Erinevad mootorid, erinevad karpad ?
Erinevad mootorid, erinevad karpad ?
Ehks siis mis juhtub, kui panna yhe mootori karpa (HPI S-25 .25) teisel mootorile (Smartech .28) ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kui ta kinnituselt sobib siis on su targaltehnikal ilmselt lihtsalt uus karburaator. Kui ei sobi, siis on sul kaks mittetoimivat konet.
PS: Miks kuradipärast sa tahad mingile aparaadile HPI karpa peale keerata? Igasuguseid vastupoidiseid vahetusi (HPI mootoritele teisi karpasid) mõistan ma päevselgelt (on ju karpa ainuke asi, mis ei võimalda ühelgi HPI konel asjalikult liigelda), ent mõne mõistliku karpa vahetamine HPI oma vastu on ju suisa perverssus ruudus. (PS: Probleemsete karpadega mootoreid on veel olnud, nt vana RB WS7II ja odavamad noname RTR mootorid)
Aga mida mina ka tean.
PS: Miks kuradipärast sa tahad mingile aparaadile HPI karpa peale keerata? Igasuguseid vastupoidiseid vahetusi (HPI mootoritele teisi karpasid) mõistan ma päevselgelt (on ju karpa ainuke asi, mis ei võimalda ühelgi HPI konel asjalikult liigelda), ent mõne mõistliku karpa vahetamine HPI oma vastu on ju suisa perverssus ruudus. (PS: Probleemsete karpadega mootoreid on veel olnud, nt vana RB WS7II ja odavamad noname RTR mootorid)
Aga mida mina ka tean.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Just mida sina ka tead IMHO on selle smartechi karpa veel õnnetum, kui HPI omaRandoM kirjutas:Kui ta kinnituselt sobib siis on su targaltehnikal ilmselt lihtsalt uus karburaator. Kui ei sobi, siis on sul kaks mittetoimivat konet.
PS: Miks kuradipärast sa tahad mingile aparaadile HPI karpa peale keerata? Igasuguseid vastupoidiseid vahetusi (HPI mootoritele teisi karpasid) mõistan ma päevselgelt (on ju karpa ainuke asi, mis ei võimalda ühelgi HPI konel asjalikult liigelda), ent mõne mõistliku karpa vahetamine HPI oma vastu on ju suisa perverssus ruudus. (PS: Probleemsete karpadega mootoreid on veel olnud, nt vana RB WS7II ja odavamad noname RTR mootorid)
Aga mida mina ka tean.
P.S IMHO2 kvalifitseerub Smartech just sinna noname klassi ja odav oli ta ka.
Aga kasutaks kohe juhust ja uuriks, milline see hea karpa on ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Lühidalt öeldes on hea karpa selline, millel sa ei pea akutrelliga nõelasid keerama, et nad paika saada. Seadistatavuse lihtus sõltub otseselt neõlte kujust (mida teravam, seda lihtsam seadistada, ning seda sujuvamalt karpa seadistub (ei teki sellist "keeran-keeran ja midagi ei juhtu, kuni ühel hetkel laksab teise äärmusesse" effekti).
Olles näinud nii mõndagi HPI konet julgeks väita, et too smartechi karpa ei saa palju hullem olla. Samas ei ole ma ilmselt seda smartechi mootorit kunagi kulgemas näinud, ning seega pole ma kindlastmi mitte pädev tema pandavuses kahtlema. Kui aga tõeliselt asjalikku karpat tahad, siis OS karpad on alati tuntud oma headuse poolest, kahju et nad oma mootoritehnoloogiaga pole karpadele järgi jõudnud muidugi. RB uued karpad samuti täiesti pädevad, kui huvi võin sulle konkreetsed hinnad välja otsida, selleks oleks vaja aga kinnituskõri läbimõõtu.
PS: Ka HPI kone saad liikuma, kui asjaliku karpa peale keerad.
Olles näinud nii mõndagi HPI konet julgeks väita, et too smartechi karpa ei saa palju hullem olla. Samas ei ole ma ilmselt seda smartechi mootorit kunagi kulgemas näinud, ning seega pole ma kindlastmi mitte pädev tema pandavuses kahtlema. Kui aga tõeliselt asjalikku karpat tahad, siis OS karpad on alati tuntud oma headuse poolest, kahju et nad oma mootoritehnoloogiaga pole karpadele järgi jõudnud muidugi. RB uued karpad samuti täiesti pädevad, kui huvi võin sulle konkreetsed hinnad välja otsida, selleks oleks vaja aga kinnituskõri läbimõõtu.
