosolekul küsisin, kuidas finaali kohad paika pannakse vastas kodanik frank mulle (tsiteerin):"aga kõik ju teavad". Kui enne finaale tuldi minult küsima et kuidas finaalikohad paika panna, siis ma vastasin samuti: "aga kõik ju teavad", millepeale aare hingepõhjani solvus ja Mait üpris pettunult ütles et sa võiks ju aidata. Loomulikult ma teadsin kuidas finaalikohad paika panna (selleks on mitu erinevat moodust muuseas), kuid kui ma tulen spetsiaalselt Tamperest Tartusse võistlema (Kokku umbes 500km üks ots!), maksan oma 10 eurot osalustasu ja siis pean veel organiseerimsiega tegelema... no ausõna ajas vihale. See siis vastuseks franki lausele:"Kui kurat sinu käest midagi küsisin ei teadnud sa nigu midagi(olid puu otsas kui pauk käis). FR"
Wintercupi üritangi paremini teha, kas see ei ole mitte koguaeg meie eesmärk olnud, et eelmisest võistlusest asju paremini teha?
Antero - See et Eestis on üks koht kus midagi korraldatakse ei tähenda et ma peaksin seda maani kiitma ja valetama nii et suu suitseb. Kõik ei ole korras ja tegelikult on organiseerimis probleemid olnud offroadvõistlustel aegade algusest peale (Nii minu, maidu, marguse, taneli kui ka Tartu Automudelismi Klubi poolt). No offence aga nii see on.
Samas võibolla on mind hästiorganiseeritud võistlustega lihtsalt ära hellitatud. Kuid leian, et enam ei õnnestu kvaliteediprobleeme peita väitega et ala on veel uus. mott.
Kes tahab midagi vastu vaielda siis Tartu võistlustel on see võimalus. Ootan huviga konstruktiivset kriitikat oma jutule.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Võistlejate koosolek on vahest tõesti liiga pealiskaudne. Iga kord peaks käima üle just reeglid. See, et aega kokku hoida võiks need paberile panna ja kõigile siis kätte anda kui oma osalustasu maksad. See kes lugeda ei oska, oma probleem. Sellega hoiaks juba aega kokku. Alati on üks sama jama, arvestatakse et 'me ju eelmine kord rääkisime sellest, et miks seekord jälle'. Mina ei kurda muus osas.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Soomes antakse kõigile osavõtjatele ümbrik, mis sisaldab eelsõidu numbreid, ajakava (eelsõitude täpsusega, mida järgitakse minutipealt), määrused, stardi ja finishikorraldus (mis räägitakse võistlejate koosolekul veel üle loomulikult), seal on kirjas, mis eelsõidus asud ja kõik sinu sõitude ajad. Vahel ka üldist infot võistluste kohta.
Enen igat ellsõitu öeldakse grupi number, aega stardini, 5 minutit, 3 minutit soojendusaega ja minut. Esimese grupi lõpus öeldakse kodanike nimed kes on enda tulemust parandanud, antakse järgmisele grupile 5 minuti hoiatus, eelmise grupi sõitjad palutakse tehnilisse inspektsiooni (mõõdetakse laiust ja kaalu), mõne aja pärast teisele grupile soojendusaja algus, eelmise grupi sõitjad palutakse mehaanikukohtadele, selle kohustuse täitmata jätmine tähendab eelmise eelsõidutulemuse tühistamist.
Finaalis antakse iga 5 ja 6 minuti järel tankimishoiatus (finaal ise on 45 minutit), iga paari minuti järel loetakse liidrid ja vahed ette (need on enamasti sekundites, mitte ringides). Finaali lõpus kõikide tulemused ja nimed, poolfinaalides edasipääsejate nimed ja aeg järgmise stardini.
