SWorkz S12-1M tips and tricks
Postitatud: 05.10.2016 17:57
Hei!
Kogun siia erinevad nõuanded, tähelepanekud, setupid ja muu taolise SWorkzi S12-1M tagaveolise offroad bagi kohta.
S12-1M on SWorkzi selle aasta 2wd mudel, mis on tehtud eelkõige vaibaradadel sõitmiseks. Auto on klassikalise käigukastilahendusega ning 1M kit tuleb 3 gear laydown kastiga (võimaldab kokku kolme erinevat konfiguratsiooni, sealhulgas tagamootoriga ja 3 gear up position asetusi).
Auto istub meeletult hästi kokku(üks parimaid, mida on ehitanud), plastik on mõnusalt jäik, kuid samas piisavalt vastupidav. Ühesõnaga, kvaliteet on väga hea! Lisaks eelneval, on auto omamoodie eriline, sest rehvikulu on väga väike (nii Yokomo kui ka Schumacheriga sõites, olid rehvid läbi ca 3-4 sõiduga, SWorkziga kestsid rehvid väga hästi ca 8 sõitu (8x5minutit)).
NB: Kasutan sõites Schumacheri Medium sisusid, mis on näiteks Väike-Maarja ca 0,3-0,5 sekundit ringi peale aeglasemad, kuid et tegemist on Euro Offroad Seriesi ainukeste legaalsete sisudega, seadistan autot nende järgi. Võrdlemisel palun seda arvesse võtta.
Modifikatsioonid
Vaatamata sellele, et auto istub väga hästi kokku, siis esimene näpunäide (mida isiklikult kasutan kõikidel autodel) on väike diffrikorpuse modifikatsioon. Nimelt, puurin poldiavade põhja 1mm puuriga väikesed avad, et diffri kokkupanemisel sinna sattuv õli kuhugile põgeneda saaks. Kui auke, siis õli avadesse sattumisel lähevad keermed katki, või sõidu ajal võivad diffri soojenedes ja õli paisudes lihtsalt poldid välja tulla:
Elektroonika
Sanwa M12S koos RX482 vastuvõtjaga.
RJX Hobbies FS0521HV servo
ORCA VX3 kiirusregulaator
Lipotech Vario 6,5t mootor
Orion 3200 XSS Shorty
Optional parts
Kasutan ainult tehase optionale:
Alumiinium servo horn (SW-330690)
Carbon esimene amorditorn (SW-330539) (Kitis on kaasas alumiinium)
Vented Slipper Clutch Case (SW-330587)
Carbon batterystrap (SW-330542)
Optional tagumise amorditorni kinnitus (SW-330680)
25g esimene raskus (SW-330652)
Aluminium idler gear (SW-330688)
Alumiiniumist tagumised hubid
Jäigemad slipperpadid
Väike-Maarja Setup 01.10.16 seisuga
Küsige ja uurige julgelt!
Juhul kui keegi tahab meiliteel: jmtiit@mudelihall.ee
Parimat,
Jörg
Kogun siia erinevad nõuanded, tähelepanekud, setupid ja muu taolise SWorkzi S12-1M tagaveolise offroad bagi kohta.
S12-1M on SWorkzi selle aasta 2wd mudel, mis on tehtud eelkõige vaibaradadel sõitmiseks. Auto on klassikalise käigukastilahendusega ning 1M kit tuleb 3 gear laydown kastiga (võimaldab kokku kolme erinevat konfiguratsiooni, sealhulgas tagamootoriga ja 3 gear up position asetusi).
Auto istub meeletult hästi kokku(üks parimaid, mida on ehitanud), plastik on mõnusalt jäik, kuid samas piisavalt vastupidav. Ühesõnaga, kvaliteet on väga hea! Lisaks eelneval, on auto omamoodie eriline, sest rehvikulu on väga väike (nii Yokomo kui ka Schumacheriga sõites, olid rehvid läbi ca 3-4 sõiduga, SWorkziga kestsid rehvid väga hästi ca 8 sõitu (8x5minutit)).
NB: Kasutan sõites Schumacheri Medium sisusid, mis on näiteks Väike-Maarja ca 0,3-0,5 sekundit ringi peale aeglasemad, kuid et tegemist on Euro Offroad Seriesi ainukeste legaalsete sisudega, seadistan autot nende järgi. Võrdlemisel palun seda arvesse võtta.
Modifikatsioonid
Vaatamata sellele, et auto istub väga hästi kokku, siis esimene näpunäide (mida isiklikult kasutan kõikidel autodel) on väike diffrikorpuse modifikatsioon. Nimelt, puurin poldiavade põhja 1mm puuriga väikesed avad, et diffri kokkupanemisel sinna sattuv õli kuhugile põgeneda saaks. Kui auke, siis õli avadesse sattumisel lähevad keermed katki, või sõidu ajal võivad diffri soojenedes ja õli paisudes lihtsalt poldid välja tulla:
Elektroonika
Sanwa M12S koos RX482 vastuvõtjaga.
RJX Hobbies FS0521HV servo
ORCA VX3 kiirusregulaator
Lipotech Vario 6,5t mootor
Orion 3200 XSS Shorty
Optional parts
Kasutan ainult tehase optionale:
Alumiinium servo horn (SW-330690)
Carbon esimene amorditorn (SW-330539) (Kitis on kaasas alumiinium)
Vented Slipper Clutch Case (SW-330587)
Carbon batterystrap (SW-330542)
Optional tagumise amorditorni kinnitus (SW-330680)
25g esimene raskus (SW-330652)
Aluminium idler gear (SW-330688)
Alumiiniumist tagumised hubid
Jäigemad slipperpadid
Väike-Maarja Setup 01.10.16 seisuga
Küsige ja uurige julgelt!
Juhul kui keegi tahab meiliteel: jmtiit@mudelihall.ee
Parimat,
Jörg