Viimane võistlus Tartu rajal!
Viimane võistlus Tartu rajal!
Tartu klubi korraldab 29. aprillil 2006 viimase võistluse Tartu mudelirajal!
Tänase päevaga on olemas ka täielik kindlus, et rada püsib selle kuupäevani terve. Tegemist on siis kuulsusrikka Eesti esimese statsionaarse offroad raja saatmisega viimsele kiirendusele ja mõeldud on üritus hinge sisse puhumiseks uuele Tartu rajale. Sellega seoses võtab Tartu Automudelismi Klubi tänulikult vastu uue raja toetuseks annetusi. Ka sponsorid on teretulnud (rajal nimi ju veel puudu).
Kuna tegemist on nii öelda viimase sõiduga, siis on võistlema kutsutud kõik raadio teel juhitavate autode omanikud, kellel vähegi võimalik tulla ja kelle auto kannatab sõitu offroad rajal. Rajale lubatakse kõik klassid kuni 1/5, kaasa arvatud, ja seda sõltumatta liikumapaneva jõuallika tüübist.
Kindlad võistlusklassid saavad olema:
*1/8 buggy (mootor max 0.21)
*MT + stadium truck (mootor ja kaal vaba)
*1/6 ja 1/5 2wd ja 4wd bensiinimootoriga autod
* + vastavalt registreerujatele, kuna rajale peavad pääsema kõik
Võistlussõidud toimuvad järgnevalt:
3 x 5min. eelsõidud
1 x 15-20min. poolfinaal
ja 30 kuni 45min finaalsõit
Poolfinaalide ja finaalide pikkus sõltub võistlejate arvust klassis ja ilmastikust ning täpsustatakse võistluspäeva hommikul võistlejate koosolekul. Finaali pääseb maksimaalselt 10 (kümme) võistlejat.
Osavõtjate registreerimine lõppeb 25.04.2006.
Peale registreerumise lõppu selguvad ka vajadusel lisatavad võistlusklassid ja kinnitatakse ajakava.
Osalemistasu on 150.- EEK, Tartu klubi liikmetel 125.- EEK.
Registreerumiseks palun saata e-kiri aadressil toomasramm@hot.ee järgmiste andmetega:
*võistleja nimi ja vanus
*võistlusklass
*auto mudel ja mark millega võisteldakse
*mootori mark ja kubatuur
*kasutatavad sagedused
*kontaktandmed (e-mail ja telefoni nr)
või http://www.hobi.ee/in
Ajavõtt täpsustamisel.
Võistlus toimub iga ilmaga!
Raja asukoha pildi leiad siit: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=473
Tartu Automudelismi Klubi
Tänase päevaga on olemas ka täielik kindlus, et rada püsib selle kuupäevani terve. Tegemist on siis kuulsusrikka Eesti esimese statsionaarse offroad raja saatmisega viimsele kiirendusele ja mõeldud on üritus hinge sisse puhumiseks uuele Tartu rajale. Sellega seoses võtab Tartu Automudelismi Klubi tänulikult vastu uue raja toetuseks annetusi. Ka sponsorid on teretulnud (rajal nimi ju veel puudu).
Kuna tegemist on nii öelda viimase sõiduga, siis on võistlema kutsutud kõik raadio teel juhitavate autode omanikud, kellel vähegi võimalik tulla ja kelle auto kannatab sõitu offroad rajal. Rajale lubatakse kõik klassid kuni 1/5, kaasa arvatud, ja seda sõltumatta liikumapaneva jõuallika tüübist.
Kindlad võistlusklassid saavad olema:
*1/8 buggy (mootor max 0.21)
*MT + stadium truck (mootor ja kaal vaba)
*1/6 ja 1/5 2wd ja 4wd bensiinimootoriga autod
* + vastavalt registreerujatele, kuna rajale peavad pääsema kõik
Võistlussõidud toimuvad järgnevalt:
3 x 5min. eelsõidud
1 x 15-20min. poolfinaal
ja 30 kuni 45min finaalsõit
Poolfinaalide ja finaalide pikkus sõltub võistlejate arvust klassis ja ilmastikust ning täpsustatakse võistluspäeva hommikul võistlejate koosolekul. Finaali pääseb maksimaalselt 10 (kümme) võistlejat.
Osavõtjate registreerimine lõppeb 25.04.2006.
Peale registreerumise lõppu selguvad ka vajadusel lisatavad võistlusklassid ja kinnitatakse ajakava.
Osalemistasu on 150.- EEK, Tartu klubi liikmetel 125.- EEK.
Registreerumiseks palun saata e-kiri aadressil toomasramm@hot.ee järgmiste andmetega:
*võistleja nimi ja vanus
*võistlusklass
*auto mudel ja mark millega võisteldakse
*mootori mark ja kubatuur
*kasutatavad sagedused
*kontaktandmed (e-mail ja telefoni nr)
või http://www.hobi.ee/in
Ajavõtt täpsustamisel.
Võistlus toimub iga ilmaga!
Raja asukoha pildi leiad siit: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=473
Tartu Automudelismi Klubi
Viimati muutis OnuTom, 23.04.2006 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Võistlsteni jäänud veel 1 päev!
Eelregistreerimine on lõppenud!
Lohutuseks kõigile, kes ei ole miskil põhjusel registreerinud otsustasime ka hilinejad starti lubada ja registreerida ka osavõtjaid veel võistluspäeva hommikul kuni kella 10:00-ni, seda aga pisut kõrgema stardimaksu eest.
Praeguseks hetkeks on registreerunud:
1/8 Rallycross
1. Marek Männing, Hyper 8 PRO, Hyper, 27,045:27,145;
2. Rando Mere, Hyper 8 PRO, CMB, 40.630;40.815;40.825;
3. Siksten Paluoja, Xray XB8, RB, 2,4GHz;
4. Mario Jürimäe, Hyper 7 RTR, RB, 40,735;
5. Marko Ringenberg, GS Storm PRO, Hyper, 40,695;
6. Jaan Kikka, REX, GS/RB, 75,630
7. Siim Kikka, Hyper 8 PRO, CMB, 2,4GHz;
8. ? Anton, Hyper 7TQ, Hyper, 27.045, 27.075, 27.145, 27,125;
9. Bruno Vaher, SWIFT II, Nanda, 40,775;
10. Kuldar Ilus, Hyper 8 PRO, CMB, 40,675;
11. Jaanus Keskküla, Hyper 8 PRO, CMB, 2,4 GHz;
12. Tanel Kikka, GS Storm, GS, 40,975
13. Rain Ramm, GS Storm PRO, 40,915, 40,775, 40,935;
14. Toomas Ramm, Xray XB8, RB, 40,850, 40,710, 40,690;
15. Toomas Valt, Swift, Nanda, 40,835;
16. Asko Berens, Hyper 7, Hyper, 97,045(?);
MT
1. Ranno Märtson, Traxxas Revo, OS, 40.725; 40.775; 40.925; 40.685;
2. Raine Ambus, GS, GS/RB, 40,935;
3. Marek Männing, HPI, RB, 27,045:27,145;
4. Toomas Kärner, HPI, HPI, 26.995;
5. Olavi Kuriks, HPI, HPI, 27.045, 40.630;
6. ? Anton, HPI, Hyper, 27.045, 27.075, 27.145, 27,125;
7. Kristjan Pihus, HPI, HPI, 40,935;
8. Andrek Assor, HPI MT2, HPI/?, 27,145;
9. Hardi Laurits, HPI, HPI, 26.995 27.045 27.195;
10. Allar Rebane, HPI, HPI, 27,095;
11. Marek Kärner, Smartech, ?, 27,225, 27,045;
Eelregistreerimine on lõppenud!
Lohutuseks kõigile, kes ei ole miskil põhjusel registreerinud otsustasime ka hilinejad starti lubada ja registreerida ka osavõtjaid veel võistluspäeva hommikul kuni kella 10:00-ni, seda aga pisut kõrgema stardimaksu eest.
