1. leht 1-st

Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 09:46
Postitas S.O.A
Probleem siis selline et, autoga üks aku täis sõidetud ja siis jupp aega seisnud. Nüüd hakkasin sõitma ja algul gaas põhja siis esimene meeter on tõmme ja siis kaob jõud ära nii et, murupeal isegi ei jõua liikuda mitte. Paned kinni uuesti käima siis sõidab jälle meetri. Ei tea milles võib probleem olla ? elektrikas muidu

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 09:54
Postitas Tiiger
Mis mudeliga on täpsemalt tegemist (mudeli nimi, tootja)?

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 10:25
Postitas S.O.A
TURNIGY Trooper SCT-x4 1/10

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 10:41
Postitas Tiiger
Kas sellel on kesk differentsiaal või siduri süsteem? Kui on siduri süsteem, siis äkki on siduriklotsid kulunud. Mootoril pöörded jäävad peale kui masin ei liigu peale paari meetrit?

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 11:02
Postitas arx112est
Kiire tsekk hobbykingis näitab, et terve ring diffreid, aga pigem see teema, et regul jookseb cut-off peale ja jääbki seisma, aku korralikult täis laetud ?

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 15:23
Postitas S.O.A
kuna aku oli nii tühi et algul selle süsteemiga laadima ei hakanud
Pilt
siis proovisin sellega laadida
Pilt
selle andmetel peaks aku täis olema aga ikka midagi ja siis proovisin teise laadijaga uuesti siis näitab nagu ainult 2 celli mitte 3 aga väidab ikka et aku täis

kahtlen et masinal midagi ära kulunud kui ta aind ühe aku täie sõitnud

Re: Ei sõida

Postitatud: 05.10.2014 22:32
Postitas Jörg777
Kui nüüd näitab, et 3 purgi asemel 2 purki, võib olla Sul 1 purk lihtsalt nulli jooksnud, või ühendusest lahti tulnud.

Re: Ei sõida

Postitatud: 06.10.2014 06:34
Postitas S.O.A
nii aga kuna see mu esimene auto siis äkki oskab keegi öelda mis selles olukorras teha ?

Re: Ei sõida

Postitatud: 06.10.2014 13:01
Postitas Jörg777
Kui on nulli jooksund, siis ei ole selle akuga midagi teha, vähemalt nende laadijatega mitte, kui element lahti, siis saab selle teoorias tagasi panna, aga soovitan soojalt seda mitte teha, kui ei tea täpselt mida ja kuidas. Selles olukorras on arvatavasti kõige lihtsam ja ka turvalisem osta uus aku...

Re: Ei sõida

Postitatud: 06.10.2014 13:13
Postitas Simmo
See üks lipopurk ei pruugi päris nullis ka olla aga mina tegin kaks korda sedasi et lükkasin lipo päris auto akulaadja taha ja valisin laadjast 12.6 amprit ja hoidsin 20 sekki lipol taga ja pärast seda oli korras.

Re: Ei sõida

Postitatud: 08.10.2014 20:36
Postitas eikeikeik
No et välistada või kinnitada aku defekti soovitan laenata korraks mõni teada ja tuntud ning töötav aku. Kui sarnane probleem on jätkuvalt, siis ei ole ilmselt akus viga. Kui kõik toimib normaalselt, siis on ilmselt akus (ehk tegelikult ka laadijas) probleem. Sellisel juhul on soovitav korraks proovida mõnda teada tuntud ja toimivat laadijat ning vaadata, mis juhtub. Turvalisuse huvides kindlasti kasuta LiPo laadimiskotti.

Onu Eik

Re: Ei sõida

Postitatud: 08.10.2014 22:17
Postitas GTR 3.0
Ehk võiks alustada näiteks voltmeetrist ja mõõta kas ja mida mingitelt aku klemmidelt saada õnnestub...

Re: Ei sõida

Postitatud: 09.10.2014 11:38
Postitas eikeikeik
GTRi lahendus oleks isegi esialgu lihtsam ja annaks esialgse adekvaatse pildi aku siseorganite olukorrast.

Balanseerimimise juhe on ju tegelikult väljavõte iga akupurgi klemmilt ning sellega saaks tuvastada palju erinevates purkides midagi sees on, aga lõpuks paneks ma ikkagi ta mõne asjaliku laadija külge ja vaataks kas aku ärkab ellu või jaa (kui on probleem akus).

Hannes