Elektrikas või Nitro ?
Moderaator: petrolhead
Elektrikas või Nitro ?
Sooviksin omale soetada 1/8 või 1/10 suuruses auto , aga kumb on parem kas Elektrikas või nitrokas(peab olema Off-Road) , seda ma tean omast käest , et elektrikaga pole nii palju putitamist ja pole vaja starterboksi jne .
Kui kellegil on soovi müüa oma autot siis postitage siia postitusse .
Aitäh !
Kui kellegil on soovi müüa oma autot siis postitage siia postitusse .
Aitäh !
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mille jaoks sa autot tahad? Funnimiseks või võistlemiseks?
Jörg Miikael Tiit - 4x EFRA European Champion
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
Re: Elektrikas või Nitro ?
Auto nii funnimiseks kui ka võistlemiseks: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?f=5&t=5227
Re: Elektrikas või Nitro ?
Võistlemiseks , sõita juba oskan Baja 5b Ss olemas , et jah .Jörg777 kirjutas:Mille jaoks sa autot tahad? Funnimiseks või võistlemiseks?
Re: Elektrikas või Nitro ?
...a baja ei sobi võistlemiseks?gunn007 kirjutas:Võistlemiseks , sõita juba oskan Baja 5b Ss olemas , et jah .Jörg777 kirjutas:Mille jaoks sa autot tahad? Funnimiseks või võistlemiseks?
HPI Baja 5B SS
Re: Elektrikas või Nitro ?
Soovitaks siis 1/8 nitro buggy. Väga hea kiti saad Hobimaailma poest. See oleks Team Associated RC8B.
Jörg Miikael Tiit - 4x EFRA European Champion
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara
Re: Elektrikas või Nitro ?
Võta elekter. Pärast Bajat on nitro ikka enesepiinamine. Ma ise ka proovisin nitrot pool aastat ja loobusin igaveseks!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Meil siin Eestis proovisid mingi 10 inimest elektrit ja nüüd ikka sõidavad nitrot... 1:8 offroadis siis...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Elektrikas või Nitro ?
Aga kes need olid! Endal tuleb kolm inimest meelde ja kahel nendest puudus nitro kogemus. Seega nad lihtsalt proovivad.tony012 kirjutas:Meil siin Eestis proovisid mingi 10 inimest elektrit ja nüüd ikka sõidavad nitrot... 1:8 offroadis siis...
Küll kevadel läheb jälle elektri 1/8 sõit lahti. Wintercupi korraldusega muudet elektri sõit kahjuks võimatuks.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mudelistid kes on olnud "elektrikud" mingil ajal. (peast suvalises järjekorras)
Ning millega nad nüüd sõidavad.
Meph - onroadis
Tooming - elektris ja bensukates
Kusti - nitros
Taalimäe - ei teagi? Põhiaur nitrol vist?
Karlov - paus
Guido - paus
Kikka - bensukatel
Ivo - jätkuvalt elektrik?
Romet? - nitros
Lattik - nitros
Laidna - nitros
Kuldar - nitro on põhiline
Aron - elektrik
Mina - paus
Grim Reaper - bensukatel
Raimo - Nitros
Raudpolt unustasin kellegi ära...
Elekter oma kontseptsioonilt on lahe, aga täna enam ei tundu, et selle päralt lähiaastatel tulevik oleks (Ei eestis ega maailmas). Ma võin küll eksida (ja ma loodan, et ma eksingi), aga mul on mulje, et tegu oli moeröögatusega, vähemalt maailma mastaabis.
Kui võistlemiseks siis soovitan kindlasti nitrot. Saad sellega minna Soome-Lätti-Leetu-Hollandisse ning reeglid on igalpool samad. Isegi UK's ei nõuta, et mootori teisele pardale tõstaksid või kütusepaagi maht veerand pinti oleks..
Ning millega nad nüüd sõidavad.
Meph - onroadis
Tooming - elektris ja bensukates
Kusti - nitros
Taalimäe - ei teagi? Põhiaur nitrol vist?
Karlov - paus
Guido - paus
Kikka - bensukatel
Ivo - jätkuvalt elektrik?
Romet? - nitros
Lattik - nitros
Laidna - nitros
Kuldar - nitro on põhiline
Aron - elektrik
Mina - paus
Grim Reaper - bensukatel
Raimo - Nitros
Raudpolt unustasin kellegi ära...
Elekter oma kontseptsioonilt on lahe, aga täna enam ei tundu, et selle päralt lähiaastatel tulevik oleks (Ei eestis ega maailmas). Ma võin küll eksida (ja ma loodan, et ma eksingi), aga mul on mulje, et tegu oli moeröögatusega, vähemalt maailma mastaabis.
Kui võistlemiseks siis soovitan kindlasti nitrot. Saad sellega minna Soome-Lätti-Leetu-Hollandisse ning reeglid on igalpool samad. Isegi UK's ei nõuta, et mootori teisele pardale tõstaksid või kütusepaagi maht veerand pinti oleks..
Viimati muutis RandoM, 11.01.2011 15:26, muudetud 2 korda kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: Elektrikas või Nitro ?
Sellest nimekirjast pakun välja, et kolmandik sõidaks elektrit kui oleks võimalus. Lisaks ärge unustage, et noorte klassis oli mitu elektri sõitjat. Sügisel soetasid veel mõned noored elektrikad aga pole veel rajale lastudki!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mina olin ka elektrit proovinud aga ikkagi trimmer on südamelähedasem ja sellepärast oli ka elektrist loobumine.
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Re: Elektrikas või Nitro ?
Siit ka idee kasutajale gunn007 - jätka parem trimmeriga. Kui Bajaga tundub liiga raske kiiresti ja stabiilselt sõita siis tule 4WD trimmerisse üle. On kiirem klass ja lihtsam sõita ka.Grim Reaper kirjutas:Mina olin ka elektrit proovinud aga ikkagi trimmer on südamelähedasem ja sellepärast oli ka elektrist loobumine.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Elekter on mõnus, sõidab hästi ja toredasti, aga minujaoks paneb surmahoobi aku laadimise aeg. Eelkõige muidugi tekib probleem trennis. Kui elektriauto sõidaks vahetpidamata terve trennipäeva, siis oleks see mulle kindel eelistus. 4-5 aku ja laadija omamine pole paraku mõeldav, seega edaspidi nitro, kuna sellega saab lihtsalt mugavamalt trenni teha.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Elektrikas või Nitro ?
Selles mõistes olen ma sinuga nõus, et elektrikas on kindlasti paljudelegi südamelähedasem ning ratsionaalsetel kaalutlustel (rohkem sõiduvõimalusi) on paljud klassi vahetanud.Tõnu2 kirjutas:Sellest nimekirjast pakun välja, et kolmandik sõidaks elektrit kui oleks võimalus. Lisaks ärge unustage, et noorte klassis oli mitu elektri sõitjat. Sügisel soetasid veel mõned noored elektrikad aga pole veel rajale lastudki!
Samas ei ole ju tegelikult meie elektrisõitjate võimuses lähinaabreid sundida elektrit sõitma ning paratamatult surevad klassid kus puudub tugev rahvuslik või rahvusvaheline kandepind ühel hetkel välja. Loomulikult oleks parem kui see nii 1:8 elektriga ei läheks.
Lugejaile kes pole võibolla päris hästi kursis klassidega mis selle sajandi jooksul Eestis on eksisteerimast lakanud toon nad korra meenutuseks esile:
1:10 nitro offroad
Standard MT
Outlaw MT (Muudetud Truggy klassiks)
M-2
M-4 (mõlemad hingitsevad klassi B-10 raames)
1:10 stock offroad (Elas üle vaid ühe hooaja WinterCupi ja sedagi läbi kunstliku hingamise)
1:18 modified
Mini-z
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: Elektrikas või Nitro ?
Rando heietustele lisaks - iga uus asi on alguses huvitav ja kogub pooldajaid, paari kuu kuni paari aasta jooksul enamuse entusiasm raugeb ja jäävad üksikud fännid. Ka pika ajalooga klassid elavad läbi tõuse ja langusi, seda ka laiemalt kui koduvabariigis. 1:12 pann oli vahepeal kogu maailmas suhteliselt surnud, nüüd jälle elab. 1:10 elektri offroad on mõnes riigis väga popp (UK näiteks), aga meil ei ole see kunagi "üles" läinudki.
Mulle ka 1:8 elektri offroad kontseptsioonina meeldib, samas klassi elujõudu on näha alles aastate pärast. EFRA ja IFMAR on oma klassides väga konservatiivsed, ROAR USAs pigem progressiivne, uued asjad võetakse seal kiirelt kasutusse, ka 1:8 elekter. Ilmselt on neil mõnevõrra lihtsam, sest rah(v)amass ühe organisatsiooni all on suur, kogu USA ja Kanada. EFRAl on kümneid rahvuslikke liikmeid, kellel on oma organisatsioonid, oma reeglid, oma klassid ja EFRA tasemel muudatuste tegemine on väga aeglane protsess.
4wd trimmer... no ma ei tea. Trimmer on ju ka kontseptsioonina äge kindlasti (võta statoilist paak täis ja sõida), olen isegi mõelnud igal aastal paar korda, et ostaks 1:5 onroadi... aga no krt, minu käsi ei tõuse ostma "mänguautot" mis maksab samapalju, kui mu 1:1 tsikkel või auto, isegi kui ta on kontseptsioonina "odav pidada" (loe: rehvid "ainult" 1000 EEK/paar ja kere 2000), mingit suurt populaarsust ma trimmeriklassidele ei näe kusagilt tulemas. Retsept Tõnu entusiasmile muidugi, ilma temata oleks vist kõik trimmerid meil ammu välja surnud või lihtsalt "viinajoomisklassideks" (vrdl. Eesti ujumine aastavahetuse "Tujurikkujas") mandunud.
Nitro offroad ilmselt jääb veel aastateks meil kõige levinumaks. Pikk ajalugu, rahvusvahelisus, elatavad alustamiskulud, sobivad rajad, palju know-howd ja konkurentsi igale tasemele, samuti on sisepõlemismootori juures seda "midagi", mida elektrimootor parimagi tahtmise juures ei suuda imiteerida, kuigi tal võib võimsust rohkemgi olla
Elektri populaarsus hakkab kindlasti järsult tõusma siis, kui mürapiirangud veel karmimaks lähevad ja põristamine igal pool ära keelatakse. Radasid suletakse arenenud maailmas selle tõttu pidevalt...
Mulle ka 1:8 elektri offroad kontseptsioonina meeldib, samas klassi elujõudu on näha alles aastate pärast. EFRA ja IFMAR on oma klassides väga konservatiivsed, ROAR USAs pigem progressiivne, uued asjad võetakse seal kiirelt kasutusse, ka 1:8 elekter. Ilmselt on neil mõnevõrra lihtsam, sest rah(v)amass ühe organisatsiooni all on suur, kogu USA ja Kanada. EFRAl on kümneid rahvuslikke liikmeid, kellel on oma organisatsioonid, oma reeglid, oma klassid ja EFRA tasemel muudatuste tegemine on väga aeglane protsess.
4wd trimmer... no ma ei tea. Trimmer on ju ka kontseptsioonina äge kindlasti (võta statoilist paak täis ja sõida), olen isegi mõelnud igal aastal paar korda, et ostaks 1:5 onroadi... aga no krt, minu käsi ei tõuse ostma "mänguautot" mis maksab samapalju, kui mu 1:1 tsikkel või auto, isegi kui ta on kontseptsioonina "odav pidada" (loe: rehvid "ainult" 1000 EEK/paar ja kere 2000), mingit suurt populaarsust ma trimmeriklassidele ei näe kusagilt tulemas. Retsept Tõnu entusiasmile muidugi, ilma temata oleks vist kõik trimmerid meil ammu välja surnud või lihtsalt "viinajoomisklassideks" (vrdl. Eesti ujumine aastavahetuse "Tujurikkujas") mandunud.
Nitro offroad ilmselt jääb veel aastateks meil kõige levinumaks. Pikk ajalugu, rahvusvahelisus, elatavad alustamiskulud, sobivad rajad, palju know-howd ja konkurentsi igale tasemele, samuti on sisepõlemismootori juures seda "midagi", mida elektrimootor parimagi tahtmise juures ei suuda imiteerida, kuigi tal võib võimsust rohkemgi olla
Elektri populaarsus hakkab kindlasti järsult tõusma siis, kui mürapiirangud veel karmimaks lähevad ja põristamine igal pool ära keelatakse. Radasid suletakse arenenud maailmas selle tõttu pidevalt...
Re: Elektrikas või Nitro ?
Minu 1/8 elektri mootor leidis ka täna ebays uue omaniku ja Losi 8IGHT 2.0 saab endale Novarossi mootori kevadeks. Ehk +1 sinna nimekirja, kes on elektrit proovinud. Põhjuseks sama mis Romm juba välja tõi. Trenni tegemine elektriga on paras õudus kuubis oma akude laadimisajaga.
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------
--------------------------------
Re: Elektrikas või Nitro ?
Siiani on ju 1/8 elektrit sõidetud enamasti mingite ise kombineeritud mudelitega. Nüüd kus juba paljudel tootjatel olemas ka valmismudelid on ikka vara veel 1/8 elektrit maha kanda. Praegu saab aku laetud 20 minutiga ja sõita saab sellega 15 minutit. Seega päevläbi harjutamiseks vaja ainult kahte akut! Lisaks areneb akutehnoloogia kiirelt.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Jätkuvalt ei ole elektri 1/8 puhul tehtud akude kiirvahetusmehanismi (mis ei ole üldsegi keeruline). Akud on ikka veel kergelt purunevate/väsivate krõpsupaeladega kinni. Ka sünnipäraselt elektrile projekteeritud autod ka ikkagi veel poolepeerused.
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mul on ka ükskaheksa elektri buggy, mis peale sügiest soetamis võistlema pole pääsenud.
Natuke kurb selles suhtes.
Ja elusees ei ostaks põriseva motooriga autot.
Natuke kurb selles suhtes.
Ja elusees ei ostaks põriseva motooriga autot.
Re: Elektrikas või Nitro ?
Vaata linki http://www.team-durango.com/blog/?p=1672" onclick="window.open(this.href);return false;edvin kirjutas:Jätkuvalt ei ole elektri 1/8 puhul tehtud akude kiirvahetusmehanismi (mis ei ole üldsegi keeruline). Akud on ikka veel kergelt purunevate/väsivate krõpsupaeladega kinni. Ka sünnipäraselt elektrile projekteeritud autod ka ikkagi veel poolepeerused.
Sellel olemas kõik nii nagu vähegi soovida oskad ja viimastes kommentaarides lubatakse saadavust alates märtsist.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mul samuti 1/8 elektribagi, seisab alates eelmisest EMV-st. Ootab ilmselt suviseid võistluseid...
Nitrokat osta ei plaani.
Nitrokat osta ei plaani.
Re: Elektrikas või Nitro ?
Ma ise sõidaks mõlemat kuid hetkel olen kopereerunud 1/10 elektrisse nii on kui off road.
1/8 elektrikal pole korralike akusid ning vist mootorit ka pole. Ilmselt see aasta püüan paar korda näidata ennast ikka;)
Nitrokas ja elektrikas on suhteliselt võrdsed rahaliselt.
1/8 elektrikal pole korralike akusid ning vist mootorit ka pole. Ilmselt see aasta püüan paar korda näidata ennast ikka;)
Nitrokas ja elektrikas on suhteliselt võrdsed rahaliselt.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: Elektrikas või Nitro ?
Mulle meeldis 1/8 elektrit sõita. Ei mingit mootori timmimist ja kiirendus oli lahe. Sõidaks edasigi, kui auto peremees oleks lubanud, ja poleks üht oleksit...
Burn more fuel!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Ka see on poolepeerune. Kolm kontaktid, 3 akuklippi ja kereklipid tuleb äga võtta ja tagasi panna, ikka kulub sama kaua aega nagu kõikide teistegi puhul. Akuvahetus peab olema sama kiire või 2x aeglasem kui nitroka tankimine. See on tehniliselt täiesti teostatav. Kunagi heietasime sel teemal kodanik Karloviga. Ma tegin 3D mudeligi valmis, tal kahjuks ei olnud korralikku CAM programmi et asi ka valmis freesida.Tõnu2 kirjutas:Vaata linki http://www.team-durango.com/blog/?p=1672" onclick="window.open(this.href);return false;edvin kirjutas:Jätkuvalt ei ole elektri 1/8 puhul tehtud akude kiirvahetusmehanismi (mis ei ole üldsegi keeruline). Akud on ikka veel kergelt purunevate/väsivate krõpsupaeladega kinni. Ka sünnipäraselt elektrile projekteeritud autod ka ikkagi veel poolepeerused.
Sellel olemas kõik nii nagu vähegi soovida oskad ja viimastes kommentaarides lubatakse saadavust alates märtsist.
Re: Elektrikas või Nitro ?
Tegelikult ma ei näe mingit põhjust aku kiirvahetuseks. 1/8 elektris saab olla vähemalt praeguste akudega normaalne võistlussõidu aeg ainult 10 min. See on isegi pikk sõit. Onroadi sõidame ju 5 minuti kaupa. Pole mõtet sõiduaega pikemaks venitada ja sõidu aeg akut vahetada.
Muidu pilte vaadates jäi mulle mulje, et akude vahetuseks kere maha ja akud vabanevad ühe klipiga. Harjutamise tingimustes piisavalt lihtne ja kiire akuvahetus.
Muidu pilte vaadates jäi mulle mulje, et akude vahetuseks kere maha ja akud vabanevad ühe klipiga. Harjutamise tingimustes piisavalt lihtne ja kiire akuvahetus.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Akud vabanevad sellel isendil siiski 2 klipiga.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: Elektrikas või Nitro ?
Aga palun selgitust, et kus see teine klipp?T6nuT kirjutas:Akud vabanevad sellel isendil siiski 2 klipiga.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Elektrikas või Nitro ?
Kolme klipiga käivad akud. Vaata fotosid. Seega akuvahetus kestab igaviku, nagu iga teisegi senise elektrikga.
Re: Elektrikas või Nitro ?
Tõepoolest, minu viga, et ei näinud. Nüüd nähtud, et mõlema aku tagumises otsas ka klipid.edvin kirjutas:Kolme klipiga käivad akud. Vaata fotosid.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: Elektrikas või Nitro ?
olen söitnud mitu aastat suure mudeliga ja söimanud nii nitrokaid kui ka elektrimudeleid
nyyd kui ilmad on talvised ja öues söita ei saa ,avastasin elektrimudeli
jah elektrikas pole töesti nii äge ja reaalne kui minu suur mudel AGA : väga mugav on ikka söita soojas ruumis
vahepeal vahetad akusid ja puhastad mudelit vaibakarvadest ja ei ole akude(2tk) laadimine mind veel seganud treenimast ja kuradima vaikne on ka
kui lumi läinud siis kindlasti suure bagiga
eestis areneks kah elektriklass meeletu kiirusega kui oleks siseoffroad-rada kus saaksite treenida siis kui mudelistidel isu tuleb
nyyd kui ilmad on talvised ja öues söita ei saa ,avastasin elektrimudeli
jah elektrikas pole töesti nii äge ja reaalne kui minu suur mudel AGA : väga mugav on ikka söita soojas ruumis
vahepeal vahetad akusid ja puhastad mudelit vaibakarvadest ja ei ole akude(2tk) laadimine mind veel seganud treenimast ja kuradima vaikne on ka
kui lumi läinud siis kindlasti suure bagiga
eestis areneks kah elektriklass meeletu kiirusega kui oleks siseoffroad-rada kus saaksite treenida siis kui mudelistidel isu tuleb
ilma mudelita Targutaja