Offroadi õhufilter märjal rajal sõitmiseks
Offroadi õhufilter märjal rajal sõitmiseks
Tomkari teemast innustatult tekkis mul mõte, et oleks äkki kaval aretada mingi toimiv õhufiltri lahendus 1:8 offroad mootorite jaoks, mis võimaldaks suurema või väiksema veega rajal sõita. Minuteada pole sellist lahendust veel olemas, vähemalt pole mulle kuskilt silma jäänud.
Selline toimiv märja-raja-õhufilter võiks anda ka mõnel välisvõistlusel mitte-väikese eelise! Offroad B-EM 2008 üks treeningpäev oli vist ka päris vesine ja loikudega rada, samamoodi Põhjamaade Meistrivõistluste 2008 üks päev (mitmed sõitsid vanade või varumootoritega).
Ehk on minuga samal arvamusel kodanikke ja kamba peale mõtleks mingi toimiva lahenduse välja ja teeme ära. Auto muus osas veekindlaks saada polegi väga võimatu.
Motokrossist vms suunalt ehk miskit üle võtta, minu jaoks võõras teema.
Selline toimiv märja-raja-õhufilter võiks anda ka mõnel välisvõistlusel mitte-väikese eelise! Offroad B-EM 2008 üks treeningpäev oli vist ka päris vesine ja loikudega rada, samamoodi Põhjamaade Meistrivõistluste 2008 üks päev (mitmed sõitsid vanade või varumootoritega).
Ehk on minuga samal arvamusel kodanikke ja kamba peale mõtleks mingi toimiva lahenduse välja ja teeme ära. Auto muus osas veekindlaks saada polegi väga võimatu.
Motokrossist vms suunalt ehk miskit üle võtta, minu jaoks võõras teema.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ollo väljaöeldud point, et onroadis vihmaga sõidetakse üldse ilma filtrita, pani mind jõudma järelduseni, et ka offroadis võiks vihma ajal või märjal rajal sõites ära unustada tavaline foam-filter. Pole teda ju vaja tolmu kinni püüdma ning vett ja soppa ta nagunii väga ei takista. Seega märgadesse oludesse võib vabalt hoopis teist tüüpi filter olla, mitte foam-filter paratamatult.
Kuidas motokrossis probleem lahendatud on?
Palju üks keskmine .21-.28 mootor üldse õhku tarbib (cc/min), arvestades et kütust võtab ta keskmiselt 15cc/min?
Kuidas motokrossis probleem lahendatud on?
Palju üks keskmine .21-.28 mootor üldse õhku tarbib (cc/min), arvestades et kütust võtab ta keskmiselt 15cc/min?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Õhukoguse saad arvutada, teades AFR (air-fuel ratio) väärtust, minuarust metanoolil on see vist 6 ligi (1 kilo kütust 6 kilo õhu kohta), kütuse erikaalu ja õhu tihedust. Ma hetkel laevas ei viitsi kaevata ega arvutada, aga ei ole väga keeruline. Nitrometaani AFR on muidugi nats teine, sellega võib ka arvestada.
Kas Gore-Tex (eestik. vist mikrokiud vms) riidest ei anna katet peale aretada ? On ju selle riide eripära just nornaalselt hingamine ja vee hülgamine. BTW müüakse ka spets keemiad millega riide veehülgamist suurendada.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Lihtsalt selline ketserlik mõte:
Ära sõida vihmaga.
Niipalju kui ma seda asja siit ja sealt nurga alt olen näinud siis ei aita ei ussi ega püssirohi, ainuke võimalus natukenegi pikemalt sõita on vähendada kere alla jõudva vee/muda kogust.
Ära sõida vihmaga.
Niipalju kui ma seda asja siit ja sealt nurga alt olen näinud siis ei aita ei ussi ega püssirohi, ainuke võimalus natukenegi pikemalt sõita on vähendada kere alla jõudva vee/muda kogust.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Minu teema algidee sai tõuke sellest, et EM-i treeningpäevadel oli märg, PM treeningpäeval ja vist isegi ühel eelsõidu päeval oli märg jne... Kui sõidad 500-5000km kaugusele siis "Ära sõida vihmaga" lihtsalt ei toimi Sõidad ju igal juhul, võibolla on järgmine päev lihtaslt üks mootor vähem...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- petrolhead
- Postitusi: 29
- Liitunud: 19.10.2005 21:30
- Asukoht: tallinn
Meie ruotsis (sealsamas ruotsis) teipisime auto küljed kinni ja toimis ka nagu muiste.
anoh, eks me sõitsime vihmas vähem ka kui 45 minutit ja rootsi rada on sellesmõistes ilmselt ebapädev argument, et ta siiski oli tolmuvaba ning üldiselt meeldiv
anoh, eks me sõitsime vihmas vähem ka kui 45 minutit ja rootsi rada on sellesmõistes ilmselt ebapädev argument, et ta siiski oli tolmuvaba ning üldiselt meeldiv
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Nonii... MM-il teatavasti paras mudaralli ja vihm hetkel. Mõned mehed aga on kõigeks valmistunud:
http://www.buggy-sport.info/blank.php?p ... ntid=10852
Selline ettevalmistumine oli ka minu esialgse teema mõte. Suurele võistlusele tasub võibolla tõesti minna kahe autoga, millest teine on nö vihmaettevalmistusega.
Miks ma seda teemat üldse ajan? Teatavasti kaasmaalased hetkel välisvõistluste teises pooles. Kui mõned taolised kavalad ja efektiivsed lahendused välja mõelda, õnnestuks teinekord imelikes oludes hea tulemus kirja saada! Guido rääkis, et Baja Endurance Race-il olid ka eestlased kõigil eest läinud, kui vihma sadama hakanud. Peame siinseid imaolusid kavalalt ära kasutama
http://www.buggy-sport.info/blank.php?p ... ntid=10852
Selline ettevalmistumine oli ka minu esialgse teema mõte. Suurele võistlusele tasub võibolla tõesti minna kahe autoga, millest teine on nö vihmaettevalmistusega.
Miks ma seda teemat üldse ajan? Teatavasti kaasmaalased hetkel välisvõistluste teises pooles. Kui mõned taolised kavalad ja efektiivsed lahendused välja mõelda, õnnestuks teinekord imelikes oludes hea tulemus kirja saada! Guido rääkis, et Baja Endurance Race-il olid ka eestlased kõigil eest läinud, kui vihma sadama hakanud. Peame siinseid imaolusid kavalalt ära kasutama
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Et autole teha vihmakaitsmeid on praktiseeritud juba aastaid tagasi . On pandud õhufiltritele kopsikuid peale , on tehtud õõtsadele porikaitsmeid , samuti velgede sisekülgedele kaabitsaid , mis pori veljepealt eemaldab on hermetiseeritud aku ja vastuvõtja bokse samuti servosid ja kõige lõpuks sai pandud kere alla ühtlaselt välja vormitud õhukesest kummist kate et võimalikult vähe vett ja muda sisse läheks . Imelik ,aga kõik see vaevanägemine kandis vilja .
Nujah... ameerikas tehakse kõike suuremalt
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]