Mure mootoriga.
Mure mootoriga.
Nii: peale korraliku remonti ja juppide vahestust läksin siis täna masinat proovima.Kõik toimis hästi,aga ainuke asi:
Masinal ei ole minekut? Mootoriga seoses sai vahetatud õhufilter ja suur hammasratas,52T sai pandud,kuna ta oli olemas ja 49 läks puru.
Lihtsalt vajutasin liivasel maastikul gaasi põhja,siis lükkab nagu mootoril pöördeid üles aga kohalt liigub väga vaikselt,õrnalt kaapis maad.
Kruttisin ka küttesegukurvi,aga ei midagi.
Hing kohe haige, asterixilt küsisin, aga ta ei old jõudnud mulle veel vastata.
Ehk keegi oskab nõu anda?
Masinal ei ole minekut? Mootoriga seoses sai vahetatud õhufilter ja suur hammasratas,52T sai pandud,kuna ta oli olemas ja 49 läks puru.
Lihtsalt vajutasin liivasel maastikul gaasi põhja,siis lükkab nagu mootoril pöördeid üles aga kohalt liigub väga vaikselt,õrnalt kaapis maad.
Kruttisin ka küttesegukurvi,aga ei midagi.
Hing kohe haige, asterixilt küsisin, aga ta ei old jõudnud mulle veel vastata.
Ehk keegi oskab nõu anda?
kui mootor pöörded üles võtab ja auto ei liigu on viga järelikult ülekandes, mitte mootori seadistuses.
Säväts on sellesmõttse õnnetu auto, et viga võib olla nii: Siduris, slipperis, esimese käigu ühesunnalaagris, diffri outdrivedes, kui ka ühe kardaani puudumises. Ühesõnaga ülekandes on ilgelt palju osi mida üle vaadata.
Kõige lihtsam on kontrollida et kõik kuus kardaani oleks kindlalt oma kohal ning pesades. Ja et outdrive (kardaanipesa) kruvi ei ole lahti jooksnud (= jõud ei jõua diffriteni)
Slipperi võib samuti lahti olla. Sidurit nii lihtne kontrollida ei ole, pead mootori maha võtma ja mehaanilselt kontrollima et käpad liiguks korralikult ning ei oleks probleeme.
Üks võimalsu on ka see et sul on diferentsiaalihammakad purud, mistõttu tekiks autol ainult kerge vedu. Kuna jsut oled autot ehitanud siis mina panustan kardaanide puudumisele/valesti paiknemisele. Kui sa jsut spurgeari vahetasid võib muidugi slipper ka lahti olla.
Säväts on sellesmõttse õnnetu auto, et viga võib olla nii: Siduris, slipperis, esimese käigu ühesunnalaagris, diffri outdrivedes, kui ka ühe kardaani puudumises. Ühesõnaga ülekandes on ilgelt palju osi mida üle vaadata.
Kõige lihtsam on kontrollida et kõik kuus kardaani oleks kindlalt oma kohal ning pesades. Ja et outdrive (kardaanipesa) kruvi ei ole lahti jooksnud (= jõud ei jõua diffriteni)
Slipperi võib samuti lahti olla. Sidurit nii lihtne kontrollida ei ole, pead mootori maha võtma ja mehaanilselt kontrollima et käpad liiguks korralikult ning ei oleks probleeme.
Üks võimalsu on ka see et sul on diferentsiaalihammakad purud, mistõttu tekiks autol ainult kerge vedu. Kuna jsut oled autot ehitanud siis mina panustan kardaanide puudumisele/valesti paiknemisele. Kui sa jsut spurgeari vahetasid võib muidugi slipper ka lahti olla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mina ei saa aru mis sul selle savage vastu on. Hobao Hyper pole bagi tipp klassi masinaid samamoodi ja ma hädalda selle üle. Kindlasti on parem sellest X-Ray ja Mugen ja Hotbodies on samamoodi tegija bagi. Minul on muidugi savi mida sa arvad. Muud ei kuule kui, see on viga ja too on viga. Sellise hädaldamisega ei jõua kuskile.RandoM kirjutas: Säväts on sellesmõttse õnnetu auto
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
kas sa lugesid edasi ka või hakkasid kohe flamima?
