1/10 stock klassi tehnika soovitused
1/10 stock klassi tehnika soovitused
Niih... sain siis täna võistlusel hamba veriseks 1/10 kohapealt. Siinkohal siis küsiks vanadelt härgadelt nõu tehnika soetamise kohapealt.
Soovitusi tahaks saada siis mootori, regu ja rooliservo kohapealt.
Shassii on välja valitud ning aku kohapealt kah pole vaja soovitada.
Niipalju siis infoks, et plaan on kasutada 2S lipot ning vastavalt sellele siis 17,5T brushless mootorit.
Soovitusi tahaks saada siis mootori, regu ja rooliservo kohapealt.
Shassii on välja valitud ning aku kohapealt kah pole vaja soovitada.
Niipalju siis infoks, et plaan on kasutada 2S lipot ning vastavalt sellele siis 17,5T brushless mootorit.
Tegelikult võiks siia teemasse kommertsteadaandeid ka teha, et kui kellegil on pakkuda uuena mingeid sobivaid ja vägagi konkurentsivõimelisi komplekte, pange tükkide nimed ja hinnad juurde, siis hea infot saada ja vastavaid otsuseid teha
Ise vaatasin HPI netipoodi ning sealt sobiva kauba hulgast jäi silma LRP Sphere regu ning VECTOR X11 mootor, olgugi, et valikus on 17,5T isend puudu... seda komplekti keegi kah kommenteerida oskab?
Ise vaatasin HPI netipoodi ning sealt sobiva kauba hulgast jäi silma LRP Sphere regu ning VECTOR X11 mootor, olgugi, et valikus on 17,5T isend puudu... seda komplekti keegi kah kommenteerida oskab?
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Kommentaari LRP kohta tahad?
Blue is better :)
Kindlasti toimib, paljud sõidavad LRP/Nosram'i tehnikaga (kaasa arvatud mina).
Blue is better :)
Kindlasti toimib, paljud sõidavad LRP/Nosram'i tehnikaga (kaasa arvatud mina).
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Servodest rääkides... minu loogika ütleb, et servo peaks olema väga KIIRE et jõud pole nii määrav kui offroadis?
Ehk siis silma on jäänud selline: http://www.hobao.ee/pood/index.php?act= ... ductId=424
On hüva, või oskab keegi midagi paremat soovitada?
Ehk siis silma on jäänud selline: http://www.hobao.ee/pood/index.php?act= ... ductId=424
On hüva, või oskab keegi midagi paremat soovitada?
Amainhobbies.com väidab sama :JazZ kirjutas: Kommentaari LRP kohta tahad?
Blue is better
Kood: Vali kõik
Cool-looking blue "Set" LED. Together with the yellow/red Mode-LED, it enhances the stylish Blue is Better motif.
Jep.. stockis sõidab ka vähemalt 5 masinat vist selle Sphere Comp. TC spec regu ehk Nosrami mingi matrix vms.. ja vastavalt 17.5T LRP või N. mootoriga. Piisavalt suure ülekandega liiguvad suht kenasti ringi.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
No kui mootori suhtes on maailmas eriarvamusi, siis vähemalt regulaatorid on küll 80% EMil osalenud autodest LRP/Nosram. Ka Orioni, CS'i, SpeedPassioni teamdriverite autodel on selliseid nähtud.
Ülejäänud 20% on suuremas osas GM, siis mõni üksik muu esindaja.
SpeedPassionil tuli just uus v2.0 välja nende GT regulaatorist, pidavat olema üritatud teha palju parem kui vana, aga eks elu näitab.
Ülejäänud 20% on suuremas osas GM, siis mõni üksik muu esindaja.
SpeedPassionil tuli just uus v2.0 välja nende GT regulaatorist, pidavat olema üritatud teha palju parem kui vana, aga eks elu näitab.
Aga kas HPI mulle huvi korral 17,5T LRP VECTOR X11 müüb? Jätkuvalt vihjan sellele, et saidil pole seda üleval :pZebra1188 kirjutas:Jep.. stockis sõidab ka vähemalt 5 masinat vist selle Sphere Comp. TC spec regu ehk Nosrami mingi matrix vms.. ja vastavalt 17.5T LRP või N. mootoriga. Piisavalt suure ülekandega liiguvad suht kenasti ringi.
Regu on siis siinkohal välja valitud
Olen veidi Stock 17.5T teemat uurinud, kuigi endal sellest kasu ***** pole hetkel Olevi tarkus EM-il kasutatavate mootorite kohta siiski üks-ühele ei pruugi Stocki üle kanduda. Kindlasti on kõik ROAR Approval listis suhteliselt ok mootorid, kuid Stockis tahad sa teistest rohkem powaaat rajale maha panna ja teed selleks kõik võimaliku. Piiratud klassi rõõmud.
Üks tark onu teadis kiita 17.5T mootoritest: SpeedPassion, Novak, Hacker/Losi. See, et kiired mehed EM ja MM-il Novakit ei kasuta, ei tähenda et see hea 17.5T mootor poleks
Kuna Losi=Hacker ja Hacker=ükskuradikõvabrushlessfirmategelikultjamadeineurope siis mina juba puhtast huvist võtaksin ja prooviksin seda mootorit Siin-seal ringi uurides saab ka kiidusõnu. Hacker E40 17.5T ei ole kergelt ostetav ( www.stormerhobbies.com ) kuid täpselt sama asi peaks olema ka Losi Xcelorin 17.5T, mida liigub tunduval trohkem. LRP/Nosram X11 17.5T pole küll imho maailmas eriti levinud stock mootor.
Aku paneksin nii suure mahtuvusega, kui võimalik ilma, et auto kaal üle 1400g ei läheks. Sul on nii või naa vaja kaalu auto paremale küljele juurde (vasakul mootor, regu, servo). Las see olla siis juba aku mass, mitte tina. Mida suurem aku, seda protsentuaalselt vähem sa temast energiat sõidu jooksul välja võtad ja seda kõrgem keskmine pinge on. Jällegi, saad rohkem powaaat raja peale maha panna. LRP 5300 aku on tõenäoliselt hea valik. Üle 5400mAh akusid pole veel kohanud.
Mul on rooliservoks Futaba BLS351. Äge, võimas, kiire, digitaalne, brushless. Aga kaalub 60g ehk +20g ja väga valel pool. Tulemuseks see, et auto vasak pool on väga raske (mootor+regu+ülekaalus servo) ja vasak-parem balansi paika saada raske. Seetõttu soovitaks kindlasti low-profile servo hankida, mis kaalub umbes 40g (vähem kui enamik kiireid digiservosid) ja need ongi vist onroad jaoks spetsiaalselt tehtud? Ko Propo, Futaba...
Regu osta nii hea, kui rahakott lubab. LRP/Nosram Stock Spec regul on stocki jaoks lisaks profiile ja väidetavalt veel lisatud timing advance'i et rohkem powaaat maha saaks taaskord. SpeedPassion GT1.1 on ka tõenäoliselt toimiv ja vist saab timingut muuta + hybrid mode ehk sensorless+sensored koostöö rzhiim vms. Nüüd just tuli GT2 välja ka, ei tea sellest midagi. SpeedPassion = Feigao või Hobbywing ehk tshaina värk ilusa kirjaga lihtsalt, veidi kahtlane, ükski kõva vend neid regusid EI kasuta! TeamWave RB50 (väidetavalt ülikõva aga pole nagu miskit head kuulda olnud) ja Tekin RSPRO on ka mingid tundmatud seksikad regud erinevate võimalustega. Lähiajal tulevad välja või on just tulnud uued LRP/Nosram SXX, Futaba ja Kopropo/TeamOrion regud. Ise vaataks võtaks neist ühe. Aga jällegi... mis on modified klassis tegija, ei pruugi stockis sõites suurimat eelist anda, kuna vajadused on veits erinevad. Miks muidu LRP stocki jaoks eraldi regu teise softiga välja lasi
Minu teooriate vastu võib vabalt vaielda, aga sellise pildi olen endale ette saanud.
Üks tark onu teadis kiita 17.5T mootoritest: SpeedPassion, Novak, Hacker/Losi. See, et kiired mehed EM ja MM-il Novakit ei kasuta, ei tähenda et see hea 17.5T mootor poleks
Kuna Losi=Hacker ja Hacker=ükskuradikõvabrushlessfirmategelikultjamadeineurope siis mina juba puhtast huvist võtaksin ja prooviksin seda mootorit Siin-seal ringi uurides saab ka kiidusõnu. Hacker E40 17.5T ei ole kergelt ostetav ( www.stormerhobbies.com ) kuid täpselt sama asi peaks olema ka Losi Xcelorin 17.5T, mida liigub tunduval trohkem. LRP/Nosram X11 17.5T pole küll imho maailmas eriti levinud stock mootor.
Aku paneksin nii suure mahtuvusega, kui võimalik ilma, et auto kaal üle 1400g ei läheks. Sul on nii või naa vaja kaalu auto paremale küljele juurde (vasakul mootor, regu, servo). Las see olla siis juba aku mass, mitte tina. Mida suurem aku, seda protsentuaalselt vähem sa temast energiat sõidu jooksul välja võtad ja seda kõrgem keskmine pinge on. Jällegi, saad rohkem powaaat raja peale maha panna. LRP 5300 aku on tõenäoliselt hea valik. Üle 5400mAh akusid pole veel kohanud.
Mul on rooliservoks Futaba BLS351. Äge, võimas, kiire, digitaalne, brushless. Aga kaalub 60g ehk +20g ja väga valel pool. Tulemuseks see, et auto vasak pool on väga raske (mootor+regu+ülekaalus servo) ja vasak-parem balansi paika saada raske. Seetõttu soovitaks kindlasti low-profile servo hankida, mis kaalub umbes 40g (vähem kui enamik kiireid digiservosid) ja need ongi vist onroad jaoks spetsiaalselt tehtud? Ko Propo, Futaba...
Regu osta nii hea, kui rahakott lubab. LRP/Nosram Stock Spec regul on stocki jaoks lisaks profiile ja väidetavalt veel lisatud timing advance'i et rohkem powaaat maha saaks taaskord. SpeedPassion GT1.1 on ka tõenäoliselt toimiv ja vist saab timingut muuta + hybrid mode ehk sensorless+sensored koostöö rzhiim vms. Nüüd just tuli GT2 välja ka, ei tea sellest midagi. SpeedPassion = Feigao või Hobbywing ehk tshaina värk ilusa kirjaga lihtsalt, veidi kahtlane, ükski kõva vend neid regusid EI kasuta! TeamWave RB50 (väidetavalt ülikõva aga pole nagu miskit head kuulda olnud) ja Tekin RSPRO on ka mingid tundmatud seksikad regud erinevate võimalustega. Lähiajal tulevad välja või on just tulnud uued LRP/Nosram SXX, Futaba ja Kopropo/TeamOrion regud. Ise vaataks võtaks neist ühe. Aga jällegi... mis on modified klassis tegija, ei pruugi stockis sõites suurimat eelist anda, kuna vajadused on veits erinevad. Miks muidu LRP stocki jaoks eraldi regu teise softiga välja lasi
Minu teooriate vastu võib vabalt vaielda, aga sellise pildi olen endale ette saanud.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mina olen sõitnud ühe treeningu + võistluse selle odavama/nõrgema venna TeamWave RB30-ga. Esialgu midagi halba ei oska öelda, samas ega tulemust ka ei ole veel tulnud. Oma lehel nad väidavad et sellega on erinevatel võistlustel tulemusi saavutatud.lauri kirjutas:TeamWave RB50 (väidetavalt ülikõva aga pole nagu miskit head kuulda olnud)
http://www.teamwaveonline.com/2007/news.htm
Keskkoolifüüsika vistmeph kirjutas:Mis see mähise induktiivsus üldse on tegelt?
Induktiivsus on selline tore füüsikaline suurus, millega mõõdetakse poole (ehk siis spiraali keritud traate). Kui takistitel on põhiliseks iseloomustajaks takistus, kondensaatoritel on mahtuvus, siis poolidel on selleks induktiivsus, mille ühikuks on H (Henry). Sõltub mähisest, pooli südamikust (mille peale mähis on keritud) jms. kräpist.
No see induktiivsuse vahe on ju nii olematu. Induktiivsus on selline tore asi, mille mina jätsin lithsalt füüsika eksami jaoks lihtsalt õppimata . Wikipedia väidab, et Inductance is that property in an electrical circuit where a change in the current flowing through that circuit induces an electromotive force (EMF) that opposes the change in current. Tõenäoliselt on see lihtsaim moodus mõõta mähiseid ja vaadata, et need vastavavuses approval listi mootoriga oleks. Kuidas muidu harjadeta mootori mähist kontrollida mootorit lõhkumata?!meph kirjutas:ROAR'i jutu järgi on Hackeri ja Losi mootoril erinev mähise induktiivsus... minu loogika ütleb, et pole sama asi järelikult... või ma eksin?
Mis see mähise induktiivsus üldse on tegelt?
RCTech.net foorumis võrreldi LOSI ja HACKER mootoreid ja minu jaoks on need samad. See vast ka põhjus, miks Hacker E40 mootoreid sisuliselt kuskilt saada pole, ju nad ei suuda piisavalt toota neid lihtsalt.
Viimati muutis lauri, 19.01.2009 09:42, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
17.5T koos reguga KIT peaks täna saabuma UPS järgi. Ainult mootorit on küll kohe laos.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Aga mis reguga koos ta tuleb?
Sellist ka teilt saab muidu: http://www.lrp.cc/en/products/electroni ... e/details/ ?
Ühel pool aku LRP 2S 5300 lipo hardcase: 282g
Teisel pool regu LRP SPX Bullet 45g, VECTOR X11 mootor 168g, Sanwa ERG-WRX 60g, vastuvõtja 10-20g: 283 - 293g
Lexankere - 90g, sinna värv peale 10g?
Kokku 1193g... hmm... palju rehvid-veljed kaaluvad?
Sellist ka teilt saab muidu: http://www.lrp.cc/en/products/electroni ... e/details/ ?
Asso TC5R auto 525gLauri kirjutas: Mul on rooliservoks Futaba BLS351. Äge, võimas, kiire, digitaalne, brushless. Aga kaalub 60g ehk +20g ja väga valel pool. Tulemuseks see, et auto vasak pool on väga raske (mootor+regu+ülekaalus servo) ja vasak-parem balansi paika saada raske. Seetõttu soovitaks kindlasti low-profile servo hankida, mis kaalub umbes 40g (vähem kui enamik kiireid digiservosid) ja need ongi vist onroad jaoks spetsiaalselt tehtud? Ko Propo, Futaba...
Ühel pool aku LRP 2S 5300 lipo hardcase: 282g
Teisel pool regu LRP SPX Bullet 45g, VECTOR X11 mootor 168g, Sanwa ERG-WRX 60g, vastuvõtja 10-20g: 283 - 293g
Lexankere - 90g, sinna värv peale 10g?
Kokku 1193g... hmm... palju rehvid-veljed kaaluvad?
No ära osta 60g servot sinna auto peale. Ma ju kirjutasin, et minul on ja olen kurja vaeva näinud, et vasak-parem balans enamvähem paika saada. Et täiesti paika saada, peab aku umbes 50% üle ääre olema
Normaalselt kaaluva servoga pole see mingi probleem ja mahud tõenäoliselt kenasti 1400g sisse.
Mootori radikas+vent (mingi odav 3racing vms oma) kaalub vist 18g.
Normaalselt kaaluva servoga pole see mingi probleem ja mahud tõenäoliselt kenasti 1400g sisse.
Mootori radikas+vent (mingi odav 3racing vms oma) kaalub vist 18g.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Oleneb mida algaja selle RTR komplektiga teha tahab. Niisama kuasgil parklas tiirutamiseks ikka vast leiab, aga kui tahad võistelda ka, siis pole sellise asja ostmisel jumet, kulutad lõpuks kordades rohkem raha.
lauri: praegu hakkab tasapisi tunduma jah, et vist tuleb ikka mootoripoolele rohkem raskust kui alguses paistis.
See ERG-WRX servo lihtsalt on 6V juures nii nunnu 0,06 sec 60 deg kiirusega Ühe madalaprofiilise 40g kaaluva 0,1 kiirusega kopropo servo leidsin kah iseenesest, aga just see 0,06 jäi kripeldama noh
lauri: praegu hakkab tasapisi tunduma jah, et vist tuleb ikka mootoripoolele rohkem raskust kui alguses paistis.
See ERG-WRX servo lihtsalt on 6V juures nii nunnu 0,06 sec 60 deg kiirusega Ühe madalaprofiilise 40g kaaluva 0,1 kiirusega kopropo servo leidsin kah iseenesest, aga just see 0,06 jäi kripeldama noh
Mida sa rooliülekande puhul silmas pead?
Hea teada iseenesest, et liiga kiire paha on. Selliseid seikasid ise välja ei mõtle
Ehk siis kui kellegil on veel asjakohaseid infokübemeid tehnika koha pealt jagada, siis kõik on teretulnud, proovin siin ennast võimalikult palju harida enne kui reaalse komplekti tellimisse panen.
Hea teada iseenesest, et liiga kiire paha on. Selliseid seikasid ise välja ei mõtle
Ehk siis kui kellegil on veel asjakohaseid infokübemeid tehnika koha pealt jagada, siis kõik on teretulnud, proovin siin ennast võimalikult palju harida enne kui reaalse komplekti tellimisse panen.
Rooliülekande all pean silmas roolimehhanismi igasugu õlgade pikkuseid. Ehk siis kasutan roolipostil lühikest väljundõlga (bellcrank), mille külge roolivardad kinnituvad. Lühem õlg selles kohas teeb seda, et sama servoliikumise kohta liiguvad roolivardad (ja rattad) vähem. Samuti annab käändtelgede peal erinevaid auke roolivarda kinnituseks kasutada, mida lähemal rattateljele on roolivarda väline kinnitus, seda kiirem on rool.
Ühe TC5 tegemislugu oled sa ilmselt näinud ja kuulnud. Vasaku/parema balansi saavutamiseks kuulub kerge servo kindlasti marjaks ära (kui kavatsed kasutada samalaadset akut), samas ei ole hädapäraselt vajalik. See muideks on põhjus, miks autol millega sõitsid oli regulaator kleebitud aku taha.
Mina muidugi olen tegelikult arvamusel, et kõige parem mootor kiirele autole on 5.5
Mina muidugi olen tegelikult arvamusel, et kõige parem mootor kiirele autole on 5.5
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Alusta FDR 4 ja sealt tõenäoliselt veel kiiremaks ehk kuskil FDR 3.5-ni välja olenevalt kui kiire rada.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
FDR Lauri kontekstis tähendab siis ilmselt ülekandesuhet mootorist ratasteni. Ehk siis ainukest ülekandesuhet millest mudelite puhul räägitakse.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Katsed näitavad, et 3,5 on palju. Mootor läheb kuumaks ja magnet kaotab, kui mälu ei peta, kuumaga võimsust. E. see liigne temperatuur pole kasulik. Samas, kui aus olla, pole ise alla 4,1 proovinud, aga tulemus oli parem 4,25 ja 4,3 vahel. Väiksema ülekande arvuga polnud õiget kiirendust ja kiirus tuli kätte alles sirge teiseks pooleks. Mootori temp oli peale 5 min. üle 85. Minuarust palju.
Ilmselt olukord muutub, kui sõita suuremal raja, kui Sauel. Ka ei ole kindlasti kõigi tootjate mootorid täpselt ühesugused.
Ilmselt olukord muutub, kui sõita suuremal raja, kui Sauel. Ka ei ole kindlasti kõigi tootjate mootorid täpselt ühesugused.
RC-EST