Transid õhtal?
Moderaator: petrolhead
Transid õhtal?
Oli mul Nikko Soundtracker, millele panin ROBBE Power 330 Slow Fly mootori:
Betriebsspannung: 7.2 - 8.4 Volt
Gewicht: 46 g
Durchmesser: 24.50 mm
Länge: 31 mm
Umdrehungen: 29000
Strom (max. Wirkungsgrad): 5.50 A
max. zulässiger Strom: 9.50 A
max. Wirkungsgrad: 65.00 %
aga suutsin elektroonika peeti keerata.
ühesõnaga enam ei saa rattaid keerata, edasi ega tagasi sõita jne.
Ja selline asi veel, et vana aku oli 4.8V, nüüdne on 7.2V.
Mida teha? Transid läbi? Kas nende vahetusest piisab, et pööramine ka korda saada või tuleb leiutada see eraldi 4.8V pealt? Kuidas see võimalik oleks?
Betriebsspannung: 7.2 - 8.4 Volt
Gewicht: 46 g
Durchmesser: 24.50 mm
Länge: 31 mm
Umdrehungen: 29000
Strom (max. Wirkungsgrad): 5.50 A
max. zulässiger Strom: 9.50 A
max. Wirkungsgrad: 65.00 %
aga suutsin elektroonika peeti keerata.
ühesõnaga enam ei saa rattaid keerata, edasi ega tagasi sõita jne.
Ja selline asi veel, et vana aku oli 4.8V, nüüdne on 7.2V.
Mida teha? Transid läbi? Kas nende vahetusest piisab, et pööramine ka korda saada või tuleb leiutada see eraldi 4.8V pealt? Kuidas see võimalik oleks?
Kõigepealt pead teadma mida sa selle autoga üldse teha tahad. Kui tagaaias niisama väheke sõita, siis osta võimalikult odav saatja-vastuvõtja ja mootoriga sobiv regu. Kui tahad ka võistlustel käima hakata, siis osta uus/kasutatud ja mitte Nikko.
Noorele inimesele on arendavaks tegevuseks ükskõik mille putitamine.
Kui eelarve on tähtis, siis saad odavamalt oma Nikkole uued jupid peale, kui mingi kasutatud auto.
Esmalt aga otsusta mis tahad edaspidi autoga teha, pea rahakotiga nõu ja ... Nii lihtne ongi!
Kui originaalaku oli 4,8V ja sa panid 7,2V, siis vaevalt seal olulised osad terveks jäid. Kui remonditavad need Nikkod selle elektroonika kohalt on oskab vast mõni targem öelda. Igasugu asjade puhul on aga üks kindel reegel: mida odavam, seda ühekordsem, s.t. et odavale asjale varuosi ei saa, pead uue asja ostma.
Noorele inimesele on arendavaks tegevuseks ükskõik mille putitamine.
Kui eelarve on tähtis, siis saad odavamalt oma Nikkole uued jupid peale, kui mingi kasutatud auto.
Esmalt aga otsusta mis tahad edaspidi autoga teha, pea rahakotiga nõu ja ... Nii lihtne ongi!
Kui originaalaku oli 4,8V ja sa panid 7,2V, siis vaevalt seal olulised osad terveks jäid. Kui remonditavad need Nikkod selle elektroonika kohalt on oskab vast mõni targem öelda. Igasugu asjade puhul on aga üks kindel reegel: mida odavam, seda ühekordsem, s.t. et odavale asjale varuosi ei saa, pead uue asja ostma.