"Bolt-on" tiivakinnitus ja küsimus difri kohta

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

"Bolt-on" tiivakinnitus ja küsimus difri kohta

Postitus Postitas Faasan » 20.05.2009 21:57

Tervist!

Kuna olen laisk, ega viitsi kuskilt uurida ise, siis pöördun oma murega siia foorumi poole. Nimelt siis olen väsinud pideva tagatiiva ära lendamisest ning nende klippide kadumisest. Ja see tiib logiseb! No ei lähe nii kohe mitte. Ehk keegi oskab soovitada mõne tootja bolt-on tiivakinnitust, mis istuks kyoshole ilma suurtemate ümberehitustega. Ise aretades tuleks vist liiga nõrk. Negatiivsed komentaarid ja loosungid hoidke endale!
Viimati muutis Faasan, 02.06.2009 15:47, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 20.05.2009 22:00

aga kui seibid alla panna nii, et klipid pinge alla jääks?
äkki ei taha siis enam ära tulla. võib ju proovida
jah?!

Jörg777
Postitusi: 325
Liitunud: 04.08.2008 12:54
Asukoht: Mudelihall
Kontakt:

Postitus Postitas Jörg777 » 21.05.2009 10:24

Jah, kui seibid panna ei taha ta ikka ära tulla.Ise sõidangi nii.
Jörg Miikael Tiit - 4x EFRA European Champion

SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 21.05.2009 11:04

MP777 tiivakinnitust on suht raske ümber teha kruvi peale, samas kui kasutada ST-RRi kinnituse ülemist osa siis pole selles midagi tapvat(tuleb lihtsalt üpris täpselt puurida, et auk küljepealt välja ei tuleks) . Need on väheke kõrgemad nii et materjali kuhu kinnitada jätkub. M4 kruvid sisse ja voila. Mina sõitsin terve wintercupi nii ilma ühegi probleemita ja nüüd kasutab sama lahendust ka Edvin.

edit: Täpsustan veel üle et antud lahenduse puhul soovitaks kasutada nelja kruvi.
Veel üks soovitus kui originaal kinnituse juure jääda- pane splindi lahtise otsa peale termorüüs siis ei lenda need nii kergesti minema(natuke jama varjant kui tiiba tihti ära tahad võtta).
Märten
Hobimaailm

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 21.05.2009 13:11

Hobao tiiva ülemised plaadid sobivad üks-ühele. Kasutanud, tean.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 21.05.2009 15:44

Oii.. aitäh sellise abi eest!

Palju need ST-RR'i ülemised plaadid maksma lähevad? Või müüakse neid ainult tugipostidega? Iseenesest ST-RR'i omi saab vist rohkem sättida kui Hobao omasi?

Mõtlesin ise ka natuke kaasa ning seibide alla vedruseibid oleks ka nagu teema, KUID see ei kaota klippe ära :twisted:

Samas ehk saab MP777 plaatidest täitsa augu läbi lasta ja mingi mutriga veel alt kinni keerata?
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 21.05.2009 16:16

Mul peaks tegelt ühed ST-RRi plaadid vist üle olema mis on puuritud aga 2 kruvi natuke küljepealt väljas- ei seganud kasutamist ja tugevust nagu oli. Need olid esimesed mis ma ümber tegin käsitrelliga(praegused puurisin pingis).
Need võid täitsa ilma rahata saada- hoiata aint ette millal läbi tuled et teaks kaasa krabada.
Märten
Hobimaailm

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 21.05.2009 17:04

Oii tänan, aitäh!
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 22.05.2009 17:08

Probleem lahendatud! Tänud kõigile, kes kaasa mõtlesid.
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 02.06.2009 15:50

Puhastasin siin difrit natuke aega tagasi ning üks seib, mis seal laagri ja outdrive'i vahel on lendas minema, ülesse seda ei suutnud leida. On see mingi eluolulise tähtsusega?

Lehitsesin siin teemat, ega saanud aru ühest RandoM postist mingisuguse seibi kohta seal difris(et kas selle sama seibi kohta). Tsitaat: "varsti on differ metallipuru täis ja pahandust on rohkem, kui ühe rubla eest."
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 02.06.2009 17:25

laagri ja outdrive vahel olev seib on elulise tähtsusega, see seadistab lõtku vedava ja veetava hammasratta vahel. Liiga suur lõtk võib hammakad kiiresti ära tappa.

Neid seibe saab komplektina osta. Näiteks meil on nad poes kohapeal olemas hinnaga 85kr komplekt.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 02.06.2009 21:09

Aaa... kuidas seda lõtku saab paika panna? Mootori lõtku saab kõrva järgi paika (ning siiamaani pole kõrv mind alt vedanud), kuid kuidas seda difri lõtku paika saab, jääb mulle hetkel mõistatuseks.
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 02.06.2009 21:56

Kõrva järgi ütleks minagi, aga kui kindlasti õiget lahendust küsid, siis seni kuni lõtk puudub ja siis üks ära (Umbes nagu keerad kruvi katki ja siis veerand pööret tagasi :))
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Vasta