Säväts (võrreldes teiste monsteritega) omab ilgelt palju (pahatihti) üleliigseid osi, just nimelt transmissioonis.
Hotbodies ongi maailma tipp bagi... sure selle teadmisega ja kui väga tahad ma võin sulle ühe tasuta ära anda, st nende Hyperi juppide hinnaga, mis temast toimiva aparaadi teevad.
Endateada ei rääkinud ma midagi hyperist vaid vastasin küsimusele "mis on minu mootoril viga" erinevalt siin... ah ma ei viitsi isegi seletada.
Kui sa 52T hammaka (spurgear on asja londonikeelne nimi) liiga õrnalt kinni keerasid, siis see tähendabki et slipper libiseb (slipper on nn ülejooksusidur, mis peaks transmissiooni üleliigsete koormuste eest kaitsma, ent mis (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) sävätsil korralikult ei toimi (võrreldes näiteks revoga). Savage slipperi põhiprobleem on kasutatav materjal, mis mõningase libismeise (=soojenemise) järel muutub väga pehmeks ja libedaks = õige pea hakkab ülejooksusidur tugevalt üle käima. = kiirendusest võid und näha. Ainus reaalne fix on mutri kinni keeramine viimase vindini, ent selle kohta on brittidel oma väljend "kind of defeats the purpouse of slipper clutch".
Antero, ma usun et ma olen savage puuduste ja tugevustega vähemalt sama hästi kursis kui sina, ainuke asi mis ma teen on see et ma ütlen nad välja. Igal asjal on oma head ja vead. Savage näiteks on auto millega võib majakatuselt alla hüpata (by Tõnis), millega võib slallimäest 30 meetrit kõrgustevahet hüpata (by me), millega võib topelt tagurpidisaltosid teha (by Tõnis), millega võid tuimalt vastu mida iganes sõita (by everyone), millega võib hüpata nii kuidas tahad ja maanduda samuti kuidas tahad, ent mis omab äärmiselt lolle vigu (kas keegi näiteks on näinud savagele korraliku diffri fix'i, mis ka tõeliselt kestaks? Mingi muu kui stock mootoriga?).
Hyperil on omad vead, ma tean kuidas neid kõrvaldada ja kuidas teha nii et ma võin nädal aega järjest visata auto peale sõitu kapinurka ja järgmine päev ta sealt samas asendis välja võtta ning taaskord terve päeva nautida, kuidas teha nii et ma lõpetan sõitmise mootori väljasuretamise, mitte misiganes müstilise probleemiga (olgu tema parandamine kui odav tahes). Savagega ma niimoodi sõita ei saanud, ning kui autosse oli investeeritud töökindluse parandamiseks kaks korda samapalju kui ta uuena maksab siis loobusin. Võibolal oli see tingitud minu kogemuste puudumisest võrreldes praegusega, võibolal mitte. Igaljuhul minule jäi savage meelde kui peavalu, väljaarvatud need mõned eredad hetked, kui ta TÕESTI töötas, kui savage oli tõesti metslane. Kahjuks oli neid momente lihtsalt liiga vähe.
RIP Säväts.
Ma siiski ei suuda: Hyper ei ole kindalsti kõige parem bagi mis maailmas müüakse (Mis on üldse kõige parem bagi mis maailmas müüakse?). Kas Hotbodeis on seepärast tegija et Atushi Hara sõidab temaga? Või Crono seepärast et Tortiorici kihutas temaga Euroopa meistriks? Kas Yannic läks Xray tiimi seepärast et ta Hyperiga 2004 MM'il eelsõidus kõigile ringiga ära tegi ja autoga rahul ei olnud? Ma ei tea. Ma ausõna ei tea. Ainuke asi mis ma tean on see et Hyper 7 on üks kuradima tugev auto, mis sõidab maailmas kiireid aegu ning mille varuosad (=ülalpidamine) on tippmudelite seas konkurentsitult odavaimad.
XB8 kohta niiaplju et ma isiklöikult ei austa teda, mulle väga meeldivad Xray kõrgkvaliteetset tooted, ent XB8'ga keerasid nad endale väikse käki liigvarajase väljalaskmise näol, mida parandatakse maailma parimate sõitjate palkamisega. Imho sinu mainitud kolmest bagist on kõvemad tegijad Crono ja Kyosho, vähemalt võistlustulemsute järgi. Nende hind on tavainimsele aga midagi üle mõistuse.
Ontopic: Keera spurgeari mutter kinni ja anna tuld!
Säväts (võrreldes teiste monsteritega) omab ilgelt palju (pahatihti) üleliigseid osi, just nimelt transmissioonis.
Hotbodies ongi maailma tipp bagi... sure selle teadmisega ja kui väga tahad ma võin sulle ühe tasuta ära anda, st nende Hyperi juppide hinnaga, mis temast toimiva aparaadi teevad.
Endateada ei rääkinud ma midagi hyperist vaid vastasin küsimusele "mis on minu mootoril viga" erinevalt siin... ah ma ei viitsi isegi seletada.
Kui sa 52T hammaka (spurgear on asja londonikeelne nimi) liiga õrnalt kinni keerasid, siis see tähendabki et slipper libiseb (slipper on nn ülejooksusidur, mis peaks transmissiooni üleliigsete koormuste eest kaitsma, ent mis (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) sävätsil korralikult ei toimi (võrreldes näiteks revoga). Savage slipperi põhiprobleem on kasutatav materjal, mis mõningase libismeise (=soojenemise) järel muutub väga pehmeks ja libedaks = õige pea hakkab ülejooksusidur tugevalt üle käima. = kiirendusest võid und näha. Ainus reaalne fix on mutri kinni keeramine viimase vindini, ent selle kohta on brittidel oma väljend "kind of defeats the purpouse of slipper clutch".
Antero, ma usun et ma olen savage puuduste ja tugevustega vähemalt sama hästi kursis kui sina, ainuke asi mis ma teen on see et ma ütlen nad välja. Igal asjal on oma head ja vead. Savage näiteks on auto millega võib majakatuselt alla hüpata (by Tõnis), millega võib slallimäest 30 meetrit kõrgustevahet hüpata (by me), millega võib topelt tagurpidisaltosid teha (by Tõnis), millega võid tuimalt vastu mida iganes sõita (by everyone), millega võib hüpata nii kuidas tahad ja maanduda samuti kuidas tahad, ent mis omab äärmiselt lolle vigu (kas keegi näiteks on näinud savagele korraliku diffri fix'i, mis ka tõeliselt kestaks? Mingi muu kui stock mootoriga?).
Hyperil on omad vead, ma tean kuidas neid kõrvaldada ja kuidas teha nii et ma võin nädal aega järjest visata auto peale sõitu kapinurka ja järgmine päev ta sealt samas asendis välja võtta ning taaskord terve päeva nautida, kuidas teha nii et ma lõpetan sõitmise mootori väljasuretamise, mitte misiganes müstilise probleemiga (olgu tema parandamine kui odav tahes). Savagega ma niimoodi sõita ei saanud, ning kui autosse oli investeeritud töökindluse parandamiseks kaks korda samapalju kui ta uuena maksab siis loobusin. Võibolal oli see tingitud minu kogemuste puudumisest võrreldes praegusega, võibolal mitte. Igaljuhul minule jäi savage meelde kui peavalu, väljaarvatud need mõned eredad hetked, kui ta TÕESTI töötas, kui savage oli tõesti metslane. Kahjuks oli neid momente lihtsalt liiga vähe.
RIP Säväts.
Ma siiski ei suuda: Hyper ei ole kindalsti kõige parem bagi mis maailmas müüakse (Mis on üldse kõige parem bagi mis maailmas müüakse?). Kas Hotbodeis on seepärast tegija et Atushi Hara sõidab temaga? Või Crono seepärast et Tortiorici kihutas temaga Euroopa meistriks? Kas Yannic läks Xray tiimi seepärast et ta Hyperiga 2004 MM'il eelsõidus kõigile ringiga ära tegi ja autoga rahul ei olnud? Ma ei tea. Ma ausõna ei tea. Ainuke asi mis ma tean on see et Hyper 7 on üks kuradima tugev auto, mis sõidab maailmas kiireid aegu ning mille varuosad (=ülalpidamine) on tippmudelite seas konkurentsitult odavaimad.
XB8 kohta niiaplju et ma isiklöikult ei austa teda, mulle väga meeldivad Xray kõrgkvaliteetset tooted, ent XB8'ga keerasid nad endale väikse käki liigvarajase väljalaskmise näol, mida parandatakse maailma parimate sõitjate palkamisega. Imho sinu mainitud kolmest bagist on kõvemad tegijad Crono ja Kyosho, vähemalt võistlustulemsute järgi. Nende hind on tavainimsele aga midagi üle mõistuse.
Ontopic: Keera spurgeari mutter kinni ja anna tuld!
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kas revol on erinev materjal või ka erinev konstruktsioon?RandoM kirjutas:
Kui sa 52T hammaka (spurgear on asja londonikeelne nimi) liiga õrnalt kinni keerasid, siis see tähendabki et slipper libiseb (slipper on nn ülejooksusidur, mis peaks transmissiooni üleliigsete koormuste eest kaitsma, ent mis (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) sävätsil korralikult ei toimi (võrreldes näiteks revoga).
on, metall või tekstoliit klotsid. Metalli ainuke viga on see et ta kuumendes hakkab spurgeari sulatama = tekib vajadus teras spurgeari järgi + ta on ilgelt tundlik sodi vastu.
Tekstoliit plaat spurgeari külge peaks olema väga bueno lahendus, Kui keegi orgunniks ühe näidis spurgeari küljes oleva klotsi (sobib ka vana spurgear) siis saab ilmselt tekstoliidist laseriga välja lõigata. Võin tõnisega suhelda sellel teemal.
Tekstoliit plaat spurgeari külge peaks olema väga bueno lahendus, Kui keegi orgunniks ühe näidis spurgeari küljes oleva klotsi (sobib ka vana spurgear) siis saab ilmselt tekstoliidist laseriga välja lõigata. Võin tõnisega suhelda sellel teemal.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
revol on erinev materjal ja erinev konstruktsioon. St konstruktsiooni ainuke erinevus on see et slipper ise ei ole mitte spurgeari küljes, vaid spurgear on slipperi käljes (spurgeari vahetamiseks ei pea slipperit lahti lammutama. Materjaline n kasutusel mingi poolemtall, hästi imelik materjal.antia kirjutas:kas revol on erinev materjal või ka erinev konstruktsioon?RandoM kirjutas:
Kui sa 52T hammaka (spurgear on asja londonikeelne nimi) liiga õrnalt kinni keerasid, siis see tähendabki et slipper libiseb (slipper on nn ülejooksusidur, mis peaks transmissiooni üleliigsete koormuste eest kaitsma, ent mis (ja ma ei saa seda ütlemata jätta) sävätsil korralikult ei toimi (võrreldes näiteks revoga).
Reaalselt hakkab iga slipper lõppudelõpuks libisema, mõni teeb seda lihtsalt oluliselt varem kui teine.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
et hakkame leiutama?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
tekstoliit on see materjal mida kasutatakse bagidel upgradena piduriketastena vastu metallklotse, võimalikult väikse "fade'i" saavutamiseks. (ei teagi kuidas see eestikeeles kõlaks). Ma ainult arvan et see võiks slipperis toimida, pole kunagi proovinud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
bla bla...miks sa siis kunagi finishisse ei veere kui hyper on maailma parim. Igatahes, mõtetu vaidlus. Loodan et Wakim leidsid ka siit miskise vajaliku jupi teksti.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kas sa mõtled miks ma Eestis kunagi üle finishijoone ei veere? Eesti võistlused ei ole minule lihtsalt nii olulised et teha elementaarne auto ettevalmistus enne starti.asterix kirjutas:bla bla...miks sa siis kunagi finishisse ei veere kui hyper on maailma parim. Igatahes, mõtetu vaidlus. Loodan et Wakim leidsid ka siit miskise vajaliku jupi teksti.
Ma arvan et Wakim leidis minu postitustest võrreldamatult rohkem kasulikku informatsiooni kui sinu omadest
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Tgelikult Rando sa pakkusid palju probleemi allikaid aga nende arvuga võrreldes väga vähe variante kuidas neid kontrollida. Samuti sa ei andnud kahjuks minule arusaadavalt seal nende esinemise tõenäosust ja mulle tundus see samuti lihtsalt lahmimisena.
Probleemist:
Tavaliselt on siiski sellise jama põhjuseks lahtine spur ja seda eriti arvestade, et sa seda just vahetasid. Spur geari kinnituse tugevust on lihtne kontrollida selliselt: torka kruvikas masina eest poolt spur geari taga oleva alumiinium aluse ribide vahele selliselt, et sa takistad tal ringi käija. Nüüd ürita näpuga spur geari liigutada. Ta tohiks liikuda suhteliselt raskelt. Ma olen endal avastanud kohati et ei liigu üldse. 52T spuri sisse suleks panna jah vanast 49T spuri pronks puks.
Mis puutub muudesse Rando poolt nimetatud võimalustesse siis igasugused hammakate vead tekitavad kolinat, ühe silla puudumisel ja mootori hästi töötamisel kui muu on korras hakkavar rattad KÕVASTI vedaval sillal ringi käima, mis polnud case nagu Wakim kirjutas. ja silla puudumist on väga lihtne testida masinat taga stangest suhteliselt libedal pinnasel kinni hoides ja gaasi vajutades.
Mulle tundub samuti, et rando ei lugenud postitust ja probleemi kirjeldust läbi piisava hoolikusega ja ei püsinud teemas vaid lahmis kõike võimalikku, isegi asju, mis olid veakirjedusega välistatud ja kohe kindlasti ei rõhutanud piisavalt kõige tõenäolisemat põhjust.
Probleemist:
Tavaliselt on siiski sellise jama põhjuseks lahtine spur ja seda eriti arvestade, et sa seda just vahetasid. Spur geari kinnituse tugevust on lihtne kontrollida selliselt: torka kruvikas masina eest poolt spur geari taga oleva alumiinium aluse ribide vahele selliselt, et sa takistad tal ringi käija. Nüüd ürita näpuga spur geari liigutada. Ta tohiks liikuda suhteliselt raskelt. Ma olen endal avastanud kohati et ei liigu üldse. 52T spuri sisse suleks panna jah vanast 49T spuri pronks puks.
Mis puutub muudesse Rando poolt nimetatud võimalustesse siis igasugused hammakate vead tekitavad kolinat, ühe silla puudumisel ja mootori hästi töötamisel kui muu on korras hakkavar rattad KÕVASTI vedaval sillal ringi käima, mis polnud case nagu Wakim kirjutas. ja silla puudumist on väga lihtne testida masinat taga stangest suhteliselt libedal pinnasel kinni hoides ja gaasi vajutades.
Mulle tundub samuti, et rando ei lugenud postitust ja probleemi kirjeldust läbi piisava hoolikusega ja ei püsinud teemas vaid lahmis kõike võimalikku, isegi asju, mis olid veakirjedusega välistatud ja kohe kindlasti ei rõhutanud piisavalt kõige tõenäolisemat põhjust.
Kui ma kirjutan et slipper võib lahti olla, siis ma eeldan et kodanik võtab kätte auto manuali, ning vaatab, mis on slipper ning kuidas seda seadistada. Mõistad?
Kogu teema spurgeari kinni keeramise kohta on möga, savagel ei saa spurgeari kinni keerata, vaid surud slipperi klotsid (ühe küljes neist on spurgear üksteise vastu. Lihtsalt väike terminoloogia erinevus.
Mis erinevus on 52T ja 49T pronkspuksides? Võibolla ma ei pannud seda tähele, kui mul savage oli, aga ise ma sellsit erievust ei täheldanud.
Kogu teema spurgeari kinni keeramise kohta on möga, savagel ei saa spurgeari kinni keerata, vaid surud slipperi klotsid (ühe küljes neist on spurgear üksteise vastu. Lihtsalt väike terminoloogia erinevus.
Mis erinevus on 52T ja 49T pronkspuksides? Võibolla ma ei pannud seda tähele, kui mul savage oli, aga ise ma sellsit erievust ei täheldanud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Küünal? Küünlatoide?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Võta igaksjuhuks varuküünal ka kaasa. Kui ta sul ikkagi kuu aega juba peal on olnud on suur võimalus et ta on läbi.
Samuti kontrolli üle kõik voolikud ning et mootori mingid osad ei loksuks. Kui mootorist kaob surve siis ta ei toimi.
pumpa kõvasti kütust peale.
Samuti kontrolli üle kõik voolikud ning et mootori mingid osad ei loksuks. Kui mootorist kaob surve siis ta ei toimi.
pumpa kõvasti kütust peale.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Siis võib viga olla väheses kütuse koguses mootoris, vähemalt minu puhul tavaliselt on.
Kontrolliks ikka üle et kas mootor ikka käib ringi või ketrab ainult rotostart oma korpuses tühja?
Üks väga spetsiifilien probleem, mida sul ilmselt siiski ei esine on see et rotostart veab küll mootorit ringi ent mootori sees oleva nn back-up one-way pulk (kui lahti võtad siis mõistad) on ära kulunud, ning jääb küll mulje et mootor käib ringi (hääl on põhimõtteliselt sama, ainuke erinevus on et kolb liigub üles ja tuleb samalt poolt alla tagasi, mitte ei tee täis ringi). Kontrollida saab nii et annad rotokast minna ja peatad näpuga hooratast (vaata et sa näppe kuskile vahele ei jäta ometi). Kui ta teeb mitu täispööret järjest on viga ilmselgelt kuskil mujal. Kui ei, siis pead mootoris olevat väikest vedru pikemaks venitama või uue pulga sisse lõikama.
Nagu mainitud on see väga harvaesinev (endateada olen ma eestis ja savage-centrali ringkonnas ainuke kellel selline asi on juhtunud). Tol päeval rikkus ta terve reedese päeva läti rajal. Sa ei kujuta ette kui vihane ma pärast olin.
Kontrolliks ikka üle et kas mootor ikka käib ringi või ketrab ainult rotostart oma korpuses tühja?
Üks väga spetsiifilien probleem, mida sul ilmselt siiski ei esine on see et rotostart veab küll mootorit ringi ent mootori sees oleva nn back-up one-way pulk (kui lahti võtad siis mõistad) on ära kulunud, ning jääb küll mulje et mootor käib ringi (hääl on põhimõtteliselt sama, ainuke erinevus on et kolb liigub üles ja tuleb samalt poolt alla tagasi, mitte ei tee täis ringi). Kontrollida saab nii et annad rotokast minna ja peatad näpuga hooratast (vaata et sa näppe kuskile vahele ei jäta ometi). Kui ta teeb mitu täispööret järjest on viga ilmselgelt kuskil mujal. Kui ei, siis pead mootoris olevat väikest vedru pikemaks venitama või uue pulga sisse lõikama.
Nagu mainitud on see väga harvaesinev (endateada olen ma eestis ja savage-centrali ringkonnas ainuke kellel selline asi on juhtunud). Tol päeval rikkus ta terve reedese päeva läti rajal. Sa ei kujuta ette kui vihane ma pärast olin.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Jätan sellele küsimusele vastamata sest muidu süüdistatakse mind jälle lahmimises.
Üldiselt mootorid lähevad hästi käima, kui kõik tingimused seda võimaldavad = Mootoris on õige kogus kütust õiges kohas, küünal hõõgub ja starteril on täpselt õiged pöörded.
Üldiselt mootorid lähevad hästi käima, kui kõik tingimused seda võimaldavad = Mootoris on õige kogus kütust õiges kohas, küünal hõõgub ja starteril on täpselt õiged pöörded.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Proovisin täna korteri ukse taga, natuke puristamist ja käis.
Üks küsimus veel? Ei viitsi uut teemat avada.
Point nagu selles, ma ei tea kas see on normaalne, aga mulle isiklikult tundub et pöörded peale käivitamist on liiga kõrged, kui auto rattad õhus siis hakkavad rattad kohe ringi käima, ja suht suure kiirusega, maha pannes nagu istub paigal aga vahest sellegagi tegemist. Kas on normaalne või mis viga?
Üks küsimus veel? Ei viitsi uut teemat avada.
Point nagu selles, ma ei tea kas see on normaalne, aga mulle isiklikult tundub et pöörded peale käivitamist on liiga kõrged, kui auto rattad õhus siis hakkavad rattad kohe ringi käima, ja suht suure kiirusega, maha pannes nagu istub paigal aga vahest sellegagi tegemist. Kas on normaalne või mis viga?
minul on oma bagi samamoodi seadistatud. Nii võib üpris kidnel olal et ta kuumast peast pikalt sirgelt tulles pikalt pidurdades välja ei taha surra (eriti juhtub seda, kui temp tõuseb natukene üle normaalse). Väike kindlsutuspollis siis.
Isiklikult mulle meeldib hääl madalamatel tühikäigupööretel rohkem, aga see ei ole võistlusspordis mingi näitaja.
Ühesõnaga: täitsa normaalne selis, kuid kui tahad madalamaks saada, siis on karburaatori küljes väike nõel poolviltu (ei mäleta, kummal pool ta sinul peaks olema), seda keerad sisse (kinni) lähevad pöörded üles ja keerad lahti, pöörded tulevad alla.
Üks võimalus on muidugi see et sul on pöörded niigi üpris madalal, ent sidur haagib liiga vara, mis võib tähendada sidurivedru otsalõppemist. Aga see ei sobi kirjeldusega.
Isiklikult mulle meeldib hääl madalamatel tühikäigupööretel rohkem, aga see ei ole võistlusspordis mingi näitaja.
Ühesõnaga: täitsa normaalne selis, kuid kui tahad madalamaks saada, siis on karburaatori küljes väike nõel poolviltu (ei mäleta, kummal pool ta sinul peaks olema), seda keerad sisse (kinni) lähevad pöörded üles ja keerad lahti, pöörded tulevad alla.
Üks võimalus on muidugi see et sul on pöörded niigi üpris madalal, ent sidur haagib liiga vara, mis võib tähendada sidurivedru otsalõppemist. Aga see ei sobi kirjeldusega.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ma arvan et sellele saad läheneda auto vasakult küljelt gaasisiibri alt, ent kindlalt ei mäleta. Ta on seal kindlasti olemas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
see nõel, mis tuleb karburaatori kerest pool viltu välja. Üleval, musta värvi.
Ääremärkuseks: Euroopa HPI vennad oskavad mootorist nii pilti teha (tehes päris korraliku arvu pilte), et ühelgi pole nõel näha... Otsisin ennast peaaegu segaseks et sobiva nurga all tehtud pilti leida. Vot see on anne. Aga vähemalt on pildimaterjali mida uurida, millega mõni konkurent just eriti ei hiilga.
Viimati muutis RandoM, 20.10.2005 20:57, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Küünaldel pole niikaua kuni toide on peal mingit vahet. Pigem on tegu lihtsalt mootori temperatuuriga, ehk ta jahtub õues liiga maha ja rotokaga täristades soojeneb üles, kuni üks hetk käivitub.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
külma ilmaga ei taha ükski mootor eriti käivituda. teda ringi käiates tekib hõõrdudes soojus ja lõpuks ta soojeneb sobiva temperatuuriga, mil ta tööle läheb.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minul on selleks tehtud Rannopoolt annetatud komponentidest soojapadi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
pilti ei ole. Tööfunktsioon on lihtne: jupp takistustraati ja 12V energiaallikas: isolatsiooniga takistustraat on hõbepaberisse mässitud ja mäkaiveri teibiga padjaks tehtud.
Viimati muutis RandoM, 23.10.2005 20:26, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events