Praeguseks hetkeks on registreerunud:
1/8 Rallycross
1. Marek Männing, Hyper 8 PRO, Hyper, 27,045:27,145;
2. Rando Mere, Hyper 8 PRO, CMB, 40.630;40.815;40.825;
3. Siksten Paluoja, Xray XB8, RB, 2,4GHz;
4. Mario Jürimäe, Hyper 7 RTR, RB, 40,735;
5. Marko Ringenberg, GS Storm PRO, Hyper, 40,695;
6. Jaan Kikka, REX, GS/RB, 75,630
7. Siim Kikka, Hyper 8 PRO, CMB, 2,4GHz;
8. ? Anton, Hyper 7TQ, Hyper, 27.045, 27.075, 27.145, 27,125;
9. Bruno Vaher, SWIFT II, Nanda, 40,775;
10. Kuldar Ilus, Hyper 8 PRO, CMB, 40,675;
11. Jaanus Keskküla, Hyper 8 PRO, CMB, 2,4 GHz;
12. Tanel Kikka, GS Storm, GS, 40,975
13. Rain Ramm, GS Storm PRO, 40,915, 40,775, 40,935;
14. Toomas Ramm, Xray XB8, RB, 40,850, 40,710, 40,690;
15. Toomas Valt, Swift, Nanda, 40,835;
16. Asko Berens, Hyper 7, Hyper, 97,045(?);
MT
1. Ranno Märtson, Traxxas Revo, OS, 40.725; 40.775; 40.925; 40.685;
2. Raine Ambus, GS, GS/RB, 40,935;
3. Marek Männing, HPI, RB, 27,045:27,145;
4. Toomas Kärner, HPI, HPI, 26.995;
5. Olavi Kuriks, HPI, HPI, 27.045, 40.630;
6. ? Anton, HPI, Hyper, 27.045, 27.075, 27.145, 27,125;
7. Kristjan Pihus, HPI, HPI, 40,935;
8. Andrek Assor, HPI MT2, HPI/?, 27,145;
9. Hardi Laurits, HPI, HPI, 26.995 27.045 27.195;
10. Allar Rebane, HPI, HPI, 27,095;
11. Marek Kärner, Smartech, ?, 27,225, 27,045;
Viimati muutis OnuTom, 27.04.2006 21:26, muudetud 6 korda kokku.
Järjekordselt loll lugu , kui üritad meid ajakirjandusse toppida , siis on kohal ainult korraliku trenni jagu rahvast . Tulemas on Tartu vana raja võistlusele Postimehe ajakirjanik . Artikkel ilmub koos pildimaterjaliga teisel mail . Autod puhtaks , ise ilusaks ja Rando , kammi pea ära . Seekord on igal mudelistil võimalus propageerida antud ala enese kohale vedamisega . Ja miks ei ole registreerunud ühtegi 1/5 või 1/6 , olid ju kõik usinad võistlema tulijad .
krt mul selline loll lugu, et kauaoodatud perereis soojale maale just samal ajal. Ei saa naist alt vedada muidu peretüli majas.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Tulla tasub kindlasti!
Alguse kohta nii palju, et praegust võistlejate hulka vaadates (info puudub veel lõunanaabrite kohta, ilmselt nemad vastavalt kohale ilmumisele) on võistluste algus kell 11:00. Kuni kella 10:30-ni on rada avatud treeninguteks.
Ajakava ilmub kõige varem reede õhtul.
Alguse kohta nii palju, et praegust võistlejate hulka vaadates (info puudub veel lõunanaabrite kohta, ilmselt nemad vastavalt kohale ilmumisele) on võistluste algus kell 11:00. Kuni kella 10:30-ni on rada avatud treeninguteks.
Ajakava ilmub kõige varem reede õhtul.
Viimati muutis OnuTom, 25.04.2006 14:03, muudetud 1 kord kokku.
See asi käib sedasi, et "mida rohkem inimesi tuleb, seda rohkem inimesi tuleb", ehk teistpidi "mida vähem inimesi tuleb, seda vähem inimesi tuleb" ehk teisisõnu massipsühoos. Aga kui on grupp inimesi, kes nui neljaks ennast kohale veavad, siis edasi tulevad juba kodanikud lihtsalt.qrx kirjutas:hm, suht vähe on jah inimesi.... See nagu mingil määral seab küsimuse alla ka enda tuleku mõttekuse...
See on kena, et on olemas grupp inimesi, kes "nui neljaks" kohal on. Oluliselt ei sooviks läbustada seda teemat, kuid sellisele kohale ilmumisele on vähemalt minul hulk eelnevat organiseerimist, et lambad oleksid söönud ja hundid terved, seega siiski sõltub ürituse attraktiivsusest vajadus nende sammude tegemisel, mille aga paneb kindlasti paikka osavõtjate arv. Massipsühoosist võib mujal rääkida, näiteks ajaloo tunnis seoses Hitleri või Leniniga.
Keegi võiks need paar postitust kuskile yldise alla tõsta.qrx kirjutas:See on kena, et on olemas grupp inimesi, kes "nui neljaks" kohal on. Oluliselt ei sooviks läbustada seda teemat, kuid sellisele kohale ilmumisele on vähemalt minul hulk eelnevat organiseerimist, et lambad oleksid söönud ja hundid terved, seega siiski sõltub ürituse attraktiivsusest vajadus nende sammude tegemisel, mille aga paneb kindlasti paikka osavõtjate arv. Massipsühoosist võib mujal rääkida, näiteks ajaloo tunnis seoses Hitleri või Leniniga.
Massipsyhoosit saame just siin rääkida, kuna "Sina ei tule, sest teised ei tule" massipsyhoosi ehe näide.
Aga aktraktiivsust on seal kyll, näiteks sa saad näha, kuidas mina viimaseks jään
hetkel inf selline, et minu klientidest 2 tk (truck ja beetle) mõtlevad ja eks homme paistab kas nad on ennast kirja pannud või mitte.
krt kahju et ise ei saa ....... hea promo oleks
krt kahju et ise ei saa ....... hea promo oleks
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Selljuhul ,mida pidi tegema esimene mees , kes registreerus , ta oli ju lausa üksi nimekirjas Kunagi ei ole võistlustele kedagi kättpidi veetud , kes on huvilised ja hingega asja kallal leiavad tee ilma massideta ülesse .qrx kirjutas:See on kena, et on olemas grupp inimesi, kes "nui neljaks" kohal on. Oluliselt ei sooviks läbustada seda teemat, kuid sellisele kohale ilmumisele on vähemalt minul hulk eelnevat organiseerimist, et lambad oleksid söönud ja hundid terved, seega siiski sõltub ürituse attraktiivsusest vajadus nende sammude tegemisel, mille aga paneb kindlasti paikka osavõtjate arv. Massipsühoosist võib mujal rääkida, näiteks ajaloo tunnis seoses Hitleri või Leniniga.
vot see mu jutu mõte oligi, et kõige pealt on vaja gruppi patrioote, kes tulevad kohale ning mille pealemassd vaatavad et ohoo kui palju rahvast ja veavad kah ennast kohale.JAN kirjutas:Selljuhul ,mida pidi tegema esimene mees , kes registreerus , ta oli ju lausa üksi nimekirjas Kunagi ei ole võistlustele kedagi kättpidi veetud , kes on huvilised ja hingega asja kallal leiavad tee ilma massideta ülesse .qrx kirjutas:See on kena, et on olemas grupp inimesi, kes "nui neljaks" kohal on. Oluliselt ei sooviks läbustada seda teemat, kuid sellisele kohale ilmumisele on vähemalt minul hulk eelnevat organiseerimist, et lambad oleksid söönud ja hundid terved, seega siiski sõltub ürituse attraktiivsusest vajadus nende sammude tegemisel, mille aga paneb kindlasti paikka osavõtjate arv. Massipsühoosist võib mujal rääkida, näiteks ajaloo tunnis seoses Hitleri või Leniniga.
Enivei, kas laupää tallinnast mingi konvoi kah tartu poole kulgeb ?
Osavõtjate esialgne nimekiri on siit mõned postitused üleval pool.
Võistluste peakohtunik on Aare Hanimägi, kes lubas teha ka demosõidu 1/5 klassi bensiiniõgiaga, kuna esialgu ei paista registreerunuid suuremasse klassi olevat.
Reedel on kõik klubi liikmed oodatud kelle kuueks õhtul platsi koristama ja koristusele järgnevale treeningsõidule. Tulla võivad loomulikult ka kõik teised.
Võistluste peakohtunik on Aare Hanimägi, kes lubas teha ka demosõidu 1/5 klassi bensiiniõgiaga, kuna esialgu ei paista registreerunuid suuremasse klassi olevat.
Reedel on kõik klubi liikmed oodatud kelle kuueks õhtul platsi koristama ja koristusele järgnevale treeningsõidule. Tulla võivad loomulikult ka kõik teised.
Miskipärast 1:5 ja 1:6 sõidumasinad on kõik nii tehniliste kui ka logistiliste põhjustega rajalt väljas. Kehvasti ............... aga kindlasti lähitulevikus teeme asja teoks
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Reede
Laupäev
Ilm
Elu-olu-melu
Sõitjate võrdsus
Askole laenatud CMB. Miinus 5104 krooni
Ilme Asko näol poolfinaalis - priceless
Korraldus
Tühjad akud
Tühi paak
Lüli roolide ja pedaali vahel
Seljavalu
Rajakohtuniku pädevus
Kui tuhin peale tuleb kirjutan ilmselt ka pikema nägemuse.
-edit- Parima, selle et mina polnud võistlusega kuidagi seotud, oleksin peaaegu unustanud
Laupäev
Ilm
Elu-olu-melu
Sõitjate võrdsus
Askole laenatud CMB. Miinus 5104 krooni
Ilme Asko näol poolfinaalis - priceless
Korraldus
Tühjad akud
Tühi paak
Lüli roolide ja pedaali vahel
Seljavalu
Rajakohtuniku pädevus
Kui tuhin peale tuleb kirjutan ilmselt ka pikema nägemuse.
-edit- Parima, selle et mina polnud võistlusega kuidagi seotud, oleksin peaaegu unustanud
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tänud tartukatele korraliku võistluse eest ja ootame pikisilmi uut rada.
Hellfire ülekaal oli masendav Kahju et GS-i raud kokkupõrkel Hellifre rauaga vastu ei pidanud, oleks kindlasti Tomkaril elu veidi keerulisem olnud
Enda elu esimene buggy sõit oli ei liha ega kala. Ainsad rehvid mis kaasas olid ei pidanud kohe üldse (õnneks on MT-ga kõvasti juba hajutatud seda kuidas auto kurvis ei pööra) ja finaalis lahkus juba 6-ndal ringil ratas auto küljest. Õnneks hoidis poiss pere au kõrgel
Hellfire ülekaal oli masendav Kahju et GS-i raud kokkupõrkel Hellifre rauaga vastu ei pidanud, oleks kindlasti Tomkaril elu veidi keerulisem olnud
Enda elu esimene buggy sõit oli ei liha ega kala. Ainsad rehvid mis kaasas olid ei pidanud kohe üldse (õnneks on MT-ga kõvasti juba hajutatud seda kuidas auto kurvis ei pööra) ja finaalis lahkus juba 6-ndal ringil ratas auto küljest. Õnneks hoidis poiss pere au kõrgel
Rando on arvamusel et massil ei olnud asjaga niipalju pistmist kui lüliga rooli ja pedaalide vahel. Tomkar näitas terve finaali fantastilist sõitu.antia kirjutas:Hellfire ülekaal oli masendav
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
?
ka setupi teeb lüli roolide ja pedaali vahel, mitte mudel.
ka setupi teeb lüli roolide ja pedaali vahel, mitte mudel.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kusjuures, tartu võistlusega seoses... Bagi finaali eelselt läks kaks masinat käest ära raadiohäiretega seoses, mõlemad masinad sõitsid inimestele otsa, ja suht tugevalt. Asko puhul nägin, et inimesed lendasid ligi, minu arusaamist mööda ka omanik ja hoolimata sellest, et olukord ei olnud tema kontrolli all, oli Asko suhtes osavõtlik ning mures ja vabandas selle pärast, mis juhtus. Kohe peale seda sõitis veel üks masin otsa naisterahvale, kes istus seltskonnast natuke eemal ja selle masina omanik ei näidanud ülesse mitte mingisugust osavõtlikust ning ei vaevunud selle naisterahva käest isegi küsima, kas kõik on korras. Ja see inimene on tartu mudelistide seas nn. "lugupeetud" inimene. Mina tean, kes see oli ja minu silmis ei oma see inimene mitte mingisugust autoriteeti enam. Seda enam, et persoon on eakas ja sellega seoses võiks ta omada elementaarset viisakust.
O.
O.
minu jaoks pakkus võistlus pinget päris algusest alates kuni pagi finaali keskpaigani, peale seda oli väike pingelangus ja siis veel paar tundi pinget otsa. Aga kõigest lähemalt.... Olin siis kahes rollis korraga, võistlesin ise pagiga ja olin qrx'ile mehhaanikuks. Kuna olin esimesena juba reede päeval rajal treeningut tegemas, siis usun, et sehk aate aru kui väga palju ma seda võistlust ootasin:) Treeningpäevad läksid kahjuks suhteliselt keskpäraselt - mootor lihtsalt ei tahtnud korralikult töötada, mingi imeseadistusega sai mootori tööle (et pidurdades välja ei sureks keerasime tühikäigu pöörded nii üles, et kõrvadel oli valus kuulata). Nii, 3 minutit aega esimese eelsõiduni - soojendamisel jooksis mootor lõplikult kokku, keps lahkust kolvi küljest. Kui olin umbes minuti tõelises masenduses tallinna poole jalutanud tuli Rando, irvel näoga ja CMB mootor näppus, ja nurus vastuteenet muidugi:) Siinkohal suurimad tänud Randole, kes oli nõus mootorit laenama:) Tänu fantastilisele tiimitööle (rando, janko ja qrx) sai mootor kiiresti vahetatud. Sidurile vedrusid kinnitades oskasin omale kruvikeeraja kätte lüüa - verepritsmestest peaks pilt ka postimehesse tulema:) Tänud jälle qrx'i kaaslasele, kes oli valmis kohe kätt siduma! Teine eelsõit: üks ring sõidetud - kestvad ovatsioonid tiimi poolt - vähemalt veerandfinaali olen pääsenud. Ülejäänud aja sai seadistatud mootorit. Kolmas eelsõit: natuke mootoriseadistust ja üldiselt päris hästi - CMB mootor on ikka hirmus loom, alguses ei suutnud masinat kuidagi rajal hoida. Veerandfinaal: kui ma nüüd hästi mäletan kõikide nende vahejuhtumite juures, siis seal juhtus ainult korra üks väike masina väljasuremine. Tulemustest vaatan, et oma sõidu esimene - no mida sa hing ikka rohkem ihaldad.
Nii, aga nüüd hakkab õudus pihta! enne finaali teatatakse, et ma olen kõrvaldatud finaalist kuna oli liiga palju eksimusi - väike närvivapustus, aga üldiselt kogu rahva arvamus, et ähh las sõidab - siinkohal jälle tänud kõikidele kes minu poolt olid sel hetkel. Qrx'i finaal: ma ei tea mitmendal ringil sul spur gear läks, aga kiire tiimitööga sai spur vahetatud ja õnnitlused - teine koht veel pealekauba! Et, nüüd siis finaal - ei, vahetult enne seda oli vaja kellelgi mind veel vigaseks sõita:) Ausalt, hetkeks läks pilt tasku! Finaal: kas kellelgi on kunagi varem summuti rajale jäänud - ei ole - minul jäi. Jooksin selle summutiga - lonkaval sammul - nagu kuuma kartuliga, loopisin seda ühest käest teise:) Päris lõbus oli juba:) Asi korras ja sõitma. Veel mõne ringi pärast sulas küünal ära - kiire küünla vahetus ja samas ka mootori uuesti kinnitamine, sest kaks polti neljast oli juba lahkunud. Nii, uuesti rajale ja veel mõned ringid - nüüd lõpetas clutch bell oma töö - paraku suutis saatus nüüd meid qrx'ga lõplikult murda - halb õnn võitis!
Paraku minu adrenaliin sellega veel otsa ei lõppenud - olin ju saaremaale teel. Kusagil poole kaheksa paiku hakkasin mõtlema, et saaremaale käivad ju praamid, eks, huvitav mis kellani need ka sõidavad:) Helistasin - kell 10.00 viimane praam - olin valiku ees, kas kahe tunniga tartust virtsu või autosse magama, otsustasin esimese kasuks. Siinkohal jälle tänud Antile, kes viljandi maanteel politseiinfot jagas:).
Minu saaga sai selleks korraks otsa, ootan juba põnevusega uut tartu võistlust:)
Nii, aga nüüd hakkab õudus pihta! enne finaali teatatakse, et ma olen kõrvaldatud finaalist kuna oli liiga palju eksimusi - väike närvivapustus, aga üldiselt kogu rahva arvamus, et ähh las sõidab - siinkohal jälle tänud kõikidele kes minu poolt olid sel hetkel. Qrx'i finaal: ma ei tea mitmendal ringil sul spur gear läks, aga kiire tiimitööga sai spur vahetatud ja õnnitlused - teine koht veel pealekauba! Et, nüüd siis finaal - ei, vahetult enne seda oli vaja kellelgi mind veel vigaseks sõita:) Ausalt, hetkeks läks pilt tasku! Finaal: kas kellelgi on kunagi varem summuti rajale jäänud - ei ole - minul jäi. Jooksin selle summutiga - lonkaval sammul - nagu kuuma kartuliga, loopisin seda ühest käest teise:) Päris lõbus oli juba:) Asi korras ja sõitma. Veel mõne ringi pärast sulas küünal ära - kiire küünla vahetus ja samas ka mootori uuesti kinnitamine, sest kaks polti neljast oli juba lahkunud. Nii, uuesti rajale ja veel mõned ringid - nüüd lõpetas clutch bell oma töö - paraku suutis saatus nüüd meid qrx'ga lõplikult murda - halb õnn võitis!
Paraku minu adrenaliin sellega veel otsa ei lõppenud - olin ju saaremaale teel. Kusagil poole kaheksa paiku hakkasin mõtlema, et saaremaale käivad ju praamid, eks, huvitav mis kellani need ka sõidavad:) Helistasin - kell 10.00 viimane praam - olin valiku ees, kas kahe tunniga tartust virtsu või autosse magama, otsustasin esimese kasuks. Siinkohal jälle tänud Antile, kes viljandi maanteel politseiinfot jagas:).
Minu saaga sai selleks korraks otsa, ootan juba põnevusega uut tartu võistlust:)
Ja võistlus oli tõesti lahe,taaskord pidas minu hyper 8 laitmatult vastu . Mina ja veel mõned inimesed ei saa aru kuidas saab üks auto nii vastupidav olla ,CMB mootor on tase võimu on mootoril nii palju et kohati ei jõua seda võimu maase suruda aga kahjuks ei kestnud minu vastuvõtja aku 45 minutit finaal sõitu
võistlus
Oli hea näha palju huvilisi ja veei parem oli näha ,et vajadusel tullakse ka appi konkurendi autot lappima. (Oh neid Rando kõrvataguseid) Muidugi jah kõige olulisem puks mis asus minu auto ja puldi vahel läks mudugi esimesena rivist välja, siis nöörstarter, siis pardaakud ja kõige lõpuks enne finaali laup kokkupõrkes (minu süül) esi mordid ja tagumise kääntelje kinnitus! Mnjah, aga ega ma meelt veel ei heida!
Lubadus:
Uue Tartu raja esimese võistluse puhuks võtan ühe Bazooka bagi karbist välja! Oma monstrit ma muidugi ära ei anna sellega üritan vahepeal sõitma õppida!
Vabandused ,et varem lahkuma pidin ja võitjatel kätt ei saanud suruda (Väiksem laps oli 39.2c palavikuga kodus)
Marek
Lubadus:
Uue Tartu raja esimese võistluse puhuks võtan ühe Bazooka bagi karbist välja! Oma monstrit ma muidugi ära ei anna sellega üritan vahepeal sõitma õppida!
Vabandused ,et varem lahkuma pidin ja võitjatel kätt ei saanud suruda (Väiksem laps oli 39.2c palavikuga kodus)
Marek
Võistlusi ei pidanud kajastama Postimees . On lugu üldiselt võistlustest , hobist kui niisugusest ja meie tegemistest ja see ilmub kolmanda mai Postimehes . Pildid mis sinna valiti tehti küll viimastelt võistlustelt . Kahju on ainult sellest , et artikkel ilmub Tartu Postimehes , aga parem see kui mitte midagi .qrx kirjutas:Võistlusi pidi kajastama Postimees, nagu ma aru sain. Online versioonis aga ei leidnud selle kohta midagi. Kas keegi oskab kommenteerida?
O.
Jaan, ole täitsa ja osta mulle ka üks eksemplar, ei jõua vist homme ise poodi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
oh no
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
street.ee/mudelism?
oh come on... Kas ei tahtnud mõnda linki anda kust inimesed ka REAALSELT asjakohast infot saavad?
oh come on... Kas ei tahtnud mõnda linki anda kust inimesed ka REAALSELT asjakohast infot saavad?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
yldse võiks teha mingi aktsiooni ja meie koduvabariigi 3-4 mudelismi foorumit konsolideerida. Praegu on käputäis väheinformatiivseid foorumeid (sisukam ehk see HPI oma), selle asemel võiks yks suur olla, kus kogu mudelirahvas koos käib.RandoM kirjutas:street.ee/mudelism?
oh come on... Kas ei tahtnud mõnda linki anda kust inimesed ka REAALSELT asjakohast infot saavad?
Krt jällegi teine teema.
Mis asi on üks suur? See on ainukene foorum mis ellu jäi peale mudelismifoorumi kokku kukkumist.kpihus kirjutas:yldse võiks teha mingi aktsiooni ja meie koduvabariigi 3-4 mudelismi foorumit konsolideerida. Praegu on käputäis väheinformatiivseid foorumeid (sisukam ehk see HPI oma), selle asemel võiks yks suur olla, kus kogu mudelirahvas koos käib.RandoM kirjutas:street.ee/mudelism?
oh come on... Kas ei tahtnud mõnda linki anda kust inimesed ka REAALSELT asjakohast infot saavad?
Krt jällegi teine teema.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
mhmm, mulle on jäänud mulje, et need teised (mudelismifoorum.com, street.ee, ...) kah ikka mingil määral hingitsevad.asterix kirjutas:Mis asi on üks suur? See on ainukene foorum mis ellu jäi peale mudelismifoorumi kokku kukkumist.kpihus kirjutas:yldse võiks teha mingi aktsiooni ja meie koduvabariigi 3-4 mudelismi foorumit konsolideerida. Praegu on käputäis väheinformatiivseid foorumeid (sisukam ehk see HPI oma), selle asemel võiks yks suur olla, kus kogu mudelirahvas koos käib.RandoM kirjutas:street.ee/mudelism?
oh come on... Kas ei tahtnud mõnda linki anda kust inimesed ka REAALSELT asjakohast infot saavad?
Krt jällegi teine teema.