drift

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
madis503
Postitusi: 19
Liitunud: 05.12.2005 13:03
Asukoht: Tallinn

drift

Postitus Postitas madis503 » 20.01.2006 22:25

kuidas teha driftimis kumme ja kas tagumine differ peab lukus olema et driftida? :?:

Kasutaja avatar
Ingvar
Postitusi: 56
Liitunud: 26.06.2005 11:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ingvar » 20.01.2006 22:47

Drift kummid lõigatakse mingist PVC torust, difri kohta ei tea.
mdd

taavirc
Postitusi: 68
Liitunud: 26.12.2005 23:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas taavirc » 20.01.2006 23:30

jh drifti kummid tehakse tavalisest plast torust. tagumine diff tavaliselt lukustatakse,
myya tamiya auto

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 21.01.2006 13:21

pvc või abs(enamvähem sama, abs pidi natuke rohkem pidamist andma) toru saad näiteks ehitus abc-st või pipelifest. Samas võid proovida ka teisi ehitus ja santehnika poode, on väga suur võimalus et neil seda leidub.
Tagu differ kindlalt lukku, osadele meeldib ka esimene differ lukku panna.
Soovitavalt kasutada suure väändega mootorit(rpm ei ole tähtis), selleks sobib hästi suvaline 27keeruga võistlusmootor.

edit: Kui sa tahad kiiremas korras driftimist proovida siis tõmba oma kummid isoleerpaelaga üle. Pole päris see mis pvc aga tunde saab kätte, Pane umbes 2 kihti ja proovi kogu kumm ühltaselt ära katta, kõrgemad servad häirivad tõsiselt. Üle 2 kihi ei tasu eriti minna ehk siis kuskil 3-4 tiiru ümber kummi.
Märten
Hobimaailm

taavirc
Postitusi: 68
Liitunud: 26.12.2005 23:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas taavirc » 21.01.2006 14:31

myya tamiya auto

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 21.01.2006 14:43

See isoleerpaelaga PVC kinnitamine ei ole eriti asjalik varjant. Mulle vähemalt ei meeldi. Parem on liimida
Märten
Hobimaailm

taavirc
Postitusi: 68
Liitunud: 26.12.2005 23:04
Asukoht: tartu

Postitus Postitas taavirc » 21.01.2006 14:56

myya tamiya auto

madis503
Postitusi: 19
Liitunud: 05.12.2005 13:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas madis503 » 21.01.2006 15:08

millised need pvc torud on? plastikust?

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 21.01.2006 15:20

Mine ja küsi lihtsalt ehituspoest. Need on jah sihukene veits kummine plastik(abs siis). Kasutatakse kanalisatsioonis ja muudes äravooludes.
Märten
Hobimaailm

madis503
Postitusi: 19
Liitunud: 05.12.2005 13:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas madis503 » 23.01.2006 17:52

aga palju need umbes maksta võivad need torud?
ei viitsiks eriti kuskile kaugele poodi minna ja siis avastada et liiga vähe raha kaasas:P

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 23.01.2006 20:48

Peaks olema kusgil 50-100 meetrine jupp, sellest jätkub sulle pikaks ajaks. Kõige lihtsam oleks sul helistada mõnda lähedal asuvasse ehituspoodi ja küsida kas neil on pvc toru.
Küsi neilt sisediameetrigal 26mm kuni 28 mm ( mida lähemale 26 mm saad seda lihtsam elu on.
Kui sul õnnestub saada 26 mm diameetriga siis vaja veljed lihtsalt kummihaamriga torusse lüüa(ei mingit liimi pole tarvis).

edit: ma leidsin pipelifest ühe toru mis peaks kõlbama 24mm velgede jaoks:
ISX-M32 sisediameeter 24.3
välisdiameeter 32

Üldiselt on sulle abiks igasuguste ehitusfirmade/poodide kodulehed ehk siis head googeldamist ( märksõna: PVC toru vms) .

Veel üks edit: Driftimiseks kõlbab vägahästi ka PE gaasitoru, mida võib kohati isegi lihtsam saada olla (diameetrid kah enamasti vähe väiksemad).
Märten
Hobimaailm

Võsalendur
Postitusi: 62
Liitunud: 29.06.2005 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Võsalendur » 24.01.2006 15:03

Nemesis kirjutas:Peaks olema kusgil 50-100 meetrine jupp, sellest jätkub sulle pikaks ajaks.
Nii pikast jupist jätkuks väga pikaks ajaks. Arvan, et 50-100 sentimeetrine(cm) oleks mõistlikum valik selle toru transportimisele mõeldes :lol:

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 25.01.2006 20:52

tagumine differ ei pea lukus olema saab vabalt ka ilma - aga kui
näpud sygelevad võid kokku kah liimida - ega halvemaks eriti minna ei saa
( ainult pöörderaadius tavalise sõiduga väheneb ) samas pole driftimisel sellega eriti asja ;)
driftimis rataste tegemisega pole kursis sest ostsin omale originaal Tamiya drift jooksu koos velgedega.
ainuke asi mis stock autol võiks olla ( lisaks siis spets ratastele ) oleks ESC - elektrooniline kiirus kontroller
ja siis harjutama - sest oskus loeb PALJU rohkem kui liikur ;)
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 15.04.2006 13:58

Mul on mõned küsimused, tahaks neile vastuseid saada:
Kui palju maksab valmis drifter?
Või ise kokku panna tuleb odavam?
Kust saaks eestist osta neid?
Kas nad on 2wd või 4wd?

Tead et lollid küsimused aga mis teha vaja teada.

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 15.04.2006 19:04

Kui palju maksab valmis drifter?
Näiteks Hpi Sprint2 rtr on 3900eeki
sinna juurde veel ring velgi(~150) ja Pvc või PE toru mingi väike jupp (~50). Soovitav veel juurde mingi suurem akupakk, vaata näiteks pistikust 3600mAh Intellectid (6*80=480)

Või ise kokku panna tuleb odavam?
Mida sa selle all täpselt mõtled? Kui eraldi sassii, elektroonika jne ostmist siis ilmselt odavam ei tule kuid sul on suurem vabadus detailide valimiseks . Kui sa tahad driftimiseks ja ka pisut võistlemiseks on sprint 2 väääga ok.
Kust saaks eestist osta neid?
Sprint2 ja veljed http://www.hpi.ee
minu soovitatud aku http://www.pistik.com

Kas nad on 2wd või 4wd?
Driftitakse ainult 4wd`ga , sest 2wd´ga on asi praktiliselt võimatu, kuigi on paar hullu kes sellega hakkama saab, kuid see pole ikka päris see.

Tead et lollid küsimused aga mis teha vaja teada.
Loll küsimus on küsimata jäänud küsimus

Sprindile soovitan juurde veel osta kuul differentsiaalid kuna need on paremini seadistatavad.

Otsi siit foorumist teisi drifti teemasid. Seal on üht teist kasulikku informatsiooni.
Märten
Hobimaailm

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 15.04.2006 20:02

Kas eestist kusagilt tamiya omasid saaks osta?

Aga antke mõni välismaa leht ka kust saaks osta.

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 15.04.2006 20:45

sylver kirjutas:Kas eestist kusagilt tamiya omasid saaks osta?

Aga antke mõni välismaa leht ka kust saaks osta.
Miks sa tamya oma tahad? Enamus tamya mudelid on tunduvalt halvemini seadistatavad kui teiste tootjate omad.
Kui sa odavamalt tahad siis tamyat ostes sa odavamalt ei saa.
Pead ikkagi umbes 4k`ga arvestama. Kui see käib üle jõu proovi õnne kasutatud mudelite turul.
Märten
Hobimaailm

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 16.04.2006 19:11

ma lugesin yhest kohas et tamiya TT-01 on sobilik auto millega driftimist alustada. http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHWN0&P=7

Kas keegi muidu on tellinud Towerhobbiest endale mudeleid?

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 16.04.2006 19:37

Vaata parem midagi millele on eestist varuosi saada ehk siis Hpi või Schumacher
Märten
Hobimaailm

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 16.04.2006 20:11

Hpi ja Schumacher need on kuradima kallid ju. Mul pole sellist raha et ostagi neid.

Kasutaja avatar
imm
Postitusi: 209
Liitunud: 13.09.2005 11:18
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas imm » 16.04.2006 20:12

osta siis kasutatud :roll:

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 16.04.2006 22:33

Äkki avaldad umbes summa palju valmis välja käima oled.
Üldiselt soovitan sul koguda HPI/schumi jaoks.
Märten
Hobimaailm

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 17.04.2006 14:40

Nu praegu pole yhe 2000.- nõus välja käima.

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 17.04.2006 14:56

2000 on uutest ainult piilia tamya kloonid, mida ma sulle ei soovita. Kogu parem veel veidike ja vaata äkki tuleb kasutatud asjade turule midagi 3000+ ringis.
Märten
Hobimaailm

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 17.04.2006 15:01

Teadmiseks lihtsalt et ka selline asi on olemas http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=80588
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 17.04.2006 15:07

asterix kirjutas:Teadmiseks lihtsalt et ka selline asi on olemas http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=80588
Olen sellest ennem kah lugend, tundub suht lollus olevat.
Teeb sinu eest kogu töö ära vastukeeramisel aga see ongi just see osa mis drifti alguses raskeks ja põnevaks teeb.
Märten
Hobimaailm

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 17.04.2006 15:15

2000.- eek eest saad kindlasti kasutatud originaal Tamiya TT-01 või TL-01
ebayst - aku ja puldiga veidi raskem aga mitte võimatu !
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 17.04.2006 15:56

Daniel kirjutas:2000.- eek eest saad kindlasti kasutatud originaal Tamiya TT-01 või TL-01
ebayst - aku ja puldiga veidi raskem aga mitte võimatu !
Mõtlesin ise ka seda varjanti pakkuda. Ebay UK`s on päris korralik valik ja juhul kui müüjaga kokkuleppele jõuda, et ta saadab asjad mitme pisipakina, ei tule saatmis kulud ka eriti suured
Pisipakk on kuni 2kg
2kg pakki hind ukśt on umbes 10Ŗ ja kuna auto peaks olema sõltuvalt kaasas olevast stuffist kusagil 4-6 kg siis tuleb ka saatekulu umbes 400-600kr
Märten
Hobimaailm

sylver
Postitusi: 10
Liitunud: 14.04.2006 22:26

Postitus Postitas sylver » 17.04.2006 16:23

See hpi poes müüdav sprint 2 RTR kas sellele saab osta ka muid keresid peale selle mis praegu peal on?

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 17.04.2006 16:31

Loomulikult! Kerede valik on tohutu. Sobivad praktiliselt kõik 1:10 onroad kered

Siin on näiteks Hpi valikud kuid võid ju osta ka teiste tootjate keresid.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=190&lang=en
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=en
Märten
Hobimaailm

KCT
Postitusi: 22
Liitunud: 11.07.2006 01:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KCT » 11.07.2006 11:16

Nemesis kirjutas:Loomulikult! Kerede valik on tohutu. Sobivad praktiliselt kõik 1:10 onroad kered

Siin on näiteks Hpi valikud kuid võid ju osta ka teiste tootjate keresid.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=190&lang=en
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=en
Neid keresid võib koguaeg vahetada ühe ja sama mudeli peal?

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 13.07.2006 10:06

kui mõõtkava on sama ja sillavahe kah klapib siis jah :)
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

h3ndu
Postitusi: 96
Liitunud: 21.01.2006 13:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas h3ndu » 18.08.2006 20:22

Mitu amprit peaks kannatama elektrooniline kiiruse regulaator, mida kasutatakse driftimiseks ja milliseid mootoreid kasutatakse driftimises(elektrikatel siis)?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 18.08.2006 20:26

h3ndu kirjutas:Mitu amprit peaks kannatama elektrooniline kiiruse regulaator, mida kasutatakse driftimiseks ja milliseid mootoreid kasutatakse driftimises(elektrikatel siis)?
no kiiruseregulaatori kohta ei oska midagi öelda, aga mootoril olevat soovitatav võimalikult suur väände või keerete arv või kuidas tahes te seda kutsute ehk siis see T. Üldiselt pidi parim olema 27T mootor, niipalju kui lugenud olen.
Ise tellisin sellekiiruseregulaatori, kuna raha polnud väga palju kulutada ja samas tagurpidi käik ei ole mulle oluline
Viimati muutis businessman, 19.08.2006 10:57, muudetud 1 kord kokku.

h3ndu
Postitusi: 96
Liitunud: 21.01.2006 13:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas h3ndu » 18.08.2006 20:39

businessman hakkad driftima? Sul häid näpunäiteid ka on, kuidas regullida veermikku?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 18.08.2006 20:44

h3ndu kirjutas:businessman hakkad driftima? Sul häid näpunäiteid ka on, kuidas regullida veermikku?
selliseid asju ei maksa minu käest veel küsida.
driftima hakkan kohe kui auto on towerhobbiest kohale jõudnud

Kasutaja avatar
Spetsnac
Postitusi: 36
Liitunud: 26.03.2006 16:40

Postitus Postitas Spetsnac » 19.08.2006 19:58

Nemesis kirjutas:Vaata parem midagi millele on eestist varuosi saada ehk siis Hpi või Schumacher
See kuradima õige jutt :P kuna ootasin tower hobist omale pea et kuu aega spuri :oops: ja mis siis kõige parem, spur ise odavam kui postikulu :D ja mudelsport oü-st kui küsima kähed siis neil kunagi pole ja ootad ikka oma kuukese :P

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 01.09.2006 08:14

esc ehk kiirus regulaator võiks kannatada 100A siis saab ka veidi teravama mootori vahele panna kui isu kasvab.
Aga muidu piisab ka stock 27T mootorist et driftida.
veermiku seadistus on ysna personaalne ja oleneb autost aga tavalislt kasutatakse et "camber" on 0 kraadi kõigil ratastel ja esiratastel negatiivne umbes 1 kraadine "toe out". ja omast kogemusest avastasin et tagumisest diffri lukust oli palju abi.
Aga yldiselt saab ka stock masinaga driftda kui veidi harjutada :wink:
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

Kasutaja avatar
Märten
Postitusi: 324
Liitunud: 11.09.2005 12:49

Postitus Postitas Märten » 02.09.2006 16:26

Daniel kirjutas:omast kogemusest avastasin et tagumisest diffri lukust oli palju abi.
Aga yldiselt saab ka stock masinaga driftda kui veidi harjutada :wink:
tagumise diffri lukustamine ongi vast kõige õigem asi millest üldse alustada kui tekib soov driftida. Paljudele meeldib ka esimene lukku panna kuid minuarust on see ebavajalik ja ei anna mudeli käitumisele midagi juurde.
Märten
Hobimaailm

Kasutaja avatar
japiitov
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 20:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas japiitov » 04.09.2006 20:43

Savage driftima,on keegi proovinud?
Marko 581 77 327

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 04.09.2006 20:59

netis oli videogi kusagil. Kaunis kole nägi välja :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

vman
Postitusi: 68
Liitunud: 12.09.2006 07:26

Postitus Postitas vman » 14.09.2006 08:22

kui RWD autoga kerget drifti tahaks harjutada kas peaks esi rattad ka toruga üle panema. kardan et minek kaob muidu vapsee ära.
mul 1:10-le masinal 51,5mm veljed all. sinna ümber sobib kenasti NUK imikute lutipudel mis kodus vedeles :shock: :shock:
Honda - The Power of Dreams

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 14.09.2006 08:37

kindlasti pead ka esirattad libedamaks saama sest muidu teeb ta ainult ymber iseenda ringe kui rattaid keerad.
Aga yldiselt on tagaveoga rc driftimine ysna nyri ja mõttetu tegevus sest masin ei saa kohapealt minema
ja sammuti ei allu keeramisele eriti. Kohapeal spinnimine pole kah driftimine.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

vman
Postitusi: 68
Liitunud: 12.09.2006 07:26

Postitus Postitas vman » 14.09.2006 08:41

jutus point sees
Honda - The Power of Dreams

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 02.10.2006 17:01

kust saaks driftkumme

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 02.10.2006 19:15

Nonii... varsti ühes teatud mudelipoes saadaval Yokomo masinad ja muud kaubad. Sealhulgas spets drift-komplektid ja -rehvid.

Spetsiaalsed uued patenteeritud rehvid, millel saad muuta peale pandavate kummirõngaste arvu ja asukohta.
Pilt hind 204kr (varsti tellitav!)

Drift videod Yokomo masinatega [1] [2] [3]

Kel huvi võib küsida saadavust ja hinda... Kui onroad'i meestel asja vastu huvi, siis 2-3 sõitjaga saaks juba asja päris põnevaks teha. Meenub üks drifti video päris-masinatega, kus mehed mitu ringi külg-külje kõrval kihutasid :) Siin [2] video pea-aegu sama!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 02.10.2006 20:36

need yokomo driftimismasinad on päris kallid. välismaal oli vist mingi 200 dollarit, aga need vajasid veel mootorit ja raadiokomplekti ja veel midagi

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 02.10.2006 22:17

Eks need sellised tipptasemel võistlusmasinad on jah ja pigem 300$ kanti... Samas sellist pilli algaja nagunii ei soeta, seega just hea, et RTR koos saatja ja muuga ei müüda (miks maksta, kui korralik aparatuur ja muu olemas).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 03.10.2006 08:08

Driftimiseks pole mingit erimasinat vaja - piisab drift rehvidest, neljaratta veost ja kõvast harjutamisest.
Mõned head videod: 1 2 3 4
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 03.10.2006 19:36

Palju lõbusam on osta odav mini-z jätta stock kummid alla oi krt siis on libe.endal tuli pool võistlusest kahjuks sõita põhimõtteliselt drift kummiga oi libe oli

Vasta