HoBao WinterCup 2005/2006 eelinfo
Moderaator: petrolhead
HoBao WinterCup 2005/2006 eelinfo
HoBao WinterCup 2005/2006 on test mõlemale, nii masinatele kui autodele.
WinterCup 2004/2005 ajal oli meil kõike: muda, lund, vett, jääd ja viimasel võistlusel ka suurepärane kombinatsioon murust/Jääst ja päikesest. Kõik märgid viitavad et see aasta tuleb vähemalt sama hea, ilmselt parem.
HoBao WinterCup 2005/2006 võistlussari koosneb kuuest etapist, mis peetakse ajavahemikul oktoobrist märtsini. Võistlused sõidetakse kahes klassis, 1:8 bagid ning Monstertruckid, ning mõlemas on oodata tõsist rebimist. Lisaks tavalisele võistlusformaadile võivad korraldajad ülaltada erinevate lisavõistlustega, mis on rangelt vabatahtlikud. See aasta rõhume mõlemale, lõbule ja võistlemisele, seepärast jagatakse bagiklassis lisaks esimese kolme karikatele kaks karikat ka hobisõitjatele, lisaks on eraldi karikas ka parimale noorele (<16 k.a.) sõitjale ning iseenesest mõsitetavalt saavad karikad ka Monstertrucki kolm parimat. See peaks võistlused lõbusamaks tegema kõigile.Hooaja lõppedes autasustatakse iga klassi kolme parimat ning bagi klassi võitja viib endaga koju HoBao tippmudeli. Samuti, kogu võistlushooaja vältel mängitakse RC bingot, kuidas see käib ning mis tegema peab et võita, selle kohta tuleb info õige pea.
Seega olgem valmis tõsisemaks andmiseks.
Viimati muutis RandoM, 01.10.2005 21:37, muudetud 3 korda kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minumeelest ei teeni keegi eestis elatist selle alaga, st. et eestis ju proffe pole. Kes need ikkagi 'hobisõitjad' siis meil on?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Bagiklassis on nn Eesti eliit, kes jäävad lisakarikate arvamisest välja.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Nagu ma tegelikult aru saan, siis on võimalik võita kolm karikat ühe sõiduga?
1. Peetakse eliiti - sõitja ise nii ei arva, esimene karikas (trikoo voor)
2. Sõitja teab et see on tema hobi, teine karikas (vabaaja voor)
3. Sõitja on noor veel ka pealekauba, kolmas karikas (väljanägemise voor)
Tundub kui missivalimistega, et siis punkte erinevas voorus
1. Peetakse eliiti - sõitja ise nii ei arva, esimene karikas (trikoo voor)
2. Sõitja teab et see on tema hobi, teine karikas (vabaaja voor)
3. Sõitja on noor veel ka pealekauba, kolmas karikas (väljanägemise voor)
Tundub kui missivalimistega, et siis punkte erinevas voorus
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Ei oel võimalik kolme saada, kaks on maksimum, st siis juhul kui noor sõitja suudab ennast sõita kas esimese kolme hulka või siis tunnistatakse nn hobiklassi parimaks (Klassifikatsioon, millega eraldada kodanikud adekvaatselt kahte gruppi on veel leiutamisel). Kui tuleb nn mees metsast ja võidab asja ära siis ta saab ikkagi ühe ja kõige suurema karika.
Muuseas, Nt. B-EM'il rakendatakse sama süseemi (ainult selle erinevusega et seal on sõitjate nimekiri, keda võistlusele EI lubata (nimekiri maailma parimatest sõitjatest siis, IMHO on sinna listi sattuda pigem au, kui diskrimineerimine)). Minu plaan oli samuti koostada nimekiri võistlejatest kes ei saa konkureerida hobiklassi karikale, et ka teistele midagi jääks. Kui aga mõte kohe kellelegi ei meeldi siis võtame need kaks karikat maha ja unustame ära.
Saa siis aru, kui karikaid ei ole vingutakse ja kui karikaid pakutakse siis vingutakse veel kõvemini...
Muuseas, Nt. B-EM'il rakendatakse sama süseemi (ainult selle erinevusega et seal on sõitjate nimekiri, keda võistlusele EI lubata (nimekiri maailma parimatest sõitjatest siis, IMHO on sinna listi sattuda pigem au, kui diskrimineerimine)). Minu plaan oli samuti koostada nimekiri võistlejatest kes ei saa konkureerida hobiklassi karikale, et ka teistele midagi jääks. Kui aga mõte kohe kellelegi ei meeldi siis võtame need kaks karikat maha ja unustame ära.
Saa siis aru, kui karikaid ei ole vingutakse ja kui karikaid pakutakse siis vingutakse veel kõvemini...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kelle te siis "profiklassi" sõitma panete? Jouni ja Edgarsi? Taivo ka? Sealt edasi tuleb tükk tühja maad ja järgmiste kodanike tasemeks ei julge küll midagi muud pakkuda, kui "amatöörharrastaja", sry kui keegi ennast kõvaks meheks peab.
Kui just liigitada tahta, siis peaks mingi "rookie" arvestus olema, kus arvestatakse näiteks tüüpe, kes on sõitnud alla aasta vms. Mingi lisatingimus stiilis, et "isadele" peab kaotama vähemalt 5% vms võiks ka olla aga üldiselt on see jaotamine meie osavõtjate hulga juures minuarust suht mõttetu. Ostke selle karikate raha eest parem kommi ja jagage võistlejate vahel ära või loosige välja ("door prize") vms.
Kui just liigitada tahta, siis peaks mingi "rookie" arvestus olema, kus arvestatakse näiteks tüüpe, kes on sõitnud alla aasta vms. Mingi lisatingimus stiilis, et "isadele" peab kaotama vähemalt 5% vms võiks ka olla aga üldiselt on see jaotamine meie osavõtjate hulga juures minuarust suht mõttetu. Ostke selle karikate raha eest parem kommi ja jagage võistlejate vahel ära või loosige välja ("door prize") vms.
Need kolm eelpoolmainitud nime võiks tõesti eraldada pika puuga teistest . Ei saa tõesti kurta ,et Jouni ja Edgars ei ole prohffid .Sellest tekibki probleem ,et teistel Eestlastel peale Taivo puudub mõte nendel võistlustel eriti pingutada , nii kui nii esimese kolme hulka ei jõua .Ülejäänud on ju kõik kõigest hobisõitjad .Mingisugune karikas nõrgemale jõugule ei korva teadmist ,et töllerdasid prohffidel jalus ja said armust karika .Kui tahad eraldada peaks olema kaks erinevat klassi ,kus kõik saaksid esimesed kolm auhinnad ja karikad . Iseasi on muidugi karikad noorimale osavõtjale .Tee nii nagu teil Soomes klubi ja proffide klass eraldi ja rahu majas .
soomes ei ole klubi klubi klassi kui sellsit. Kõik on ühes pundis, mis teeb võistlused huvitavaks (vs. see, mis lätis on, kummaski 4 sõitjat.)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kõik ongi ühes pundis, lihtsalt kaks venda saavad lisaks esimesele kolmele karikad. Ma saan aru et hetkel ei meeldi teile lihtsalt nö. profesionaalide ja harrastajate eristamise meetod (mida pole veel välja öeldudki)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minu arvamus asjast .
Tuleks need auhinnad listist maha võtta või üldse võistlused ära jätta. Käiks võistlustel nagu enne,karikaid ei saa ,diplomid saab ainult on-road teemalised vot see on tase.
Praeguse seisuga pole ma selles teemas ühtegi asjaliku vihjet näinud,et kuidas siis paremini teha ainult ilgute Rando kallal.
Kui siin hetkel keegi kedagi liigitas siis vaadake mõni postitus tagasi kus on ikka väga selged paralleelid välja toodud.Minu jaoks Eestis ELIIT on kõik need kes käivad pidevalt võistlustel.
Sihukese suhtumisega ei tule nüüd küll midagi head sellest WINTER CUPist.
Tuleks need auhinnad listist maha võtta või üldse võistlused ära jätta. Käiks võistlustel nagu enne,karikaid ei saa ,diplomid saab ainult on-road teemalised vot see on tase.
Praeguse seisuga pole ma selles teemas ühtegi asjaliku vihjet näinud,et kuidas siis paremini teha ainult ilgute Rando kallal.
Kui siin hetkel keegi kedagi liigitas siis vaadake mõni postitus tagasi kus on ikka väga selged paralleelid välja toodud.Minu jaoks Eestis ELIIT on kõik need kes käivad pidevalt võistlustel.
