Tere kõigile!
Kui kellelgi on kogemusi Rovan Baja, King Motorsi vms HPI Baja koopiaga, oleks huvitav kuulda arvamusi. Kas varuosad on vastastiku sobivad (nagu reklaamitakse), kuidas kestavad jne. Nende hinnavahe on modifikatsioonist sõltuvalt olematust kuni kolmekordseni... kuhu kanti umbes kvaliteedi vahe võiks jääda? Ja kui ei raatsi päris uut HPI-d soetada, oleks siis mõtekam võtta peetud originaal või uus hiinakas?
Tervitades,
Illar
HPI Baja 5b vs Hiina analoog
Moderaator: petrolhead
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: HPI Baja 5b vs Hiina analoog
Peetud originaal kordades kvaliteetsem kui mingi hiina odav koopia. Aga igat peetud mudelit ka ei tasu osta, seega vaata ringi ja kindlasti uuri korrasolekut.
Aastaid tagasi oli 1 khm khm mees, kes oli soetanud koopia endale ning peale seda kühveldas ainult pappi alla, et koos püsiks
Aastaid tagasi oli 1 khm khm mees, kes oli soetanud koopia endale ning peale seda kühveldas ainult pappi alla, et koos püsiks
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Re: HPI Baja 5b vs Hiina analoog
Paar aastat tagasi sai ostetud KM Baja. Just sellepärast, et HPI analoogiga jupid vahetatavad. Suviti korra või paar ikka saab kurjaks aetud ja kuskil kõrvalisemas kohas täristatud.
HPI esiõõtsad läksid 1-1'le külge peale seinasõitmist. Ja raami/põhja esiosa tuli natuke sirgeks painutada - tundub, et põhi võiks kõvemast materjal olla, kuid ei midagi hullu. Tagumised rehvid kulusid peale 1. asfaldipäeva praktiliselt siledaks ja siiamaani kaugemale kulunud ei ole. Kaks korda olen vahetanud gaasiservot - esimest korda kohe alguses, kuna küljes oli praak tükk). Liigselt hooldanud ja poputanud ei ole, muudkui kalla ja talla. Võistluste koha pealt ei oska öelda, kuid niisama sõbraga lammutamiseks kannatab osta küll.
HPI esiõõtsad läksid 1-1'le külge peale seinasõitmist. Ja raami/põhja esiosa tuli natuke sirgeks painutada - tundub, et põhi võiks kõvemast materjal olla, kuid ei midagi hullu. Tagumised rehvid kulusid peale 1. asfaldipäeva praktiliselt siledaks ja siiamaani kaugemale kulunud ei ole. Kaks korda olen vahetanud gaasiservot - esimest korda kohe alguses, kuna küljes oli praak tükk). Liigselt hooldanud ja poputanud ei ole, muudkui kalla ja talla. Võistluste koha pealt ei oska öelda, kuid niisama sõbraga lammutamiseks kannatab osta küll.
Re: HPI Baja 5b vs Hiina analoog
gets kirjutas:Paar aastat tagasi sai ostetud KM Baja. Just sellepärast, et HPI analoogiga jupid vahetatavad. Suviti korra või paar ikka saab kurjaks aetud ja kuskil kõrvalisemas kohas täristatud.
HPI esiõõtsad läksid 1-1'le külge peale seinasõitmist. Ja raami/põhja esiosa tuli natuke sirgeks painutada - tundub, et põhi võiks kõvemast materjal olla, kuid ei midagi hullu. Tagumised rehvid kulusid peale 1. asfaldipäeva praktiliselt siledaks ja siiamaani kaugemale kulunud ei ole. Kaks korda olen vahetanud gaasiservot - esimest korda kohe alguses, kuna küljes oli praak tükk). Liigselt hooldanud ja poputanud ei ole, muudkui kalla ja talla. Võistluste koha pealt ei oska öelda, kuid niisama sõbraga lammutamiseks kannatab osta küll.
Kohati jaab selline tunne ,et kui ostad tuntud kaubamargi masina siis kutad ringi kuni surmani ei lagune ultse.latlased kutavad nende hiina bajadega isegi voistlustel ringi.
Re: HPI Baja 5b vs Hiina analoog
Hello
Here in Latvia half of our bajas are KM clones. Clones and HPI have almost the same problems. If you bought new clone, then you should rebuild it.
Here in Latvia half of our bajas are KM clones. Clones and HPI have almost the same problems. If you bought new clone, then you should rebuild it.
KM Baja 5B, Spektrum DX3S, http://www.baja5b.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
HK-450MT, Turnigy 9x
HK FP100
HK-450MT, Turnigy 9x
HK FP100