Probleem mis vajab kiiresti lahendamist!
Probleem mis vajab kiiresti lahendamist!
Nimelt sõidan ja järsku mingi 10 m kauguselt hakkab juba masin imelikult käituma, rool hakkab tõmblema ja kaas. kahtlustan et viga on vastuvõtjas.
Tegemist vana hitec 27 mhz 2 kanaliga vastuvõtjaga, millel regu on 3,5 t brushelss. Või võib ka asi selles olla et antenn on vooluallikale liiga lähedal?
Aidake!
Tegemist vana hitec 27 mhz 2 kanaliga vastuvõtjaga, millel regu on 3,5 t brushelss. Või võib ka asi selles olla et antenn on vooluallikale liiga lähedal?
Aidake!
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
reguks siis see:
http://www.losipartshouse.com/servlet/t ... n-S/Detail
http://www.losipartshouse.com/servlet/t ... n-S/Detail
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi.hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
On mõned autod, ja paar koperdist.
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mis siin vaielda kindel fakt on see et AM ja BL ei saa omavahel hästi läbi, kui kellelgil töötab siis tal jopapnud. Ma lihtsalt nii palju teemasid näinud foorumites ja kindel ravi korralik raadiosüsteem või FM. Ise olin samuti hädas HPI originaal puldiga ja BL kontrolleriga.
Mustang proovi sellist ravi, tõmba signaal kaablil (see kaabel mis läheb regust gaasi vastuvõtja pessa) keskelt punane juhe välja pistikust ja isoleeri ta ära ja pane servod toitma näit välisest allikast mingi 6V või 4.8V nimh aku. Üldiselt see ka võib aidata...
Mustang proovi sellist ravi, tõmba signaal kaablil (see kaabel mis läheb regust gaasi vastuvõtja pessa) keskelt punane juhe välja pistikust ja isoleeri ta ära ja pane servod toitma näit välisest allikast mingi 6V või 4.8V nimh aku. Üldiselt see ka võib aidata...
Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.ziilike kirjutas:Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi.hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
Kas silmad on väga haiged vää? Loe teksti "Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga"hp999 kirjutas:Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.ziilike kirjutas:Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi.hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
On mõned autod, ja paar koperdist.
Tekib lüsimus, et kas varem töötas ilusasti? Kui nii, siis peab mingi muu jama olema kui see, et järsku AM ja BL ei taha enam koostööd teha.
Kas kõik ühendused korras, antenn ilusasti terve, saatja korras, kvartsid terved jne.... Enne vaata need asjad üle, kui hakkad investeeringut tegema 2,4GHz süsteemile. Muidugi, paha ei oleks, aga kas ka vajalik?
Kas kõik ühendused korras, antenn ilusasti terve, saatja korras, kvartsid terved jne.... Enne vaata need asjad üle, kui hakkad investeeringut tegema 2,4GHz süsteemile. Muidugi, paha ei oleks, aga kas ka vajalik?
See on ngunii fakt, et 27AM sagedusala mudeli juhtimiseks on viimane saast igast asendist ja igas koosluses, olenemata wintercupil kogetud elamustest.
Ise kasutasin oma crawleri peal samuti 27AM raadiot ja häired olid veel kuidagi talutavad kui kasutasin sõiduakuna nitroka vastuvõtja akut. Nüüd kevadel sai lipoga sõitma hakatud ja raadiohäired muutusid täiesti väljakannatamatuks. 2-3 meetrit eemal muutus masin sisuliselt juhitamatuks. Probleemi ravis imeväel 2,4 GHz raadiosüsteem. See kui BL ja 27AM omavahel läbi saavad on pigem erand kui reegel.
Ise kasutasin oma crawleri peal samuti 27AM raadiot ja häired olid veel kuidagi talutavad kui kasutasin sõiduakuna nitroka vastuvõtja akut. Nüüd kevadel sai lipoga sõitma hakatud ja raadiohäired muutusid täiesti väljakannatamatuks. 2-3 meetrit eemal muutus masin sisuliselt juhitamatuks. Probleemi ravis imeväel 2,4 GHz raadiosüsteem. See kui BL ja 27AM omavahel läbi saavad on pigem erand kui reegel.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mis te sokite. Analoogne probleem on ka bensu meestel kel kõrgepinge süütepoolid löövad müra sisse raadiosüsteemi samuti olemas erandeid kus AM süsteemid töötavad. 50/50 värk. Samuti ka regud ei pruugi olla ühtemoodi sarnased näit Alalisvoolu regudega toimivad ilusti siis kui Vahelduv voolu (Brushless) ei toimi. Mõnel BL regul võib parem väljund toite filter sees olla, teisel vastuvõtjal aga samuti filter sees, mõnel pole kumbatki jne jne.
Osadel regudel on isegi seade kas kasutatakse "Legacy" raadio süsteemi või 2.4Ghz
Et AM süsteemi kuidagitki paremini tööle saada
Üks küllaltki effektiivne meetod on kasutada ferriit rõngast ja ka 6-10V ca 1000uf kondekat. Mõnele see aitab mõnele mitte.
probleem võib olla olematu ehk on saatja akud/patareid tühjad?
Osadel regudel on isegi seade kas kasutatakse "Legacy" raadio süsteemi või 2.4Ghz
Et AM süsteemi kuidagitki paremini tööle saada
Üks küllaltki effektiivne meetod on kasutada ferriit rõngast ja ka 6-10V ca 1000uf kondekat. Mõnele see aitab mõnele mitte.
probleem võib olla olematu ehk on saatja akud/patareid tühjad?
''On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.''See tekst oli vastus sellele tekstile,mille sina kirjutasid,kuid sul jai see kahe silma vahele,vist.Kui aarmusest aarmusesse motelda,siis puldi antennil pole midagi viga?ziilike kirjutas:Kas silmad on väga haiged vää? Loe teksti "Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga"hp999 kirjutas:Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.ziilike kirjutas: Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi.
Kõik on ülevaadatud, puldis akud täis jne. Probleem endiselt. Ma siiski arvan et viimane lahendus on osta 2.4 ghz raadio. Tegelt proovin täna sõbra 27 mhz AM vastuvõtjat ja kui see ka hakkab tõmblema siis on kindel et 2.4 ghz tuleks osta.
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Kusjuures kasutasin 2 erinevat vastuvõtjat, Kyosho oma ja Robitronikuga kaasas olevat. Mõlemaga funkkas. Muidugi ei ole 27AM mingi väärt juhtimisseade, aga ajab parema puudumisel asja ära. Aga palun, ärge sogage et ei tööta.T6nuT kirjutas:No kuulge mina isegi sõitsn Luigel trennis AMiga!!
Ma olen elektrikaga terve aja sõitnud AMiga, mingeid probleeme pole.
See võib olla isegi vastuvõtjast kuna me kasutasime ziilikesega samu vastuvõtjaid.
On mõned autod, ja paar koperdist.
Nii, olemas nüüd 2.4 ghz raadio ning enam mingeid levi häireid pole AGA on tulnud uus probleem, nimelt sõidan, panen kaasi põhja ja VAHEST ta lihtsalt hakkab vaikselt sõitma, selleasemel, et kiirendada. Siis pean korra pidurit panema ning kaasi uuesti põhja ning siis sõidab täie rauaga. Aga just et see vahepeal mingi lihtsalt veerema hakkab mingi umbes iga 10 - 15 kaasi vajutuse tagant hakkab veerema. sellest probleemist tahaks lahti saada.
Oskate aidata?
Oskate aidata?
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Probleem on siiani alles!
Seletan siis paremini
Väga tihti sõiduajal kaob gaas lihtsalt ära, siis pean gaasi korra maha võtma ja uuesti gaasi andma´siis jälle liigub ja nii tihti kaob gaas ära. Kas asi võib mootoris olla?, mul selline lutsemat sorti ezrun mootor ka.
Seletan siis paremini
Väga tihti sõiduajal kaob gaas lihtsalt ära, siis pean gaasi korra maha võtma ja uuesti gaasi andma´siis jälle liigub ja nii tihti kaob gaas ära. Kas asi võib mootoris olla?, mul selline lutsemat sorti ezrun mootor ka.
Viimati muutis Mustang67, 16.08.2009 12:38, muudetud 1 kord kokku.
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661
Uitmõte, õigemini tähelepanek elust enesest: rooliservol on olnud just suurem koormus peal st. suurem voolutarve. Regu sünnipärane bec on nõrk (näieks 1,5A), sedasorti ülekoormusele reageeritaksegi anomaalse rooliservo ja ka gaasi käitumisega. Nagu hing jääks kinni.
Aga probleemi allikaid võib olla muidugi mitmeid ja võimalik et oluliselt primitiivsemaid nii olemuse kui lahenduse kohapealt.
Edit. Ei saa mitte vaiki olla, kaas on nagu kaan mis käib purgil peal. Gaas ehk gaasi vajutama on see õige.
Aga probleemi allikaid võib olla muidugi mitmeid ja võimalik et oluliselt primitiivsemaid nii olemuse kui lahenduse kohapealt.
Edit. Ei saa mitte vaiki olla, kaas on nagu kaan mis käib purgil peal. Gaas ehk gaasi vajutama on see õige.