1:18 Asso putukate nõuanded
1:18 Asso putukate nõuanded
nüüd kus isegi puutusin selle leiutisega kokku ja otsisin infot tema värdjastamise kohta sattusin peale ühele probleemile mis mul meeles Pärnust, nimelt tagurpidi käigu küsimus, et see siis välja lülitada:
Et välja lülitada tagurdusvõimalus hoia all SET nuppu ja lülita auto sisse, toimi samuti, et uuesti tagurdus sisse lülitada!
testinud ise pole, andke teada kui on jura ja kustutage kui on vana ja mõttetu info
samas oli mõte, et võiks ju parendamis nipid koguda ja kuna ka tõlkimise teema popp on siis paari sõnaga eesti keeles üle käia!?
originaal tekst:
"To disable reverse hold down the set button then turn the car on.
To switch reverse back on again hold down the set button again and switch the car on."
allikas: http://www.uk-microrc.co.uk/forum/index ... opic=10123
Et välja lülitada tagurdusvõimalus hoia all SET nuppu ja lülita auto sisse, toimi samuti, et uuesti tagurdus sisse lülitada!
testinud ise pole, andke teada kui on jura ja kustutage kui on vana ja mõttetu info
samas oli mõte, et võiks ju parendamis nipid koguda ja kuna ka tõlkimise teema popp on siis paari sõnaga eesti keeles üle käia!?
originaal tekst:
"To disable reverse hold down the set button then turn the car on.
To switch reverse back on again hold down the set button again and switch the car on."
allikas: http://www.uk-microrc.co.uk/forum/index ... opic=10123
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Racing Mode (Tagurpidikäigu keelamine)
XPS Micro ESC võimaldab tagurpidi käigu keelamist. See teostatakse järgmiselt:
1. Kontrolli, et lüliti on off asendis
2. Hoides all Set nuppu lülita kiirusregulaator sisse.
Häälestus on nüüd tehtud.
Tagurpidikäigu lubamiseks korda sama protseduuri.
---------------------------
Väljavõte eestikeelsest kasutusjuhendist.
XPS Micro ESC võimaldab tagurpidi käigu keelamist. See teostatakse järgmiselt:
1. Kontrolli, et lüliti on off asendis
2. Hoides all Set nuppu lülita kiirusregulaator sisse.
Häälestus on nüüd tehtud.
Tagurpidikäigu lubamiseks korda sama protseduuri.
---------------------------
Väljavõte eestikeelsest kasutusjuhendist.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ja et "feim" jagamata ei jääks siis ei sa mitte vaiki olla (M. Härma tsitaat) et eestikeelse juhendi tõlkija on Rando Mere
aga natuke tähelepanekuid:
a. Factory Team-i mudeli kokkupanemise juhendis ei ole märgitud millal peab paigutama outdraividele katted (differentsiaali väljundite katted vist oleks tõlge)
need asjad:
ja käivad siia, siin pildidl on need "rõngad" kuldsed:
EDIT: ebaõige väide eemaldatud
aga natuke tähelepanekuid:
a. Factory Team-i mudeli kokkupanemise juhendis ei ole märgitud millal peab paigutama outdraividele katted (differentsiaali väljundite katted vist oleks tõlge)
need asjad:
ja käivad siia, siin pildidl on need "rõngad" kuldsed:
EDIT: ebaõige väide eemaldatud
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
saarlasel on vist juba ka välja arvutaud et mitu postitus mis päeval ta tegema peab et ruttu kilo täis saada?
võistlustel on keelatud kautada tagurpidi käiku, st et kui oled sõitnud ennast seina ja sealt sõidad tagurpidi välja mitte ei oota kuni sind mehaanik rajale tagasi tõstab siis on kohtuniul õigus sulle anda "stop-and-GO", korduval rikkumisel/eiramisel vist isegi disklaff
nüüd aga mõtle pidurdamise peale, kui peale pidurdamist pole päästikut lahti lasknud siis hakkab asso tagurdama, seega väga hea viis välistada võistlusel vaidlusi ja pahameelt on hea viis järgida mainitud soovitust;)
loomulikult võib ka mitte seda teha ja treenida enda närve, teda, et saad tagurdada aga ikkagi seista seina................. see viimane on väääääga raske võistluspinge seisundis
võistlustel on keelatud kautada tagurpidi käiku, st et kui oled sõitnud ennast seina ja sealt sõidad tagurpidi välja mitte ei oota kuni sind mehaanik rajale tagasi tõstab siis on kohtuniul õigus sulle anda "stop-and-GO", korduval rikkumisel/eiramisel vist isegi disklaff
nüüd aga mõtle pidurdamise peale, kui peale pidurdamist pole päästikut lahti lasknud siis hakkab asso tagurdama, seega väga hea viis välistada võistlusel vaidlusi ja pahameelt on hea viis järgida mainitud soovitust;)
loomulikult võib ka mitte seda teha ja treenida enda närve, teda, et saad tagurdada aga ikkagi seista seina................. see viimane on väääääga raske võistluspinge seisundis
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
kiirusomadusi see kindlasti ei muuda, aga edaspidi saad kindlasti rohkem sõita kui tagurpidi on vähem sõidetud
aga kahjuks jah, antakse rikkumiste eest vähe karistusi, nii mõnelgi on jäänud lausa võistlus poolikuks ja see kes selle põhjustas ei saanud isegi lihtlabast "stop-and-GO"-d (mitte et see vigastatd auto rajale tagasi tooks)
kuid ikkagi et mitte läbuks ära ei läheks, siis kordan veelkorra üle, teema eesmärk on koguda siia nõuanded/soovitused/tarkused mida teha ja mida kindlasti mitte teha
aga kahjuks jah, antakse rikkumiste eest vähe karistusi, nii mõnelgi on jäänud lausa võistlus poolikuks ja see kes selle põhjustas ei saanud isegi lihtlabast "stop-and-GO"-d (mitte et see vigastatd auto rajale tagasi tooks)
kuid ikkagi et mitte läbuks ära ei läheks, siis kordan veelkorra üle, teema eesmärk on koguda siia nõuanded/soovitused/tarkused mida teha ja mida kindlasti mitte teha
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Teen otsa lahti:
1. Kohati on kere kinnitatud autol umbluu kohtadesse, see on asi, mille võiks esimese hooga paika ajada.
2. Originaal plastikamortidest on aegajalt kippunud maagilist vedelikku välja voolama. Jubemaruvahva trikk onroad autodel on keerata amordid tagurpidi alla. See küll suurendab vedrustamata massi, ent suurel vaibarajal sõites ei jää see küll kuidagi tunda.
3. Aku toitekaabel jookseb reeglina suhtelsielt vasaku tagaratta lähedalt. Selle paigutamise osas soovitaksin võtta paar hetke süvenemiseks. Otseselt ei tea, et kellelgi sealt lühis oleks tekkinud, ent mahakraabitud isolatsiooni on paljudel näha olnud.
4. Kivikesed ülekandes - Aegajalt kioub mõni kivi ikkagi ülekandeni jõudma ning ta hakkab seal vastikut häält tegema. Probleemi aitab leevendada (mitte lahendada!!!) põhja alla veetava hammasratta ("spur gear") kaitsesse umbes 3mm läbimõõduga augu puurimine, et mis iganes ülekandeni jõuab saaks sealt ka välja tulla.
1. Kohati on kere kinnitatud autol umbluu kohtadesse, see on asi, mille võiks esimese hooga paika ajada.
2. Originaal plastikamortidest on aegajalt kippunud maagilist vedelikku välja voolama. Jubemaruvahva trikk onroad autodel on keerata amordid tagurpidi alla. See küll suurendab vedrustamata massi, ent suurel vaibarajal sõites ei jää see küll kuidagi tunda.
3. Aku toitekaabel jookseb reeglina suhtelsielt vasaku tagaratta lähedalt. Selle paigutamise osas soovitaksin võtta paar hetke süvenemiseks. Otseselt ei tea, et kellelgi sealt lühis oleks tekkinud, ent mahakraabitud isolatsiooni on paljudel näha olnud.
4. Kivikesed ülekandes - Aegajalt kioub mõni kivi ikkagi ülekandeni jõudma ning ta hakkab seal vastikut häält tegema. Probleemi aitab leevendada (mitte lahendada!!!) põhja alla veetava hammasratta ("spur gear") kaitsesse umbes 3mm läbimõõduga augu puurimine, et mis iganes ülekandeni jõuab saaks sealt ka välja tulla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
26 I want to know what discharge rate to use.
Use 5 amps to limit the amount of heat in the cells.
Allikas: http://www.teamassociated.com/racerhub/ ... ech18t.htm
kas ma saan õigesti aru, et nad soovitavad mahalaadimist teostada 5 ampriga??
ma olem maha laadinud 1.5 ampriga, mis, ma olen siis akut liiga hellitanud?
EDIT: jah, ja ma ei mõista lause osa; to limit the amount of heat in cells?? kas nõnda kiiresti mahalaadides siis hiuad akut külmemena?? segane värk minu jaoks see elekter
Use 5 amps to limit the amount of heat in the cells.
Allikas: http://www.teamassociated.com/racerhub/ ... ech18t.htm
kas ma saan õigesti aru, et nad soovitavad mahalaadimist teostada 5 ampriga??
ma olem maha laadinud 1.5 ampriga, mis, ma olen siis akut liiga hellitanud?
EDIT: jah, ja ma ei mõista lause osa; to limit the amount of heat in cells?? kas nõnda kiiresti mahalaadides siis hiuad akut külmemena?? segane värk minu jaoks see elekter
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Kõvemate mootoritega võetakse akudest hetketi üle 50A välja, ehk 5A on puhkus. 1,5A ei ole mitte midagi.
Julgemini, annab rohkem pauku välja
Julgemini, annab rohkem pauku välja
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events