Õpime kiiresti sõitma ehk mis on tähtis
Õpime kiiresti sõitma ehk mis on tähtis
Väike ülevaade mingi suvalise USA võistluse lõpptulemustest. Tähelepanuväärne on "error" tulp ehk siis parim ja keskmise ringiaja vahe. Sisuliselt võib paramusjärjekorra ka selle "error" väärtuse järgi ritta panna. See näitab väga hästi, et stabiilne sõit on kõige a ja o.
Kes mõtleb sellele "error" väärtusele hea eestikeelse termini välja, on tubli
parima ja keskmise ringiaja suhte kaudu saab ka päris kergelt mõistetava "õnnestumise protsendi" ehk siis näiteks:
parim ring 10.000s
keskmine ring 10.378s
õnnestumise protsent 96,36%
Ehk siis üks asi, mida tasub vaadata, arvutada ja arvesse võtta trennis ja võistlustel. Võistluste finaalsõitude esimene ring tuleb tavaliselt välja jätta, sest starditakse häälemärgi peale.
Arutelu sel teemal RCTech foorumis - tasub lugeda.
Käverile sai juba mainitud, et ta võiks selle kuidagi kavalalt treening-tarkvara sisse kirjutada. Mingid absurd ringiajad peab muidugu suutma välja noppida.
Kes mõtleb sellele "error" väärtusele hea eestikeelse termini välja, on tubli
parima ja keskmise ringiaja suhte kaudu saab ka päris kergelt mõistetava "õnnestumise protsendi" ehk siis näiteks:
parim ring 10.000s
keskmine ring 10.378s
õnnestumise protsent 96,36%
Ehk siis üks asi, mida tasub vaadata, arvutada ja arvesse võtta trennis ja võistlustel. Võistluste finaalsõitude esimene ring tuleb tavaliselt välja jätta, sest starditakse häälemärgi peale.
Arutelu sel teemal RCTech foorumis - tasub lugeda.
Käverile sai juba mainitud, et ta võiks selle kuidagi kavalalt treening-tarkvara sisse kirjutada. Mingid absurd ringiajad peab muidugu suutma välja noppida.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri - et mismõttes nüüd siis? See tabel ongi ju errori järgi sorditud, tegelikku lõppkohta näitab viimane tulp. OK, esimesed 2 tüüpi on küll samad, aga ülejäänud järjestus on ju ikka erinev. Errori järgi eespool olevad tüübid on küll oma finaalides suhteliselt eesotsas olnud, see on ka loogish. Aga võitmiseks on vaja sõita ikka kiiresti ja stabiilselt.
See on sorditud jah "errori" järgi ja võistluse tulemused tagumis(t)es tulbas. Loomulikult pole nii, et kellel väiksem "error", see võidab. Üdini aeglane ja väikese "erroriga" mees ongi stabiilselt aeglane Kuid kui tulemusi nii analüüsida, siis on seos tulemusel ja "erroril" väga tugev.
Olen ise nii VRC kui meie kohalikke modi ja stock tulemusi nii võrrelnud. Mõtlesin seda ideed lihtsalt teistega ka jagada. Ehk on kellelegi kasu.
Tasub seda RCTech foorumi teemat lugeda. Ma ei hakanud kõiki ideid siin eesti keeles ümber rääkima.
Kui sõitjad süüdistavad mootorit, autot või jumal teab mida selles, et ollakse aeglased, siis tuleks kõigepealt just seda "errorit" uurida! Ehk siis kui su "error" on suur võrreldes teistega, tuleks esmajärjekorras sõituoskust/stabiilsust suurendada! Kui sinu "error" on suhtliselt väike, siis võib põhjust tehnikast otsida või tuleks lihtsalt kiiremini sõita.
Loomulikult on stabiilselt kiire mees stabiilselt aeglasemast mehest kokkuvõttes eespool.
Olen ise nii VRC kui meie kohalikke modi ja stock tulemusi nii võrrelnud. Mõtlesin seda ideed lihtsalt teistega ka jagada. Ehk on kellelegi kasu.
Tasub seda RCTech foorumi teemat lugeda. Ma ei hakanud kõiki ideid siin eesti keeles ümber rääkima.
Kui sõitjad süüdistavad mootorit, autot või jumal teab mida selles, et ollakse aeglased, siis tuleks kõigepealt just seda "errorit" uurida! Ehk siis kui su "error" on suur võrreldes teistega, tuleks esmajärjekorras sõituoskust/stabiilsust suurendada! Kui sinu "error" on suhtliselt väike, siis võib põhjust tehnikast otsida või tuleks lihtsalt kiiremini sõita.
Loomulikult on stabiilselt kiire mees stabiilselt aeglasemast mehest kokkuvõttes eespool.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Hälve on kõrvalekalle mingi suuruse keskmisest, standardsest või normaalsest väärtusest.
Sobib. Eks järgmistel võistlustel näeb, millise hälbega võidetakse
Sobib. Eks järgmistel võistlustel näeb, millise hälbega võidetakse
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Seos stabiilsuse ja kiiruse vahel on jah vägagi olemas. Selles on tegelikult ka point, miks tuleks auto seadistada selliseks, et temaga on hea rahulik sõita, kuigi parim ringiaeg võib tulla teravama seadega parem. Ühest või mõnest kiirest ringist pole kasu, kui igal kolmandal ringil oled katusel või risti rajal. Mida parem on juht, seda teravam võib auto olla.
Viimase võistluse finaalide TS-10 parim "error" oli Ristol viimases finaalis 1.007, TM-10 Priidul 0.823. Alla selle meie võistlustel eriti lihtsalt ei tule ka... kuigi võiks ju.
Viimase võistluse finaalide TS-10 parim "error" oli Ristol viimases finaalis 1.007, TM-10 Priidul 0.823. Alla selle meie võistlustel eriti lihtsalt ei tule ka... kuigi võiks ju.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Mina ei tea enam kas ma tahangi võita... (mitte et mul lootust oleks)
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kel hälve kõige väiksem, sel käsi kõige täpsem!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
stabiilsus võiks olla sama asi protsentuaalsel kujul - näiteks 95% stabiilsus (avg ja best lap suhe väljendatuna protsentides)
error ehk best lap ja avg lap vahe - hälve sobib hästi
error ehk best lap ja avg lap vahe - hälve sobib hästi
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
küsimus ei ole skaalas vaid kui 'hälvik' sa oled, nimetaksin pigem kui stabiilne sa oled
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Eks võta ja arvuta. Excelis või Calcis tabel teha ja kopi-peist andmed sisse. Kui eesti suure skaala offrõudereid vaadata, siis nemad on tõenäoliselt kõige suurema hälbega üldse
Ega seda hälbe arvutamist leiva peale määrida ei kannata. Ehk siis üritame nüüd ikkagi mõista, mida see hälbe number iseloomustab ja milleks see hea on. Tegu pole oomiseadusega, mis alati hea on
Ega seda hälbe arvutamist leiva peale määrida ei kannata. Ehk siis üritame nüüd ikkagi mõista, mida see hälbe number iseloomustab ja milleks see hea on. Tegu pole oomiseadusega, mis alati hea on
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Põhimõtteliselt detailidesse süvenema ei hakka aga viimati kui sõitsin oli nii:
Võidab see kes on esimesena finiis.
Ja isegi maailma parima tulpdiagrammi tegemine ei too tagasi 6,9 sekundilist kaotust.
Võidab see kes on esimesena finiis.
Ja isegi maailma parima tulpdiagrammi tegemine ei too tagasi 6,9 sekundilist kaotust.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ei kaotust tagasi ei too, aga vähemalt saab süü millegi kaela veeretada. Ega siis süü ei saa ju ometi õhku rippima jääda.RandoM kirjutas:Põhimõtteliselt detailidesse süvenema ei hakka aga viimati kui sõitsin oli nii:
Võidab see kes on esimesena finiis.
Ja isegi maailma parima tulpdiagrammi tegemine ei too tagasi 6,9 sekundilist kaotust.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]