Tere!
Kas kellelgi on kogemusi juba selle mootoriga???
http://www.amain.com/rc-cars/dynamite-. ... cgodsJMASw
Marko
Bensiini mootor 1/8 skaalas
Moderaator: petrolhead
Re: Bensiini mootor 1/8 skaalas
Natuke vist juba on, aga Eestis kohalikke ei tea kellel oleks. 6. juuni võistluse telgitagustes oli üks täitsa töötav isend, mida üritati kruttida ja timmida ja lõunapausi ajal käis rajal ka. Hääl oli nagu nitrokal, aga tibake-pisut vaiksem tundus nitroga võrreldes. Võimalik, et lihtsalt summutist tulenevalt.
Aparaat ie oli soomlase oma, kes oli parajasti läbisõidul vist. Endal ei olnud mahti põhjalkumat kapotialust uurida, aga põhimõtteliselt on nagu 1:8 aparaadid ikka. Lihtsalt jahutusribide asetus ja ulatus on tiba teistsugune ja antud isendil oli nö. kastika kere, et siis silindripea oli kastis.
Kas see on bagimeeste tulevik või mis? Arendustööd on nende autodega käinud juba aastaid aga palju neid soetatud on ei tea. Seda infot võiks maaletoojad natuke jagada.
Mis puudutab teema algataja viidet "amainile", siis eks see jutt, et kestab kauem kui nitromootor peab osaliselt paika selle arvelt, et bensiinimootoril on max pöörded ca 23000 ja nitrol ca 40000. Sellest võib oletada, et 2:1 on kestvuse suhe. Peamine pluss bensiinimootoril on see, et kui säde on ja bensiini ka on siis saad kohe sõita. Muu on kõik sisuiselt sama klassikaline kahetaktiline mootor.
Praktilise kogemusega omanikud-kasutajad võiks jah valgustada meid selles kestvuse osas.
Hannes
Aparaat ie oli soomlase oma, kes oli parajasti läbisõidul vist. Endal ei olnud mahti põhjalkumat kapotialust uurida, aga põhimõtteliselt on nagu 1:8 aparaadid ikka. Lihtsalt jahutusribide asetus ja ulatus on tiba teistsugune ja antud isendil oli nö. kastika kere, et siis silindripea oli kastis.
Kas see on bagimeeste tulevik või mis? Arendustööd on nende autodega käinud juba aastaid aga palju neid soetatud on ei tea. Seda infot võiks maaletoojad natuke jagada.
Mis puudutab teema algataja viidet "amainile", siis eks see jutt, et kestab kauem kui nitromootor peab osaliselt paika selle arvelt, et bensiinimootoril on max pöörded ca 23000 ja nitrol ca 40000. Sellest võib oletada, et 2:1 on kestvuse suhe. Peamine pluss bensiinimootoril on see, et kui säde on ja bensiini ka on siis saad kohe sõita. Muu on kõik sisuiselt sama klassikaline kahetaktiline mootor.
Praktilise kogemusega omanikud-kasutajad võiks jah valgustada meid selles kestvuse osas.
Hannes
- Manused
-
- Photo0792_1.jpg (228.26 KiB) Vaadatud 2646 korda
-
- Photo0793_1.jpg (255.5 KiB) Vaadatud 2646 korda