situatsioon: amfiib
Moderaator: petrolhead
situatsioon: amfiib
niisiis...õnnestus mul buggyga maanduda vette nii, et ainult tagatiib ja antenn jäid pinnale. Kahjuks refleksiivselt jõudsin veel gaasi põhja vajutada, et ta sealt välja sibliks, aga võta näpust.....sinna ta suri.
Mis ma nüüd siis tegema peaks?
Mis ma nüüd siis tegema peaks?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Otsi kiirelt WD40 ja pihusta auto üle, eriti just kardaanid, rattalaagrid, difrite laagrid. Väidetavalt ei pidavat see isegi elektroonikale paha tegema otseselt... WD40 väldib rooste tekkimist. Vastasel juhul oksüdeeruvad kõiksugu võimalikud ja võimatud kohad ära... ei saa enam kuul-laagreidki kätte jne.
Ehk siis mina WD-40taks auto üle. Kruviks kiirelt mootori maha + lahti + puhastaks ja õlitaks ära. Kruviks elektoonika lahti + kuivataks + puhastaks ära. Katkuks akupakilt termorüüsi ja laseks akul ära kuivada, muidu roostetab ka see ära... jne...
Ehk siis kiirkorras täishooldus Vähegi õnne korral ei tohiks midagi hullu juhtunud olla.
Ehk siis mina WD-40taks auto üle. Kruviks kiirelt mootori maha + lahti + puhastaks ja õlitaks ära. Kruviks elektoonika lahti + kuivataks + puhastaks ära. Katkuks akupakilt termorüüsi ja laseks akul ära kuivada, muidu roostetab ka see ära... jne...
Ehk siis kiirkorras täishooldus Vähegi õnne korral ei tohiks midagi hullu juhtunud olla.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mis juhtub kui nitromootorit veega õlitada? Ei tea.
Mina määrisin kord oma elektrikat veega, õngitsesin auto 20cm sügavuselt välja. Lähimas bensukas puhusin kompressoriga suure vee ära, tund hiljem lasin pudeli WD40 autosse tühjaks. Kas mitte WD ei olnud lühend sõnadest water disperser? 24h hiljem julgesin uputatud aku külge ühendada - kõik toimis. Otsesteks kuludeks tuleb lugeda mootori laagrid, Tartu Westward väänas mulle mõnusa kirve! Aga vabalt võisid laagrid ka juba enne olla surnud.
Iga vähegi normaalne trükiplaat on kaetud korraliku lakikihiga. Nii mu kunagine Mamba maxi regu, kui praegune turu kõige odavam Ezrun.
Mina määrisin kord oma elektrikat veega, õngitsesin auto 20cm sügavuselt välja. Lähimas bensukas puhusin kompressoriga suure vee ära, tund hiljem lasin pudeli WD40 autosse tühjaks. Kas mitte WD ei olnud lühend sõnadest water disperser? 24h hiljem julgesin uputatud aku külge ühendada - kõik toimis. Otsesteks kuludeks tuleb lugeda mootori laagrid, Tartu Westward väänas mulle mõnusa kirve! Aga vabalt võisid laagrid ka juba enne olla surnud.
Iga vähegi normaalne trükiplaat on kaetud korraliku lakikihiga. Nii mu kunagine Mamba maxi regu, kui praegune turu kõige odavam Ezrun.
Veega ei saa õlitada, õliga saab õlitada, veega saab .... veetada !edvin kirjutas:Mis juhtub kui nitromootorit veega õlitada? Ei tea.
WD = Water Displacementedvin kirjutas: Mina määrisin kord oma elektrikat veega, õngitsesin auto 20cm sügavuselt välja. Lähimas bensukas puhusin kompressoriga suure vee ära, tund hiljem lasin pudeli WD40 autosse tühjaks. Kas mitte WD ei olnud lühend sõnadest water disperser?
Jah plaat on lakitud, aga komponentide jalad ei ole lakitud (va mõnel vene tehnikal) sealt kaudu tekin lühi ühendus ja ongi korras.edvin kirjutas: Iga vähegi normaalne trükiplaat on kaetud korraliku lakikihiga. Nii mu kunagine Mamba maxi regu, kui praegune turu kõige odavam Ezrun.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Ei kujuta eriti hästi ette kuidas tehnolooogiliselt on võimalik plaati lakkida aga jalgu mitte. Lakitakse kogu seda saasta ju ikka korraga! Või eksin? Komponentideta trükiplaadi lakkimisel ma küll eriliset mõtet ei näe.kpihus kirjutas:Jah plaat on lakitud, aga komponentide jalad ei ole lakitud (va mõnel vene tehnikal) sealt kaudu tekin lühi ühendus ja ongi korras.
Kõige räigemad katmise näited on mu meelest auto ajud! Krt. üks mees kuumutab ja teine üritab kivi sigapaksu ja veniva tati kihi alt välja kangutada...
Noh tehniliselt on võimalik ka sedasi jah, et jootekohad on lakkimatta, aga rajad on lakitud, rohelistel plaatidel on see roheline tegelikult lakk, kui sa toda plaati hoolega vaatad, siis jootekohad on seal ikkagi hallid. Mida mina aga mõtlesin, oli see, et komponendid tulevad ju teiselt poolt välja ja ka seal on ühendus kohad. Jah SMD plaatidel ei ole, aga pole mudeli elektroonikas veel ühtegi 100% smd plaati näinud.edvin kirjutas:Ei kujuta eriti hästi ette kuidas tehnolooogiliselt on võimalik plaati lakkida aga jalgu mitte. Lakitakse kogu seda saasta ju ikka korraga! Või eksin? Komponentideta trükiplaadi lakkimisel ma küll eriliset mõtet ei näe.kpihus kirjutas:Jah plaat on lakitud, aga komponentide jalad ei ole lakitud (va mõnel vene tehnikal) sealt kaudu tekin lühi ühendus ja ongi korras.
Kõige räigemad katmise näited on mu meelest auto ajud! Krt. üks mees kuumutab ja teine üritab kivi sigapaksu ja veniva tati kihi alt välja kangutada...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
oeh elektroonikud...vene elektroonikaga oli ntx nii, et trükkplaat jäeti lakimatta sealt, kus tina pidi nakkuma. Siis pisteti elemendid aukudest läbi ja muliseva tinavanni kohale.
aga kui nüüd teemast, siis leidsin täna aega proovida, kas autost ka elulooma on.....Olgu siis ära mainitud, et tookord, kui taa vee alla maandus, siis see ei old mitte puhta allikaveega oja, savisogase veega poriloik.
Kogu see pask jooksis igale poole sisse. Üritasin ka pullstardiga teda käima saada, agaa mootor kiilus vapshee kinni. Kodus kahjuks pold aega rohkem, kui keerata mootoril küünal maha ja lasta sinna mingi törts suvalist noname õli ninf vastuvõtja pani9n radikale kuivama. Täna siis üritasin käivitada. Rattad käisid ringi krudisedes...aga liikusid....keskdiffer nõudis juba kruvikaga loksutamist ja siis hakkas ilgel kriginal liikuma. Siis kallasin karbussi paar head topkat. 10 tirimist ja mootor hakkas käima. Edasi järgnes tund aega sõitu ja kõik oleks nagu endine Kõik toimib tip-top.
Mainin siikohal ära, et ühe teise mudeliga oli mul enne selline kogemus, kus pisut niiskest ilmast fataalne häving: kõik ratta- ja diffrilaagrid roostetasid täielikult kinni.
Tänase ilma kohta on niiske väga leebelt öeldud. Samas olen nüüd veendunud, et on ka mudeleid, mis sõidavad eduliselt ka märja ilmaga.
aga kui nüüd teemast, siis leidsin täna aega proovida, kas autost ka elulooma on.....Olgu siis ära mainitud, et tookord, kui taa vee alla maandus, siis see ei old mitte puhta allikaveega oja, savisogase veega poriloik.
Kogu see pask jooksis igale poole sisse. Üritasin ka pullstardiga teda käima saada, agaa mootor kiilus vapshee kinni. Kodus kahjuks pold aega rohkem, kui keerata mootoril küünal maha ja lasta sinna mingi törts suvalist noname õli ninf vastuvõtja pani9n radikale kuivama. Täna siis üritasin käivitada. Rattad käisid ringi krudisedes...aga liikusid....keskdiffer nõudis juba kruvikaga loksutamist ja siis hakkas ilgel kriginal liikuma. Siis kallasin karbussi paar head topkat. 10 tirimist ja mootor hakkas käima. Edasi järgnes tund aega sõitu ja kõik oleks nagu endine Kõik toimib tip-top.
Mainin siikohal ära, et ühe teise mudeliga oli mul enne selline kogemus, kus pisut niiskest ilmast fataalne häving: kõik ratta- ja diffrilaagrid roostetasid täielikult kinni.
Tänase ilma kohta on niiske väga leebelt öeldud. Samas olen nüüd veendunud, et on ka mudeleid, mis sõidavad eduliselt ka märja ilmaga.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Uued laagrid võid rahus ära tellida juba. Kui sa need koos selle pa$aga ringi lasid ja tund aega sõitsid, nagu sa ütled... siis on nendega ühel pool. Ringi nad võivad ju praegu käia, aga varsti a) jooksevad nad kinni või b) kukuvad laiali. Varianti c) töötavad nagu ennegi veel 3 aastat, paraku reaalses elus ei esine.
Offroad laager on paksult määret täis ja mõlemalt poolt kummikattega. Kui selle laagri nüüd porivette viskad, siis tegelikult ei pruugi midagi hullu juhtuda. Teine asi on see, kui sõidad tund aega finaali märjal rajal - laagrid käivad ringi ja vesi saab edukalt sinna sisse määrde asemele tungida.
Niiet see kolmas variant võib asjaolude tõttu ka täiesti reaalne olla
Niiet see kolmas variant võib asjaolude tõttu ka täiesti reaalne olla
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]