Tühjad patareid autos
Tühjad patareid autos
Tervist,oleks selline küsimus,et mis juhtub nitromootoriga autos,kui 4xAA patareid(mis toidavad vastuvõtjat ja servosid) saavad tühjaks?Küsin sellepärast,et pole kordagi oma nitrokaga sõitnud,hea teada.
Ma pakun et siis hakkab auto oma elu elama ja seda aktiivsemalt mida kehvem on su raadiosüsteem.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Osta parem vastuvõtja aku. Oluliselt rentaablim investeering
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Hullemal juhul jääb gaas peale ja auto sõidab minema... või naabri kassi surnuks. Midagi head ei juhtu! Kui tunned, et rattad ei jaksa enam keerata keerata ja juhtimine muutub "uniseks", siis on aeg lõpetada.
Tühjaks saavad ka akud, kuid kokkuvõttes tõepoolest rentaablim.
Tühjaks saavad ka akud, kuid kokkuvõttes tõepoolest rentaablim.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
HPI ei muu laadijat nendele vaikestele punaste otstega akudele(nagu 4xAA patareipaki juhtmete otsas). Aku voolutasemenaitaja(mis on moeldud Savage-tele ,ei sobi selleparast teistele autodele,et pole kusagile kinnitada,aga vastuvotjakarbi sisse mahub ilusti) ostan nagunii,see on #1 investeering. Runned-away autot ei soovi eriti,selleparast.RandoM kirjutas:Osta parem vastuvõtja aku. Oluliselt rentaablim investeering
hp999 kirjutas:HPI ei muu laadijat nendele vaikestele punaste otstega akudele(nagu 4xAA patareipaki juhtmete otsas),niipalju,kui ma olen HPI Europe lehekuljelt uurinud. Aku voolutasemenaitaja(mis on moeldud Savage-tele ,ei sobi selleparast teistele autodele,et pole kusagile kinnitada,aga vastuvotjakarbi sisse mahub ilusti) ostan nagunii,see on #1 investeering. Runned-away autot ei soovi eriti,selleparast.RandoM kirjutas:Osta parem vastuvõtja aku. Oluliselt rentaablim investeering
Kui HPI laadijat ei müü, siis keegi ikka müüb ju. Näiteks Hobbyboxis on 100kr'ga pakkuda. Või kui natuke toekamat tahad siis valid 490 kroonise, või kui aastateks su akudelaadimisvajadusi rahuldavat asja vaja on siis valid 1300+ krooni maksva. jne-jne.
Mina isiklikult ei tea kedagi kes teaks kedagi, kes nitromudelil mingisugust "olenmaailmaparimtoodejamõõdanakupinget" asja pikemal perioodil kasutanud oleks.
Mina isiklikult ei tea kedagi kes teaks kedagi, kes nitromudelil mingisugust "olenmaailmaparimtoodejamõõdanakupinget" asja pikemal perioodil kasutanud oleks.
Viimati muutis RandoM, 17.03.2009 18:42, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Sa motled laadijat?No kui laadija,siis huviparast sooviks teada,et kas aku ka on muugil,millel oleks pluss- ja miinusvoolujuhtmed?HobbyBox-i lehel oli kull 6 voldine aku,mis peaks mahtuma,aga juhtmeid ei olnud...Edit:pole vist vaja,ostan HPI-st.RandoM kirjutas:Kui HPI laadijat ei müü, siis keegi ikka müüb ju. Näiteks Hobbyboxis on 100kr'ga pakkuda. Või kui natuke toekamat tahad siis valid 490 kroonise, või kui aastateks su akudelaadimisvajadusi rahuldavat asja vaja on siis valid 1300+ krooni maksva. jne-jne.
Mina isiklikult ei tea kedagi kes teaks kedagi, kes nitromudelil vastavat vidinat pikemal perioodil kasutanud oleks.
Sinu jutust on nii raske aru saada millegipärast.
Aku täituvuse indikaator võtab sul lisavoolu ja niivõinaa saad aru kui aku tühi on alles siis kui näed et juhitavus uimaseks muutub. Selle koha pealt on see täiesti mõttetu julla. Indikaatori raha pane parem akulaadija ja/või parema aku peale. Kui pappi on üleliia siis anna tuld muidugi.
Aku täituvuse indikaator võtab sul lisavoolu ja niivõinaa saad aru kui aku tühi on alles siis kui näed et juhitavus uimaseks muutub. Selle koha pealt on see täiesti mõttetu julla. Indikaatori raha pane parem akulaadija ja/või parema aku peale. Kui pappi on üleliia siis anna tuld muidugi.
Savage X 4,6
Ka oige. Utle,mis kohast sa aru ei saanud.Loom kirjutas:Sinu jutust on nii raske aru saada millegipärast.
