Erinevad mootorid, erinevad karpad ?

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Erinevad mootorid, erinevad karpad ?

Postitus Postitas kpihus » 08.10.2006 23:11

Ehks siis mis juhtub, kui panna yhe mootori karpa (HPI S-25 .25) teisel mootorile (Smartech .28) ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.10.2006 23:18

Kui ta kinnituselt sobib siis on su targaltehnikal ilmselt lihtsalt uus karburaator. Kui ei sobi, siis on sul kaks mittetoimivat konet.

PS: Miks kuradipärast sa tahad mingile aparaadile HPI karpa peale keerata? Igasuguseid vastupoidiseid vahetusi (HPI mootoritele teisi karpasid) mõistan ma päevselgelt (on ju karpa ainuke asi, mis ei võimalda ühelgi HPI konel asjalikult liigelda), ent mõne mõistliku karpa vahetamine HPI oma vastu on ju suisa perverssus ruudus. (PS: Probleemsete karpadega mootoreid on veel olnud, nt vana RB WS7II ja odavamad noname RTR mootorid)
Aga mida mina ka tean.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 08.10.2006 23:36

RandoM kirjutas:Kui ta kinnituselt sobib siis on su targaltehnikal ilmselt lihtsalt uus karburaator. Kui ei sobi, siis on sul kaks mittetoimivat konet.

PS: Miks kuradipärast sa tahad mingile aparaadile HPI karpa peale keerata? Igasuguseid vastupoidiseid vahetusi (HPI mootoritele teisi karpasid) mõistan ma päevselgelt (on ju karpa ainuke asi, mis ei võimalda ühelgi HPI konel asjalikult liigelda), ent mõne mõistliku karpa vahetamine HPI oma vastu on ju suisa perverssus ruudus. (PS: Probleemsete karpadega mootoreid on veel olnud, nt vana RB WS7II ja odavamad noname RTR mootorid)
Aga mida mina ka tean.
Just mida sina ka tead :lol: IMHO on selle smartechi karpa veel õnnetum, kui HPI oma :(

P.S IMHO2 kvalifitseerub Smartech just sinna noname klassi ja odav oli ta ka.

Aga kasutaks kohe juhust ja uuriks, milline see hea karpa on ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.10.2006 23:45

Lühidalt öeldes on hea karpa selline, millel sa ei pea akutrelliga nõelasid keerama, et nad paika saada. Seadistatavuse lihtus sõltub otseselt neõlte kujust (mida teravam, seda lihtsam seadistada, ning seda sujuvamalt karpa seadistub (ei teki sellist "keeran-keeran ja midagi ei juhtu, kuni ühel hetkel laksab teise äärmusesse" effekti).

Olles näinud nii mõndagi HPI konet julgeks väita, et too smartechi karpa ei saa palju hullem olla. Samas ei ole ma ilmselt seda smartechi mootorit kunagi kulgemas näinud, ning seega pole ma kindlastmi mitte pädev tema pandavuses kahtlema. Kui aga tõeliselt asjalikku karpat tahad, siis OS karpad on alati tuntud oma headuse poolest, kahju et nad oma mootoritehnoloogiaga pole karpadele järgi jõudnud muidugi. RB uued karpad samuti täiesti pädevad, kui huvi võin sulle konkreetsed hinnad välja otsida, selleks oleks vaja aga kinnituskõri läbimõõtu.

PS: Ka HPI kone saad liikuma, kui asjaliku karpa peale keerad.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 09.10.2006 08:42

Olen Randoga päri, nägin vaeva SavageX seadistamisega Oliwer99'sal no ei saa päris paika. High speed jääb lahjaks Low Speed jääb rasvaseks. See vastu minu OS .30VG laulab. Anyway aga kpihus vaevalt raatsib Sapakale panna Mersu Karpa :D loe Vertex'ile OS karpa :)
Smartech'i mootor = Vertex mis ka tegelikult töötab :) olen selle laulma saanud küll, samas foorumeid lugedes rahvas vannub sellekohapealt.
Kpihus suhtle Frank40 tal hiinakatega kõvasti kogemust ehk ta suudab sind aidata nõuga ja kogemusega.

