Arva mis? Arva kus?
Arva mis? Arva kus?
Esimene õige arvaja (Taivo, Tõnis, Margus, teie pakkumised ei lähe arvesse) saab järgmisel WinterCupil ühe tasuta kohvi
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
.28 mootoriga? suure jahutuspeaga, mida moditud?
Viimati muutis lauri, 14.01.2008 17:17, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mis sai selgeks (RC8 ja saetud peaga RB (küll .21) mootor), aga kus? Eesti on õige kohamäärus, aga täpsemalt oleks vaja (Eestis asuva tellise peal on küll korrektne ent liiga umbmäärane vastus)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kes kunagi järve tallis olnud teab:
a) seal pole telliseid.
b) mis värvi sealne pinnas on.
a) seal pole telliseid.
b) mis värvi sealne pinnas on.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Õige, ja kas valge tolmuga koos olevad rehvid viitavad pruunikale pinnasele?RonM kirjutas:Sealne pinnas on pruunikas.
kui sa juhuslikult värve ei tea
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ok-ok. Ise küsin ise vastan
Rohkem pilte näeb siit: http://fotoalbum.ee/photos/andy43/sets/320077
Ehk üks arenev sõidukoht.
Rohkem pilte näeb siit: http://fotoalbum.ee/photos/andy43/sets/320077
Ehk üks arenev sõidukoht.
Viimati muutis RandoM, 14.01.2008 18:27, muudetud 2 korda kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ja kui kõik läheb plaanipäraselt siis teeb Olev mulle kohvi väljaollo kirjutas:Ausalt öelda suht pohh, kus see tellis on... ja kohvi ma ka nagunii ei joo, nii et seda enam
ollo@mõttetutele küsimustele mõttetud vastused 24/7
Edit: nunäe, Rando ei pidanud vastu ja vastas ise ära. Mitte et see vastus mind targemaks oleks teinud...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
No see nüüd küll mingi mõistlik plaan ei oleRandoM kirjutas:Ja kui kõik läheb plaanipäraselt siis teeb Olev mulle kohvi väljaollo kirjutas:Ausalt öelda suht pohh, kus see tellis on... ja kohvi ma ka nagunii ei joo, nii et seda enam
ollo@mõttetutele küsimustele mõttetud vastused 24/7
Edit: nunäe, Rando ei pidanud vastu ja vastas ise ära. Mitte et see vastus mind targemaks oleks teinud...
trimmeritele mitte, 1:8 fantast! Proovisime.tomkar kirjutas:Pohlad see auto, juhul kui see rada tehakse mini motole sobivaks (suht kõva ning piidivad pisikesed hypped siis saab see asi ju olema ideaalne trimmeritele
Rada koosneb ainult 180 kraadistest kaldkurvidest ning hüpetest. Sirged (gaas põhja mõttes) puuduvad. Pinnaseks saab olema (juba on) paekivituhk mis trambitakse kinni ja kastetakse läbi, ehk põhimõtteliselt betoon.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kas nüüd just nii karmilt, aga märtsi etapi üritaks uues kohas teha küllTaits kirjutas:Et siis siit järeldame, et hüvasti Järve tall?
Tsiklimeestel samad probleemid mis meil - õues on külm märg ja paha, tehnika ei kipu neid tingimusi kestma. Toas sõites on tsiklid puhtad ja endalgi pidavat ainult särk higine olema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kuidas aru saada varasemast postitusest :trimmeritele mitte, 1:8 fantast! Proovisime.RandoM kirjutas:kas nüüd just nii karmilt, aga märtsi etapi üritaks uues kohas teha küllTaits kirjutas:Et siis siit järeldame, et hüvasti Järve tall?
Tsiklimeestel samad probleemid mis meil - õues on külm märg ja paha, tehnika ei kipu neid tingimusi kestma. Toas sõites on tsiklid puhtad ja endalgi pidavat ainult särk higine olema.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
sedasi, et trimmeritele ei ole fantast, 1:8 skaalas mudelitele on. Eriti äge on seal muidugi elektrikaga paugutada.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ajutine jah, esialgu tehakse 5 aastaks... Rahunege, pisitsiklimeestel on meiega üllatavalt sarnased nõudmised... ja samasuur vajadus sisevõistluspaiga järele... ja ka nende kohtunik peab saama soojas ja ilma vinguta kapis olla... neile kaa vent ja ka küte oluline... samamoodi ka helitehnika... korralik valgus... see kõik tuleb sinna halli sisse... ja mis meie jaoks tore: ei pea tõesti rada iga kord pärast kokku korjama, vaid see on seal statsionaarselt...rallikas kirjutas:Aga kes see arvatavasti ajutine rada?
Trimmeritest: ei tea, kas saavad sõita... seal on muidu kõik kurvid viraazi töödeldud ja laiad, nagu tartu rajal, aga hüpped; suur hüpe (h=1,8 m) ilmselt sobiks, aga seal on ka 5 laine süsteem ja mõned 2 laine süsteemid... need 2 laine süsteemid ei ole valmis veel, ei tea, kui järsud need tulevad... Kõige lihtsam variant on natuke oodata ja kui rada valmis saab, siis minna paari trimmeriga kohale...
Praegu oleme seal rääkinud, et sooviksime kord nädalas treeninguaega seal (kolmap 17 - 21), ja ka võistlusi (iga kuu 2 laup talvisel ajal), põhimõtteliselt oldi meiega päri, edasi vaid tehnikaküsimus...
Ja loomulikult saavad asjast huvitatud isikud (füüsilised ja juriidilised) sinna võistlushalli, baltimaade esimesse motokrossihalli, oma bännerikohtio osta...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
loomulikult saab hakkama, kõik muu on fantast aga see viiene sektsioon siin vasakul on trimmeriga väga imelikult läbitav asi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Järve tallis finaalide ajal oli juba õhk selline, et midagi ei paistnud. See onn tundub veelgi väikesem ja sisuliselt ilma tuulutusavadeta? Rada tundub aga väga huvitav...
NB! Järve tallis truggyde finaali tossusust lisas mäletamistmööda see, et umbes 3-4 minutit venitati stardiga rajamehhaanikute puudumise tõttu. Samas hiljem vaatasin reeglitest, et start toimub siis, kui olemas on poolte startijate jagu rajamehaanikuid (5tk)- 5tk oli neid minumeelest kohe kindlasti olemas.
NB! Järve tallis truggyde finaali tossusust lisas mäletamistmööda see, et umbes 3-4 minutit venitati stardiga rajamehhaanikute puudumise tõttu. Samas hiljem vaatasin reeglitest, et start toimub siis, kui olemas on poolte startijate jagu rajamehaanikuid (5tk)- 5tk oli neid minumeelest kohe kindlasti olemas.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
MotoX ja RC radade vahel on veel üks pisike, aga VÄGA oluline detail - nähtavus. MX rada ei pea täies ulatuses ühest punktist (puki otsast) nähtav olema, RC raja puhul on see üks s...ks oluline asi, et rada näha ka oleks.
Ehk kui MXerid sinna selliseid poole meetri kuni meetri kõrguseid valle veel hulgi kokku kuhjavad, nagu rando viimasel pildil taga keskel näha on, siis see rada lihtsalt ei ole mudelitele kasutatav.
Ehk kui MXerid sinna selliseid poole meetri kuni meetri kõrguseid valle veel hulgi kokku kuhjavad, nagu rando viimasel pildil taga keskel näha on, siis see rada lihtsalt ei ole mudelitele kasutatav.
Nähtavuse peale oleme juba mõelnud, ja lahendus on elementaarne, seisupind 6m maast, ehk põhimõtteliselt laetalade all, varju jäi pühapeäval testides ainult üks koht (seisime pildilt otse ees paistva konsturktsiooni peal, kuhu tuleb kohvik, mille peale tuleb juhtimispukk.)ollo kirjutas:MotoX ja RC radade vahel on veel üks pisike, aga VÄGA oluline detail - nähtavus. MX rada ei pea täies ulatuses ühest punktist (puki otsast) nähtav olema, RC raja puhul on see üks s...ks oluline asi, et rada näha ka oleks.
Ehk kui MXerid sinna selliseid poole meetri kuni meetri kõrguseid valle veel hulgi kokku kuhjavad, nagu rando viimasel pildil taga keskel näha on, siis see rada lihtsalt ei ole mudelitele kasutatav.
Asutusse tuleb statsionaarne sundvent ja värske õhu pealepuhumuse võimalus (avaused seina) ja seal on kolm suurt avatavat ust, vent ei ole kindlasti mitte küsimus.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Sa kujutab ette milline mürk laealla koguneb? Seal vent korralik?RandoM kirjutas:Nähtavuse peale oleme juba mõelnud, ja lahendus on elementaarne, seisupind 6m maast, ehk põhimõtteliselt laetalade all, varju jäi pühapeäval testides ainult üks koht (seisime pildilt otse ees paistva konsturktsiooni peal, kuhu tuleb kohvik, mille peale tuleb juhtimispukk.)ollo kirjutas:MotoX ja RC radade vahel on veel üks pisike, aga VÄGA oluline detail - nähtavus. MX rada ei pea täies ulatuses ühest punktist (puki otsast) nähtav olema, RC raja puhul on see üks s...ks oluline asi, et rada näha ka oleks.
Ehk kui MXerid sinna selliseid poole meetri kuni meetri kõrguseid valle veel hulgi kokku kuhjavad, nagu rando viimasel pildil taga keskel näha on, siis see rada lihtsalt ei ole mudelitele kasutatav.
Asutusse tuleb statsionaarne sundvent ja värske õhu pealepuhumuse võimalus (avaused seina) ja seal on kolm suurt avatavat ust, vent ei ole kindlasti mitte küsimus.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Asutusse tuleb statsionaarne sundvent ja värske õhu pealepuhumise võimalus (avaused seina) ja seal on kolm suurt avatavat ust, vent ei ole kindlasti mitte küsimus.
avaused seina = koht kust saab diiselpuhuriga sooja või külma õhku peale puhuda.
avaused seina = koht kust saab diiselpuhuriga sooja või külma õhku peale puhuda.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Nujah, 6m pealt võibolla tõesti juba näeb... midagi. Vaatasin korra 3. korruselt alla tänavale (on ka ~6 meetrit), sõitmiseks ikka väga harjumatu, aga nu, ma õnneks ei peagi seal sõitma, kui ei taha.
Kuuldavus mehaanikuga on oopis omaette lugu, see oli talliski suht keeruline. Puki otsast allaronimisest, kui auto juures vaja midagi ädväänsimat teha sõidu ajal (nt. minu kombe kohaselt finaali ajal akupakki vahetada) pole mõtet unistadagi, enne saab sõit läbi, kui üles tagasi jõuad.
Samas nagu ma alati olen öelnud, mingigi rada ja võistlus on alati parem kui mitte midagi, nii et andke tuld
Kuuldavus mehaanikuga on oopis omaette lugu, see oli talliski suht keeruline. Puki otsast allaronimisest, kui auto juures vaja midagi ädväänsimat teha sõidu ajal (nt. minu kombe kohaselt finaali ajal akupakki vahetada) pole mõtet unistadagi, enne saab sõit läbi, kui üles tagasi jõuad.
Samas nagu ma alati olen öelnud, mingigi rada ja võistlus on alati parem kui mitte midagi, nii et andke tuld
varba külge nöör, piti meeskond sikutab sealt, kui tankima vaja tulla...
Kui ventilatsioon lahendatud, siis tundub lausa super koht
Kui ventilatsioon lahendatud, siis tundub lausa super koht
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
See, et võistleja ei kuule millal tankima tulla on tõsiselt tema enda traagika. Milleks Team Hobikeskus kasutab sidet . Minu arust võiks see tee ülevalt pukist alla autodeni olla äraütlemata pikk, et mitte ühelgi sõitijal ei tekiks mõtet, et "oh lähen alla ja keeran natuke midagi". Tasapisi õnneks hakkab Eestis tase juba nii tihedaks minema, et kui midagigi juhtub oled out. Veel on võimalik sõita kolme ja poole amordiga esikolmikusse . Kuid üldjuhul on ikka nii, kui sureb, siis oled potsti kaugustes ja medali kaelariputamisest võid aint unistada. Seetõttu on Eesti sõit nii närviline ja ollakse kurjad mehaanikute peale ja kui midagi juhtub on hirmus tormamine, sest auto kiirelt lapitud võib veel täitsa arvestatavale kohale jõuda. Uue koha poolt igati, seda enam, et seal sundvent, rada kogu aeg maas ja pinnas on nagu välismaal , mida me oleme siiamaani vesistades silmitsenud piltide pealt.
Burn more fuel!
Mismõttes "milleks team hobikeskus kasutab sidet"??? Ühelgi normaalsel võistlusel maailmas ei ole lubatud mitte mingisugune raadioside rajaboksis ega puki otsas.
Ka EAMK reeglites on muuhulgas selline punkt:
Ka EAMK reeglites on muuhulgas selline punkt:
Wintercup on omaette teema, seal muidugi muu maailma reeglid ei pruugi kehtida ja seda ma ei kommentaari.Mobiiltelefonide kasutamine ei ole lubatud juhtimispukil, rajaboksis ja rajal. Teisi
saatevahendeid, välja arvatud korraldajale vajalikud sideseadmed ja mudelite
raadioaparatuur, ei ole lubatud kasutada.
Uskumatult palju halamist...
Enne ei hakanud Rando ju kellelegi uuest kohast midagi rääkima, kui oli selge, et seal on ventilatsioon; ta ei ütelnud enne kellelegi, et seal saab sõita kui oli pukki roninud ja veendunud, et seal saab sõita... Ei ole enne pinnasega tutvumist keegi väitnud, et sellel pinnasel saab sõita...
Ja seal on parem valgustus, kui tallis...
Ärge muretsege, see koht ehitataksegi treeningute ja võistluste pidamiseks, seal saab kõik olema nii, et seal oleks hea sõita sisepõletajatega...
Enne ei hakanud Rando ju kellelegi uuest kohast midagi rääkima, kui oli selge, et seal on ventilatsioon; ta ei ütelnud enne kellelegi, et seal saab sõita kui oli pukki roninud ja veendunud, et seal saab sõita... Ei ole enne pinnasega tutvumist keegi väitnud, et sellel pinnasel saab sõita...
Ja seal on parem valgustus, kui tallis...
Ärge muretsege, see koht ehitataksegi treeningute ja võistluste pidamiseks, seal saab kõik olema nii, et seal oleks hea sõita sisepõletajatega...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Käver käis kah uut kohta testimas. Kaasas olid minu HPI aparaadid - baja ja d4.
Nagu arvata oligi, siis D4 oli eriti äge. Rada oli veel natuke pehme, nõuab vajumist.
Baja oli samuti täiesti hea, võparem kui tallis. Kuna rada on originaalis tehtud pit-bikedele ja tehtud pinnasest, siis ei ole probleeme, et hüpete nurgad oleks liiga järsud, või et maandumisel sukelduks nina ees kuhugi vahele. Väga pro oli.
Nagu arvata oligi, siis D4 oli eriti äge. Rada oli veel natuke pehme, nõuab vajumist.
Baja oli samuti täiesti hea, võparem kui tallis. Kuna rada on originaalis tehtud pit-bikedele ja tehtud pinnasest, siis ei ole probleeme, et hüpete nurgad oleks liiga järsud, või et maandumisel sukelduks nina ees kuhugi vahele. Väga pro oli.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Vot seda ma arvasingi, kui asi on piisavalt suurtele asjadele tehtud siis võiks see rada vabalt oma hüpetega sobida kuni 1/5'ni välja...akaver kirjutas:...Kuna rada on originaalis tehtud pit-bikedele ja tehtud pinnasest, siis ei ole probleeme, et hüpete nurgad oleks liiga järsud, või et maandumisel sukelduks nina ees kuhugi vahele. Väga pro oli.
Krt, nüüd saab ainult põnevusega oodata esimest enda sõitu seal...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
aga õnneks on U kurvid kallutatud (kindlapeale on selle kohta mingi spets väljend, mida mina, n00b, ei tea), seega annab siiski näiteks sellele suurele hüppele suhteliselt suure hooga peale minna ja suuuuuur õhulend tehaArps kirjutas:Ütleks ka selle ära, et kõige pikem ühtlane osa on sellele rajal kuskil 7 meetrit muu on kaetud küngastega
Äkki mõtlesid neid pilte näidata? Ülevaatlikum ja toimivam link oleks selline:
http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=667&p=1
http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=667&p=1
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]