Milleks sul on vaja lazerile elektroonikat? Ta on ju RTR ja kõik juba karbis kaasas. Minuarust tiba tobe oleks osta ligi 2000 eegiga AM27 mhz raadiosüsteem seepärast et saad boonusena kaasa 400 kroonise aku ja laadija, mis maksab tegelikkuses lähes mitte midagi. Ja nagu öeldud, siis tähtsaim ja kallim osa jääb sul ikka puudu...mootor ja esc.tennu kirjutas:kas see sobiks lazerile elektroonikaks
http://www.rcmart.com/catalog/rc-radio- ... Path=36_47
Milline ??
Moderaator: petrolhead
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
see asi läheks sul maksma 182,35$ sealt ostes, mis on 2280.- eesti krooni praeguse dollarikursiga. Napilt pääseb veel ilma impordimaksudeta. Vastasel juhul lisanduks veel käibemaks ja tollivormistus (siis tuleks hind 2690 eeki).
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Selles osas olen ma taitsiga täiesti nõus, et Lazer oma varuosade hinna (ja tol ajal ka saadavuse) poolest oli väga hea valik, ning tegelikult täiesti mõistlik kompott.
Ent siiski on Lazer võistlusautode seas nagu kõige pikem kääbus inimeste hulgas. Niisama funnimiseks aga igati tore apastraat.
Ent siiski on Lazer võistlusautode seas nagu kõige pikem kääbus inimeste hulgas. Niisama funnimiseks aga igati tore apastraat.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kui sa küsid, millist autot ma võistlemiseks soovitaksin, siis on Eestis üleüldse kaks valikut. Team Associated B44 ja Hot Bodies D4... Aga mõlemad on kitid ja ilma mingisuguse elektroonikata.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
lazer on 1/10 elektriauto ja sellega ei saa kuidagi võistelda 1/8 skaala klassis kus sõidetakse nitromudelitega. Noorte sõidus vist sõideti küll ka 1/8 elektrikonversiooniga, kuid Lazeriga saad sa sõita vaid OPEN klassis.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Lazer ei ole üldse väga kehv auto kui hästi modida , aga elektri konversioon liikus küll Noortes, reigo sõitis sellega vist.
Aga ise sõidan lazeriga openis ja ei saa väga kurta.
Aga ise sõidan lazeriga openis ja ei saa väga kurta.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Eerik, ma olen sinuga küll täiesti nõus, et Kyosho RTR autod on saast ja porno, küll pean möönma, et Lazer on võrreldes teistega Kyosho RTR mudelitega väga asjalik toode ning ei vääri _kogu_ talle osaks saanud laimu. Originaalmootori ja tarvikutega on tegu täitsa OK liikuriga. Küll tähendab võistlema asumine paratamatult võistlusauto ostmist, sest Lazeril on detaile, mida isegi raha eest ei saa kestma.eerikkarts kirjutas:No ei saa vait olla,
Asi ongi selles et Kyosho odavad mudelid on nii lamedad ja et asja normaalseks saada vaja "kõvasti modida" mille hind on võrdeline selle samuse mudeliga. On ju teisi tootjaid mis on juba piisavalt moditud ja seejuures odavam kui "moditud" kyosho.
S18: Ei, ma ei soovitaks seda, aga lugu pole ka päris nii hull kui tundub. Kindlasti oled sa õnnelikum kui valid näiteks B44 või D4 mudeli, ent puhtalt nende sõitmasaamine maksab 10 000+kr. Avantürimisga (näit mainitud Yokomo, mis on kindlasti väga hea mudel) ma algajatel küll ei soovitaks tegeleda, enda närvid kestavad kauem
Tule astu mõnipäev Hobbyboxist läbi. Ma räägin, mis sul mille jaoks vaja on
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Hobbyboxist läbiastumine on väärt samm. Tõenäosus on suur, et sammud sealt minema mudel kaenlas, mis on ju ise-enesest tore
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Samas mina leian, et kui sa oled seisuses, et raha ei ole, aga tahaks sõita, oleks Lazer üks variantidest. Ja kui niisama sõitmine tüütuks muutub, saad ka sellega võistleda. Ja kui tahad tõsiselt võistelda, viska originaalelektroonika minema ja pane harjadeta peale. Kuigi. Tuleb arvestada, et siis hakkab tihedamini minema tagadiffreid. Räägin omadest kogemustest. Ja kui tahad eriti pädev olla siis ka metallist diffrikorpused(või kuidasiganes neid eesti keeli öeldakse). Muid asju lõhkusin ma omadest lollustest. Ükski auto pole täiuslik ja hindade suhtes on osadel autodel osad jupid kallimad ja teised jälle odavamad ja vastupidi. Eks see ole igaühe enda otsustada. Kelle meeldib üks kellele teine jne.
Burn more fuel!
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ma olengi põhimõtteliselt sellises seisus naq sa Taits ütlesid aga tahaks hirmsasti autot osta ja sõitma saada, ja naq eespool öeldud siis ligi 10 000 pole mul yldsegi välja käia, sest kui ma peaks ostma kas B44 või D4 siis kma peaks terve suveläbi raha kogumaTaits kirjutas:Samas mina leian, et kui sa oled seisuses, et raha ei ole, aga tahaks sõita.
kui sa lazerile karmima elektroonika peale paned, siis tuleb heaga kõik välja vähetada, alates põhjaplaadist. Ja esimesed gardaanid lähevad kogu aeg puru, sest see on plastik! Siis on kohe alguses mõistlik osta need metallist osad ja ka diffri värgindused metallist, aga jah hinnad ei ole mõnusad siinkohal! Võistlemiseks tava Lazer ei kõlba, olen ise proovinud sõita rajal (Jälgimäel) ja kogu aeg oli midagi puru! Nüüd siis ka põhjaplaat! Ja ei ole oma lollusest, sest auto on aeglane, natuke on parem mootor kui originaal! Mõne hüppe võiks ikka saada teha ilma purustusteta
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Natuke erinevad asjad kuid seda sa ilmselt tead isegi. Nitromudel hakkab nitrokütust ja muud kulumaterjali hiljem rohkem tahtma, mis maksab, seega temaga on kallim sõita. Juba palju läbinämmutatud teema on ka kyosho sport-taseme autode töökindlus-ilmselt saad temaga palju remontimist harjutada, mis kah algajale ehk paha ei teegi, aga raha võtab see tegevus sellegipoolest.
3000 eesti kupüüri eest....noh sõltub mis number nendele kupüüridele on peale kirjutatud. kui üle 1, siis jätaks küll diili tegemata
Kui raha on piiratult, siis elektrikas peaks siiski soodsam olema ülal pidada.
3000 eesti kupüüri eest....noh sõltub mis number nendele kupüüridele on peale kirjutatud. kui üle 1, siis jätaks küll diili tegemata
Kui raha on piiratult, siis elektrikas peaks siiski soodsam olema ülal pidada.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Tead... kogu teema on olnud vaidlus erinevate 1:10 elektrikate üle ja nüüd tahad sa hinnangut 1:8 nitrokale...
Sellega on nii, et loomulikult saab selle autoga sõita ja ilmselt on fun kaa...
Ei saa öelda, et sa justnimelt selle auto pärast ei saa tragi klassis võistlust võita...
AGA see on kyosho rtr... see tähendab seda, et sellele autole ei sobi kyosho võistlusautode tükid... mootorit ja muud sellist muidugi saad vahetada, aga seesugused upgraded tunduvad esialgu väljaspool sinu eelarvet olema...
Sellega on nii, et loomulikult saab selle autoga sõita ja ilmselt on fun kaa...
Ei saa öelda, et sa justnimelt selle auto pärast ei saa tragi klassis võistlust võita...
AGA see on kyosho rtr... see tähendab seda, et sellele autole ei sobi kyosho võistlusautode tükid... mootorit ja muud sellist muidugi saad vahetada, aga seesugused upgraded tunduvad esialgu väljaspool sinu eelarvet olema...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Kyosho on tegelikuses väga hea auto ( vähemalt KIT versioonid ) minul on ainult 1 e-ring vastu seina kihutamisest ära lennanud ja omast lollusest on hunnikute viisi mootori kinnitus kruvisi ära kadunud. Kuid RTR - i kohta küll seda ei saa ütelda, et nad head oleks (vähemalt nitrokad)
Kyosho MP777/GRP
Paljas KIT ei kõlba juu kusagile. Seda võib pmst elutoa põrandal käes edasi-tagasi liigutada. Keegi nagu seletaks mulle ullikesele, et mis on hea seadistus (vedrustus, õlid, rehvid, kalded) Jälgimäele või Luigele ning millist mootorit/kiiruse-regu keegi oma kogemusest soovitaks? See, et keegi siin oma müüginumbrite pärast midagi takka kiidab või 2WD-d soovitab kuna "õiged mehed juu 4WD-ga ei sõida" ei aita nagu kedagi edasi. Mis on stabiilse ja kiire sõidu aluseks? Räägime siis 1:10 elektri off-roadist.
VDS II; MR-02 MM; Futaba 2PL AM. Too much over-tuned.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Üks seadistus pole vastus, kuna see on igaühele personaalne. Muidugi on olemas mingid seadistused mis toimivad enamvähem kindlalt, aga needki on iga mudeli puhul erinevad. Sul on Lazer ja lazeri seadistamisest võib sulle ilmselt kõige targemat juttu rääkida nRainer, kes toda mudelit tihedalt kõikvõimalikel radadel sõidutas.
Parima seade enda jaoks leiad läbi lõputute katsetuste. Ongi selline tegevus, et lihtsalt võtad omale terve päeva, lähed rajale ja hakkad kõikvõimalikke variante läbi proovima. Samas on soovitav kaasa võtta seadistusjuhend ja seadistuslehed, et saaks kõik üles märkida ja hiljem kommentaare kirjutada. Ma oletan et Kyoshol on ikka seadistuslehed olemas, teistel mudelitel vähemasti on, aga need pole kasutatavad, kuna igal mudelil erinevad seadistusvõimalused. Seega sa peaks otsima Lazeri seadistuslehe.
Praktiliselt on asi nii, et igale rajale sobib erinev seadistus. Kiire ühel, ei tähenda, et sa oled kiire teisel. Üks olulisemaid seadistusvahendeid on kindlasti igasugused amordikruttimised (kalded, õlid, vedrud, kolvid). Lisaks on suhteliselt tähtis sobiva rehvimustri ja rehvisegu leidmine vastavalt rajale. tähelepanu peaks ilmselt pöörama ka mudeli kaalujaotusele (mõlemad pooled kesktelje suhtes sama raskusega), vajadusel kergemale poolele vastav hulk tina lisada. Samuti võiks tähelepanu pöörata esi ja tagaosa kaalule. Õige suhte leiab vast rajal sõites katsetades.
1/10 elektriauto on kerge. offroadi jaoks kasutatakse enamasti ilmselt õlisid vahemikus 25-35wt. Muidugi oleneb jällegi kasutatavast amordikolvist. Kui huvi siis mul olemas see vahemik 80.- 60 ml pudel
Elektroonika poolelt ma ei usu, et keegi peajagu üle oleks. Kõik LRP (Nosram), NOVAK, Tekin, Speed Passion.... on ilmselt piisavalt head. Ise kasutan oma 1/10 peal novaki elektroonikat (GTB esc+SS Pro 10,5T BL mootor) 4wd jaoks tahad sa ilmselt vähemate keerdudega mootorit.
Minu jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ma ei vastuta selle jutu õigsuse eest, lihtsalt minu arusaam asjast.
Parima seade enda jaoks leiad läbi lõputute katsetuste. Ongi selline tegevus, et lihtsalt võtad omale terve päeva, lähed rajale ja hakkad kõikvõimalikke variante läbi proovima. Samas on soovitav kaasa võtta seadistusjuhend ja seadistuslehed, et saaks kõik üles märkida ja hiljem kommentaare kirjutada. Ma oletan et Kyoshol on ikka seadistuslehed olemas, teistel mudelitel vähemasti on, aga need pole kasutatavad, kuna igal mudelil erinevad seadistusvõimalused. Seega sa peaks otsima Lazeri seadistuslehe.
Praktiliselt on asi nii, et igale rajale sobib erinev seadistus. Kiire ühel, ei tähenda, et sa oled kiire teisel. Üks olulisemaid seadistusvahendeid on kindlasti igasugused amordikruttimised (kalded, õlid, vedrud, kolvid). Lisaks on suhteliselt tähtis sobiva rehvimustri ja rehvisegu leidmine vastavalt rajale. tähelepanu peaks ilmselt pöörama ka mudeli kaalujaotusele (mõlemad pooled kesktelje suhtes sama raskusega), vajadusel kergemale poolele vastav hulk tina lisada. Samuti võiks tähelepanu pöörata esi ja tagaosa kaalule. Õige suhte leiab vast rajal sõites katsetades.
1/10 elektriauto on kerge. offroadi jaoks kasutatakse enamasti ilmselt õlisid vahemikus 25-35wt. Muidugi oleneb jällegi kasutatavast amordikolvist. Kui huvi siis mul olemas see vahemik 80.- 60 ml pudel
Elektroonika poolelt ma ei usu, et keegi peajagu üle oleks. Kõik LRP (Nosram), NOVAK, Tekin, Speed Passion.... on ilmselt piisavalt head. Ise kasutan oma 1/10 peal novaki elektroonikat (GTB esc+SS Pro 10,5T BL mootor) 4wd jaoks tahad sa ilmselt vähemate keerdudega mootorit.
Minu jutt ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ma ei vastuta selle jutu õigsuse eest, lihtsalt minu arusaam asjast.
Viimati muutis R0mm, 17.02.2009 10:35, muudetud 1 kord kokku.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Tänud!
Keegi viitsib äkki veel seletada mis vahe tuleneb harjadeta mootori keerdude arvust?
Mis tähendab one-way unit differ ja mis on selle erinevus tavapärasest?
Selline asi ka veel, et kas Lazerile sobivad ka mõne teise mudeli veljed, peale originaalide?
Keegi viitsib äkki veel seletada mis vahe tuleneb harjadeta mootori keerdude arvust?
Mis tähendab one-way unit differ ja mis on selle erinevus tavapärasest?
Selline asi ka veel, et kas Lazerile sobivad ka mõne teise mudeli veljed, peale originaalide?
VDS II; MR-02 MM; Futaba 2PL AM. Too much over-tuned.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Vähem keerde = rohkem pauku
One way on ühesuuna sidur. Kasutatakse esisillal, et saada parem pööramine. Hävinguks on piduri kadumine esisillalt (rattad veerevad selles suunas vabalt). Tänapäevaste mootorite juures ei tea ma kedagi kes teaks kedagi kes kasutaks, aga see ei tähenda, et ta mõtetu vidin on.
Kuskile sobisid Lazerile Asso B44 veljed küll, aga oli see nüüd esi või tagasild ma ei mäleta. Saada ps kasutajale nRainer, tal mõlemad olemas. Natukene aitab Lazeri veljehädasid leevendada nende keetmine soolvees.
Lazeri puhul soovitaks investeerida küll ainult mittemudelispetsiifilistesse detailidesse (ehk siis aku, regu, mootor, servo, laadija jms) sest lühemas või pikemas perspektiivis sa vahetad välja nii-kui-nii.
One way on ühesuuna sidur. Kasutatakse esisillal, et saada parem pööramine. Hävinguks on piduri kadumine esisillalt (rattad veerevad selles suunas vabalt). Tänapäevaste mootorite juures ei tea ma kedagi kes teaks kedagi kes kasutaks, aga see ei tähenda, et ta mõtetu vidin on.
Kuskile sobisid Lazerile Asso B44 veljed küll, aga oli see nüüd esi või tagasild ma ei mäleta. Saada ps kasutajale nRainer, tal mõlemad olemas. Natukene aitab Lazeri veljehädasid leevendada nende keetmine soolvees.
Lazeri puhul soovitaks investeerida küll ainult mittemudelispetsiifilistesse detailidesse (ehk siis aku, regu, mootor, servo, laadija jms) sest lühemas või pikemas perspektiivis sa vahetad välja nii-kui-nii.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
No sellel korral ma üritaks tasa ja targu läheneda. Mini-Z-ga sai liiga rajult alustatud ja siiani on "tihend" puldi ning masina vahel liiga ebastabiilne. Lazeril hetkel muud polegi kui Orioni LiPo aku koos laadijaga. Eks vaatab millal regu ja harjadeta mootori juurde liigun. Esmalt proovin hoolduse, seadistuse ja stabiilse/kiire sõidu selgeks saada. Ehk õnnestub ka suve poole võistlema tulla.RandoM kirjutas: Lazeri puhul soovitaks investeerida küll ainult mittemudelispetsiifilistesse detailidesse (ehk siis aku, regu, mootor, servo, laadija jms) sest lühemas või pikemas perspektiivis sa vahetad välja nii-kui-nii.
VDS II; MR-02 MM; Futaba 2PL AM. Too much over-tuned.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Kyosho Lazer ZX-5 RTR.
Re: Milline ??
Cyber on kit ning ulatub sinna 6 kilo kanti, lazer aga rtr, aga pead arvestama kyoshoga.S18Racing kirjutas:Olen siis kahe masina vahel jännis omadega, et kumba võtta.
Valikus on siis Cyber 10B ja Lazer ZX-5. Oleks siis soov 1:10 elektrikat osta ??
Mõlemad autod on minuarust lihtsa ehituse ja süsteemiga aga tahaks teada kas keegi omab neid masinaid ja tooks välja nende mudelite plussid ja miinused ??
Kui on veel muid häid mudeleid mis mulle "kahesilmavahele" jäid siis võite need ka üles lugeda !!
neid T4 sõidab meil siin paar tükki ja justkui saavad hakkama. Mõlemat sõidutavad sellised suht noored poisid. Samuti sõidab analoogseid asju bagi vormistuses ringi ja saadakse ka hakkama, niiet kõlbab sõitmiseks küll.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
T4'ga on isegi 1:10 klassi võistlusi võidetud. Kas ta on kõige lihtsam aparaat millega seda teha - kindlasti mitte. Aga sõbivate tingimuste puhul ei jää tagaveoline 4wd autodele jalgu. Libeda pinna puhul on seis muidugi lootusetu.
Kui auto ost endiselt aktuaalne siis mul seisab siin letipeal Phoenix RTR buggy hinnaga 2600kr. Võistlemiseks vajab umbes 1000 krooni jagu lisakulutusi, kui elektroonika originaaliks jätta aga muidu on igati lustlik auto Eestis on neid 12tk liikvel ka juba ja kõik omanikud astuvad poodi lai naeratus näol
Kui auto ost endiselt aktuaalne siis mul seisab siin letipeal Phoenix RTR buggy hinnaga 2600kr. Võistlemiseks vajab umbes 1000 krooni jagu lisakulutusi, kui elektroonika originaaliks jätta aga muidu on igati lustlik auto Eestis on neid 12tk liikvel ka juba ja kõik omanikud astuvad poodi lai naeratus näol
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]