Sihukese suhtumisega ei tule nüüd küll midagi head sellest WINTER CUPist.
Minul ka arvamus!
Tegelikult ühtib see suures osas Marguse arvamusega. Lühidalt - PIDAGE LIHTSALT LÕUAD (vabandust, ma olen maalt, aga mõte jääb samaks) ja laske aur kuskil mujal välja!
Kui viitsida, siis võib ju ka laternaposti kallal norida (kõnekäänd teistpoolt Peipsit), ja annaks keegi pikka meelt siin ilkujatele, et sellekagi hakkama saaksid. Parem kasutaks mõistust ja aega hoopis millegi kasulikuma tarbeks.
N: *mõtle välja, kas ise oled midagi selleks, et selliseid üritusi oleks, ka ära teinud; *tee trenni ja kunagi saad nagunii poodjumile, tehnikasport ikkagi, ja ära siis trikood unusta; * mõtle välja hea vabandus miks sa siiani organisaatoritele appi ei ole tulnud; *mine maale kartuleid võtma; *õpi liiklus eeskirjad selgeks; ...
Loetelu võib igaüks nüüd iseseisvalt jätkata ja mõelda, et miks hundid karjakaupa liiguvad ja üksteisel kõris e ripu.
Ja kui lõpuks ka üks inimene saab aru, et ka moraalne tugi on ABI, ka siis on organisaatoril kergem.
Kui aidata ei saa või abi ei küsita, siis pane ennast lihtsaslt kirja ja tule võistlema.
Ning positiivset tuleb osata ka siis näha, kui omal kõik võistlustel nässu läheb, olgu siis enda süül või kaasvõistleja abiga.
Tegelikult ühtib see suures osas Marguse arvamusega. Lühidalt - PIDAGE LIHTSALT LÕUAD (vabandust, ma olen maalt, aga mõte jääb samaks) ja laske aur kuskil mujal välja!
Kui viitsida, siis võib ju ka laternaposti kallal norida (kõnekäänd teistpoolt Peipsit), ja annaks keegi pikka meelt siin ilkujatele, et sellekagi hakkama saaksid. Parem kasutaks mõistust ja aega hoopis millegi kasulikuma tarbeks.
N: *mõtle välja, kas ise oled midagi selleks, et selliseid üritusi oleks, ka ära teinud; *tee trenni ja kunagi saad nagunii poodjumile, tehnikasport ikkagi, ja ära siis trikood unusta; * mõtle välja hea vabandus miks sa siiani organisaatoritele appi ei ole tulnud; *mine maale kartuleid võtma; *õpi liiklus eeskirjad selgeks; ...
Loetelu võib igaüks nüüd iseseisvalt jätkata ja mõelda, et miks hundid karjakaupa liiguvad ja üksteisel kõris e ripu.
Ja kui lõpuks ka üks inimene saab aru, et ka moraalne tugi on ABI, ka siis on organisaatoril kergem.
Kui aidata ei saa või abi ei küsita, siis pane ennast lihtsaslt kirja ja tule võistlema.
Ning positiivset tuleb osata ka siis näha, kui omal kõik võistlustel nässu läheb, olgu siis enda süül või kaasvõistleja abiga.
Minu arvamus asjast:
Ärge liigitage mingit eliiti. Nagu ütles Margus, et 'kõik on ellit kes sõitmas käib' ja las ta nii ollagi siis kui on soov. See, et premeeritakse 'noorimat' sõitjat on täitsa ok, sest enamus sõitjatest olgem ausad on kõik mehed. Noori on vaja juurde sellele alale ja neid on vaja ka motiveerida.
Samuti pooldan ka seda Rando ideed, et parim saab endale uue auto. Kui finantsiliselt asi ära tasub, täitsa super mõte.
Ma saan aru kui meil oleks sõitjaid näiteks 100 kokku, et siis nagu ka motokrossis on klassid 'Open ehk tugevad sõitjad' ja 'Hobi klass kes siis oma hobiks sõitmas käivad'. Seal on ka liigitus muidugi turvalisuse pärast.
Samuti ei sõida nad koos ühes sõidus mitte kunagi.
Ärge liigitage mingit eliiti. Nagu ütles Margus, et 'kõik on ellit kes sõitmas käib' ja las ta nii ollagi siis kui on soov. See, et premeeritakse 'noorimat' sõitjat on täitsa ok, sest enamus sõitjatest olgem ausad on kõik mehed. Noori on vaja juurde sellele alale ja neid on vaja ka motiveerida.
Samuti pooldan ka seda Rando ideed, et parim saab endale uue auto. Kui finantsiliselt asi ära tasub, täitsa super mõte.
Ma saan aru kui meil oleks sõitjaid näiteks 100 kokku, et siis nagu ka motokrossis on klassid 'Open ehk tugevad sõitjad' ja 'Hobi klass kes siis oma hobiks sõitmas käivad'. Seal on ka liigitus muidugi turvalisuse pärast.
Samuti ei sõida nad koos ühes sõidus mitte kunagi.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Aru ei mõista ,milleks üldse on siia teemasse vaja mingeid asjalikke vihjeid paigutada ,kui võistlustest nägemus on ju korraldajatel ümberlükkamatult paigas . Sellekallal on üllaltki palju vingumist olnud ,et Eesti MM võistlustel ei eraldatud karikaid ja diplomitel oli on - roud auto pilt. ( vot see oli tase ) Selgituseks niipalju et selle teemaga võite pöörduda EAMK poole ,kasutati võistlusteks ainult olemasolevat Tartu rada. Ei ole olnud siiani ühtegi võistlust , kus oleks kõik olnud ok. ja virisemist ja vingumist on olnud ülearu ,aga abistavat kätt ?
Pole mõtet siin mingit kohut pidada Rando üle. See on tema otsus ja korraldaja nii, et las tema ise otsustab kuidas ja mida teha. Mina ei sega kellegi tegemistesse ja otsustesse ja mul pole ka selleks mingit alust ei õigust.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kuidas oleks kui siin lobisemis asemel parem registeerimis avaldused ära saadaks?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Krt ma ei tea, siiamaani alates hetkest mil ma selle hobiga tegelema hakkasin tundub, et meiemaalased kipuvad parema meelega just talvistest hooaegadest ja võistlustest osa võtma.
Et kui vaadata terve möödunud aasta peale, siis on just talveperiood oma Wintercupiga meelde jäänud. Need suvised vuramised, mis me siin teinud oleme, pole nagu eriti sündmusrikkamad, mis sest et oli EM. Mõtlesin alguses, et suveperioodidel on kindlasti asi aktiivsem ja võistlusi kah rohkem kui kord kuus, aga võta näpust...suvi juba läbi ja nagu polegi midagi toimunud. Eks nende orgunnimistega on kah nagu on jah.
Krt peab ise kah aktiivsemalt kaasa aitama.
Ah krt, mul jäi ju septembrikuu kah vahele...
...nüüd siis järjekordne muda/talve-cup jälle lahti minemas.
Ise plaanisin just talveks puhkust võtta, et natuke rahakapslit suurendada, et siis kevade poole oleks hobisse suuremaid investeeringuid parem teha. Alustada suvist hooaega, tõeslist hooaega. Krt see talv ei ole minu arust päris see aeg kui peaks rc'dega ringi kihutama.
Liiga ränk periood minu meelest väikestele masinatele...või mis?
Aga krt ega pealt kah ei viizi eriti vaadata kui kõik sõidavad...imelik hakkab.
Ah ärge pange tähele minu hala, ma lihtsalt vaatan kuidas mu masin upgrade ja remondi järele karjub. Arvan, et jäin sellega veidi hiljaks, wintercup 2006 avapauk jääb mul vist vaatamata
Selle teate tõi teieni eelmise aasta Wintercup'i võitja Kaspar...bööööö
Et kui vaadata terve möödunud aasta peale, siis on just talveperiood oma Wintercupiga meelde jäänud. Need suvised vuramised, mis me siin teinud oleme, pole nagu eriti sündmusrikkamad, mis sest et oli EM. Mõtlesin alguses, et suveperioodidel on kindlasti asi aktiivsem ja võistlusi kah rohkem kui kord kuus, aga võta näpust...suvi juba läbi ja nagu polegi midagi toimunud. Eks nende orgunnimistega on kah nagu on jah.
Krt peab ise kah aktiivsemalt kaasa aitama.
Ah krt, mul jäi ju septembrikuu kah vahele...
...nüüd siis järjekordne muda/talve-cup jälle lahti minemas.
Ise plaanisin just talveks puhkust võtta, et natuke rahakapslit suurendada, et siis kevade poole oleks hobisse suuremaid investeeringuid parem teha. Alustada suvist hooaega, tõeslist hooaega. Krt see talv ei ole minu arust päris see aeg kui peaks rc'dega ringi kihutama.
Liiga ränk periood minu meelest väikestele masinatele...või mis?
Aga krt ega pealt kah ei viizi eriti vaadata kui kõik sõidavad...imelik hakkab.
Ah ärge pange tähele minu hala, ma lihtsalt vaatan kuidas mu masin upgrade ja remondi järele karjub. Arvan, et jäin sellega veidi hiljaks, wintercup 2006 avapauk jääb mul vist vaatamata
Selle teate tõi teieni eelmise aasta Wintercup'i võitja Kaspar...bööööö
55582183
offtopic, aga:
Suvel oli minul võistlus üle nädala (juunis-juulis sõitsin kaks võistlust kuus, mais 3 võislust, augustis samuti kolm, septembris samuti kolm (+ haapsalu üritus), seega kui vihje oli see et EMV etappe peaks rohkem ja tihedamini olema siis kardan et see mõjub ainult negatiivselt osalejate arvule. Ainult arvan.
Talvehooaeg on lahe, imo ei saa autod eriti rohkem koormust kui suvel, ainuke tõeline probleem on elektroonikaga, aga see ei ole midagi, mida paar odavat servot ei saa parandada.
Suvel oli minul võistlus üle nädala (juunis-juulis sõitsin kaks võistlust kuus, mais 3 võislust, augustis samuti kolm, septembris samuti kolm (+ haapsalu üritus), seega kui vihje oli see et EMV etappe peaks rohkem ja tihedamini olema siis kardan et see mõjub ainult negatiivselt osalejate arvule. Ainult arvan.
Talvehooaeg on lahe, imo ei saa autod eriti rohkem koormust kui suvel, ainuke tõeline probleem on elektroonikaga, aga see ei ole midagi, mida paar odavat servot ei saa parandada.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kurat, mulle see Kapa kirjutis, või õigemini mõttelaad lausa meeldis!
Ise olen ja jään ka selle juurde et talvel pole see ikka päris õige kimamise aeg(elektroonika,laagrid ja mõned plastik detailid), no need selleks. Aga külm on ju, ja kui pole külm on märg, prrrrrrr!
Võtke või jätke aga meie seda Wintercapi see aasta ei võta, sõitmiseks ma mõtlen! Minul isiklikult plaanis talvel raha korjata ja hoopis mingi muu masin soetada.
Mida aga arvab või teeb noormees jäägu tema enda otsustada!
Kui midagi aga peaks talvel ka Tartus toimuma siis arvan et oleme koos pojaga platsis(küll jõu ja nõuga), aga kas ka sõitmas?!?
Nii et jõudu teile teie raskes katsumuses, et lund oleks ikka mõne lühema mehe munanditeni FR
Ise olen ja jään ka selle juurde et talvel pole see ikka päris õige kimamise aeg(elektroonika,laagrid ja mõned plastik detailid), no need selleks. Aga külm on ju, ja kui pole külm on märg, prrrrrrr!
Võtke või jätke aga meie seda Wintercapi see aasta ei võta, sõitmiseks ma mõtlen! Minul isiklikult plaanis talvel raha korjata ja hoopis mingi muu masin soetada.
Mida aga arvab või teeb noormees jäägu tema enda otsustada!
Kui midagi aga peaks talvel ka Tartus toimuma siis arvan et oleme koos pojaga platsis(küll jõu ja nõuga), aga kas ka sõitmas?!?
Nii et jõudu teile teie raskes katsumuses, et lund oleks ikka mõne lühema mehe munanditeni FR
Rada on maas. See nädal pidi pukk valmis saama. Hüpped on ka tulemas. Piltidega lubas jouni vaadata, et ehk midagi õnnestub teha. 3D joonisest võid vist ilmselt ainult und näha ... kahjuks
Võibolla minna reede pärastlõunal ning õhtuks pärnus hotell võtta? Soomlastel oli vist plaanis laupäev-pühapäev ööks jääda, sõltuvalt sellest palju neid lõpuks tuleb.
Võibolla minna reede pärastlõunal ning õhtuks pärnus hotell võtta? Soomlastel oli vist plaanis laupäev-pühapäev ööks jääda, sõltuvalt sellest palju neid lõpuks tuleb.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events