PS! Kusjuures olen ka näinud pilte kus on karpasi modifitseeritud et siluda tehase defekte. Krt aga ei leia linke ülesse

Kasutaja avatar
MarkoM
Postitusi: 13
Liitunud: 23.08.2006 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarkoM » 09.10.2006 09:35

Peaks ka vist karpa vahetamisele mõtlema sest Inferno ST RTR peal oleva moorori GXR28 seadistamine on jube peavalu!
Millist karpat proovida? Enne kui uue mootori ostan!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.10.2006 09:43

15-aastat ja rohkem tagasi tegeldi venevärgi töölepanemisega, olid tekkinud mehed, kes said sellega isegi hakkama - maailmaime!

tänasel päeval tegeldakse noname hiinavärgi töölepanemisega, on tekkinud mehed, kes saavad sellega isegi hakkama - maailmaime!

ajalugu kordub :roll:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 09.10.2006 11:55

Minu arust on Savage X'i mootorit pöördesse saadud küll (QRX/Olavi case). Küsiks lihtsalt, enda teadmiseks, et kelle F4.1 mootori karpa nõela koonust sa mõõtsid Rando? Suhteliselt lihtne on öelda mootorit, mitte paika saades, et sitt mootor. Samuti meenub mulle ikkagi palju kasutatav termin "äkki on viga tihendis". Olen näinud mõndasi mehi hädas oma "kallite" mootorite tuunimisega - pirtsakad. Jah, nad annavad õiges seades rohkem välja kuid on väliste tegurite suhtes oluliselt tundlikumad kui "hobi klassi" mootorid. Nii on mulle jäänud välhemalt mulje.
Lühidalt: katsetage asju ise järele...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
QRX
Postitusi: 150
Liitunud: 26.01.2006 12:43
Asukoht: Harju mk./Rae vald

Postitus Postitas QRX » 09.10.2006 12:03

Üks nüanss, mida tasuks arvesse võtta selle teema arutelul. Minu viimased 2 võistlust on sõidetud Tomkar'i a' kaks aastat vana S.25'ga, mis käis edasi täiesti pädevalt ning polnud eriline probleem seadistada. Seega mehed, süvenege oma masinatesse, saage aru nende tööpõhimõtetest ja õppige neid sõitma panema.

P.S. ma ei ole veel oma elus näinud ühtegi kiireks sõiduks vajalikku vidinat, mis oleks karbist võetuna ja külge kruvituna kohe hästi toiminud. Iga pulk vajab kaalutletud lähenemist ja seadistust enne, kui sa saad loota tulemust või vähemalt võimalikku tulemuse paranemist.

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 09.10.2006 19:25

Kurat, aru ma ei saa, pole minul olnud( peale ühe mootori millel omanik võttis suvaks kõik nõelad pahupidi pöörata) probleeme nende hiinakate käima ja timmi saamisega. Ühel karpal oli ka vist juba tehase deffekt(rõngas tihend oli puru) ja see jebis ajud otsani läbi.
Nad on olnud suht lollikindlad! FR
+37256150139

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.10.2006 21:38

tomkar kirjutas:Minu arust on Savage X'i mootorit pöördesse saadud küll (QRX/Olavi case). Küsiks lihtsalt, enda teadmiseks, et kelle F4.1 mootori karpa nõela koonust sa mõõtsid Rando?
Ei, see ei olnud etteheide ja ma pole koonust mõõtnud, lihtsalt enamasti on see mootori seadistamise anomaaliate põhjuseks. (lisaks vale kütuse/küübnla/srveaste jms kasutamisele) Samuti olen ma sinuga 100% nõus, et hobimootorit on üldreeglina lihtsam tuksumas hoida, ning et ta on seadistamisele vähemtundlik. Algajatele super. Samas on paljudel kodanikel (eriti võistlevatel kodanikel) kulgeda lisaks töökindlale ka kiire mootoriga.

