Ei lähe käima
Moderaator: petrolhead
Ei lähe käima
Et siis selline probleem, et mootor ei lähe korralikult käima, korraks võtab nagu hääle üles, aga pöördeid üles ei võta ega midagi, küünalt kontrollisin ja oli korras, kütust peaks ka peale tulema, kuna samade karburaatori seadetega sai sõta küll.
Ehk oskab keegi pakkuda milles võiks viga olla?
Tänud vastajatele...
Ehk oskab keegi pakkuda milles võiks viga olla?
Tänud vastajatele...
Eino küünal on 2 päeva vana, kas tõesti võib viga selles olla?R0mm kirjutas:Osta uus küünal ja proovi uuesti. See kui ta sul küünlatoite otsas hõõgub, ei tähenda veel, et ta töökorras on. Juhul kui uue küünlaga ka ei toimi, siis peab juba edasi otsima milles probleem võib olla. Ja osta siis ikka uus küünal, mitte kasutatud.
Küünal võib ka 3 minutiga läbi põleda.
Otsisin kiirelt, kas ehk eestikeelset lugemist leidub - leidus:
http://www.hobi.ee/content/view/113/46/
http://www.hobi.ee/content/view/108/46/
http://www.hobi.ee/content/view/111/46/
http://www.hobi.ee/content/view/35/46/
Otsisin kiirelt, kas ehk eestikeelset lugemist leidub - leidus:
http://www.hobi.ee/content/view/113/46/
http://www.hobi.ee/content/view/108/46/
http://www.hobi.ee/content/view/111/46/
http://www.hobi.ee/content/view/35/46/
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tänud linkide eest, targemaks sain kohe kõvasti...lauri kirjutas:Küünal võib ka 3 minutiga läbi põleda.
Otsisin kiirelt, kas ehk eestikeelset lugemist leidub - leidus:
http://www.hobi.ee/content/view/113/46/
http://www.hobi.ee/content/view/108/46/
http://www.hobi.ee/content/view/111/46/
http://www.hobi.ee/content/view/35/46/
Karpa seaded paigast ? Kas auto töötab ainult siis, kui küünlatoide peal?
Kui töötab nii, et küünlatoidet peal pole ja pöördeid ülesse ei võta, siis on su karpa paigast ära, kui see teine variant, siis on kas viga küünlas või on mootoris sees mingi jama. Satui võib karpa paigast ära olla Kõike saab.
Kui töötab nii, et küünlatoidet peal pole ja pöördeid ülesse ei võta, siis on su karpa paigast ära, kui see teine variant, siis on kas viga küünlas või on mootoris sees mingi jama. Satui võib karpa paigast ära olla Kõike saab.
Küünlatoide on jah peal ja pöördeid ei võta üles...TarMoH kirjutas:Karpa seaded paigast ? Kas auto töötab ainult siis, kui küünlatoide peal?
Kui töötab nii, et küünlatoidet peal pole ja pöördeid ülesse ei võta, siis on su karpa paigast ära, kui see teine variant, siis on kas viga küünlas või on mootoris sees mingi jama. Satui võib karpa paigast ära olla Kõike saab.
Niiet esimesed kaks asja mis tuleks teha oleks see kõige ülemine kruvi rohkem lahti keerata ja küünal ära vahetada?
Kõigepealt vaata, et summutiühenduste tihendid oleks korras (mootor-kollektor,kollektor-summuti) ja paagikorgi tihend samuti. Õhulekkeid selles süsteemis olla ei tohi. Survevoolik summutist paagikorki peab samuti olema terve. Paagis ei tohi olla pragusid.
Mootoril mingi kompressioon ikka eksisteerib? st. kui hoorattast ringi ajad, siis kusagil peaks üks oluliselt raskem koht olema...
Kui need elementaarsed asjad on kontrollitud, siis hakkad karburaatorit näppima. Keerad veerand pööret korraga ja testid.
Kuidas ta sul pöördeid üles ei võta? Kas sureb välja ("jääb kuivale") või uputab ära (hakkab hullult podistama ja loobib põlemata kütust suures koguses summutist välja? Esimesel juhul tuleks peanõela keerata lahti (ehk vastupäeva), teisel juhul kinni (päripäeva). Võid muidugi ka proovida, kummale poole keerates läheb paremaks. Kui ei ole päris kindel, siis alati alusta lahtikeeramisest, rikas segu on mootori tervisele alati parem, kui lahja.
Mootoril mingi kompressioon ikka eksisteerib? st. kui hoorattast ringi ajad, siis kusagil peaks üks oluliselt raskem koht olema...
Kui need elementaarsed asjad on kontrollitud, siis hakkad karburaatorit näppima. Keerad veerand pööret korraga ja testid.
Kuidas ta sul pöördeid üles ei võta? Kas sureb välja ("jääb kuivale") või uputab ära (hakkab hullult podistama ja loobib põlemata kütust suures koguses summutist välja? Esimesel juhul tuleks peanõela keerata lahti (ehk vastupäeva), teisel juhul kinni (päripäeva). Võid muidugi ka proovida, kummale poole keerates läheb paremaks. Kui ei ole päris kindel, siis alati alusta lahtikeeramisest, rikas segu on mootori tervisele alati parem, kui lahja.
Mina keeraks natuke alumist ja ülemist segukruvi kinni.. Ennem mootor töötas, kas külmema või soojema ilmaga normaalselt? Mootori seadistust mõjutab oluliselt temperatuur... Arvan, et sul karpa paiast lihtsalt.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Mootor töötas eile õhtul, vahepeal poos ülesse, keerasin rikkamaks ja sai sõita korralikult, aga siis jäi lihtsalt seisma.Zebra1188 kirjutas:Mina keeraks natuke alumist ja ülemist segukruvi kinni.. Ennem mootor töötas, kas külmema või soojema ilmaga normaalselt? Mootori seadistust mõjutab oluliselt temperatuur... Arvan, et sul karpa paiast lihtsalt.
Kui ringi ajada siis vedelikku ei pritsi välja, sammuti ei tule kallutades summutit välja.
Tihendid on korras ja peavad..
Mootor on iseenesest lihtne asi, kui mehaaniliselt on kõik korras, siis on vaja õhku, kütet ja süüdet, vaja EI ole liiva ja õhulekkeid.
Kui kruvide keeramine ei aita, siis tuleb proovida küünalt vahetada, ega seal suurt muud keerulist ei ole. Erineva ilmaga on karpa seaded tiba erinevad küll, aga see vahe ei tohiks olla palju üle segukruvi ühe täisringi ühele või teisele poole.
Kui kruvide keeramine ei aita, siis tuleb proovida küünalt vahetada, ega seal suurt muud keerulist ei ole. Erineva ilmaga on karpa seaded tiba erinevad küll, aga see vahe ei tohiks olla palju üle segukruvi ühe täisringi ühele või teisele poole.
Nüüd sain masina käima, aga probleem selles, et kui gaasi ei anna ja kui on 5-10 sek seisnud jääb seisma lihtsalt, ujutab üle?
A ja ehk teab keegi kust saaks kruve masinale? Baltic Boldis on küll neid müügil, aga nendel seal vist 100-s karpides, mudelipoes ka, aga ühe kruvi hind on miski 10 kr'i ligidal
Ehk teab keegi kus müüakse kaalukaupa kuuskante ja ristpäid kruve?(vaja kuna osad kruvid on üle keeratud ja neid suht sitt kinni/lahti saada)
A ja ehk teab keegi kust saaks kruve masinale? Baltic Boldis on küll neid müügil, aga nendel seal vist 100-s karpides, mudelipoes ka, aga ühe kruvi hind on miski 10 kr'i ligidal
Ehk teab keegi kus müüakse kaalukaupa kuuskante ja ristpäid kruve?(vaja kuna osad kruvid on üle keeratud ja neid suht sitt kinni/lahti saada)
Baltic Boldist saab ka ühekaupa osta.. kuigi mingi a'la 10tk korraga võtta on tagavara ka olemas
Karpa võib sul juba liiga kinni ka olla.. proovi natuke lahti tagasi keerata ... a'la veerandi kaupa.
Karpa võib sul juba liiga kinni ka olla.. proovi natuke lahti tagasi keerata ... a'la veerandi kaupa.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Kruve/polte/mutreid saad ka hobbyboxist (Paldiski mnt 125) täitsa ühekaupa ja ilma viltuvaatamiseta (Baltic Bolt on siiski hulgimüügiettevõte teatavasti)
Samuti võid mudeliga näiteks esmaspäev läbi astuda ja võime sulle diagnoosi panna, ning retsepti kirjutada.
Samuti võid mudeliga näiteks esmaspäev läbi astuda ja võime sulle diagnoosi panna, ning retsepti kirjutada.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti polt pole mingi hulgimüüja ja väga edukalt saab sealt väikseid koguseid ilma et keegi viltu vaataks. Loomulikult võid kiloga ka võtta, aga see pole kohustuslik. Ise kasutan nende teenuseid ligi aasta sest ma ei saa mitte aru miks peaks mudelipoes sama poldi või mutri eest kohati 100 korda kallimat hinda maksma. Mudelipoode võib muidugi ka erinevaid olla, kuid ühe mudelimargi esiduspoes on kruvide hinnad ikka väga valusad.
Sellepärast saigi ka uuritud, kas saab ka soodsamalt kuskiltR0mm kirjutas:Balti polt pole mingi hulgimüüja ja väga edukalt saab sealt väikseid koguseid ilma et keegi viltu vaataks. Loomulikult võid kiloga ka võtta, aga see pole kohustuslik. Ise kasutan nende teenuseid ligi aasta sest ma ei saa mitte aru miks peaks mudelipoes sama poldi või mutri eest kohati 100 korda kallimat hinda maksma. Mudelipoode võib muidugi ka erinevaid olla, kuid ühe mudelimargi esiduspoes on kruvide hinnad ikka väga valusad.
A ja nüüd üks küsimus veel:
et palju seda õhufiltrit õlitama peab ja kas peab ainult sisemist svammi või ka välimist?
õlitatakse sisemist ja niimoodi, et ta oleks igalt poolt õline, aga ei tilgu. Õli peab püüdma tolmu kinni, aga mitte ise filtrist mootorisse levima.
Suht levinud meetod on peale õlitamist kaltsu või majapidamispaberi sisse kuivaks pigistamine (mingit voodilina väljaväänamisjõudu ei ole vaja rakendada).
Ja õlitamiseks kasutatakse spetsiaalset svammfiltri õli, mitte suvalist saasta. Suuremas koguses saab seda osta näiteks mootorrattavidinatega kauplevatest poodidest, mina kasutan Valvoline filtriõli. Müüakse liitrises kankus, maksab 1xx krooni ja jagub enamvähem sajaks aastaks.
PS: ka K&N jms. metall- või paberelementidele mõeldud õlid on selles kontekstis saast.
PPS: svammfiltrid ei ole väga hästi pestavad, eriti kui nad on korraliku õliga õlitatud. Valvolinel on küll ka filtripesuaine, 5 liitri kaupa müüakse ja hind on vist 3xx raha, aga mõistlik on ikka vähemalt 1-2 töötunni järel uus filter panna ja mitte üritada vana pesta. See on vale koht säästmiseks.
Suht levinud meetod on peale õlitamist kaltsu või majapidamispaberi sisse kuivaks pigistamine (mingit voodilina väljaväänamisjõudu ei ole vaja rakendada).
Ja õlitamiseks kasutatakse spetsiaalset svammfiltri õli, mitte suvalist saasta. Suuremas koguses saab seda osta näiteks mootorrattavidinatega kauplevatest poodidest, mina kasutan Valvoline filtriõli. Müüakse liitrises kankus, maksab 1xx krooni ja jagub enamvähem sajaks aastaks.
PS: ka K&N jms. metall- või paberelementidele mõeldud õlid on selles kontekstis saast.
PPS: svammfiltrid ei ole väga hästi pestavad, eriti kui nad on korraliku õliga õlitatud. Valvolinel on küll ka filtripesuaine, 5 liitri kaupa müüakse ja hind on vist 3xx raha, aga mõistlik on ikka vähemalt 1-2 töötunni järel uus filter panna ja mitte üritada vana pesta. See on vale koht säästmiseks.
Sai ostetud mingi spetsiaalne filtriõli poest ( krt maksis pea 100 kr'i ja ainult 50ml sees)ollo kirjutas:õlitatakse sisemist ja niimoodi, et ta oleks igalt poolt õline, aga ei tilgu. Õli peab püüdma tolmu kinni, aga mitte ise filtrist mootorisse levima.
Suht levinud meetod on peale õlitamist kaltsu või majapidamispaberi sisse kuivaks pigistamine (mingit voodilina väljaväänamisjõudu ei ole vaja rakendada).
Ja õlitamiseks kasutatakse spetsiaalset svammfiltri õli, mitte suvalist saasta. Suuremas koguses saab seda osta näiteks mootorrattavidinatega kauplevatest poodidest, mina kasutan Valvoline filtriõli. Müüakse liitrises kankus, maksab 1xx krooni ja jagub enamvähem sajaks aastaks.
PS: ka K&N jms. metall- või paberelementidele mõeldud õlid on selles kontekstis saast.
PPS: svammfiltrid ei ole väga hästi pestavad, eriti kui nad on korraliku õliga õlitatud. Valvolinel on küll ka filtripesuaine, 5 liitri kaupa müüakse ja hind on vist 3xx raha, aga mõistlik on ikka vähemalt 1-2 töötunni järel uus filter panna ja mitte üritada vana pesta. See on vale koht säästmiseks.
Filtreid sai ka paar tükki varuks ostetud, aga see 1-2 reegel vist päris koguaeg ei kehti? No kui on ikka sitaks sopane siis tuleb vahetada jne.
Välimist reeglina ei pea õlitama. Taoline sismine+välimine filter ongi nö two-stage air filter ehk kahe-etapiline filter. Välimine hoiab suurema mustuse eemal ja sisemine filtreerib välja peened osakesed. Kui aga sõita väga tolmustes oludes, tasuks ka välimist filtrit seestpolt õlitada. Mina olen õlitanud seda vist Asso õhufiltri õliga, mis on tavalisest paksem. Mõnedel meestel lausa spets välimise filtri õli, mis on nagu lima. Nipp on selles, et välimist õhufiltrit väljaspoolt kindlasti õliseks teha ei tohi, muidu ei tee ta oma tööd ja kogub mustust enda külge.
Tegelikult on sel teemal välismaa foorumites kõvasti vaieldud. Suvel tolmu sees sõites võib välimist filtrit seestpoolt ka õlitada.
Õhufilter on nii nagu küünalgi. Kuigi võib kesta kaua, siis tegelikult on ta kulumaterjal - varu neid kuhjaga. Targem on 50kr maksev õhufilter uus panna, kui vanaga sõita ja mootor kohviks lasta, sest filter enam mustust kinni ei pea.
Sisemist õhufiltrit ei soovitata kunagi pesta. Välimist õhufiltrit võid pesta, sest tema töö on eemal hoida suurem mustus ja kui seal sees väikesed osakesed ongi, siis pole selles suurt probleemi. Välimist õhufiltrit võid ka eraldi vahetada, kui ta väga mustaks on läinud aga sisemine tundub veel ok.
RB brändil on 10tk ja 20tk õhufiltrite komplektid, millel ka õhufiltri õli kaasas (hästi vedel).
Tegelikult on sel teemal välismaa foorumites kõvasti vaieldud. Suvel tolmu sees sõites võib välimist filtrit seestpoolt ka õlitada.
Õhufilter on nii nagu küünalgi. Kuigi võib kesta kaua, siis tegelikult on ta kulumaterjal - varu neid kuhjaga. Targem on 50kr maksev õhufilter uus panna, kui vanaga sõita ja mootor kohviks lasta, sest filter enam mustust kinni ei pea.
Sisemist õhufiltrit ei soovitata kunagi pesta. Välimist õhufiltrit võid pesta, sest tema töö on eemal hoida suurem mustus ja kui seal sees väikesed osakesed ongi, siis pole selles suurt probleemi. Välimist õhufiltrit võid ka eraldi vahetada, kui ta väga mustaks on läinud aga sisemine tundub veel ok.
RB brändil on 10tk ja 20tk õhufiltrite komplektid, millel ka õhufiltri õli kaasas (hästi vedel).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Välimist pesta on see mõte, et välimist vahetad ju tihedamalt, kui sisemist. Oleks välimisi eraldi ja odavalt müüa, siis ei peseks jah. Vähemalt mina olen nii teinud. Kui välimine on paksu poriga koos, siis panen uue välimise, kui sisemine veel ok tundub.
Suvel kuiva ja tolmuga pole mõtet välimist eraldi vahetada, siis juba mõelmad uued.
Suvel kuiva ja tolmuga pole mõtet välimist eraldi vahetada, siis juba mõelmad uued.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]