HPI Baja SS täiendused
HPI Baja SS täiendused
Mõtlesin, et teen eraldi teema Bajade täiendustest, kuna tundub, et paljud tuunivad aga teised ei tea sellest midagi.
Kuna tegin teema, teen siis otsa lahti
Esimene täiendus mida ma tegin oli raami kinni ehitamine, et siis sinna ei päeseks sodi ja mingi jama sisse.
Loomulikult suures tuhinas sai alguses kinni pandud ka on-off lüliti aga hiljem tegin spets ava sinna.
Järgmine mida tegin oli puuri kinni ehitamine, samuti sodi ja pori pärast tehtud. Loomulikult ei olnud seda kerge komplekteerida ehk siis tuli inglismaalt tellida/nuruda clipid millega pleksiklaas/pvc seal kinni on. Esimene klaas on mitte avanev aga küljeklaasid on avanevad.
Mõlemal juhul on kasutatud 1mm pleksiklaas/pvc
Nii sama pling-pling tuuningut on kah natuke lisatud, nimelt rattarõngad (alumiiniumist), mis läksid mulle kalliks maksma oma laiskuse tõttu.
Nimelt ei viitsinud servasid nii ümaraks teha ja teravad servad lõhkusid tagumised rehvid ära Kirjad rehvidel on tehtud kuldse markeriga mida peale esimest sõitu enam näha ei olnud.
Pori ja muu jama kaitsimseks on veel paigaldatud filtri, pullstardi ja amortide Outerwears kaitsmed.
Viimased masina täiendused on küljeavade sulgemine ja rollcagi poolitamine.
Küljeavad on samuti kinni ehitatud pleksiklaasi/pvc- ga. Painutamist oli küllalt aga asi tasub ära (märja ilmaga), vähemalt ma loodan.
Põhjaplaadi täiendus on samtui tehtud, see on kinnitatud raami külge alu nurkadega.
Rollcage-i poolitamine oli paras jama kuna poest ei olnud vastavat alumiinium toru saada või vähemalt ma ei leidnud.
Materjal mida otsisin oli 12mm läbimõõduga alumiiniumist toru. Lõpuks leitsin sellise firma nägu on Sapa Profiilid ja nemad olid lahkesti valmis andma mulle ühe 50 cm pikkuse jäägi.
Kui jupp käes siis tööjuurde ja saag kätte ja rollcage pooleks. Toru sobis nagu valatud. Tuli lõigata 2x10cm aluminiiumtoru juppi ja plastikule peale suruda ja asi toimis
Hetkel ei ole vist muid täiendusi või ei tule lihtsalt meelde.
Kindlasti paljud laidavad minu täiendusi, sest need teevad masina raskeks aga eks rajal näeme (ainult mitte Jälgimäel)
Enamus tehtud täiendusi on kopitud Usakatelt ehk siis Baja foorumist
Ootan siis teiste Baja omanike täienduste lahendusi, kui loomulikult ei ole Riiklik saladus
Kuna tegin teema, teen siis otsa lahti
Esimene täiendus mida ma tegin oli raami kinni ehitamine, et siis sinna ei päeseks sodi ja mingi jama sisse.
Loomulikult suures tuhinas sai alguses kinni pandud ka on-off lüliti aga hiljem tegin spets ava sinna.
Järgmine mida tegin oli puuri kinni ehitamine, samuti sodi ja pori pärast tehtud. Loomulikult ei olnud seda kerge komplekteerida ehk siis tuli inglismaalt tellida/nuruda clipid millega pleksiklaas/pvc seal kinni on. Esimene klaas on mitte avanev aga küljeklaasid on avanevad.
Mõlemal juhul on kasutatud 1mm pleksiklaas/pvc
Nii sama pling-pling tuuningut on kah natuke lisatud, nimelt rattarõngad (alumiiniumist), mis läksid mulle kalliks maksma oma laiskuse tõttu.
Nimelt ei viitsinud servasid nii ümaraks teha ja teravad servad lõhkusid tagumised rehvid ära Kirjad rehvidel on tehtud kuldse markeriga mida peale esimest sõitu enam näha ei olnud.
Pori ja muu jama kaitsimseks on veel paigaldatud filtri, pullstardi ja amortide Outerwears kaitsmed.
Viimased masina täiendused on küljeavade sulgemine ja rollcagi poolitamine.
Küljeavad on samuti kinni ehitatud pleksiklaasi/pvc- ga. Painutamist oli küllalt aga asi tasub ära (märja ilmaga), vähemalt ma loodan.
Põhjaplaadi täiendus on samtui tehtud, see on kinnitatud raami külge alu nurkadega.
Rollcage-i poolitamine oli paras jama kuna poest ei olnud vastavat alumiinium toru saada või vähemalt ma ei leidnud.
Materjal mida otsisin oli 12mm läbimõõduga alumiiniumist toru. Lõpuks leitsin sellise firma nägu on Sapa Profiilid ja nemad olid lahkesti valmis andma mulle ühe 50 cm pikkuse jäägi.
Kui jupp käes siis tööjuurde ja saag kätte ja rollcage pooleks. Toru sobis nagu valatud. Tuli lõigata 2x10cm aluminiiumtoru juppi ja plastikule peale suruda ja asi toimis
Hetkel ei ole vist muid täiendusi või ei tule lihtsalt meelde.
Kindlasti paljud laidavad minu täiendusi, sest need teevad masina raskeks aga eks rajal näeme (ainult mitte Jälgimäel)
Enamus tehtud täiendusi on kopitud Usakatelt ehk siis Baja foorumist
Ootan siis teiste Baja omanike täienduste lahendusi, kui loomulikult ei ole Riiklik saladus
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
panen ka ühe tuuning juppide lehe aadressi siia ilma modede loata loodan,et ei pahanda www.tularehobbies.com
tänu selle tüübi mõistvale suhtumisele saan loodetavasti oma asjad esmaspäeval tollist kätte(tuut on eriti normaalne ja aitab kuda suudab)
kel huvi võin täpsustada
tänu selle tüübi mõistvale suhtumisele saan loodetavasti oma asjad esmaspäeval tollist kätte(tuut on eriti normaalne ja aitab kuda suudab)
kel huvi võin täpsustada
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
uhh jah,sai ka vähe tuunitud autot,nimelt esmalt võtsin mootori lahti ja lasin tasakaalustada väntvõlli,vahetasin välja väntvõlli laagrid ja lasin ka vähe mootorit seestpoolt kohendada(teravad nurgad freesiti maha ja ka muud mittevajalikud/tootjapoolsed defektid)edasi:
peale läksid titaanist amordi vardad,pildil eesmine
peale läks K/N-i`vabalt hingav`filter koos eelfiltriga
läks kasutusse turtle racingu terasest n.n ühes tükis siduri kell
katsetuseks veel eestis taastatud siduri klotsid(pildil taas eesmised)taastuseks kasutati väidetavalt kõige vastupidavamat siduri materjali mis euroopas saadaval on(saab teatavaks katsetuste käigus)
sai ka prooviks soetatud elcon modelsi 4-ja klotsiga sidur(mis veel peale ei läinud,ootavad tähtsamat üritust )
lisaks tegin väikse upgrade ka gaasi/piduri hoovastikule
sai ka ise ehitatud prooviks üks sumpa(2kambriga)
mis teeb sama madalat häält kui ameeriklaste V8
NB.esmasel katsetuse liikus päris hästi,kuigi põhja gaasiga päris proovida ei saanud(piisas ka poolest gaasist),et aru saada kui hulluks auto peale kogu seda mootori tuunimist/normaalseks muutmist on läinud
siis sai nagu uljaspeal lahti lõigatud raam mis;kaitseb mootorit;(rollcag)ja ühendatud alumiinium toruga
lisaks (juhul kui enda ehitatud sumpa ei sobi)ostsin ka samba sumpa
sumpa vahele üks jubin mis:väidetavalt teeb alumise otsa ühtlasemaks:jälle saab teada alles katsetuste käigus
ning prooviks ka veel proline rehvid(mis kindlasti ei sobi angaari )kuid see eest sobivad väga hästi mudasesse keskkonda
nüüd jääb üle vaid oodata ilma paranemist,et saaks kuskile paugutama minna,et saaks uuendusi katsetada
soovitan ka kõigil teistel Baja/FG omanikel oma mootorid üle vaadata/väntvõllid tasakaalustada,kui just pole fetishiks väntvõlli laagrite pidev vahetus
selleks korraks siis kõik
:::continues
peale läksid titaanist amordi vardad,pildil eesmine
peale läks K/N-i`vabalt hingav`filter koos eelfiltriga
läks kasutusse turtle racingu terasest n.n ühes tükis siduri kell
katsetuseks veel eestis taastatud siduri klotsid(pildil taas eesmised)taastuseks kasutati väidetavalt kõige vastupidavamat siduri materjali mis euroopas saadaval on(saab teatavaks katsetuste käigus)
sai ka prooviks soetatud elcon modelsi 4-ja klotsiga sidur(mis veel peale ei läinud,ootavad tähtsamat üritust )
lisaks tegin väikse upgrade ka gaasi/piduri hoovastikule
sai ka ise ehitatud prooviks üks sumpa(2kambriga)
mis teeb sama madalat häält kui ameeriklaste V8
NB.esmasel katsetuse liikus päris hästi,kuigi põhja gaasiga päris proovida ei saanud(piisas ka poolest gaasist),et aru saada kui hulluks auto peale kogu seda mootori tuunimist/normaalseks muutmist on läinud
siis sai nagu uljaspeal lahti lõigatud raam mis;kaitseb mootorit;(rollcag)ja ühendatud alumiinium toruga
lisaks (juhul kui enda ehitatud sumpa ei sobi)ostsin ka samba sumpa
sumpa vahele üks jubin mis:väidetavalt teeb alumise otsa ühtlasemaks:jälle saab teada alles katsetuste käigus
ning prooviks ka veel proline rehvid(mis kindlasti ei sobi angaari )kuid see eest sobivad väga hästi mudasesse keskkonda
nüüd jääb üle vaid oodata ilma paranemist,et saaks kuskile paugutama minna,et saaks uuendusi katsetada
soovitan ka kõigil teistel Baja/FG omanikel oma mootorid üle vaadata/väntvõllid tasakaalustada,kui just pole fetishiks väntvõlli laagrite pidev vahetus
selleks korraks siis kõik
:::continues
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
selle siduriga on lihtne ... kui enam ei võta siis klotse pole .... teisel käis veel metall-metalliga ka
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Riiuli_bajale vaid ... minul kestis viimane kere näiteks ühe võistluse ja siis oli paagi täitmise kohalt pooleks. Sellise kulu puhul küll suurt pointi ei näe nii kalli kerega sõitmisel.
Kui keegi esimese raami psa kuskil CF'ist näeb siis märgutage
(siis mul alu pulikatest peal ainult mõned puksid, hexid ning amordid).
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
seda silmas pidasingitomkar kirjutas:Riiuli_bajale vaid ... minul kestis viimane kere näiteks ühe võistluse ja siis oli paagi täitmise kohalt pooleks. Sellise kulu puhul küll suurt pointi ei näe nii kalli kerega sõitmisel.
Kui keegi esimese raami psa kuskil CF'ist näeb siis märgutage
(siis mul alu pulikatest peal ainult mõned puksid, hexid ning amordid).
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
nonii sai siis paugutatud paar paagitäit angaaris,taga amortide seadistus tuuning varraste/kolbidega jummala puus(tuleb tegelema hakata,tõnu rääkis,et need kolvid on silikoon õlide jaoks tehtud,katsetan kindlasti),võtsin lahti siduri(taastatud klotsid) ja oh imet.........pole isegi kulumise jälge peal,võib olla sai ka vähe sõidetud aga kulumist peaks ikka näha olema samba sumps ....mmmmm mulle väga ei istunud vbl.ka seepärast,et seadistused olid pekkis(amordid). Tundub,et ikka on nii,et ise tehtud ,hästi tehtud võistlusel kasutan "REBANE tuuning" sumpsi igatahes ja pro line rehvid lähevad ka alla,sest originaalidega on suht võimatu betooni peal stabiilselt sõita(suurim viga on muidugi tihendis kel parema käe nimetissõrm läheb krampi adreka paugu all)
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Sai siis täna sumpasse alutoru d=12mm sisse pandud ja ütleks, et sai vaiksemaks küll. Pakuks, et läks kuni 10dB vaiksemaks
Kahjuks pildid puuduvad aga teen tulevikus mingid pildid kah.
Nüüd jääb ainilt üks probleem, et kudas sama tõmme kätte saada? Originaaliga on lõpu rohkem.
Eks tulevik näitab kudas selle lahendame.
Ütleks nii palju, et Eesti radade peal seda lõpu ei olegi nii palju vaja kui Läti radadel.
Kahjuks pildid puuduvad aga teen tulevikus mingid pildid kah.
Nüüd jääb ainilt üks probleem, et kudas sama tõmme kätte saada? Originaaliga on lõpu rohkem.
Eks tulevik näitab kudas selle lahendame.
Ütleks nii palju, et Eesti radade peal seda lõpu ei olegi nii palju vaja kui Läti radadel.
nägin seda kohitsetud sumpi uljaspea autol,umbes 7-10cm toru,auke täis puuritud ja tagant pauna otsast sisse ja klipiga kinni,hääl oli mahe,sama ka minekollo kirjutas:9dB = 8 korda...kahtlen sügavalt A mismoodi ja kuhu sa selle toru seal panid?uljaspea kirjutas:Pakuks, et läks kuni 10dB vaiksemaks
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Tagumise koonuse tsentris olev toru tegelikult ei tohiks väga palju tagasilöögi lainet ära rikkuda....
Selle sumpsi topitava toru puhul on hea asi see, et seal saab testida igasuguseid augu suurusi, mustreid, toru pikkust jne jne... et leida parim jõudluse ning lärmi "suhe". Mõnes mõttes isegi seadistada mootori võimsust sumpa kaudu
Selle sumpsi topitava toru puhul on hea asi see, et seal saab testida igasuguseid augu suurusi, mustreid, toru pikkust jne jne... et leida parim jõudluse ning lärmi "suhe". Mõnes mõttes isegi seadistada mootori võimsust sumpa kaudu
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Sai siis täna Baja valged veljed ja tiib ning kollased rattarõngad oranziks värvitud.
Ei ole tegemist mingi auto ega nitrovärviga vaid hoopis riidevärviga.
Ehk siis värv on immutatud plastikusse. Plastikut saab värvida sellist tooni mida soovid.
Võib ka näiteks roheliseks ja siis saaks teha Bajast ikka õige kroko
Ei ole tegemist mingi auto ega nitrovärviga vaid hoopis riidevärviga.
Ehk siis värv on immutatud plastikusse. Plastikut saab värvida sellist tooni mida soovid.
Võib ka näiteks roheliseks ja siis saaks teha Bajast ikka õige kroko
Tegemist on täiendustega ja jooksev teema. Kas oleks pidanud uue teema jälle tegema, ei näe põhjust.Faasan kirjutas:Postitatud: 14.04.2008 11:32
kõigest 14 päeva tagasi sai viimasest postitusest aasta.
Nüüd siis teemast ka.
Tavaline riidevärv ei sobi, sobib ainult nailon riidevärv. Kus kohast seda Eestist saab ei tea aga mina tellisin USA-st.
Kui kellelgi on palju vaba aega ja tahtmist, siis siin on natuke mõtlemisainet
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... hp?t=54788
On küll mingi 26lk pikk teema ja pole veel täielikult isegi lõpetatud.. kuid mina vaatasin igatahes päris suure huviga neid pilte nendest masinatest
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... hp?t=54788
On küll mingi 26lk pikk teema ja pole veel täielikult isegi lõpetatud.. kuid mina vaatasin igatahes päris suure huviga neid pilte nendest masinatest
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
sellele peab 250cm3 mootori peale panema,et ta liikuma hakkaks aga muidu lahe ja ilus töö,Zebra1188 kirjutas:Kui kellelgi on palju vaba aega ja tahtmist, siis siin on natuke mõtlemisainet
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... hp?t=54788
On küll mingi 26lk pikk teema ja pole veel täielikult isegi lõpetatud.. kuid mina vaatasin igatahes päris suure huviga neid pilte nendest masinatest
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!