Sorry, Olavi mootori heli ei ole praegu kõrvus (on teine nõnna ära kadunud viimasel ajal) aga ju siis ei olnud nii midagi eriskummalist, et peaks meeles olema.
Ma arvan, et sa pead minuga ise ka nõustuma, et savage stock mootorite seadistamisel on mingi anomaalia. Kas ta just koonusest tuleb ei saa ma muidugi 100% kindlusega väita ent arvestades, et kõik muu on stock julgeks ma paari õllese kihlveo küll võtta.

Olavi: Mina olen, see konkreetne isend kandis kirja RB. Tegu oli nr.6 küünlaga, mis sai ühele RTR mudelile peale keeratud :)

Jumalaeest, kui te saate oma aparaadid rahuldavalt liikuma, miks mitte. Samas olles istunud ainult ühe mätta otsas ei saa vist ka väita, et jsut see mätas surmkindlalt hea valik on.
PS: Ma usun et peale üht kolmapäevast ürotist oleks Tomkar omale RB truggy kone ära võtnud, kui tal poleks moraalset kohustust HPI toodanguga sõita. Või pole mul õigus?

Lühidalt hr. Kaapihus, Kui mõõdud sobivad, testi. Mootorit sellega ära tappa on lähes võimatu. Oma silm on ikkagi kuningas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.10.2006 21:50

Mõni suudab koguaeg mootorit timmida ja tempgunniga seda sihtida ning numbreid vaadata. Teine läheb platsile/rajale, keerab nõelad paika ja lendab/sõidab. Kuldne kesktee on kuskil... keskel :roll:

Kõiksugu eksperimenteerimine on ainult hea - jaga infot ka teistega!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.10.2006 22:06

lauri kirjutas:Mõni suudab koguaeg mootorit timmida ja tempgunniga seda sihtida ning numbreid vaadata. Teine läheb platsile/rajale, keerab nõelad paika ja lendab/sõidab. Kuldne kesktee on kuskil... keskel :roll:

Kõiksugu eksperimenteerimine on ainult hea - jaga infot ka teistega!
Selelst tempgunni fenomenist pole ka ma aru saanud... On ta ju ainult kontrollimiseks. Mootori seadistamine käib ikka selle maagilise sisetunde järgi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 10.10.2006 08:57

RandoM kirjutas: PS: Ma usun et peale üht kolmapäevast ürotist oleks Tomkar omale RB truggy kone ära võtnud, kui tal poleks moraalset kohustust HPI toodanguga sõita. Või pole mul õigus?
Asi pole tegelikult üldse selles, et HPI mootor oleks mul sitasti käinud - ta on lihtsalt lõplikult kulunud. Miks ma endale praegu RB mootorit ei osta? Sama põhjus, miks ma endale praegu ei taha HPI mootorit osta - talviseks tapmiseks otsin kõige odavama mootori, mis leian. Sinna nahka mul ka oma HPI 4.6HO läks. Pullstart (+) -15C => mootor käis koguaeg kohapeal => töötemp kuskil 50C ja nii peaaegu terve gallon. Tulemuseks 1 kohvi mootor. Samas nüüd on mul box olemas, enam ei peaks käijama - soenduse saaks samuti teha, eks paistab...
Aga see, et mulle teine, peale pandud mootor meeldis oli kindlasti mõjutatud sellest, et eelmine mootor täiesti kohvi ja ma olin temaga juba terve suve jebinud...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Rubic
Postitusi: 9
Liitunud: 13.10.2006 21:50

Postitus Postitas Rubic » 16.10.2006 00:59

Kuidas üldse on nende mootoritega...kas neil kõigil standart kuidas nad põhja külge kinnituvad või teise firma mootori pannes tuleb midagi aretama hakata?
Arvuti tuning: www.modikomp.com

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 20.10.2006 22:35

sveitsi sõltumatu labor (sõltub ainult rahast) kinnitas, et HPI S-25 karpa ei sobi Smartech .28 mootorile.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Vasta