Muuseas, võistlejate koosolek on umbes 10min pikk, mille jooksul räägitakse üle kõik tähtsamad teemad, ka mehaanikutele loetakse sõnad peale, et kui auto on tagurpidi gaas peal, peab mehaanik käe üles tõstma ja kui mõne sekundi jooksul pole pidur peal auto hoorattast välja suretama ning samasse kohta jätma (kui on raja peal siis samasse kohta raja kõrvale tõstma).
Tegelikult on need kõik väga olulised teemad, " aga kõik ju teavad".
Selge see et aegajalt tuleb probleeme, küll tuleb keegi kurtma et tal ei ole sagedust vms, aga siis peab korraldaja südame külmaks tegema ja ütlema, aga keda huvitab, võimaluste ja ajagraafiku piires võib ta aidata, kuid see on puhtalt tema rida. Igasuguseid ajavõtusüsteemi jms probleeme võib samuti ette tulla, elektri kadumine või mis iganes. Selge see et siis jääb võistlus graafikust maha, ent kui korraldajad ei suuda enne finaali lihtsalt ära otsustada kuidas start teha siis on midagi valesti.
Muuseas, igal võistlejal on õigus nõuda enne finaali/poolfinaali algust 10 minutit parandusaega, seda võib üks võistleja nõuda ühes (pool)finaalis ühe korra, st kui 5 inimest nõuavad, siis lükatakse sõit edasi 10min, mitte 50min. Sellel nõudel peab olema ka asjalik põhjendus, ning nõude võib esitada kuni 5min enne (pool)finaali algust koos asjaliku põhjendusega, suuliselt või kirjalikult.
Võistluste korraldamine on suur töö, nõuab tohutus koguses aega ning närvikulu, samuti investeeringuid, kuid tagasi saab hea õnne korral ehk vaid hea tuju, ärge arvake et võistluste korraldajad mingit materiaalset kasu asjast lõikavad (äärmisel juhul ostetakse õhtul pubis kann õlut).
Ma leian et on hea et võistlusi korraldatakse, kuid organiseeritud üritusteks neid nimetada pole ehk päris õige, loodan et natuke konstruktiivset kriitikat ja juttu välismaiste ürituste kohta aitab asja parandada. Lõppudelõpuks on praegustest korraldajates ju ainult Toomas väljamaal võistlemas käinud, ning ei julge lubada et tal korraldamisel suured volitused on antud/et ta on neid tahtnud, aga usun et asjalikku on tal ühtteist öelda, nagu ka kõigil teistel kes natuke näinud ,kui sujuvalt need asjad mujal maailmas jooksevad.
Enen igat ellsõitu öeldakse grupi number, aega stardini, 5 minutit, 3 minutit soojendusaega ja minut. Esimese grupi lõpus öeldakse kodanike nimed kes on enda tulemust parandanud, antakse järgmisele grupile 5 minuti hoiatus, eelmise grupi sõitjad palutakse tehnilisse inspektsiooni (mõõdetakse laiust ja kaalu), mõne aja pärast teisele grupile soojendusaja algus, eelmise grupi sõitjad palutakse mehaanikukohtadele, selle kohustuse täitmata jätmine tähendab eelmise eelsõidutulemuse tühistamist.
Finaalis antakse iga 5 ja 6 minuti järel tankimishoiatus (finaal ise on 45 minutit), iga paari minuti järel loetakse liidrid ja vahed ette (need on enamasti sekundites, mitte ringides). Finaali lõpus kõikide tulemused ja nimed, poolfinaalides edasipääsejate nimed ja aeg järgmise stardini.
Muuseas, võistlejate koosolek on umbes 10min pikk, mille jooksul räägitakse üle kõik tähtsamad teemad, ka mehaanikutele loetakse sõnad peale, et kui auto on tagurpidi gaas peal, peab mehaanik käe üles tõstma ja kui mõne sekundi jooksul pole pidur peal auto hoorattast välja suretama ning samasse kohta jätma (kui on raja peal siis samasse kohta raja kõrvale tõstma).
