vedrustus
vedrustus
milline võiks olla enam-vähem õige vedrustus luige raja jaoks? Kas ta peaks olema pigem jäik või vastupidi? Arvestades, et rada on pigem traiel-tüüpi, kus on vaja ületada mitu vaiba_kortsu , mis oleks nagu hüpped ja samas mitte.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
Luige rada on konfitud crawler tüüpi autode jaoks Tead küll need aeglased, aga suurepärase ronimisvõimega.
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis ma julgeks pakkuda, et pigem jäigem verdustus kui pehme, kuna hüpete vahel on rada üsna sile ja neid takisturiba lõike sa nagunii eriti kiiresti ei läbi.
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis ma julgeks pakkuda, et pigem jäigem verdustus kui pehme, kuna hüpete vahel on rada üsna sile ja neid takisturiba lõike sa nagunii eriti kiiresti ei läbi.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Kusjuures rando teadis rääkida et mida künklikum on rada seda jäigem peaks vedrustus olema. Omamoodi on tal ka õigus sest auto reageerib aukudele tummisemalt ja ei hakka õõtsuma nii julmalt. Ja ega sellele seadistusküsimusele ühest vastust ei leiagi, oleneb mudelist, kõik selgub proovides. Ühed sõidavad tragiga 30 õliga, mõned bagid lausa 60 või 50-ga
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Usalda oma mudelitootja tehasesoovitust. Kui sellist pole, siis on kahju küll Meie sõiduoskuse juures mingi tüüp-seade on hea küll... kui rada veidi aukus, siis võib ehk vaeva näha sellega, et auto "tagumikku üles ei viskaks" ehk siis aukudest läbi sõites kipub katusele lendama. Muus osas suht savi. Olen ise vedrustust pigem just pidamise suunas üritanud seadistada, et oleks pidamist rohkem. Aga eks see seadistamine üks keeruline teema ole. Paljud teevad seda mingite "legendide" järgi
Mõned euroopa tipud sõidavad terve aasta igal rajal sisuliselt ühe seadega, mõne väikese muudatusega ehk.
Minumeelest see "pigem jäik" või "pigem pehme" mõjutab nüüd kogu seade puhul asja ikka VÄGA vähe! Olen luigel mõlemat äärmust proovinud, kummagagi sõita ei osanud Muu polegi nii tähtis.
Võid ju järgi proovida. Sõida paagitäis ühe äärmusega ja siis teisega. Õlide ja vedrude vahetus üle 10-15 minuti küll ei võta.
Mõned euroopa tipud sõidavad terve aasta igal rajal sisuliselt ühe seadega, mõne väikese muudatusega ehk.
Minumeelest see "pigem jäik" või "pigem pehme" mõjutab nüüd kogu seade puhul asja ikka VÄGA vähe! Olen luigel mõlemat äärmust proovinud, kummagagi sõita ei osanud Muu polegi nii tähtis.
Võid ju järgi proovida. Sõida paagitäis ühe äärmusega ja siis teisega. Õlide ja vedrude vahetus üle 10-15 minuti küll ei võta.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]