PS: Ka HPI kone saad liikuma, kui asjaliku karpa peale keerad.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Olen Randoga päri, nägin vaeva SavageX seadistamisega Oliwer99'sal no ei saa päris paika. High speed jääb lahjaks Low Speed jääb rasvaseks. See vastu minu OS .30VG laulab. Anyway aga kpihus vaevalt raatsib Sapakale panna Mersu Karpa loe Vertex'ile OS karpa
Smartech'i mootor = Vertex mis ka tegelikult töötab olen selle laulma saanud küll, samas foorumeid lugedes rahvas vannub sellekohapealt.
Kpihus suhtle Frank40 tal hiinakatega kõvasti kogemust ehk ta suudab sind aidata nõuga ja kogemusega.
PS! Kusjuures olen ka näinud pilte kus on karpasi modifitseeritud et siluda tehase defekte. Krt aga ei leia linke ülesse
Smartech'i mootor = Vertex mis ka tegelikult töötab olen selle laulma saanud küll, samas foorumeid lugedes rahvas vannub sellekohapealt.
Kpihus suhtle Frank40 tal hiinakatega kõvasti kogemust ehk ta suudab sind aidata nõuga ja kogemusega.
PS! Kusjuures olen ka näinud pilte kus on karpasi modifitseeritud et siluda tehase defekte. Krt aga ei leia linke ülesse
15-aastat ja rohkem tagasi tegeldi venevärgi töölepanemisega, olid tekkinud mehed, kes said sellega isegi hakkama - maailmaime!
tänasel päeval tegeldakse noname hiinavärgi töölepanemisega, on tekkinud mehed, kes saavad sellega isegi hakkama - maailmaime!
ajalugu kordub
tänasel päeval tegeldakse noname hiinavärgi töölepanemisega, on tekkinud mehed, kes saavad sellega isegi hakkama - maailmaime!
ajalugu kordub
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Minu arust on Savage X'i mootorit pöördesse saadud küll (QRX/Olavi case). Küsiks lihtsalt, enda teadmiseks, et kelle F4.1 mootori karpa nõela koonust sa mõõtsid Rando? Suhteliselt lihtne on öelda mootorit, mitte paika saades, et sitt mootor. Samuti meenub mulle ikkagi palju kasutatav termin "äkki on viga tihendis". Olen näinud mõndasi mehi hädas oma "kallite" mootorite tuunimisega - pirtsakad. Jah, nad annavad õiges seades rohkem välja kuid on väliste tegurite suhtes oluliselt tundlikumad kui "hobi klassi" mootorid. Nii on mulle jäänud välhemalt mulje.
Lühidalt: katsetage asju ise järele...
Lühidalt: katsetage asju ise järele...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Üks nüanss, mida tasuks arvesse võtta selle teema arutelul. Minu viimased 2 võistlust on sõidetud Tomkar'i a' kaks aastat vana S.25'ga, mis käis edasi täiesti pädevalt ning polnud eriline probleem seadistada. Seega mehed, süvenege oma masinatesse, saage aru nende tööpõhimõtetest ja õppige neid sõitma panema.
P.S. ma ei ole veel oma elus näinud ühtegi kiireks sõiduks vajalikku vidinat, mis oleks karbist võetuna ja külge kruvituna kohe hästi toiminud. Iga pulk vajab kaalutletud lähenemist ja seadistust enne, kui sa saad loota tulemust või vähemalt võimalikku tulemuse paranemist.
P.S. ma ei ole veel oma elus näinud ühtegi kiireks sõiduks vajalikku vidinat, mis oleks karbist võetuna ja külge kruvituna kohe hästi toiminud. Iga pulk vajab kaalutletud lähenemist ja seadistust enne, kui sa saad loota tulemust või vähemalt võimalikku tulemuse paranemist.
Kurat, aru ma ei saa, pole minul olnud( peale ühe mootori millel omanik võttis suvaks kõik nõelad pahupidi pöörata) probleeme nende hiinakate käima ja timmi saamisega. Ühel karpal oli ka vist juba tehase deffekt(rõngas tihend oli puru) ja see jebis ajud otsani läbi.
