EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
- Manused
-
- EKV20131.png (232.34 KiB) Vaadatud 14748 korda
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Tere.
Rõõm näha, et endised modified sõitjad on kenasti liitunud väga võitlusliku stock klassiga. Ootame põnevaid võidusõite.
Väike info siia lisaks: veendu, et Su tehnika n vastavuses selle regude ja mootorite listiga, mis võistluskutses välja toodud. Tehniline kontroll kontrollib tehnika legaalsust just selle listi alusel.
Rõõm näha, et endised modified sõitjad on kenasti liitunud väga võitlusliku stock klassiga. Ootame põnevaid võidusõite.
Väike info siia lisaks: veendu, et Su tehnika n vastavuses selle regude ja mootorite listiga, mis võistluskutses välja toodud. Tehniline kontroll kontrollib tehnika legaalsust just selle listi alusel.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Listi ja legaalsuse kontrolli osa täpsustame üle võistlejate koosolekul. Eelmisel aastal erandina lubatud listivälise null taiminguga kiirusregulaatori ja 17,5 mootori kasutamine arvatavasti siiski pikeneb, kuna list täna ei taga otsitud võrdsust. Kui regude osas on tootjatelt suhteliselt kenasti selgus majas ja "blinky" on lihtsalt kontrollitav ja annab piisava kindluse "võrdsusekes", siis mootoritega seda pole. Ainuke piisavalt võrdne mootor on EAMKi käes olev, kas sensorless või fikseeritud sensoriga sensored, seda meil aga hetkel pole ja ei tule kindlasti enne uut hooaega, kui seda teed üldse läheme.
Veel, EAMK ei võta vastu selliseid muutusi-täpsustusi vastu paar päeva enne võistlust!
Ma küll ei olnud kohal eelmisel aastal kõigil võistlustel, kuid neil kus olin, ei olnud nimetatud teema probleem, miks peaks keegi soovima muuta süsteemi, mis toimib?
Veel, EAMK ei võta vastu selliseid muutusi-täpsustusi vastu paar päeva enne võistlust!
Ma küll ei olnud kohal eelmisel aastal kõigil võistlustel, kuid neil kus olin, ei olnud nimetatud teema probleem, miks peaks keegi soovima muuta süsteemi, mis toimib?
http://www.rcracing.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/TiitRacingInc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/TiitRacingInc" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Lisasime võimaluse kasutada listiväliseid mootoreid teatud tingimustel, palun loe bulletääni.
https://docs.google.com/document/d/1x1J ... 2AM018/pub
https://docs.google.com/document/d/1x1J ... 2AM018/pub
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Miks on IFMARi reeglite asemel kasutususel ROARi, organisatsiooni millel minu arust Euroopas toimuvaga seos puudub reeglid?
Soomes on kasutusel ainult EFRA reeglid mootorite osas.
Soomes on kasutusel ainult EFRA reeglid mootorite osas.
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Reeglid on meil kah tõlgendus EFRAst, aga kuna Efra niisukusel kujul mootrite listi ei tee, siis ilmselt kasutame meie lihtsalt mingit olemasolevat listi. EFRA listides on akud ja kered, kui räägime Touringust. EFRA räägib mootori puhul mähise tüübist, materialidest, rootori ja staatori mõõtudest jne.
Soomes on 17,5 rookie klass, null taiming, vaba mootor, vaba regu. Lisaks Pro Stock, kus on lubatud kaks konkreetset mootorit, millel taimingut keerata ei või ja modi, kus sisuliselt on mootor vaba, aga reeglite järgi sama mis EFRAl. Reaalselt olen näinud vaid ühe korra, kui mootor lahti võeti modis ja see oli käesoleva aasta Eurodel, EFRA tehnilise komisjoni esimees lasi enda silme all võitja mootori lahti võtta, aga too oli kah rohkem show, sest oli ilmselge, see mis seal sees oli, ei oleks võitu mõjutanud.
Soomes on 17,5 rookie klass, null taiming, vaba mootor, vaba regu. Lisaks Pro Stock, kus on lubatud kaks konkreetset mootorit, millel taimingut keerata ei või ja modi, kus sisuliselt on mootor vaba, aga reeglite järgi sama mis EFRAl. Reaalselt olen näinud vaid ühe korra, kui mootor lahti võeti modis ja see oli käesoleva aasta Eurodel, EFRA tehnilise komisjoni esimees lasi enda silme all võitja mootori lahti võtta, aga too oli kah rohkem show, sest oli ilmselge, see mis seal sees oli, ei oleks võitu mõjutanud.
http://www.rcracing.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/TiitRacingInc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/TiitRacingInc" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
[youtube]cT5ZmFei6uY[/youtube]
Tule ise ning võta tulevased autosportlased ja sõbrad kaasa.
Tule ise ning võta tulevased autosportlased ja sõbrad kaasa.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Võistluspaigast leitud prillitoos.
Punane rätike sees... prille polnud!
Punane rätike sees... prille polnud!
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Taskust leitud eile vaibalt üles korjatud auguga silindrikujuline objekt, mis on ilmselt CVD-liigendi detail. Pin on puudu, kruvike on sees.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
Tunnistan omaks...
R0mm kirjutas:Taskust leitud eile vaibalt üles korjatud auguga silindrikujuline objekt, mis on ilmselt CVD-liigendi detail. Pin on puudu, kruvike on sees.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EAMK siseonroadi 1.etapp 13.10.2013 (Saue Gümnaasium)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... d1709abcf3" onclick="window.open(this.href);return false; - minu pildiülevaade autasustamisest siis