Esisilla kokkujooks
Esisilla kokkujooks
Mul esisilla kokkujooksu õigeks panemisega igavene jama.Sellel alal algaja ka ja ei tea neid ümber nurga trikke.Vb väga lihtne aga mul ei kuku välja.Ehk keegi viitsid natukene seletada?
Tänud.
Tänud.
alusta sellest mis on sinujaoks õige...
Imho on esisislla kokkujooks üpris ebaõige asi (auto keerab kehvemini) kui võrrelda kerge lahkujooksuga. Seadistamine käib tõrnbackelite keeramisega (need metallroolivardad)
Imho on esisislla kokkujooks üpris ebaõige asi (auto keerab kehvemini) kui võrrelda kerge lahkujooksuga. Seadistamine käib tõrnbackelite keeramisega (need metallroolivardad)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ära tunde järgi keera, vaata silmaga
Üldine reegel, mida rohkem kokkujooksu seda suurem sirgestabiilsus, mida rohkem löahkujooksu seda parem ja äkilisem pööramine (auto hakkab enne pöörama kui kokkujooksuga). Igal juhul peaks olema kokkujoks sätitud nii et kurvi sisemine ratas keerab rohkem kui välimine (ackerman), see kuipalju rohkem jällegi tunde järgi.
Üldine reegel, mida rohkem kokkujooksu seda suurem sirgestabiilsus, mida rohkem löahkujooksu seda parem ja äkilisem pööramine (auto hakkab enne pöörama kui kokkujooksuga). Igal juhul peaks olema kokkujoks sätitud nii et kurvi sisemine ratas keerab rohkem kui välimine (ackerman), see kuipalju rohkem jällegi tunde järgi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minu teada liigitatakse juhitavus üldiselt: ülejuhitavuseks ja alajuhitavuseks.
Ülejuhitavuse korral auto rohkem nagu "otsib teed" ja reageerib rohkem roolile. Ülejuhitavus saavutatakse esisilla lahkujooksuga
Alajuhitavuse korral reageerib rool vähem ja masin on sirgetel stabiilsem. Masin saadakse alajuhitavaks esisilla kokkujooksuga.
Kui palju üle/alajuhitavust ja seega kokku/lahku jooksu kellelegi sobib on juba isiklik katsetamine ja meeldivuse küsimus.
See on minu senine arusaam esisilla reguleerimisest kokku/lahkujooksu kohapealt.
Ülejuhitavuse korral auto rohkem nagu "otsib teed" ja reageerib rohkem roolile. Ülejuhitavus saavutatakse esisilla lahkujooksuga
Alajuhitavuse korral reageerib rool vähem ja masin on sirgetel stabiilsem. Masin saadakse alajuhitavaks esisilla kokkujooksuga.
Kui palju üle/alajuhitavust ja seega kokku/lahku jooksu kellelegi sobib on juba isiklik katsetamine ja meeldivuse küsimus.
See on minu senine arusaam esisilla reguleerimisest kokku/lahkujooksu kohapealt.
selle nimi on bumpsteering, ning sisuliselt tähendab see auto konstruktsiooniviga (või valesti kokkupanemise viga ), samas täielikult bumpsteerist vabaneda on pea võimatu, bumpsteer tekib siis kui roolihoova kinnituspunkt on liiga madalal/kõrgel (vaatad autot läbi eest, siis peaks roolihoob olema paralleelne alumis õõtshoovaga, liikudes ei tohi tema nurk õõtshoova suhtes oluliselt muutuda. Seadistada saab kinnituspunktide liigutamisega distantspukside abil.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Keeruline jutt mis jooksutas juhtmed kokku.
Kas kuidagi puust ja punasemalt ei saaks seletada.
Vb ka valesti kokku pandud, ise esisilda pole kokku pand.
Kas kuidagi puust ja punasemalt ei saaks seletada.
Vb ka valesti kokku pandud, ise esisilda pole kokku pand.
Viimati muutis Wakim, 03.10.2005 17:23, muudetud 1 kord kokku.
Ja kui veel hästi täpselt vaadata siis selleks, et bumpsteering 0 oleks peaks ka ülemine õõts olema paralleelne alumisega ja sama pikk jne jne ... ühesõnaga peaks eest vaadates olema esimene õõtsade komplekt ja nende kinnitused moodustama rööpküliku (vastas-küljed paralleelsed ja ühepikkused), milles roolivarras on omakorda paralleelselt alumise (ja ka ülemise) õõtsaga.
Loe autoga kaasasolnud manuali ja seal peaks see bumpsteeringu vea parandamine arvatavasti kirjas olema. Seda peaks saama üsna minimaalseks viia. Seadistamise kohta hetkel parim materjal mu meelest on: http://www.modelcar.ee/rcch/ ja kindlasti leiad internetist kaevates tippvõistlejate seadistulehti... noh siuksed lehed kus nad kirjeldavad, mis rajatingimused on ja mis seadistusi nad kasutanud on, nagu vedrude jäikused, kasutatud amordiõlid, rataste kaldenurgad, kasutatud spurgearid jne... uuri...
Sellel pildil on umbes keskel näha kuidas rooli varras kinnitub rooli lati alumise poole külge ja ega ta teisele poole eriti mahugi. Samuti peavad roolivarda otsad savagel osutama ette poole.
paned selle poole kruvide vahele distantspuksid (mutrid, seibid, mida iganes) mida vaja tõsta on
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Sellelt pildilt on näha, et ka ratta poolel peab olema rooli varras kinnitatud alla poole (pildil on masin tagurpidi asendis).