Tegelikult on need kõik väga olulised teemad, " aga kõik ju teavad".
Selge see et aegajalt tuleb probleeme, küll tuleb keegi kurtma et tal ei ole sagedust vms, aga siis peab korraldaja südame külmaks tegema ja ütlema, aga keda huvitab, võimaluste ja ajagraafiku piires võib ta aidata, kuid see on puhtalt tema rida. Igasuguseid ajavõtusüsteemi jms probleeme võib samuti ette tulla, elektri kadumine või mis iganes. Selge see et siis jääb võistlus graafikust maha, ent kui korraldajad ei suuda enne finaali lihtsalt ära otsustada kuidas start teha siis on midagi valesti.
Muuseas, igal võistlejal on õigus nõuda enne finaali/poolfinaali algust 10 minutit parandusaega, seda võib üks võistleja nõuda ühes (pool)finaalis ühe korra, st kui 5 inimest nõuavad, siis lükatakse sõit edasi 10min, mitte 50min. Sellel nõudel peab olema ka asjalik põhjendus, ning nõude võib esitada kuni 5min enne (pool)finaali algust koos asjaliku põhjendusega, suuliselt või kirjalikult.
Võistluste korraldamine on suur töö, nõuab tohutus koguses aega ning närvikulu, samuti investeeringuid, kuid tagasi saab hea õnne korral ehk vaid hea tuju, ärge arvake et võistluste korraldajad mingit materiaalset kasu asjast lõikavad (äärmisel juhul ostetakse õhtul pubis kann õlut).
Ma leian et on hea et võistlusi korraldatakse, kuid organiseeritud üritusteks neid nimetada pole ehk päris õige, loodan et natuke konstruktiivset kriitikat ja juttu välismaiste ürituste kohta aitab asja parandada. Lõppudelõpuks on praegustest korraldajates ju ainult Toomas väljamaal võistlemas käinud, ning ei julge lubada et tal korraldamisel suured volitused on antud/et ta on neid tahtnud, aga usun et asjalikku on tal ühtteist öelda, nagu ka kõigil teistel kes natuke näinud ,kui sujuvalt need asjad mujal maailmas jooksevad.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Teab küll, sunnik! Aga ei räägi kui küsida. Pärast aga arvustama ja targutama mihkel küll, sunnik või oli see sõnnik sihke!
Unustasid ära ühe ilusa vanasõna: Peale kaklust rusikatega ei vehelda!
Veelkord palju jõudu sulle minu poolt, see Tartu Sügis on minu poolt viimane läbiviidav võistlus, tulevad nigu soovitud uued tegijad ja uued tuuled!
Tervitades FR!
Unustasid ära ühe ilusa vanasõna: Peale kaklust rusikatega ei vehelda!
Veelkord palju jõudu sulle minu poolt, see Tartu Sügis on minu poolt viimane läbiviidav võistlus, tulevad nigu soovitud uued tegijad ja uued tuuled!
Tervitades FR!
Muidugi kahju , et võistluste vastukajasid peab alles nüüd kuulma ja nii suures ulatuses . Enne seda kui Rando ei käinud välismaal võistlemas oli kõik ok. Olid nagu kohalikud võistlused ka orgunnitud ,ei saa väita ,et Tallinnas toimunud vähesed võistlused oleksid paremini paigas olnud . Ei maksa ära unustada ,et meil on siiski klubi rada ja klubi tasandil toimuvad võistlused ja kellel on tõesti halb ja ei suuda organiseerimatult olla EI OLE MÕTET TARTUSSE SÕITA .
Enda jutust loen ma välja et ükski võsitlus pole eriti organiseeritusega hiilanud, st ka Tallinna võistlused, mis kohati olid täiesti anarhilised ettevõtmised. nt kord, kui ajavõttu 3 tunni jooksul tööle ei saanud ning võistlus seeläbi tunni ajagraafikust maha jäi..JAN kirjutas:Muidugi kahju , et võistluste vastukajasid peab alles nüüd kuulma ja nii suures ulatuses . Enne seda kui Rando ei käinud välismaal võistlemas oli kõik ok. Olid nagu kohalikud võistlused ka orgunnitud ,ei saa väita ,et Tallinnas toimunud vähesed võistlused oleksid paremini paigas olnud . Ei maksa ära unustada ,et meil on siiski klubi rada ja klubi tasandil toimuvad võistlused ja kellel on tõesti halb ja ei suuda organiseerimatult olla EI OLE MÕTET TARTUSSE SÕITA .
Muuseas, mulle tõsiselt meeldis Eesti meistrikate esimene etapp Tartus, kui Olev oma know-how'ga kohal oli, võistlejatele oli asi küll algul uus, kuid kõik seletati ära ning asjad laabusid. Oleks asjad samamoodi edasi läinud poleks mul midagi nuriseda., kuid leian et viimasel ajal on orgunni kvaliteet mingile tasemele püsima jäänud, millest oleks vaja aga edasi minna. Võibolla vana traditsioon, et peale võistlust kirjutasid osavõtjad, milelga rahule jäid millega mitte viiks asja edasi, aga kohe mitte ei oska öelda. Peale võistlust võtan igaljuhul pool tunnikest aega ning kirjutan enda arvamused korraldusest ning väikse racereport'i. Mulle isiklikult meeldis neid täitsa lugeda.
Jaan, tegelikult on sul täitsa õigus et siis kui väljamaal polnud käinud tundus kõik ok. Nüüd kui käidud enam ei tundu, st on paranemisruumi, mida võibolla oleks mõistlik kasutada, aga mida mina ka tean.
BTW: Kas keegi on mõelnud miks meie võistlustel pole ühtegi soomlast käinud? Me pole kutsunud. Aga miks?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Hehh, küsid RandoM'lt kruvikeerajat, saad aga täisautomatiseeritud seadme koostamise liini. Jah, parandada võib aga kui osalejaid on meil siin veel nii vähe nagu neid on siis sellepärast, et millegagi mõned minutid sinna tänna ajakava kõigub pole erilist mõtet minu arvates küll veel sõda püsti kiskuda. Tõesti, nagu JAN ütles kui ei meeldi, pole tarvis kohale tulla. Mulle veel väga meeldib ja kui mind hakkab midagi häirima siis ma katsun teha, midagi paremaks konkreetsete tegevustega ja korraldaja läbi võtmine ei ole küll parema tulemuse poole kõige sirgem tee.
Sai sõita, sai nalja. Võistlemiseni isiklikult ei jõudnud. Soomes ju ei tehta nii
Ajavõtu süsteemi ei olnud, kuid samas ei tndnud ma selles järgi absoluudselt mitte mingit vajadust, sest minu jaoks ei olnud tegu võistlemisega vaid fun üritusega. Samas kogu orgunn nagu sujus, ei olnud probleeme ajagraafikust mahajäämisega (olgu ka mainitud et ajagraafik puudus ), ning kogu üritus sujus üpris ladusalt.
Esimene eelsõit: Mootori seadistus oli ilma tõttu täielikult muutunud, tulemus 3 koht
Teine eelsõit, mootori seadistus parem, pidurid puudusid (st toimisid minimaalselt) tulemus 2 koht.
Kolmas eelsõit: Kõik justkui toimis, tulemus 1 koht.
Finaal: Pidin startima teiselt kohalt, ent sinna ei jõudnudki. Samas ei saaks öelda et ma finaali katkestasin, sest tegelikult ma isegi mitte ei alustanud teda... vähemalt mitte õigel ajal Tavaline rutiin (sidurilaagrite vahetus) jäi tegemata, ning seetõttu jäi tähelepanuta ka sidurikoda küljes hoidev kruvii, mis esimestel ringidel irdus autost. Seda siis kaks korda, teine kord ei hakanud enam ehitama. Tulemus 8 ringi ja ilmselt viimane koht.
+
Seltskond kellega sinna sai sõidetud
Rahulik keskkond (puudusid pealtvaatajad ja oli vähe osavõtjaid. vahelduseks ok.
Korralduslik pool (rääkige mis te tahate aga kogu see kriitika mida ma kirjutasin läks õigesse kohta ja asi paranes, läbi kisa ja käta aga paranes.)
Nn. afterparty Sämmi grillis, täitsa lahe on peale võistlust maha istuda, arutada maailma asju ja niisama muretult olla. Ei pea ju ainult rajal kohtuma.
Siledam rada
Soome
-
Rada vajab hüppeid
Jäi häirima boksi korraldus, autod ja mehaanikud peaksid mingil määral olema eraldatud. Nii mõnigi sai seal autoga vastu jalga. Mõni suurem pruss ehk abiks
Ajavõtu süsteemi ei olnud, kuid samas ei tndnud ma selles järgi absoluudselt mitte mingit vajadust, sest minu jaoks ei olnud tegu võistlemisega vaid fun üritusega. Samas kogu orgunn nagu sujus, ei olnud probleeme ajagraafikust mahajäämisega (olgu ka mainitud et ajagraafik puudus ), ning kogu üritus sujus üpris ladusalt.
Esimene eelsõit: Mootori seadistus oli ilma tõttu täielikult muutunud, tulemus 3 koht
Teine eelsõit, mootori seadistus parem, pidurid puudusid (st toimisid minimaalselt) tulemus 2 koht.
Kolmas eelsõit: Kõik justkui toimis, tulemus 1 koht.
Finaal: Pidin startima teiselt kohalt, ent sinna ei jõudnudki. Samas ei saaks öelda et ma finaali katkestasin, sest tegelikult ma isegi mitte ei alustanud teda... vähemalt mitte õigel ajal Tavaline rutiin (sidurilaagrite vahetus) jäi tegemata, ning seetõttu jäi tähelepanuta ka sidurikoda küljes hoidev kruvii, mis esimestel ringidel irdus autost. Seda siis kaks korda, teine kord ei hakanud enam ehitama. Tulemus 8 ringi ja ilmselt viimane koht.
+
Seltskond kellega sinna sai sõidetud
Rahulik keskkond (puudusid pealtvaatajad ja oli vähe osavõtjaid. vahelduseks ok.
Korralduslik pool (rääkige mis te tahate aga kogu see kriitika mida ma kirjutasin läks õigesse kohta ja asi paranes, läbi kisa ja käta aga paranes.)
Nn. afterparty Sämmi grillis, täitsa lahe on peale võistlust maha istuda, arutada maailma asju ja niisama muretult olla. Ei pea ju ainult rajal kohtuma.
Siledam rada
Soome
-
Rada vajab hüppeid
Jäi häirima boksi korraldus, autod ja mehaanikud peaksid mingil määral olema eraldatud. Nii mõnigi sai seal autoga vastu jalga. Mõni suurem pruss ehk abiks
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minu anomaaliad hakkasid kuskil 30 minuti juures. Esimesena läks puruks rattalaager nii, et juhtimine ole päris raske. Pidev kiskumine vasakule. Siis et sellest veel vähe oleks kadus ära tagavedu. See koht oli ka mulle endale üllatus Kokkuvõttes väga hea üritus. 45 minutit on ikka hoopia midagi muud kui 30 minutit.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Olen samuti üritusega väga rahul, seekord tegi reisu Tartusse eriti mõnusaks seltskond kellega koos ühes masinas sõideti, ja muidugi pikk süldilaud Sämmi grillis tagasiteel. Sõit oli hea, esimest korda hakkasin nagu ära jagama kuidas sellel rajal hästi sõita, masin oli samuti heas seades, nii, et ootasin finaalist head tulemust. Paraku otsustasid üles öelda siduri laagrid, mille peale kõik sidurikorvi hambad maha viiliti. Korraldusest. Arvestades seda, et lootsin eest näha lihtsat fun üritust, ilma erilise korralduseta, siis jäin asjaga väga rahule. Mingeid jamasid ei toimunud. Natuke häiris see, et monsterite sõidu ajal oli nii vähe inimesi rajakohtunikeks, mõni hetk oli üpris närvesööv kui endal masin kummuli aga kedagi ringi keeramas ei ole.
Ja muidugi oli ajalooline ka see, et monstereid oli rohkem kokku kui pagisid. Ja kaheksast masinast lõpetas 6 mis on väga hea tulemus.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Oktoobris pidi Jouni korraldama võistluse pärnus, mis oleks ühtlasi ka wintercupi avalöök. Kindlalt räägime aga siis kui asi konkreetne on, ilmselt paneb Jouni ise selle kohta mingi teate mudelismifoorum.com'i üles.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mingi osa sai üles, midagi on veel puudu.
BTW: Piltide kasutamine suvalistel eesmärkidel on ilma autori loata keelatud.
BTW: Piltide kasutamine suvalistel eesmärkidel on ilma autori loata keelatud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kopirait ruulib.
Tea mis kurjad plaanid muidu kellelgi tulevad
Tea mis kurjad plaanid muidu kellelgi tulevad
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Rahva tungival nõudmisel siis ka tulemused!
Monstreid oli siis nagu öeldud rajal 8.
1.Antero Haljand 57 ringi.
2.Toomas Kärner 57 ringi.
3.Ranno Märtson 55 ringi.
4.Anti Anton 53 ringi.
5.Andres Kivistik 52 ringi.
6. Jaanus Keskküla 48 ringi.
7.Asko Berens 22 ringi.
8.Raine Ambus 15 ringi.
Finaali kestvus oli 45 minutit.
1/8 Rallycross klassis oli kohal 7 võistlejat!
Finaalis võistles neist 5
1.Taivo Murumäe 71 ringi
2.Toomas Ramm 66 ringi
3.Jaan Kikka 60 ringi
4.Herkki Limmart 18 ringi.
5.Rando Mere 8 ringi
Siksten Paluoja(katkestas tehnilistel põhjustel)
Siim Kikka(katkestas tervislikel põhjustel)
Finaali kestvus oli 45 minutit.
Kohtumiseni järgmisel võistlusel! FR
Monstreid oli siis nagu öeldud rajal 8.
1.Antero Haljand 57 ringi.
2.Toomas Kärner 57 ringi.
3.Ranno Märtson 55 ringi.
4.Anti Anton 53 ringi.
5.Andres Kivistik 52 ringi.
6. Jaanus Keskküla 48 ringi.
7.Asko Berens 22 ringi.
8.Raine Ambus 15 ringi.
Finaali kestvus oli 45 minutit.
1/8 Rallycross klassis oli kohal 7 võistlejat!
Finaalis võistles neist 5
1.Taivo Murumäe 71 ringi
2.Toomas Ramm 66 ringi
3.Jaan Kikka 60 ringi
4.Herkki Limmart 18 ringi.
5.Rando Mere 8 ringi
Siksten Paluoja(katkestas tehnilistel põhjustel)
Siim Kikka(katkestas tervislikel põhjustel)
Finaali kestvus oli 45 minutit.
Kohtumiseni järgmisel võistlusel! FR
Esimene kord läheb alati veidi untsu. Mina mäletan oma esimest võistlust. See oli wintercup. Seal oli üks selline tobe hüpe, et kui natukene suurema kiirusega sinna läksid, siis olid kohe vastas suunas (enamus olid seal). Seal ma sõitsin kokku ühe Lätlase masinaga. Minu masin oli ok aga lätlasel lendas kari vedrusid minema.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4