Auto kere värvimisest
Auto kere värvimisest
Leidsin päris asjaliku õpetuse, kuidas värvimistöid teha: http://www.rctech.net/articles/painting ... myst.shtml
Pringi lõpus, tel 56 218 225tomkar kirjutas:Ma ei tea kus sa täpselt asud. Täna ma ei tule ikkagi .. aga homme oleks täitsa mõnus oma masina kere valmis teha. Natuke läks ta muidugi juba pekki selle värvieffektiga, lasin liiga ruttu peale, eelmine värv läks natuke laiali.
veel värvimisest, tumedad värvid tuleb enne lasta, muidu hakkab heledamast läbi kumama. ja kusagil hästi õhutatavas ruumis või väljas tuleb seda teha, muidu on kaiff täielik. Olevil oli tookord suur kastitäis värve, kui mina endale otsisin.
kui homme kiirelt teed saad pühapäevaseks Taavi juurde minekuks jälle üritada
mis kere sul on?
Selline, ma tegelikult natuke seda lootsingi. Ma vaatan kuidas mul homne päev kujuneb. praegu veel asjaolud ebaselged.
Heee, kere valmis ja kuna vana kere jäi maha (kohta kuhu enne järgmist sõitu) järgi ei lähe. Tuleb kohe tutika kerega rajale minna.
On olemas plastifikaator ,mida lastakse enne värvimist kere pinnale õhukese kihina ja seejärel lastakse kuivada . Seda saab auto värvi poodidest ,minuteada aerosool pakendis seda ei kasutata . Enne plastifikaatori kasutamist puhastatakse kere pind antisilikooniga ( võtab ära näpujäljed ja puhastab pinnaõlist ja rasvast ). Selleks ,et kerel kõik värvid oleksid korralikult nähtavad ( heledamad tükivad läbi paistma ) värvitakse kõige lõpus kere ühtlase kihina üleni seest kas hõbedaga või mõne muu valgust tagasi peegeldava tooniga üle . Võite kasutada edukalt autovärve ,kui on olemas väike värvipüstol ja kompressor . Auto värvi valik on praktiliselt piiramatu ja on võimalik osta värve saja grammi kaupa .
atsetooniga ei saa, see söövitab.
Asi mis peaks toimima on pidurikettapuhastusvedelik (on ta ju loodud määrde eemaldamiseks), tuleb aerosoolpurgis, inglsikeelne nimetus "Break cleaner", saadaval suvalisest autopoest. Asi mis järeleproovitult ja kindlasti toimib on fairy vesi, samas on paljudel ta kodus võtta ning palju teda ei kulu. Kere kui selline on (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) eriti monsteril üpris kulumaterjal (piisab ühest halvast maandumisest ning juba ta kuskilt mõraneb või eraldab värvi). Vähe vastupidavaman on proline'i .60 lexanist tehtud kered.
Kui eesmärgiks on värvi püsimine kere küljes siis tasuks eelistada spets mudelivärve pihustades neid väga väikeste kihtidena, umbes 3 korda, lastes vahepeal värvil kuivada. kerge karestamine liivapaberiga tuleb kasuks, ent pole absoluudselt vältimatu, sest kere on ikkagi üpris kulumaterjal. nn backing (mida jaan oma postituse lõpus seletas) on äärmiselt oluline, ning mina teen seda näiteks peale iga värvikihiga lõpetamist (loodan et said aru mida mõtlesin), see jätab väga cooli effekti, võibolla teistele ei meeldi, aga mulle küll.
Kui tahad spets mudelivärve siis Olev'il (RCmania OÜ) on neid laias valikus saada, hind on muidugi parajalt krõbe ent see-eest toimivad. Kui jaan teab mõnda autovärvi firma brändi mis kestab vintsutamist siis võid ka seda proovida. Arvesta ainult asjaoluga et Jaan sõidab bagiga, kus kere ei puutu ühelgi normaaltingimusel vastu maad, MT kere saab palju rohkem vatti.
Asi mis peaks toimima on pidurikettapuhastusvedelik (on ta ju loodud määrde eemaldamiseks), tuleb aerosoolpurgis, inglsikeelne nimetus "Break cleaner", saadaval suvalisest autopoest. Asi mis järeleproovitult ja kindlasti toimib on fairy vesi, samas on paljudel ta kodus võtta ning palju teda ei kulu. Kere kui selline on (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) eriti monsteril üpris kulumaterjal (piisab ühest halvast maandumisest ning juba ta kuskilt mõraneb või eraldab värvi). Vähe vastupidavaman on proline'i .60 lexanist tehtud kered.
Kui eesmärgiks on värvi püsimine kere küljes siis tasuks eelistada spets mudelivärve pihustades neid väga väikeste kihtidena, umbes 3 korda, lastes vahepeal värvil kuivada. kerge karestamine liivapaberiga tuleb kasuks, ent pole absoluudselt vältimatu, sest kere on ikkagi üpris kulumaterjal. nn backing (mida jaan oma postituse lõpus seletas) on äärmiselt oluline, ning mina teen seda näiteks peale iga värvikihiga lõpetamist (loodan et said aru mida mõtlesin), see jätab väga cooli effekti, võibolla teistele ei meeldi, aga mulle küll.
Kui tahad spets mudelivärve siis Olev'il (RCmania OÜ) on neid laias valikus saada, hind on muidugi parajalt krõbe ent see-eest toimivad. Kui jaan teab mõnda autovärvi firma brändi mis kestab vintsutamist siis võid ka seda proovida. Arvesta ainult asjaoluga et Jaan sõidab bagiga, kus kere ei puutu ühelgi normaaltingimusel vastu maad, MT kere saab palju rohkem vatti.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Igasugu plastifikaatorid ja autovärvid võite kohe eos ära unustada. Need ei paindu piisavalt ja ei nakku polükarbonaadiga, millest mudelikered tehtud. Autoehituses kasutatakse pisut teisi plastikuid, autopoe jorsid ei ole polükarbonaati unes ka näinud, rääkimata sellest, et nad ei tea sittagi ka asjadest, mida nad on näinud. Võibolla jah, kui keret üldse ei väänata ega kolgita, siis kestab suvaline guashvärv ka.
Polükarbonaadi (tuntud ka Lexan'i nime all, mis tegelikult on ühe polükarbonaadi tootja kaubamärk) värvimiseks kasutage ainult õigeid värve, enamasti on neil ka purgi peal kirjas "polycarbonate paint" vms.
Ainus autovärv, mis kunagi proovitutest enamvähem peal seisis, oli Maston, seda müüs viimati Arwidson. Kütusekindel ei ole ka see (omal nahal proovitud).
Minult saab tõepoolest kütusekindlaid LRP lexanivärve spraypurgis, hinnad on seal 90-100 raha vahel/purk, ainult Vario värvid (kameeleonid) on palju kallimad. Lisainfo värvide kohta siit:
http://www.lrp-electronic.de/e/products ... olours.pdf
Kontakt olev(at)rcmania.ee või 5122917. Homsest (st. 20.10) kuni 23.10 olen küll tööreisil Eestist ära, aga muidu ikka enamasti saadaval.
Enne värvimist pesen mina ka kered tavalise nõudepesuvahendiga (ja PUHTA nõudepesusvammiga), loputan sooja veega ja kuivatan majapidamispaberiga, üritades karvu mitte jätta. Lahusteid ega mingit muud keemiat mitte mingil juhul kasutada, nagu Rando ütles, söövitavad ja muudavad kere rabedamaks. Peale fairypesu (s.t. maskimise ajal!) ei tohi kere siseküljele enam näpujälgi teha, ise kasutan protsessi juures kummikindaid ja nendegagi püüan mitte torkida.
Liivapaberiga võib ka kergelt nühkida, kui midagi targemat teha pole. Mul enamasti on, seega olen selle etapi viimastel aastatel vahele jätnud. Miskit hullu pole sellest juhtunud.
Polükarbonaadi (tuntud ka Lexan'i nime all, mis tegelikult on ühe polükarbonaadi tootja kaubamärk) värvimiseks kasutage ainult õigeid värve, enamasti on neil ka purgi peal kirjas "polycarbonate paint" vms.
Ainus autovärv, mis kunagi proovitutest enamvähem peal seisis, oli Maston, seda müüs viimati Arwidson. Kütusekindel ei ole ka see (omal nahal proovitud).
Minult saab tõepoolest kütusekindlaid LRP lexanivärve spraypurgis, hinnad on seal 90-100 raha vahel/purk, ainult Vario värvid (kameeleonid) on palju kallimad. Lisainfo värvide kohta siit:
http://www.lrp-electronic.de/e/products ... olours.pdf
Kontakt olev(at)rcmania.ee või 5122917. Homsest (st. 20.10) kuni 23.10 olen küll tööreisil Eestist ära, aga muidu ikka enamasti saadaval.
Enne värvimist pesen mina ka kered tavalise nõudepesuvahendiga (ja PUHTA nõudepesusvammiga), loputan sooja veega ja kuivatan majapidamispaberiga, üritades karvu mitte jätta. Lahusteid ega mingit muud keemiat mitte mingil juhul kasutada, nagu Rando ütles, söövitavad ja muudavad kere rabedamaks. Peale fairypesu (s.t. maskimise ajal!) ei tohi kere siseküljele enam näpujälgi teha, ise kasutan protsessi juures kummikindaid ja nendegagi püüan mitte torkida.
Liivapaberiga võib ka kergelt nühkida, kui midagi targemat teha pole. Mul enamasti on, seega olen selle etapi viimastel aastatel vahele jätnud. Miskit hullu pole sellest juhtunud.
Sellel teemal pole erilist mõtet vaielda ,olen värvinud ainult ühe kere aiataha autovärviga ,ja see oli Kapa kere ,omaenda viga .Tänapäeva autovärvitehnoloogija on sada korda täpsem ja arenenum kui mudelite värvimine .Selleks ,et saavutada kütusekindla värvi tulemus on vaja lisada värvi sisse kinnistajat .Olemas küll jah bagi kere ,millega olen suvi otsa sõitnud ,on puru ja tükid küljest ,aga värvi lahti ei lase .Ei maksa alahinnata autovärve ,kuigi aerosool pakendit kasutades on mugavam tööd teha .
Viimati muutis JAN, 20.10.2005 19:50, muudetud 2 korda kokku.
Selline tip, et Statoilis müüakse Turtle Waxi poleerimislappe - miski rull vms on nimeks, vist oli 30cmx12m, umbes 60 krooni hind. Pressitud tselluloosikiud ja ei jäta mitte mingil tingimusel karvu. Isegi kui pinnad staatilist elektrit täis on. Väga abiks kraam.ollo kirjutas:kuivatan majapidamispaberiga, üritades karvu mitte jätta.
Arne
Nii käisin autovärvi poes, üks onkel rääkis mulle selliseid keerulisi lugusid plastiku värvimisest. ühesõnaga võtsin plastiku kinnitus krunti, mingi vedelik on haiseb pahasti, nagu lahusti. maksin 25, siis mingi liivapaberi säärast asja 20 eeku. Tulin koju ära tegin kohe proovi ühe plastiku peal. auto hõbedase värviga, kurat. Hästi jäi kinni, painutasin kraapisin noaga mitte miskit.Nii pesin auto kere fairyga, tegin sise pinna ainult.Pritsisin just ainega kokku kuivab, varsti värvima. Kere pealt värvin tulevikus, üks vend pidi mulle värvimise jaoks sabloonid tegema.
kere pealt?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
noh arvestades asjaolusid et sa läksid läbi tule ja vee et leida asi mis püsib (ja ka testisid) saab see olema parajalt keeruline. Kas mingit lahustit sealsamas poes pole müüa? enne proovi ka väikse tüki peal järgi et lexanit ei kahjustaks
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Värvimise käik oli sul liigagi õige . Ära nüüd enam seda viga tee ,et hakkad seda värvi lahustajaga pesema , muudab kere rabedaks ,või hakkab sulatama . See plasti krunt on küll lahust lõhnaga ,aga lahustiga midagi ühist ei ole . Ainuke varjant on sul disainida kere klepsudega . Toonitud erivärvilisi klepse peaks kaubanduses saada olema .Sellest kere pealtpoolt värvimisest ja autolakiga katmisest on pikalt juttu vanas foorumis .(vastaseid oli virnadena ,nagu ka suured autokered oleksid seestpoolt värvitud) Tahan ka järgmisteks võistlusteks ,kui jõuan ,ühe kere teha pealtpoolt värvituna . Näis ,kaua värv peal püsib .
Väga hea ja suht täiuslik õpetus pro-line'ilt. Järgisin, ja peab.
http://www.pro-lineracing.com/howtotips/painting.html
http://www.pro-lineracing.com/howtotips/painting.html
55582183
To Jan:
No sain ma aru et loogilisemalt oleks värvida pealt, aga vana kere oli seestpoolt värvitud. Kui ma katsetasin värvimis meetotid, koos värvikrundiga muul plastikul siis kraapisin ikka värvi poolt noaga ja maha ta ei tuld. Vot nüüd olengi 2 vahel? kas teha originaali päraselt, või aerosool pihku ja peale värv.
No sain ma aru et loogilisemalt oleks värvida pealt, aga vana kere oli seestpoolt värvitud. Kui ma katsetasin värvimis meetotid, koos värvikrundiga muul plastikul siis kraapisin ikka värvi poolt noaga ja maha ta ei tuld. Vot nüüd olengi 2 vahel? kas teha originaali päraselt, või aerosool pihku ja peale värv.
Kui tihti suur auto üle katuse käib? Aga mudel?JAN kirjutas:vastaseid oli virnadena ,nagu ka suured autokered oleksid seestpoolt värvitud
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mõtetu teema , oli se ka eelmine aasta , saage nüüd ometi aru , kui inimesel on terve kere ja on seestpoolt kehvasti värvitud , või ei meeldi talle värv on ju ainuke võimalus pealtpoolt värvda ,kui hakata seestpoolt värvi maha kraapima (või jälle ei ole ? ) .On ju veel varjant osta värvitud uus kere .Selge on see ,et väljast värvitud kere on ju hulka õrnem kui seest . Leian siiski ,et see on üks varjantidest ,enne kere minemaviskamist .
Möh? Mis kere sul on siis, ise tehtud? Pea kõiki uusi keresi saab "paljalt" osta, ehk siis mitte värvitultWakim kirjutas:Uut kere ei ole sellist mis mulle meeldib? Tahan ise värvida, ja võimalusel ka kuhugi foorumis kasutatava varju nime sokutada, uue kere puhul seda ei saa.
Vaatan siis kui seest välja värvi ei saa korralikult. siis värvib peale.
55582183
Olen juba näind seda, sain oma kere värvitud kah, ega ta nüüd tõesti kõige parem pole aga nii või teisiti oli uue kere soetus plaanid.Ja lihtsalt tahtsin ära proovida. Linki kah:
http://www.zone.ee/nitro431/Hobi/Av/
http://www.zone.ee/nitro431/Hobi/Av/