drift
pvc või abs(enamvähem sama, abs pidi natuke rohkem pidamist andma) toru saad näiteks ehitus abc-st või pipelifest. Samas võid proovida ka teisi ehitus ja santehnika poode, on väga suur võimalus et neil seda leidub.
Tagu differ kindlalt lukku, osadele meeldib ka esimene differ lukku panna.
Soovitavalt kasutada suure väändega mootorit(rpm ei ole tähtis), selleks sobib hästi suvaline 27keeruga võistlusmootor.
edit: Kui sa tahad kiiremas korras driftimist proovida siis tõmba oma kummid isoleerpaelaga üle. Pole päris see mis pvc aga tunde saab kätte, Pane umbes 2 kihti ja proovi kogu kumm ühltaselt ära katta, kõrgemad servad häirivad tõsiselt. Üle 2 kihi ei tasu eriti minna ehk siis kuskil 3-4 tiiru ümber kummi.
Tagu differ kindlalt lukku, osadele meeldib ka esimene differ lukku panna.
Soovitavalt kasutada suure väändega mootorit(rpm ei ole tähtis), selleks sobib hästi suvaline 27keeruga võistlusmootor.
edit: Kui sa tahad kiiremas korras driftimist proovida siis tõmba oma kummid isoleerpaelaga üle. Pole päris see mis pvc aga tunde saab kätte, Pane umbes 2 kihti ja proovi kogu kumm ühltaselt ära katta, kõrgemad servad häirivad tõsiselt. Üle 2 kihi ei tasu eriti minna ehk siis kuskil 3-4 tiiru ümber kummi.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
See isoleerpaelaga PVC kinnitamine ei ole eriti asjalik varjant. Mulle vähemalt ei meeldi. Parem on liimida
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Mine ja küsi lihtsalt ehituspoest. Need on jah sihukene veits kummine plastik(abs siis). Kasutatakse kanalisatsioonis ja muudes äravooludes.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Peaks olema kusgil 50-100 meetrine jupp, sellest jätkub sulle pikaks ajaks. Kõige lihtsam oleks sul helistada mõnda lähedal asuvasse ehituspoodi ja küsida kas neil on pvc toru.
Küsi neilt sisediameetrigal 26mm kuni 28 mm ( mida lähemale 26 mm saad seda lihtsam elu on.
Kui sul õnnestub saada 26 mm diameetriga siis vaja veljed lihtsalt kummihaamriga torusse lüüa(ei mingit liimi pole tarvis).
edit: ma leidsin pipelifest ühe toru mis peaks kõlbama 24mm velgede jaoks:
ISX-M32 sisediameeter 24.3
välisdiameeter 32
Üldiselt on sulle abiks igasuguste ehitusfirmade/poodide kodulehed ehk siis head googeldamist ( märksõna: PVC toru vms) .
Veel üks edit: Driftimiseks kõlbab vägahästi ka PE gaasitoru, mida võib kohati isegi lihtsam saada olla (diameetrid kah enamasti vähe väiksemad).
Küsi neilt sisediameetrigal 26mm kuni 28 mm ( mida lähemale 26 mm saad seda lihtsam elu on.
Kui sul õnnestub saada 26 mm diameetriga siis vaja veljed lihtsalt kummihaamriga torusse lüüa(ei mingit liimi pole tarvis).
edit: ma leidsin pipelifest ühe toru mis peaks kõlbama 24mm velgede jaoks:
ISX-M32 sisediameeter 24.3
välisdiameeter 32
Üldiselt on sulle abiks igasuguste ehitusfirmade/poodide kodulehed ehk siis head googeldamist ( märksõna: PVC toru vms) .
Veel üks edit: Driftimiseks kõlbab vägahästi ka PE gaasitoru, mida võib kohati isegi lihtsam saada olla (diameetrid kah enamasti vähe väiksemad).
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 29.06.2005 12:50
- Asukoht: Tartu
tagumine differ ei pea lukus olema saab vabalt ka ilma - aga kui
näpud sygelevad võid kokku kah liimida - ega halvemaks eriti minna ei saa
( ainult pöörderaadius tavalise sõiduga väheneb ) samas pole driftimisel sellega eriti asja
driftimis rataste tegemisega pole kursis sest ostsin omale originaal Tamiya drift jooksu koos velgedega.
ainuke asi mis stock autol võiks olla ( lisaks siis spets ratastele ) oleks ESC - elektrooniline kiirus kontroller
ja siis harjutama - sest oskus loeb PALJU rohkem kui liikur
näpud sygelevad võid kokku kah liimida - ega halvemaks eriti minna ei saa
( ainult pöörderaadius tavalise sõiduga väheneb ) samas pole driftimisel sellega eriti asja
driftimis rataste tegemisega pole kursis sest ostsin omale originaal Tamiya drift jooksu koos velgedega.
ainuke asi mis stock autol võiks olla ( lisaks siis spets ratastele ) oleks ESC - elektrooniline kiirus kontroller
ja siis harjutama - sest oskus loeb PALJU rohkem kui liikur
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
Näiteks Hpi Sprint2 rtr on 3900eekiKui palju maksab valmis drifter?
sinna juurde veel ring velgi(~150) ja Pvc või PE toru mingi väike jupp (~50). Soovitav veel juurde mingi suurem akupakk, vaata näiteks pistikust 3600mAh Intellectid (6*80=480)
Mida sa selle all täpselt mõtled? Kui eraldi sassii, elektroonika jne ostmist siis ilmselt odavam ei tule kuid sul on suurem vabadus detailide valimiseks . Kui sa tahad driftimiseks ja ka pisut võistlemiseks on sprint 2 väääga ok.Või ise kokku panna tuleb odavam?
Sprint2 ja veljed http://www.hpi.eeKust saaks eestist osta neid?
minu soovitatud aku http://www.pistik.com
Driftitakse ainult 4wd`ga , sest 2wd´ga on asi praktiliselt võimatu, kuigi on paar hullu kes sellega hakkama saab, kuid see pole ikka päris see.Kas nad on 2wd või 4wd?
Loll küsimus on küsimata jäänud küsimusTead et lollid küsimused aga mis teha vaja teada.
Sprindile soovitan juurde veel osta kuul differentsiaalid kuna need on paremini seadistatavad.
Otsi siit foorumist teisi drifti teemasid. Seal on üht teist kasulikku informatsiooni.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Miks sa tamya oma tahad? Enamus tamya mudelid on tunduvalt halvemini seadistatavad kui teiste tootjate omad.sylver kirjutas:Kas eestist kusagilt tamiya omasid saaks osta?
Aga antke mõni välismaa leht ka kust saaks osta.
Kui sa odavamalt tahad siis tamyat ostes sa odavamalt ei saa.
Pead ikkagi umbes 4k`ga arvestama. Kui see käib üle jõu proovi õnne kasutatud mudelite turul.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
ma lugesin yhest kohas et tamiya TT-01 on sobilik auto millega driftimist alustada. http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXHWN0&P=7
Kas keegi muidu on tellinud Towerhobbiest endale mudeleid?
Kas keegi muidu on tellinud Towerhobbiest endale mudeleid?
Äkki avaldad umbes summa palju valmis välja käima oled.
Üldiselt soovitan sul koguda HPI/schumi jaoks.
Üldiselt soovitan sul koguda HPI/schumi jaoks.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
2000 on uutest ainult piilia tamya kloonid, mida ma sulle ei soovita. Kogu parem veel veidike ja vaata äkki tuleb kasutatud asjade turule midagi 3000+ ringis.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Teadmiseks lihtsalt et ka selline asi on olemas http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=80588
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Olen sellest ennem kah lugend, tundub suht lollus olevat.asterix kirjutas:Teadmiseks lihtsalt et ka selline asi on olemas http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=80588
Teeb sinu eest kogu töö ära vastukeeramisel aga see ongi just see osa mis drifti alguses raskeks ja põnevaks teeb.
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Mõtlesin ise ka seda varjanti pakkuda. Ebay UK`s on päris korralik valik ja juhul kui müüjaga kokkuleppele jõuda, et ta saadab asjad mitme pisipakina, ei tule saatmis kulud ka eriti suuredDaniel kirjutas:2000.- eek eest saad kindlasti kasutatud originaal Tamiya TT-01 või TL-01
ebayst - aku ja puldiga veidi raskem aga mitte võimatu !
Pisipakk on kuni 2kg
2kg pakki hind ukśt on umbes 10Ŗ ja kuna auto peaks olema sõltuvalt kaasas olevast stuffist kusagil 4-6 kg siis tuleb ka saatekulu umbes 400-600kr
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Loomulikult! Kerede valik on tohutu. Sobivad praktiliselt kõik 1:10 onroad kered
Siin on näiteks Hpi valikud kuid võid ju osta ka teiste tootjate keresid.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=190&lang=en
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=en
Siin on näiteks Hpi valikud kuid võid ju osta ka teiste tootjate keresid.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=190&lang=en
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=en
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Neid keresid võib koguaeg vahetada ühe ja sama mudeli peal?Nemesis kirjutas:Loomulikult! Kerede valik on tohutu. Sobivad praktiliselt kõik 1:10 onroad kered
Siin on näiteks Hpi valikud kuid võid ju osta ka teiste tootjate keresid.
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=190&lang=en
http://www.hpieurope.com/gallery.php?catId=200&lang=en
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
no kiiruseregulaatori kohta ei oska midagi öelda, aga mootoril olevat soovitatav võimalikult suur väände või keerete arv või kuidas tahes te seda kutsute ehk siis see T. Üldiselt pidi parim olema 27T mootor, niipalju kui lugenud olen.h3ndu kirjutas:Mitu amprit peaks kannatama elektrooniline kiiruse regulaator, mida kasutatakse driftimiseks ja milliseid mootoreid kasutatakse driftimises(elektrikatel siis)?
Ise tellisin sellekiiruseregulaatori, kuna raha polnud väga palju kulutada ja samas tagurpidi käik ei ole mulle oluline
Viimati muutis businessman, 19.08.2006 10:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
See kuradima õige jutt kuna ootasin tower hobist omale pea et kuu aega spuri ja mis siis kõige parem, spur ise odavam kui postikulu ja mudelsport oü-st kui küsima kähed siis neil kunagi pole ja ootad ikka oma kuukeseNemesis kirjutas:Vaata parem midagi millele on eestist varuosi saada ehk siis Hpi või Schumacher
esc ehk kiirus regulaator võiks kannatada 100A siis saab ka veidi teravama mootori vahele panna kui isu kasvab.
Aga muidu piisab ka stock 27T mootorist et driftida.
veermiku seadistus on ysna personaalne ja oleneb autost aga tavalislt kasutatakse et "camber" on 0 kraadi kõigil ratastel ja esiratastel negatiivne umbes 1 kraadine "toe out". ja omast kogemusest avastasin et tagumisest diffri lukust oli palju abi.
Aga yldiselt saab ka stock masinaga driftda kui veidi harjutada
Aga muidu piisab ka stock 27T mootorist et driftida.
veermiku seadistus on ysna personaalne ja oleneb autost aga tavalislt kasutatakse et "camber" on 0 kraadi kõigil ratastel ja esiratastel negatiivne umbes 1 kraadine "toe out". ja omast kogemusest avastasin et tagumisest diffri lukust oli palju abi.
Aga yldiselt saab ka stock masinaga driftda kui veidi harjutada
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
tagumise diffri lukustamine ongi vast kõige õigem asi millest üldse alustada kui tekib soov driftida. Paljudele meeldib ka esimene lukku panna kuid minuarust on see ebavajalik ja ei anna mudeli käitumisele midagi juurde.Daniel kirjutas:omast kogemusest avastasin et tagumisest diffri lukust oli palju abi.
Aga yldiselt saab ka stock masinaga driftda kui veidi harjutada
Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
netis oli videogi kusagil. Kaunis kole nägi välja
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kindlasti pead ka esirattad libedamaks saama sest muidu teeb ta ainult ymber iseenda ringe kui rattaid keerad.
Aga yldiselt on tagaveoga rc driftimine ysna nyri ja mõttetu tegevus sest masin ei saa kohapealt minema
ja sammuti ei allu keeramisele eriti. Kohapeal spinnimine pole kah driftimine.
Aga yldiselt on tagaveoga rc driftimine ysna nyri ja mõttetu tegevus sest masin ei saa kohapealt minema
ja sammuti ei allu keeramisele eriti. Kohapeal spinnimine pole kah driftimine.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Nonii... varsti ühes teatud mudelipoes saadaval Yokomo masinad ja muud kaubad. Sealhulgas spets drift-komplektid ja -rehvid.
Spetsiaalsed uued patenteeritud rehvid, millel saad muuta peale pandavate kummirõngaste arvu ja asukohta.
hind 204kr (varsti tellitav!)
Drift videod Yokomo masinatega [1] [2] [3]
Kel huvi võib küsida saadavust ja hinda... Kui onroad'i meestel asja vastu huvi, siis 2-3 sõitjaga saaks juba asja päris põnevaks teha. Meenub üks drifti video päris-masinatega, kus mehed mitu ringi külg-külje kõrval kihutasid Siin [2] video pea-aegu sama!
Spetsiaalsed uued patenteeritud rehvid, millel saad muuta peale pandavate kummirõngaste arvu ja asukohta.
hind 204kr (varsti tellitav!)
Drift videod Yokomo masinatega [1] [2] [3]
Kel huvi võib küsida saadavust ja hinda... Kui onroad'i meestel asja vastu huvi, siis 2-3 sõitjaga saaks juba asja päris põnevaks teha. Meenub üks drifti video päris-masinatega, kus mehed mitu ringi külg-külje kõrval kihutasid Siin [2] video pea-aegu sama!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Eks need sellised tipptasemel võistlusmasinad on jah ja pigem 300$ kanti... Samas sellist pilli algaja nagunii ei soeta, seega just hea, et RTR koos saatja ja muuga ei müüda (miks maksta, kui korralik aparatuur ja muu olemas).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01