Wintercupi MT klassi võitja auhind
Moderaator: petrolhead
Wintercupi MT klassi võitja auhind
Mul on hea meel teada anda, et www.hpi.ee koostöös www.hpieurope.com -ga paneb välja Wintercupi MT klassi üldvõitjale Savage SS S-25 mootoriga!
Head võistlemise õnne kõigile!
I'm proud to announce that www.hpi.ee in cooperation with www.hpieurope.com is giving Savage SS with S-25 engine to Wintercup MT class overall winner!
Best luck to all on their races!
Head võistlemise õnne kõigile!
I'm proud to announce that www.hpi.ee in cooperation with www.hpieurope.com is giving Savage SS with S-25 engine to Wintercup MT class overall winner!
Best luck to all on their races!
Infoks veel nii palju, et mina (Antero Haljand) ja Tomkar (Toomas Kärner) ei osale auhinna võitmises. See tähendab siis seda, et edetabelist eemaldame meie nimed ja siis kes esimeseks tõuseb, saabki auto endale.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Ma ütleks seda Bagiklassi võitja auhinna kohta ka, aga ei tunne et oleks põhjust arvestades et ära ma asja niikuinii ei võida...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tsitaat rc10.fi foorumist by bagiklassi võitjaMonsterimiehet mukaan! Oli kovan näköisijä autoja siellä. Mutta monstreiden määrä oli hieman huonompi! Taso ainakin näytti olevan kovaa monsteri puolella.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Monsterimehed kaasa! Seal oli väga hea väljanegemise (Mitte iluduse vaid võisteldavuse poolelt) autosid. Neid oli kahjuks vähem (kui bagisid). Tase (või auhinnad?) paistis kõrge olevat!
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kindlasti peaks võistleja auto olema monster mitte truggy või stadium truck. Et masina saaks ikka monsterisõitja.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Arvestus on nagu arvestus. Meie punktid jäävad ikka meile. Lihtsalt auhinda pole võimalik meil võita.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kõik võistlevad siiski Wintercupi üldvõidu peale. Juhul kui aga üks meist on esimesel kohal siis saab masina teise koha omanik. Juhul kui aga meile jääb aga lausa esimesed kaks kohta siis saab masina kolmanda koha omanik. See kuidas asi osavõistlustel käib tegelikult ei mängi rolli. Igaüks peab andma endast parima ja parim tulemus tagab suurimad auhinnad.
Ma olen nõus, et asi on läheb keeruliseks kuid seda ma võin vist kah juba ette ära öelda, et Hellfiret ei pea mina savagega ühekaaluliseks masinaks ja sellega võidetud punktid (juhul kui keegi nii talitab) küll arvesse ei tohiks minna. Pagi klassis on asi suhteliselt lihtne, seal ei ole selliseid arenguid ja ebaselgusi nagu MT's. Seal tõesti pole vahet kui palju keegi autosi vahetab. Mulle hakkab järjest rohkem tunduma, et MT klassi HPI auhinnale tuleb teha eraldi arvestus, kus on kirjast milliste masinatega wintercupilt korjatud punktid lähevad arvesse ja millisega mitte. Hellfire ja MT2 pole kindlasti "Monster"Truckid ja need ei kvalifitseeru seni kuni see minu teha on. Buggy_to_MT conversionid (truggyd) pole samuti minu arvates Monstrid.
Mulle kui võhikule hakkab tunduma et siiski teatud seltskond, tüürib Winter cap-i auhinda MT klassis teatud suunitlusega(Savage)võistlejate kätte!
1/8 baggy on puhas rahvusvaheline võistlus klass.
Kõik mis üle jääb on siis olgu mis ta siis iganes ka ära ei ole ikka MT klass, või vahepealne.
Kui aga vahepealset võistlus klassi pole siis mõnest eelnevast postitusest teen järelduse, et ärgu parem proovima tulgu, nigunii me sinu tulemusi ei arvesta.
Võibolla saaks siis enne järgmist võistlust selle selgeks vaieldud, lugupeetud HPI.EE seltskond!
1/8 baggy on puhas rahvusvaheline võistlus klass.
Kõik mis üle jääb on siis olgu mis ta siis iganes ka ära ei ole ikka MT klass, või vahepealne.
Kui aga vahepealset võistlus klassi pole siis mõnest eelnevast postitusest teen järelduse, et ärgu parem proovima tulgu, nigunii me sinu tulemusi ei arvesta.
Võibolla saaks siis enne järgmist võistlust selle selgeks vaieldud, lugupeetud HPI.EE seltskond!
Peale savagete on veel LST'sid (kokku peaks neid eestis kolm olema) ja Revo'd samamoodi. Kõik on võimelised võitma.
Nimeta siis kelle kätte see sinuarust peaks sattuma?
Nimeta siis kelle kätte see sinuarust peaks sattuma?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Ma küll ei näe põhjust miks ta ei peaks minema MT klassile.
Tegu ju siiski MT klassi autoga, mis klassi ta siis ikka minema peaks, bagidesse?
Kuid kui vaadata bagide või 1:10 klassi pilgust, siis tunnevad nad kindlasti väheke puudust, sest miks nemad ei võiks saada midagi sellist.
See mudugi aitaks teistel klassidel, eriti 1:10 klassil, taset üleval hoida, et oleks ikka modivatsiooni. Midagi nad võiksid ju ikkagi saada, onju, aga kas peab siis HPI.EE see varustaja olema kes kõikidele klassidele auhindu muretseb? HPI.ee teeb niigi kõvat tööd et endaga ja muude muredega hakkama saada. Tublid olete!
Aga midagi peaks veel välja mõtlema, et klasside vaheliste auhindade tasakaalu enam-vähem võrdsustada.
Tavai kutid pead kokku...Teeme korjanduse? Mul raha pole, kes laenab...
Tegu ju siiski MT klassi autoga, mis klassi ta siis ikka minema peaks, bagidesse?
Kuid kui vaadata bagide või 1:10 klassi pilgust, siis tunnevad nad kindlasti väheke puudust, sest miks nemad ei võiks saada midagi sellist.
See mudugi aitaks teistel klassidel, eriti 1:10 klassil, taset üleval hoida, et oleks ikka modivatsiooni. Midagi nad võiksid ju ikkagi saada, onju, aga kas peab siis HPI.EE see varustaja olema kes kõikidele klassidele auhindu muretseb? HPI.ee teeb niigi kõvat tööd et endaga ja muude muredega hakkama saada. Tublid olete!
Aga midagi peaks veel välja mõtlema, et klasside vaheliste auhindade tasakaalu enam-vähem võrdsustada.
Tavai kutid pead kokku...Teeme korjanduse? Mul raha pole, kes laenab...
55582183
Kapa, bagivennad saavad muide Hyperi. Nii et ainukesed kes ilma jäävad on need 1:10 jt.
Tegelt on auhinna väljapanijate asi, mis kriteeriumide järgi seda jagatakse. Aga ilmselgelt ei tohiks see olla väga piiratud ring ja samas peaks ikka mingid reeglid ka olema. Ebaselged reeglid tekitavad pingeid ja solvumisi, eriti kui auhinnad on veidi suuremad kui karikad ...
Kas ja kuidas naabrite juures Soomes ja Lätis MT piiritletud on? Eesti Meistrivõistluste sarjas oli MT piiritletud veel 1:8 ning veel mõned tehnilised nõuded (http://www.modelcar.ee/57.php), näiteks miinimumkaal ja ratta minimaalne läbimõõt.
Tegelt on auhinna väljapanijate asi, mis kriteeriumide järgi seda jagatakse. Aga ilmselgelt ei tohiks see olla väga piiratud ring ja samas peaks ikka mingid reeglid ka olema. Ebaselged reeglid tekitavad pingeid ja solvumisi, eriti kui auhinnad on veidi suuremad kui karikad ...
Kas ja kuidas naabrite juures Soomes ja Lätis MT piiritletud on? Eesti Meistrivõistluste sarjas oli MT piiritletud veel 1:8 ning veel mõned tehnilised nõuded (http://www.modelcar.ee/57.php), näiteks miinimumkaal ja ratta minimaalne läbimõõt.
Viimati muutis antia, 25.10.2005 05:58, muudetud 2 korda kokku.
Mulle hakkab järjest rohkem tunduma, et MT klassi HPI auhinnale tuleb teha eraldi arvestus, kus on kirjast milliste masinatega wintercupilt korjatud punktid lähevad arvesse ja millisega mitte. Hellfire ja MT2 pole kindlasti "Monster"Truckid ja need ei kvalifitseeru seni kuni see minu teha on. Buggy_to_MT conversionid (truggyd) pole samuti minu arvates Monstrid.
Vot seesama tekst teeb mind nõutuks, mitte jutt mingitest 1/10 klassi masinatest!
Kui on 1/8 mastaabis, pole baggy ega MT,on Truggy aga temaga sõidetud punktid arvesse ei lähe.
Tundub et väljavalitute seas on eelistus siiski juba tehtud!
Vot seesama tekst teeb mind nõutuks, mitte jutt mingitest 1/10 klassi masinatest!
Kui on 1/8 mastaabis, pole baggy ega MT,on Truggy aga temaga sõidetud punktid arvesse ei lähe.
Tundub et väljavalitute seas on eelistus siiski juba tehtud!
Palun ärge saage valesti aru. Kas on suurte monstrite (losi, savage, revo) mehed süüdi, et truggydele ja stadium truckidele oma klassi pole? Samas on ju ilmselge, et eelnimetatud masinad omavad selgeid tehnilisi eeliseid buggy rajal ringi aegu sõites võrreldes "tõeliste" MT'dega. Mina sooviks siiski, et MT klassi auhind läheb ikkagi MT'le sõltumata sellest, et MT klassis lastakse võistelda ka kõigil ülejäänutel. Asjaolu et buggy klassis lihtsam on tuleb sellest, et buggydele pole tehniliselt peajagu üle konkurente ja selle klassi definitsioon on lõplik ja tänu sellele pole praegust MT klassi võimalik võrrelda buggy omaga. Lisaks: kui nüüd näpuga joont vedama hakata siis praeguste wintercup'i välja öeldud reeglite alusel võiks isegi mõni buggy mees tulla ja selle auhinna ära noppida - pole ju mitte midagi, mis seda välistaks.
MT klassi auhind on edendamaks võistlushuvi MT sõitjate seas. Et tuleks välja rõhkem "suuri" monstreid.
Siin kostub ühelt poolt, et "ei tohi üle reguleerida" ja teiselt poolt "selline segadus tekitab vimma". Nii jääb juba vaikselt tunne, et ükskõik mida teed, ikka on halvasti. Tundub, et järgmisel korral tasuks öelda vaid: "anname ära auhinna (see_ja_see) oma äranägemise järgi võistlussarja lõpus".
Olge nüüd ausad, kes peab truggy't monstriks... või MT2'te?
Tegu pole sooviga auhinda kellegi kätte mängida - tulge "monstriga" (tundub, et peame tegema omapoolse reeglistiku, mis on meie arvates monster) ja teil on täielikult aus konkurents seda auhinda võita. Kui aga tulete selgelt mitte MT'ga ja teie ainukeseks vabanduseks on "aga buggy see ju pole" siis mina ütleks, et tegu on lihtsalt kiusu või lausa ahnusega kui siis hakata rusikatega vastu rinda prõmmima ja nõudma enda masina MT'ks nimetamist. Mitte_buggy ei_võrdu MT, Not buggy does not equal MT, !buggy != MT. Nüüd oli kolmes keeles see, mida ma öelda olen tahtnud aga ei suutnud varem vist piisavalt selgelt seda teha.
Mul pakkuda välja "demokraatlik" lahendus. Iga masin/masina_tüüp tuleb MT klassi eri_auhinnale (karikatest sõltumatu) võistlemiseks ülejäänud kvalifitseeritud võistlejate poolt heaks kiita.
Ise pakun välja, et kohe oleks kvalifitseeritud: Losi, Revo, Savage. Nüüd kui keegi tahab tulla MT2'ga ja kui näitks 51% eelnimetatud masina omanikest (kohalolevad võistlejad ainult lähevad arvesse) on sellega nõus siis nii olgugi. Selline süsteem tagab selle, et kõik saavad võrdselt koheldud ja peaks lakkama igasugune jutt teemal "sokutatakse auhinda".
Kindalsti aga võin juba öelda seda, et selline eestlaslik kiun inimeste pihta, kes üritavad asja paremaks teha ja lisada asjale rohkem põnevust omab oma mõju ja järgmine kord saab auhinna välja panemine olema VÄGA reguleeritud ja diskussiooni võimalus minimaalne.
Igal ühel tasub mõelda enda sees järele: Kas sa tunneks, et sinult on midagi ära võetud juhul kui poleks üldse masinat välja pandud? Kas sa võistleks ikka? Kui vastused on "ei" ja "jah" siis nüüd kisa tõstes näitad välja lihtsat ja selget kadedust.
MT klassi auhind on edendamaks võistlushuvi MT sõitjate seas. Et tuleks välja rõhkem "suuri" monstreid.
Siin kostub ühelt poolt, et "ei tohi üle reguleerida" ja teiselt poolt "selline segadus tekitab vimma". Nii jääb juba vaikselt tunne, et ükskõik mida teed, ikka on halvasti. Tundub, et järgmisel korral tasuks öelda vaid: "anname ära auhinna (see_ja_see) oma äranägemise järgi võistlussarja lõpus".
Olge nüüd ausad, kes peab truggy't monstriks... või MT2'te?
Tegu pole sooviga auhinda kellegi kätte mängida - tulge "monstriga" (tundub, et peame tegema omapoolse reeglistiku, mis on meie arvates monster) ja teil on täielikult aus konkurents seda auhinda võita. Kui aga tulete selgelt mitte MT'ga ja teie ainukeseks vabanduseks on "aga buggy see ju pole" siis mina ütleks, et tegu on lihtsalt kiusu või lausa ahnusega kui siis hakata rusikatega vastu rinda prõmmima ja nõudma enda masina MT'ks nimetamist. Mitte_buggy ei_võrdu MT, Not buggy does not equal MT, !buggy != MT. Nüüd oli kolmes keeles see, mida ma öelda olen tahtnud aga ei suutnud varem vist piisavalt selgelt seda teha.
Mul pakkuda välja "demokraatlik" lahendus. Iga masin/masina_tüüp tuleb MT klassi eri_auhinnale (karikatest sõltumatu) võistlemiseks ülejäänud kvalifitseeritud võistlejate poolt heaks kiita.
Ise pakun välja, et kohe oleks kvalifitseeritud: Losi, Revo, Savage. Nüüd kui keegi tahab tulla MT2'ga ja kui näitks 51% eelnimetatud masina omanikest (kohalolevad võistlejad ainult lähevad arvesse) on sellega nõus siis nii olgugi. Selline süsteem tagab selle, et kõik saavad võrdselt koheldud ja peaks lakkama igasugune jutt teemal "sokutatakse auhinda".
Kindalsti aga võin juba öelda seda, et selline eestlaslik kiun inimeste pihta, kes üritavad asja paremaks teha ja lisada asjale rohkem põnevust omab oma mõju ja järgmine kord saab auhinna välja panemine olema VÄGA reguleeritud ja diskussiooni võimalus minimaalne.
Igal ühel tasub mõelda enda sees järele: Kas sa tunneks, et sinult on midagi ära võetud juhul kui poleks üldse masinat välja pandud? Kas sa võistleks ikka? Kui vastused on "ei" ja "jah" siis nüüd kisa tõstes näitad välja lihtsat ja selget kadedust.
Ise enam mudelist ei ole (aga kunagi tahaks tegelikult uuesti olla) aga kurat, tomkar ajab jumala õiget rida. Ta pakub auhindu ja teie nurisete veel. Kui midagi ei meeldi, siis palun väga, ärge ostke oma hellfiresid ja MT2'sid, ostke parem Savage, Revo või LST. Tõesti, pisut sitt lugu on nendel, kes ostsid juba ennem ja just selle mõttega, et osaleda MT klassis. Kui ei meeldi ja ikka ajate oma jonni, tehke siis endale oma truggy vms klass ja pange ise auhinnad välja. Igatahes, mina olen ette õnnelik selle inimese üle, kes võidab endale nii suurepärase auhinna nagu välja pakutud...
Täiesti sponsori oma asi, kellele ta oma auhinnad välja paneb. Viisakas oleks siiski see, et tingimused oleksid enne täpselt teada, mitte ei hakataks neid välja mõtlema peale hooaja lõppu stiilis "sa sõitsid ühel võistlusel eelsõidud keskdifriga, järelikult pole meie mees".
Kui piiranguid teha auto tehniliste näitajate järgi, tähendaks see lisaks korraldajapoolsele tehnilisele ülevaatusele ka "auhinnaülevaatust". Kas te olete selleks ikka valmis?
Järgneb kindlasti jutt, et "ega me nii peeneks ka asja ei aja blabla", aga sorry, tegelikult te seda just teete.
Mõelge siis juba valmis:
-milline täpselt peab olema auto ja sõitja, et kvalifitseeruks?
-kuidas toimub ikkagi teie punktiarvestus? Arvestage, et hooaeg on pikk ja mõni kodanik võib selle jooksul ka autot vahetada, ehk sõita nt. 1 võistluse "illegaalse" ja ülejäänud legaalse autoga. Kuidas tema punkte arvestatakse? Kui see "illegaalse" autoga võistlus maha arvestatakse, siis kuidas arvestatakse teistele punkte sellel osavõistlusel?
you get the point...
Kui piiranguid teha auto tehniliste näitajate järgi, tähendaks see lisaks korraldajapoolsele tehnilisele ülevaatusele ka "auhinnaülevaatust". Kas te olete selleks ikka valmis?
Järgneb kindlasti jutt, et "ega me nii peeneks ka asja ei aja blabla", aga sorry, tegelikult te seda just teete.
Mõelge siis juba valmis:
-milline täpselt peab olema auto ja sõitja, et kvalifitseeruks?
-kuidas toimub ikkagi teie punktiarvestus? Arvestage, et hooaeg on pikk ja mõni kodanik võib selle jooksul ka autot vahetada, ehk sõita nt. 1 võistluse "illegaalse" ja ülejäänud legaalse autoga. Kuidas tema punkte arvestatakse? Kui see "illegaalse" autoga võistlus maha arvestatakse, siis kuidas arvestatakse teistele punkte sellel osavõistlusel?
you get the point...
Jah, punktide arvestuse pool saab üle vaadatud ja paika pandud.
Selles osas küsin endale infoks (kuna esimese etapi ameltikke tulemusi pole veel näha kuskil), kes saavad wintercupil punkte? on see esimesed 6, 10? peab finaali jõudma selleks et saada? Millised on need tingimused? peab finaalis vähemalt ühe ringi saama? Jagage kogemusi ja teadmisi.
Selles osas küsin endale infoks (kuna esimese etapi ameltikke tulemusi pole veel näha kuskil), kes saavad wintercupil punkte? on see esimesed 6, 10? peab finaali jõudma selleks et saada? Millised on need tingimused? peab finaalis vähemalt ühe ringi saama? Jagage kogemusi ja teadmisi.
Randost ja Wintercupist ma ei tea, aga suht rahvusvaheline tava on, et:
a) selleks, et finaali(desse) saada, tuleb eelsõidus tulemus kirja saada. Tulemus siinkohal tähendab ühe ringi läbimist, ainult stardijoonelt ülesõitmisest ei piisa. Tulemust pole=>finaale ei sõida. Meil siin on lastud ka eelsõidutulemuseta tegelasi finaali, ega seegi iseenesest keelatud pole, kui nii on kokku lepitud. Mis me siin konnatiigis ikka kiusame neid, kellel niigi kehvasti läinud on
b) kõik, kes finaalidesse on saanud, loetakse võistelnuks ja on ära teeninud koha lõpuprotokollis koos sellega kaasnevate punktidega. Finaalis tulemust kirja saama ei pea.
Reeglina saavad sarivõistlustel kõik osalejad punkte. Kui näiteks punktisüsteem on 20-17-15-14-13-jne., siis 17. koht ja edasi saavad kõik 1 punkti. Mulle endale meeldib rohkem süsteem, kus sellist olukorda ei teki. Onroadis kasutame viimastel aastatel 50-47-45-44-43... punktijaotust, minuarust toimib hästi.
Vahel antakse TQ (ehk parima kvalifikatsioonitulemuse) eest üks lisapunkt, Inglismaal nt. on see popp, a neil on muidu ka vist pisut keerulisem süsteem.
a) selleks, et finaali(desse) saada, tuleb eelsõidus tulemus kirja saada. Tulemus siinkohal tähendab ühe ringi läbimist, ainult stardijoonelt ülesõitmisest ei piisa. Tulemust pole=>finaale ei sõida. Meil siin on lastud ka eelsõidutulemuseta tegelasi finaali, ega seegi iseenesest keelatud pole, kui nii on kokku lepitud. Mis me siin konnatiigis ikka kiusame neid, kellel niigi kehvasti läinud on
b) kõik, kes finaalidesse on saanud, loetakse võistelnuks ja on ära teeninud koha lõpuprotokollis koos sellega kaasnevate punktidega. Finaalis tulemust kirja saama ei pea.
Reeglina saavad sarivõistlustel kõik osalejad punkte. Kui näiteks punktisüsteem on 20-17-15-14-13-jne., siis 17. koht ja edasi saavad kõik 1 punkti. Mulle endale meeldib rohkem süsteem, kus sellist olukorda ei teki. Onroadis kasutame viimastel aastatel 50-47-45-44-43... punktijaotust, minuarust toimib hästi.
Vahel antakse TQ (ehk parima kvalifikatsioonitulemuse) eest üks lisapunkt, Inglismaal nt. on see popp, a neil on muidu ka vist pisut keerulisem süsteem.
Hmm, selge ... Ma natuke juba lootsin, et kuna üksgi mitte tõeline "MT" finaalis ringi täis ei saanud, et siis pole ka kellegi "punktidest ilma jätmist" kuna oli "vale" masin. njahh ... Mulle oli nagu meelde jäänud, et punktide saamiseks tuleb vähemalt 1 ring finaalis kirja saada aga eks ma siis mäletasin valesti.
selle 50-47... korral tekib on väga suur vahe kui näiteks ühel etapil osaleda ei saa, sellist vahet järgmiste osavõistlustega tagasi teha on suht võimatu. kui just ei rakendata süsteemi 3 parimat 4-st vms. sama on isegi keeruline 20-17-15 korral...ollo kirjutas:Reeglina saavad sarivõistlustel kõik osalejad punkte. Kui näiteks punktisüsteem on 20-17-15-14-13-jne., siis 17. koht ja edasi saavad kõik 1 punkti. Mulle endale meeldib rohkem süsteem, kus sellist olukorda ei teki. Onroadis kasutame viimastel aastatel 50-47-45-44-43... punktijaotust, minuarust toimib hästi.
Nooh, ega see nyyd nii kah ei ole ... ma poleks yldse selles kindel, et kõik teised saavad osaleda kõikidel võistlustel. Suvisel sarjal mina ei osalenud kah teatud/lubatud arvul võistlustel.
Ma pole veel märganud, kas Wintercupil lähevad kõik sõidud 6'st arvesse või võetakse 1 või mitu nõrgimat tulemust maha lõpptulemuse arvestuses?
Ma pole veel märganud, kas Wintercupil lähevad kõik sõidud 6'st arvesse või võetakse 1 või mitu nõrgimat tulemust maha lõpptulemuse arvestuses?
newsflash: enamus teist nagunii ei saa seda Savaget ega Rando väljapandud Hundaid, nii et võite rahulikult ahjul edasi lesida
Kuidagi naljakas suhtumine, et kui auhinda pole lootust saada, siis parem vedelen kodus... ma tean ka mõnda sellist inimest, õnneks ise nende hulka ei kuulu. Minu jaoks on automudelism hobi... paljude jaoks tundub raske töö olevat (vihjamata konkreetselt kelellegi siin threadis sõna võtnud või mittevõtnud tegelasele).
Mitte, et ma tahaksin sellega õigustada sarjareeglite puudumist, aga maailmas on ka olulisemaid asju.
Kuidagi naljakas suhtumine, et kui auhinda pole lootust saada, siis parem vedelen kodus... ma tean ka mõnda sellist inimest, õnneks ise nende hulka ei kuulu. Minu jaoks on automudelism hobi... paljude jaoks tundub raske töö olevat (vihjamata konkreetselt kelellegi siin threadis sõna võtnud või mittevõtnud tegelasele).
Mitte, et ma tahaksin sellega õigustada sarjareeglite puudumist, aga maailmas on ka olulisemaid asju.
Tundes ennas sellest natuke puudutatuna, siis pigem on minu probleemid:
1. Olles ka muus asju üsna aktiivne inimene ja võistluskalendrit ei taheta avalikustada, siis ei saa ma asju ette planeerida, a võibolla on mul lihtsalt prioriteedid paigast..
2. Nagu aru sain, lõhkusid Pärnus "laud-rajal" paljud autod, siis puht praktilistel kaalutustel jäävad need etapid vahele ja säästangi Savage raha ise kokku
3. Punktiarvestussüsteem oli ka senini avalikustamata.. - see huvitas paljusid teadmaks oma võimalusi..
4. Kui ma peaauhinda ullult himustaks, siis ma kümne küünega rabeleks osa võtta, aga ma pigem toon välja punkte, mis segavadki niisama fun-nimist...
Olgem ikka sõbrad edasi, aga asjusse selgust tahaks saada..
1. Olles ka muus asju üsna aktiivne inimene ja võistluskalendrit ei taheta avalikustada, siis ei saa ma asju ette planeerida, a võibolla on mul lihtsalt prioriteedid paigast..
2. Nagu aru sain, lõhkusid Pärnus "laud-rajal" paljud autod, siis puht praktilistel kaalutustel jäävad need etapid vahele ja säästangi Savage raha ise kokku
3. Punktiarvestussüsteem oli ka senini avalikustamata.. - see huvitas paljusid teadmaks oma võimalusi..
4. Kui ma peaauhinda ullult himustaks, siis ma kümne küünega rabeleks osa võtta, aga ma pigem toon välja punkte, mis segavadki niisama fun-nimist...
Olgem ikka sõbrad edasi, aga asjusse selgust tahaks saada..
Kõik vägagi pädevad argumendid, mis siin ikka vaielda. Kalender ja puktisüsteem peaksid küll olema avalikud juba aegade algusest.
autosid lõhkuval rajal sõitmine on muidugi igaühe enda otsustada, mina rajahaldajana teeksin kõik võimaliku, et rada oleks ohutu nii pealtvaatajatele, võistlejatele, kui ka autodele (ja just selles järjekorras).
Ranno, sa siis laenad mulle viimaseks 5 etapiks oma monsterit, teeme ühest kaks?
autosid lõhkuval rajal sõitmine on muidugi igaühe enda otsustada, mina rajahaldajana teeksin kõik võimaliku, et rada oleks ohutu nii pealtvaatajatele, võistlejatele, kui ka autodele (ja just selles järjekorras).
Ranno, sa siis laenad mulle viimaseks 5 etapiks oma monsterit, teeme ühest kaks?
Ühesõnaga:
Reeglite puudumine on minu error ja võtan selel 100% omaks, samuti tulemuste puudumine. Selel asja üritan homme ära organiseerida.
Punktid jagunevad
1. 50
2. 47
3. 45
4. 44
5. 43
...
TQ (Eelsõitude kiireim) + 2 punkti. Nii nagu eelmine aasta. Arvesse läheb samuti 4 võistlust kuuest (nagu eelmine aasta). Kalender puudub vaid sel lihtsal põhjsuel et pole saavutanud täielikke kokkuleppeid rajaomanikega (radu on meil Eestis ju õige mitu!) ning mul endalgi pole veel selge kuidas võistlsed Tartu/Tallinna/Kose/Pärnu vahel jaotuma peaksid.
Reeglitesse ei kirjuta ma midagi spetsiifilist vaid pigem guide-line'd. Samuti ootan HPI.EE'lt täieliku nimekirja autodest millega saab (või siis ei saa) võistelda Savagele, seejuures palun ära märkida ka lubatavate modifikatsioonide hulk. Lõpptulemusena vahet pole kes auto saab. Kõik teavad, kes oli tegelikult kiireim. MT klass kui selline tähendab Wintercupi raames ka truggysid. Neile ei tule vähemalt see aasta eraldi võisltusklassi. 1:10 pole samuti ametlik klass, kui keegi tahab aga nendega sõita siis on neil see võimalus MT klassis.
Minu isiklik arvamus, mis pole kuidagi seotud wintercupiga: Auto eelis ei tohiks olla mingi argument. PRO bagimudelid on ka enamasti paremad kui RTR versioonid. Nevertheless on võimalik nendega hea sõitja korral väga edulsielt teistele kannale astuda, samuti saab savagest väikse ehitamise ja pädeva autojuhi korral truggydele korraliku vastase. Pole küll päris kohane võrdlus, aga nagu vanasõnagi ütleb. "Si**ast saab ka saia teha".
Olev: Hundai vms on automark, millega kannatab ka üpris edulsielt (ja odavalt!) kulgeda, võistlusspordiks ei kõlba. Buggy klassi võitja saab HoBao Hyper 8 PRO võistlusmudeli ja võitja on minu arvates see kes kogus aasta jooksul nelja parima etapiga kõige rohkem punkte, sõltumata sellest kas ta Kihutas Hyperiga või Duratarxiga.
Reeglite puudumine on minu error ja võtan selel 100% omaks, samuti tulemuste puudumine. Selel asja üritan homme ära organiseerida.
Punktid jagunevad
1. 50
2. 47
3. 45
4. 44
5. 43
...
TQ (Eelsõitude kiireim) + 2 punkti. Nii nagu eelmine aasta. Arvesse läheb samuti 4 võistlust kuuest (nagu eelmine aasta). Kalender puudub vaid sel lihtsal põhjsuel et pole saavutanud täielikke kokkuleppeid rajaomanikega (radu on meil Eestis ju õige mitu!) ning mul endalgi pole veel selge kuidas võistlsed Tartu/Tallinna/Kose/Pärnu vahel jaotuma peaksid.
Reeglitesse ei kirjuta ma midagi spetsiifilist vaid pigem guide-line'd. Samuti ootan HPI.EE'lt täieliku nimekirja autodest millega saab (või siis ei saa) võistelda Savagele, seejuures palun ära märkida ka lubatavate modifikatsioonide hulk. Lõpptulemusena vahet pole kes auto saab. Kõik teavad, kes oli tegelikult kiireim. MT klass kui selline tähendab Wintercupi raames ka truggysid. Neile ei tule vähemalt see aasta eraldi võisltusklassi. 1:10 pole samuti ametlik klass, kui keegi tahab aga nendega sõita siis on neil see võimalus MT klassis.
Minu isiklik arvamus, mis pole kuidagi seotud wintercupiga: Auto eelis ei tohiks olla mingi argument. PRO bagimudelid on ka enamasti paremad kui RTR versioonid. Nevertheless on võimalik nendega hea sõitja korral väga edulsielt teistele kannale astuda, samuti saab savagest väikse ehitamise ja pädeva autojuhi korral truggydele korraliku vastase. Pole küll päris kohane võrdlus, aga nagu vanasõnagi ütleb. "Si**ast saab ka saia teha".
Olev: Hundai vms on automark, millega kannatab ka üpris edulsielt (ja odavalt!) kulgeda, võistlusspordiks ei kõlba. Buggy klassi võitja saab HoBao Hyper 8 PRO võistlusmudeli ja võitja on minu arvates see kes kogus aasta jooksul nelja parima etapiga kõige rohkem punkte, sõltumata sellest kas ta Kihutas Hyperiga või Duratarxiga.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events