vedrustus

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

vedrustus

Postitus Postitas h6bekuul » 26.09.2008 13:57

milline võiks olla enam-vähem õige vedrustus luige raja jaoks? Kas ta peaks olema pigem jäik või vastupidi? Arvestades, et rada on pigem traiel-tüüpi, kus on vaja ületada mitu vaiba_kortsu , mis oleks nagu hüpped ja samas mitte.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 26.09.2008 16:07

Luige rada on konfitud crawler tüüpi autode jaoks :wink: Tead küll need aeglased, aga suurepärase ronimisvõimega.
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis ma julgeks pakkuda, et pigem jäigem verdustus kui pehme, kuna hüpete vahel on rada üsna sile ja neid takisturiba lõike sa nagunii eriti kiiresti ei läbi.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 26.09.2008 16:19

Kusjuures rando teadis rääkida et mida künklikum on rada seda jäigem peaks vedrustus olema. Omamoodi on tal ka õigus sest auto reageerib aukudele tummisemalt ja ei hakka õõtsuma nii julmalt. Ja ega sellele seadistusküsimusele ühest vastust ei leiagi, oleneb mudelist, kõik selgub proovides. Ühed sõidavad tragiga 30 õliga, mõned bagid lausa 60 või 50-ga
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 26.09.2008 17:08

Usalda oma mudelitootja tehasesoovitust. Kui sellist pole, siis on kahju küll :wink: Meie sõiduoskuse juures mingi tüüp-seade on hea küll... kui rada veidi aukus, siis võib ehk vaeva näha sellega, et auto "tagumikku üles ei viskaks" ehk siis aukudest läbi sõites kipub katusele lendama. Muus osas suht savi. Olen ise vedrustust pigem just pidamise suunas üritanud seadistada, et oleks pidamist rohkem. Aga eks see seadistamine üks keeruline teema ole. Paljud teevad seda mingite "legendide" järgi :roll:

Mõned euroopa tipud sõidavad terve aasta igal rajal sisuliselt ühe seadega, mõne väikese muudatusega ehk.

Minumeelest see "pigem jäik" või "pigem pehme" mõjutab nüüd kogu seade puhul asja ikka VÄGA vähe! Olen luigel mõlemat äärmust proovinud, kummagagi sõita ei osanud :lol: Muu polegi nii tähtis.

Võid ju järgi proovida. Sõida paagitäis ühe äärmusega ja siis teisega. Õlide ja vedrude vahetus üle 10-15 minuti küll ei võta.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta