Üks väike probleem on veel, Nitro siis jälle.

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Rollu89
Postitusi: 47
Liitunud: 10.06.2009 17:47
Asukoht: Tallinna külje all

Üks väike probleem on veel, Nitro siis jälle.

Postitus Postitas Rollu89 » 15.09.2009 13:51

Sain siis oma mootori tööle (kyosho gx21), kuid nüüd on teise mootoriga probleeme. Mootoriks siis Protech Rg-27. Töötas siis ilusti, kuni ma suutsin silindripeal küünla keerme maha keerata. Viisin siis silindripea koos küünlaga töökotta ja sinna treiti uus keere. Mootorit uuesti kokku pandes märkasin, et sealt on üks alumiinium seib puudu. Leidsin siis gxr28 mootori seibi, panin vahele. Panin siis masinale mootori peale, kütus paaki. Tehase settingute järgi karbuss paika ja starterboxile. Toristasin seda mootorit siis ringi, käima ei läinud, isegi ei lubanud. Kompression oli kuidagi halb, mootori võtsin lahti ja kõik osad olid tipp topp. Nüüd võtsin selle seibi sealt vahelt ära ja kompressioon on vist parem, kas ilma seibita võib see mootor tööle joosta?

Ettetänades,
Rollu89
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 15.09.2009 13:56

Kaotada pole enam vast suurt midagi? Samas vähemalt üks metalltihend peaks pea ja mootori korpuse vahel siiski olema. Kasvõi õhuke.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Rollu89
Postitusi: 47
Liitunud: 10.06.2009 17:47
Asukoht: Tallinna külje all

Postitus Postitas Rollu89 » 15.09.2009 17:11

Okei, ma proovin siis vist täna, kui aega üle jääb.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28

Rollu89
Postitusi: 47
Liitunud: 10.06.2009 17:47
Asukoht: Tallinna külje all

Postitus Postitas Rollu89 » 15.09.2009 19:02

Juheii, sain mootori käima!!! Seekord siis ilma selle tihendita. Kuid käima ajades algul tahtis minna. Tuuritasin gaasiga ja siis võttis tuurid ülesse. Sain sõita ka paar ringi, kuni selleni, et paak sai tühjaks :twisted: Panin alla poole paagi ja see mootor imes selle ära umbes 2 minutiga. Karburaatoris on see nõel onju, see ei tule sealt pesast välja kui siiber lahti lükata, on see normaalne, sest mu gx21 mootoril tuleb see sealt välja. Äitah sulle R0mm.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 15.09.2009 21:02

Võta heaks, tore et sain abiks olla.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Rollu89
Postitusi: 47
Liitunud: 10.06.2009 17:47
Asukoht: Tallinna külje all

Postitus Postitas Rollu89 » 15.09.2009 21:04

Üks küsimus veel. http://www.protech.be/Manuals/EngineSet ... %20web.pdf
See on siis Protechi mootori engine set up manual. Seal lehekülg 8, seal on Factory Settings (Low Speed needle factory setting: 1 1/2 turns.

Kust kohast ma seda 1 1/2 keerama pean? Kas sissepoole kui on see kruvi täpselt tasa?

Ettetänades,
Rollu89.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 15.09.2009 21:14

tavaliselt öeldakse kui palju põhjast pead välja keerama, kui just pole kuidagi teisiti soovitatud. Seega keerad nõela nii sisse kui saab ja siis poolteist tiiru välja. Alla keera ettevaatlikult, erilist jõudu pole vaja kasutada.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Rollu89
Postitusi: 47
Liitunud: 10.06.2009 17:47
Asukoht: Tallinna külje all

Postitus Postitas Rollu89 » 15.09.2009 21:30

Jah sul võib olla õigus, kuid ma kahtlen selles, et low speed needle on nii vaese peal. Ilmselt äkki high speed needle on põhjast ja low speed kui on tasa, sest välja keerata ka ju ei tasu :roll: Täna pole enam aega tegeleda, võibolla homme proovin karpa paika ajada ja paar korralikku ringi teha. :twisted:
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28

Vasta