Aku täituvuse indikaator võtab sul lisavoolu ja niivõinaa saad aru kui aku tühi on alles siis kui näed et juhitavus uimaseks muutub. Selle koha pealt on see täiesti mõttetu julla. Indikaatori raha pane parem akulaadija ja/või parema aku peale. Kui pappi on üleliia siis anna tuld muidugi.
Hpi-is on kõik asjad olemas HPI masinatele, lihtsalt pole e-poodi pandud Muidu sa võiksid panna ka peale failsafe, millega peaks olema garanteeritud kindel sõit
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
Mismõttes ? sa ei olegi mu sõber enam ? Mina kasutasin seda "olenmaailmaparimtoodejamõõdanakupinget" ja vahest oli päris abix, kuigi jah akusid see jubin asendada ei suuda sellegipoolest. Kuna aga Kuningas siin just ennist mainis, et ka akudel on kalduvus tühjeneda (nõme) siis on sellest jubinast ka akude puhul kasu vahest. Jah noh tagatipuks on igasugu vilkuvad tulukesed ägedadRandoM kirjutas: Mina isiklikult ei tea kedagi kes teaks kedagi, kes nitromudelil mingisugust "olenmaailmaparimtoodejamõõdanakupinget" asja pikemal perioodil kasutanud oleks.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Näe siin on valik failsafe: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... &search=Go . Eestis on ka mudeli poodides müügil neid, vb ka paremaid
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Üldiselt on soovitav Failsafe'i seadistamisel jätta see nulli, on ennemgi servosid sisse kärsatatud selleega, et rõõmsalt lülitad puldi välja peale sõitu siis rakendub kohe failsafe ja lööb servo pidurdama e. pingesse ja unustad auto parda aku/toite lahti ühendada/välja lülitada. Kui servo pingesse ei jää siis vähemasti lootus et aku lihtsalt ise läheb mingi aja pärast tõhjaks.
Failsafe abiks odavate süsteemide puhul, vähegi kallimad raadio süsteemides on Failsafe sisse ehitatud.
Failsafe abiks odavate süsteemide puhul, vähegi kallimad raadio süsteemides on Failsafe sisse ehitatud.
Mis vahe on servo saver-il ja failsafe-il?
Servo saver on lihtsalt mehaaniline seade, mis kaitseb ntx rooliservo hammasrattaid purunemise eest, kui esirataste pihta järsk löök tuleb (ehk kui vastu puud sõidad). Tavaliselt siis mingi vedru põhimõttel töötav jubin kas servo peal või roolisüsteemi sees.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Tahtsin samaga vastata.Ma ei taha hakata iga 10 minuti tagant autot endapoole soidutada kahtlustades,et kaotan kontrolli.Kuid kui Baja 5b soitis 1800 miili maha Islandil,pidas 3000 mAh aku vastu neli tundi.businessman kirjutas:no täis aku ei taga mitte seda, et süsteemil mingeid häireid ei võiks esineda ja failsafe'ist seetõttu loobuda. see on ikka soovitatavFaasan kirjutas:Osta lihtsalt korralik laadija ja korralik aku vastuvõtjasse ning pole sul mingit failsafe-i ega indicatorit vaja.
Tõsi ta on, aga minu vedru ei tõmba gaasi täiesti maha, natuke jääb peale.Faasan kirjutas:kuid olen kuulnud, et RTR'del on pandud ülemis nõela tagant gaasi hoova juurde vedru, mis voolu katkedes tõmbab gaasi maha. Selle elektroonilise failsae-ga on nii, et kas ta mitte vahest liiga vara ei tee cutoff'i või midagi sellist?
Raadiohäirete vastu pole sellest ilmselgelt tolku kah.
Nii et kindel tegu on ikkagi 100x mainitud variant - korralik laadija (et teaksid kindlalt, et aku on täis) ja Korralik aku.
Tõsi - hind tuleb sellisel variandil ca 1300.-
Tee nii - sõiduta oma aparaati, saa korduvalt vihaseks. Kui kõige suurem vihahoog peal, mine poodi. Siis ei ole rahast kahju ja saad kõige õigema lahenduse enda vajadustele.
Savage X 4,6
Eh? Gaasisiibri vedrul/kummil pole mitte mingit seost auto pidurdamisega. See vedru tõmbab mootoril pöörded maha, et gaasi lahti lastes mootor ka reaalselt oma tööd aeglustaks. RTR mudelitel kasutatakse seda failsafena kuid tegelik mõte on asjal see, et võistlusrajal saaks gaasi täpsemini kontrollida. Eriti kasuks tuleb see hüpetel, suisa võimatu on sõita kui hüppesse minnes lased gaasi lahti kuid auto undab samamoodi edasi. Kusjuures siinkohal märgiks ära ka selle, et soovitaks kindlasti vedru asemel karpa ümber hoopis rahakummi mitmekordselt ümber tõmmata, palju efektiivsem.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray