E-firestorm
Moderaator: petrolhead
E-firestorm
kas keegi oskaks öelda E-firestormi head ja vead ,kui kiire umbes on ning kas algajale sobib?
ma küll ei tea palju neid müüdud on, aga vähemalt kolm tükki on Asso T4 esisillale ümber ehitatud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
minul üks on, ja sõbral ka. peaks mainima, et päris vastupidav loom. 2wd teeb muidugi asja keeruliseks kui näiteks brushless mootori kunagi tulevikus tahad peale panna. keeruliseks selles mõttes, et auto käsitlemist lahtise pinnasega teel on vaja päris käppa harjutada - aga see ju põnev ongi, kas pole?!
vigadest niipalju, et stockil keera üle kindlasti mootori kinnituse kruvid ja ESC kinnitusele mõtle midagi kõvemat asemele, sest praegune variant tahab oma pesast välja hüpata pidevalt. muidu on igati asjalik putukas.
Rando, mida sa pead silmas asso esisillale ümberehitamise all? kogu esisilla krempel on lihtsalt asso vidinatega asendatud? mis on selle eelis (peale selle, et juppe on vast hobbyboxist kiirem moodus kätte saada, kui HPI'st)
vigadest niipalju, et stockil keera üle kindlasti mootori kinnituse kruvid ja ESC kinnitusele mõtle midagi kõvemat asemele, sest praegune variant tahab oma pesast välja hüpata pidevalt. muidu on igati asjalik putukas.
Rando, mida sa pead silmas asso esisillale ümberehitamise all? kogu esisilla krempel on lihtsalt asso vidinatega asendatud? mis on selle eelis (peale selle, et juppe on vast hobbyboxist kiirem moodus kätte saada, kui HPI'st)
Re: E-firestorm
Mind hakkab juba hirmsasti huvitama, mis värk neil rohelistel selle kiirusega on ? Kas keegi on seda teemat uurinud ?jooks5 kirjutas:...,kui kiire umbes on ....
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
eks ikka ole huvitav teada ju kui kiirest masin sõidab kui enamik inimeste arusaam raadioteel juhitavatest mudelitest (loe autodest) on NIKKO mänguasjad millega saab toas vaibal liikuda ja muid sääraseid nippe teha umbes 5-10 km/h kiirusel.
aga ma ütlen sulle, ära muretse. kui sa varem sõitnud pole siis e-firestorm näiteks on enam kui küllalt sulle off-roadi jaoks.
aga ma ütlen sulle, ära muretse. kui sa varem sõitnud pole siis e-firestorm näiteks on enam kui küllalt sulle off-roadi jaoks.
Just nii.leho57 kirjutas:Rando, mida sa pead silmas asso esisillale ümberehitamise all? kogu esisilla krempel on lihtsalt asso vidinatega asendatud? mis on selle eelis (peale selle, et juppe on vast hobbyboxist kiirem moodus kätte saada, kui HPI'st)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
see ei ole mingi asi vaid gaasiga mängimine. Kui tahad eet auto kalduks taha siis annad gaasi ja kui tahad et kalduks ette siis lased pidurit.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Umm... tagaveolisel teeb taha koondatud kaal õhus korrigeerimise just lihtsamaks. Vahe ongi selles, et kui neljaveoline tahab ennast õhus keerata ümber keskkoha, siis tagaveoline tahab keerata ümber tagasilla, kuna korrigeerivate jõudude rakendumispunkt on ainult tagasilla kohal.eerikkarts kirjutas:Tagaveoline ei ole just aldis õhus trajektori korrigeerima. Mingil määral küll kuid siiski...
Sest mudeli strateegiline kaal on keskendatud taha, mootor, aku.
4 veolistega kus kaal on keskel on lihtsam seda teha pealegi mängus on 4 ratta inerts tagaveolise 2 ratta vastu
Aga jah, keerulisem on see 2wd'ga igal juhul, seda eelkõige vedavate rataste väiksema massi tõttu vs. muu auto mass ja muud pöörlevad massid (esirattad), mitte selle pärast, et kaal on taha koondatud.
Tere kõigile.
Ma taas uurin masinad. Kes mind mäletab, kes mitte.
Uurisin seda samust E-firestormi. On ta üldse sõidetav auto? hind pole teab mis ulmeline võrreldes mõned aastat tagasi kui Savage sai osta.
Enam nitroga ei viitsi jännata, terve hunnik kola pidi alati kaasas olema kui kuhugi sai minna. Selleks siis vaatan elektrikaid. Videodest vaadates liigub küll üli hästi.
Natuke jäi arusaamatuks kas siis sellele autole on vaja stick pack aku laadijat?
Äitah.
Ma taas uurin masinad. Kes mind mäletab, kes mitte.
Uurisin seda samust E-firestormi. On ta üldse sõidetav auto? hind pole teab mis ulmeline võrreldes mõned aastat tagasi kui Savage sai osta.
Enam nitroga ei viitsi jännata, terve hunnik kola pidi alati kaasas olema kui kuhugi sai minna. Selleks siis vaatan elektrikaid. Videodest vaadates liigub küll üli hästi.
Natuke jäi arusaamatuks kas siis sellele autole on vaja stick pack aku laadijat?
Äitah.
hmm. no ma ei kurdaks väga auto liikuvuses. aga kui soovi on võid minu oma ära osta.
stockile on siis juurde pandud 5700kv brushless sidewinder comboga (kaasas veel juhe arvutiga ühendamiseks ja erinevate seadete muutmiseks), kere on väljanägemiselt täielik juust, kuigi täidab oma eesmärki nii nagu peab, uus on valmimas kergest klaasriidest ja custom värvitud jne proovi mõtte noh. juppe olen osasid vahetanud ja käputäie saad kaasa ka - veermikku ja nii.
tagumised rehvid on ka suht siledad.
ma ei ütleks, et kola palju on, paar tööriista ja vajalikud varuosad. võibolla siis see aku laadimine on ainuke lisavidin, mida bensukal pole. aga sellel igast muud jama, startbox vms ja kütusepudel ja mida veel...
muidu väga heas korras ja no väga sõitnud pole sellega. nimelt aega ei jää kahjuks.
kaasa saad 3600mah aku (täits korralik veel), laadija koos toitekaga, varuosasid, spets varuosakarbi, manuali, originaalmootori ja ESC.
alustuseks paneks hinnaks 4500.-
mul on sätitud praegu mingi 40% peale max võimsusest ja no suht haige pill on kuigi mul rehvid ka suht siledad (nagu eespool mainitud).
T.
aajaa, näe tegin video ka siin mingine hetk:
- minu oma siis see kollane.
stockile on siis juurde pandud 5700kv brushless sidewinder comboga (kaasas veel juhe arvutiga ühendamiseks ja erinevate seadete muutmiseks), kere on väljanägemiselt täielik juust, kuigi täidab oma eesmärki nii nagu peab, uus on valmimas kergest klaasriidest ja custom värvitud jne proovi mõtte noh. juppe olen osasid vahetanud ja käputäie saad kaasa ka - veermikku ja nii.
tagumised rehvid on ka suht siledad.
ma ei ütleks, et kola palju on, paar tööriista ja vajalikud varuosad. võibolla siis see aku laadimine on ainuke lisavidin, mida bensukal pole. aga sellel igast muud jama, startbox vms ja kütusepudel ja mida veel...
muidu väga heas korras ja no väga sõitnud pole sellega. nimelt aega ei jää kahjuks.
kaasa saad 3600mah aku (täits korralik veel), laadija koos toitekaga, varuosasid, spets varuosakarbi, manuali, originaalmootori ja ESC.
alustuseks paneks hinnaks 4500.-
mul on sätitud praegu mingi 40% peale max võimsusest ja no suht haige pill on kuigi mul rehvid ka suht siledad (nagu eespool mainitud).
T.
aajaa, näe tegin video ka siin mingine hetk:
- minu oma siis see kollane.
Bensukatel pole startboksi, aga see eest peab olema palju närvi ja tugevad lihased.leho57 kirjutas:
ma ei ütleks, et kola palju on, paar tööriista ja vajalikud varuosad. võibolla siis see aku laadimine on ainuke lisavidin, mida bensukal pole. aga sellel igast muud jama, startbox vms ja kütusepudel ja mida veel...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
tagaratastel sõitmine ei olene ainult mootori margist. Suur osa on ka mootori ja vedrustuse seadistuset ja rehvidest. Vist oli sedasi, et mida jäigem vedrustus seda lihtsamalt tõmmas nokka.jackhammer2 kirjutas:kas keegi oskaks mull head mootorit soovitada. hpi e firestrmile, selline mootor mis ikka taga ratastele auto võtaks super oleks kui see mootor hpi.ee-s müüa on
tänud!
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
võta www.b-p-p.com ja sealt vali näiteks 1\10 skaalale sidewinder või mamba max combo. mõlemad toidavad su auto nii ära, et kole kohe.
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Elu ongi kallis... väljaspoolt EU-d (ehk USAst, Aasiast jne) tellides tuleb üle 22 maksev saadetis (22 sisse läheb ka saatmiskulu) tollis deklareerida ja maksta maksud. Kui pakk tuleb läbi Eesti Posti (reeglina nii see läheb), siis deklareeritakse pakk sinu eest, see liigutus võtab Eesti Posti tollideklarantidel umbes 3-5 tööpäeva ehk ühe nädala.
Kui kalliks läheb vidina tellimine USA-st (või HongKongist või Taiwanist või Jaapanist...)
Variant üks:
15+7.50 (saatmine) = 22.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele. Paki saad postkastist kätte, kui see on väike või Eesti Posti postkontorist, kui see on suurem. Kokku läks maksma umbes 225 krooni. KM-i ei lisandunud, sest kogu paki väärtus oli alla 22 ehk seda ei pidanud deklareerima (säästsid ka selle 100kr Eesti Posti tollideklarantidele)
Variant kaks:
45+10.50 (saatmine) = 55.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele.
100kr maksad Eesti Posti tollideklarantide aeglase töö eest, kuna nad deklareerisid su paki ära.
55.50$ x dollarikurss x 1.18 = umbes 622kr (kogu paki hinnale lisandus KM). Paki saad postkastist kätte Eesti Posti postkontorist. Kokku läks maksma 722 krooni.
Lisaks võib lisanduda kaitsetoll, mis sõltub kauba lähteriigist ja kauba liigist. Tavaliselt mudelikaupade puhul see on 0%, kuid mõne muu kauba puhul umbes kuni 10%.
Kui kalliks läheb vidina tellimine USA-st (või HongKongist või Taiwanist või Jaapanist...)
Variant üks:
15+7.50 (saatmine) = 22.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele. Paki saad postkastist kätte, kui see on väike või Eesti Posti postkontorist, kui see on suurem. Kokku läks maksma umbes 225 krooni. KM-i ei lisandunud, sest kogu paki väärtus oli alla 22 ehk seda ei pidanud deklareerima (säästsid ka selle 100kr Eesti Posti tollideklarantidele)
Variant kaks:
45+10.50 (saatmine) = 55.50$ maksad PayPal'i või krediitkaardiga USA netipoele ja nemad panevad paki teele.
100kr maksad Eesti Posti tollideklarantide aeglase töö eest, kuna nad deklareerisid su paki ära.
55.50$ x dollarikurss x 1.18 = umbes 622kr (kogu paki hinnale lisandus KM). Paki saad postkastist kätte Eesti Posti postkontorist. Kokku läks maksma 722 krooni.
Lisaks võib lisanduda kaitsetoll, mis sõltub kauba lähteriigist ja kauba liigist. Tavaliselt mudelikaupade puhul see on 0%, kuid mõne muu kauba puhul umbes kuni 10%.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
BPP saadab kauba eestisse deklareerides pakile et on garantii korras vahettav kaup ja pääseb läbi tolli ilma maksudetta.jackhammer2 kirjutas:ok. et kui tellin siis see läheb ju ilgelt maksma see siia toomine usast? 300kr+?
Ja kui lisanduks siis see 300 eek'i pole teab mis raha mille üle numbrit teha...
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Minul oleks kahju, kui kogu selle jutu lõpetuseks jackhammer2 ei osta ühtegi autot... tavaliselt nii kipub minema. Niiet vut-vut Viimsisse e-firestorem'i ostma ja siis küll saab teda edasi arendama hakata
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tegelikult kuuluvad korralikud brushless süsteemid taaskord poest saadaolevate kaupade nimistusse. Ei pea maa ambasid meerikamaalt tellima. Võib, aga ei pea.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
Ilma sensorita mootor. Mis see kõverate muutmine seal küll annab, kui kõik mida sa teed toimub niikuinii minimaalselt 0,1 sekundit viitega? Sõidutunnetusest või millestki selle lähedasest nii ok naa rääkida ei saa. Odav on, ei vaidle vastu ja hängimiseks igati viks ja viisakas, aga raja kiireks läbimiseks ei saa midagi vääramat kui sensorless brushless mudelile peale keerata ning kes on näiteks eeriku 1:8 mudeliga proovinud rada sõita saab aru millest räägin. lihtsalt minu kaks senti.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
vabandage mu väljendust aga:
Kui ikka pole naist saanud siis tundub onaneerimine ka jumalaga äge tegevus.
Kui ikka pole naist saanud siis tundub onaneerimine ka jumalaga äge tegevus.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Rando kui sa võtad nö mõõdupuuks mu auto siis raja peal see "naine" ei olnud just parimas vormis kuna minul olid tõsised raskused selle ohjamisega ja katsetasin erinevaid häälestusi sealjuures ka stardi viidet ja ka gaasi kõverat ja peal oli ka HALB mootor. Ainukesena kust seda viidet polnud oli vast seal Harrix'i rajal.
Ma võin ka selle regu keerata "Hardcore hooraks" siis ei ole seal küll mingit viidet. Seda saan ma mingi aeg teha kui ühel rajal kokku trehvame!
Ma võin ka selle regu keerata "Hardcore hooraks" siis ei ole seal küll mingit viidet. Seda saan ma mingi aeg teha kui ühel rajal kokku trehvame!
jah, võib. kõike võib. aga sensorit sa külge keerata ei saa... Ja ilma sensorita brushless on nagu ... hmm ... nagu ilma sensorita brushless.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Nagu sa tead sensori brushlesid ei ole nii efektiivse kui sensorita! Ainus eelis mis neil on mootori sujuv start ja mootoriga juhtimise soft on lihtne.
Uute sensorless regud suudavad ka ilma sensorita sujuvalt mootorit startida, mille hulka kuuluvad mõned regud nagu Quark ja Castle Creation. Quarki loetakse etaloniks
Uute sensorless regud suudavad ka ilma sensorita sujuvalt mootorit startida, mille hulka kuuluvad mõned regud nagu Quark ja Castle Creation. Quarki loetakse etaloniks
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla