7,2 v akkuse põles auk
7,2 v akkuse põles auk
7,2 v akule põles taha otsa mingisuguna auk. ei tea millest se tulla võis. sõitsin ja järsku auto jäi seisma läksin vaatama, mingi auk oli põlend. ei tea millest se tulla võis, kas liigsest laadimisest või millest. panin autole taha ei töödanud aku, vajutasin siis sinna augu kohapeale ja siis läks tööle. aga millest se tulla võis ja kas on võimalik korda teha. proovin pildi ka leiutada
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Tõenäoliselt tarbisid akust suhteliselt suurt voolu. Kontakt seal kohas oli kehv, sinna tekkis takistus, mis tekitas kuuma ja klemm "sulas lahti". Tõenäoliselt on seal klemmid punkt-keevitusega, mis kipuvadki nii tegema vahest.
Viga võib olla ka kuskil mujal - järsku hakkas süsteem suuremat voolu tarbima ja kõige nõrgem koht andis järele, see aku klemm. Seega tasuks mootor ja regulaator üle kontrollida ka. Ka see, et auto ülekanne ikka vaba oleks ja kuskil ei pooks.
Õige aeg korralik akupakk muretseda. Olemasoleva põlenud koha saab tõenäoliselt üle joota ja korda teha.
Viga võib olla ka kuskil mujal - järsku hakkas süsteem suuremat voolu tarbima ja kõige nõrgem koht andis järele, see aku klemm. Seega tasuks mootor ja regulaator üle kontrollida ka. Ka see, et auto ülekanne ikka vaba oleks ja kuskil ei pooks.
Õige aeg korralik akupakk muretseda. Olemasoleva põlenud koha saab tõenäoliselt üle joota ja korda teha.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]