Savage aukude sulgemine.

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 100
Liitunud: 13.12.2008 13:14
Asukoht: Tallinn - Nõmme

Savage aukude sulgemine.

Postitus Postitas Loom » 14.02.2009 16:00

Uurisin siin foorumis parasjagu teemat "pilte mujalt maailmast"... nägin ühte Bajat, mille peale meenusid hädaldused teemal "baja kogub paska keresse". Niisiis... sodi kogub ka savage. (mitte küll nii hulgaliselt)

Ajendatud osalisest igavusest, teibirulli leiust ja mingil määral ka vajadusest, sai kompunnitud selline monstrum.
Küljed on kinni kaetud kileteibiga, põhjas on 4 eri teibisordiga (miks 4... a niisama) armeeritud papp (väga tugev jäi muide). Esialgu kinnitub McGuyveri põhjakaitse kere külge valge elektrikuteibiga, tulevikus peab
kavalam olema. Eks näis kuidas ajaproovile vastu peab.

Kiitke või laitke :D

Pilt
Savage X 4,6

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 14.02.2009 22:02

üldiselt on elu näidanud, et pori liikumine ei allu üld tuntud füüsika reeglitele, kaitse palju tahad, ikke leiab tee sisse.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 16.02.2009 09:04

kpihus kirjutas:üldiselt on elu näidanud, et pori liikumine ei allu üld tuntud füüsika reeglitele, kaitse palju tahad, ikke leiab tee sisse.
... ja iseseisvalt välja mitte kunagi.
RC-EST

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.02.2009 12:15

Muud ei oska öelda, kui et:
Viska kork äravoolu ette ja keera kraanist vesi jooksma. Võin mürki võtta, et arvestatav kogus vett jääb kraanikaussi pidama. Kui nüüd kork ära võtta, siis paneb jälle tuhatnelja jugama.

Ehk minu idee oleks jätta küljekaitsmed ning võtta ära põhjakaitse.

Ennemuiste sai kõvasti autodega vees sõitmisega tegeldud. Katse-eksitus meetod näitas, et kõige veekindlam asi on see, mis vee kiiresti välja laseb.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 16.02.2009 17:56

Sõltub kus püherdamas käid, kui vastikus sopas siis see vast isegi hoiab ära suurema saasta, kui aga puhta lume sees siis ma jätaks küll kõik lahti. Pärast tood tuppa viskad vannituppa sulama ja hiljem WD40 üle piserdada metall osad ja käimari seest. Ärakuivand mudel ilus ja puhas pärast :D

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 16.02.2009 20:27

Kunagi ammu aastaid tagasi kui savaget omasin sai proovitud ainult TVP alumine osa kinni katta. Tulemusks oli tõesti see, et enamus jäi ilusti sisse pidama ehk välja ei tulnud midagi. Seniks kuni sa pidevalt külmas oled pole hullu. Kui nüüd masin sooja tuua siis kindlasti ära võtta lumi ja vesi just elektroonika pealt, muu sulab ise ja ei tee midagi (WD40 abiks hiljem rooste vastu)
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 100
Liitunud: 13.12.2008 13:14
Asukoht: Tallinn - Nõmme

Postitus Postitas Loom » 21.02.2009 16:24

Nüüd saan ka kogemusest rääkida. Sai Tehtud 2 sõidusessiooni.
1. Küljed ja põhi suletud - Lumi ainult välimistel osadel, sees puhas ja kuiv.
2. Küljed suletud, põhi lahti. Seest kõik lund täis paksult, pidi kaua sulamist ootama.

Järeldus, vähemalt talvel ja lumistes oludes õigustab modifikatsioon ennast väga hästi...
Savage X 4,6

Kasutaja avatar
Vana Kala
Postitusi: 259
Liitunud: 08.04.2008 13:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Vana Kala » 21.02.2009 20:40

Hmmm...savage on mul tulest ja veest läbi käinud ilma teibita/kaitseteta...elektroonika asetus on suht selline, et midagi naljalt ära ei kärssa vee tõttu (või siis on vedanud).

Hellfirega olid küll probleemid ükspäev, kui elektroonika enam ei toiminud lumel sõites. Võis raadiohäire teema ka olla muidugi...

Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 100
Liitunud: 13.12.2008 13:14
Asukoht: Tallinn - Nõmme

Postitus Postitas Loom » 22.02.2009 11:42

No elektroonika kaitsemine pole ainus eesmärk.
Tagadifri juurde koguneb vähem kahjulikku vett ja saasta,
peale lume sees sõitu kuivab kiiremini ära,
pidurikettad on kuivemad-puhtamad ja pidurdavad effektiivsemalt.

Ei ole küll maailma kõige ilusam look, tulevikus saab musta kilega ära katta.
Savage X 4,6

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 12.03.2009 17:42

mina küll ei oma savaget aga bajat küll ja baja hoiab küll puhtama mina küll ei pannud teibiga aga veel robustsemalt relakaga plekist küljed lõigatud ja akutrelliga augud raami ja pleki sisse ja neediga kinni ja töötab küll nüüd päikesevalgusega roostevaba plekk välgub küljepeal :twisted:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Vasta