Nad on olnud suht lollikindlad! FR
Nad on olnud suht lollikindlad! FR
+37256150139
Ei, see ei olnud etteheide ja ma pole koonust mõõtnud, lihtsalt enamasti on see mootori seadistamise anomaaliate põhjuseks. (lisaks vale kütuse/küübnla/srveaste jms kasutamisele) Samuti olen ma sinuga 100% nõus, et hobimootorit on üldreeglina lihtsam tuksumas hoida, ning et ta on seadistamisele vähemtundlik. Algajatele super. Samas on paljudel kodanikel (eriti võistlevatel kodanikel) kulgeda lisaks töökindlale ka kiire mootoriga.tomkar kirjutas:Minu arust on Savage X'i mootorit pöördesse saadud küll (QRX/Olavi case). Küsiks lihtsalt, enda teadmiseks, et kelle F4.1 mootori karpa nõela koonust sa mõõtsid Rando?
Sorry, Olavi mootori heli ei ole praegu kõrvus (on teine nõnna ära kadunud viimasel ajal) aga ju siis ei olnud nii midagi eriskummalist, et peaks meeles olema.
Ma arvan, et sa pead minuga ise ka nõustuma, et savage stock mootorite seadistamisel on mingi anomaalia. Kas ta just koonusest tuleb ei saa ma muidugi 100% kindlusega väita ent arvestades, et kõik muu on stock julgeks ma paari õllese kihlveo küll võtta.
Olavi: Mina olen, see konkreetne isend kandis kirja RB. Tegu oli nr.6 küünlaga, mis sai ühele RTR mudelile peale keeratud
Jumalaeest, kui te saate oma aparaadid rahuldavalt liikuma, miks mitte. Samas olles istunud ainult ühe mätta otsas ei saa vist ka väita, et jsut see mätas surmkindlalt hea valik on.
PS: Ma usun et peale üht kolmapäevast ürotist oleks Tomkar omale RB truggy kone ära võtnud, kui tal poleks moraalset kohustust HPI toodanguga sõita. Või pole mul õigus?
Lühidalt hr. Kaapihus, Kui mõõdud sobivad, testi. Mootorit sellega ära tappa on lähes võimatu. Oma silm on ikkagi kuningas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mõni suudab koguaeg mootorit timmida ja tempgunniga seda sihtida ning numbreid vaadata. Teine läheb platsile/rajale, keerab nõelad paika ja lendab/sõidab. Kuldne kesktee on kuskil... keskel
Kõiksugu eksperimenteerimine on ainult hea - jaga infot ka teistega!
Kõiksugu eksperimenteerimine on ainult hea - jaga infot ka teistega!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Selelst tempgunni fenomenist pole ka ma aru saanud... On ta ju ainult kontrollimiseks. Mootori seadistamine käib ikka selle maagilise sisetunde järgi.lauri kirjutas:Mõni suudab koguaeg mootorit timmida ja tempgunniga seda sihtida ning numbreid vaadata. Teine läheb platsile/rajale, keerab nõelad paika ja lendab/sõidab. Kuldne kesktee on kuskil... keskel
Kõiksugu eksperimenteerimine on ainult hea - jaga infot ka teistega!
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Asi pole tegelikult üldse selles, et HPI mootor oleks mul sitasti käinud - ta on lihtsalt lõplikult kulunud. Miks ma endale praegu RB mootorit ei osta? Sama põhjus, miks ma endale praegu ei taha HPI mootorit osta - talviseks tapmiseks otsin kõige odavama mootori, mis leian. Sinna nahka mul ka oma HPI 4.6HO läks. Pullstart (+) -15C => mootor käis koguaeg kohapeal => töötemp kuskil 50C ja nii peaaegu terve gallon. Tulemuseks 1 kohvi mootor. Samas nüüd on mul box olemas, enam ei peaks käijama - soenduse saaks samuti teha, eks paistab...RandoM kirjutas: PS: Ma usun et peale üht kolmapäevast ürotist oleks Tomkar omale RB truggy kone ära võtnud, kui tal poleks moraalset kohustust HPI toodanguga sõita. Või pole mul õigus?
Aga see, et mulle teine, peale pandud mootor meeldis oli kindlasti mõjutatud sellest, et eelmine mootor täiesti kohvi ja ma olin temaga juba terve suve jebinud...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB