MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Moderaator: harg
MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Pühapäeval 23.05.2010 toimus Tartus EAMK OffRoad 2010 esimese etapi teine võistluspäev.
Trimmerite 4WD klassis ehk B-6 4WD klassis saavutasid MCD RR V4-jad kaksikvõidu veenva eduga. Finaal toimus seninägematul kujul - 3 x 30 minutit. Ehk siis sai ühe võitlusega sõita korraga kolme võistluse jagu. Sellega tõestatud eriti veenvalt ka MCD RR V4 vastupidavus.
Esikoha saavutasin ma ise MCD RR V4 Competitioniga. Ringiajad olid 4-5 sekundit kiiremad kui ülejäänud võistlejatel ehk ainsana samal tasemel 1/8 klassiga.
Teise koha saavutas Eduard Arestov MCD RR V4 standard versiooniga. Eriliseks teeb selle saavutuse veel asjaolu, et ta hakkas mudelismiga tegelema alles kaks nädalat tagasi. Seega ei saa enam keegi väita, et MCD RR V4 kiirus tuleb minu sõiduoskusest. Ka mudelismiga seni mitte tegelenud inimene on selle mudeliga pärast väikest harjutamist kiirem kui teiste tootjate mudelid.
Kokkuvõteks võib öelda, et MCD RR V4 on just see mida vajad, et olla edukas B - 6 4WD klassis. Eestis kohapeal olemas hetkel MCD RR V4 3 Competition ja 2 standard versiooni. Ka varuosad, rehvid, mootorid, servod, akud, raadiod ja muu vajalik kohapeal olemas.
Trimmerite 4WD klassis ehk B-6 4WD klassis saavutasid MCD RR V4-jad kaksikvõidu veenva eduga. Finaal toimus seninägematul kujul - 3 x 30 minutit. Ehk siis sai ühe võitlusega sõita korraga kolme võistluse jagu. Sellega tõestatud eriti veenvalt ka MCD RR V4 vastupidavus.
Esikoha saavutasin ma ise MCD RR V4 Competitioniga. Ringiajad olid 4-5 sekundit kiiremad kui ülejäänud võistlejatel ehk ainsana samal tasemel 1/8 klassiga.
Teise koha saavutas Eduard Arestov MCD RR V4 standard versiooniga. Eriliseks teeb selle saavutuse veel asjaolu, et ta hakkas mudelismiga tegelema alles kaks nädalat tagasi. Seega ei saa enam keegi väita, et MCD RR V4 kiirus tuleb minu sõiduoskusest. Ka mudelismiga seni mitte tegelenud inimene on selle mudeliga pärast väikest harjutamist kiirem kui teiste tootjate mudelid.
Kokkuvõteks võib öelda, et MCD RR V4 on just see mida vajad, et olla edukas B - 6 4WD klassis. Eestis kohapeal olemas hetkel MCD RR V4 3 Competition ja 2 standard versiooni. Ka varuosad, rehvid, mootorid, servod, akud, raadiod ja muu vajalik kohapeal olemas.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Tõnu ära pane pahaks aga sulle anna kasvõi mootorita auto kätte ja ikka ja jälle oled sa esimesene.
Eks me ju kõik teame et suurem osa võidust on kinni sõitjast mitte aga mudelist.
Aga tubli mis muud
Eks me ju kõik teame et suurem osa võidust on kinni sõitjast mitte aga mudelist.
Aga tubli mis muud
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Nagu juba esimese postituse kolmandas lõigus mainitud on parim tõestus sellele, et asi pole ainult minu sõiduoskuses, et MCD RR V4 oli ka teisel kohal. Kusjuures kolmanda koha saavutanud Jaan Kikkal on suurema töömahuga mootor ja aastaid rohkem kogemusi mudelismiga tegelda.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Jätsid ju Tõnu selle mainimata , et Sinu jaoks on mudelism töö , ja kui see on töö peadki seda hästi tegema ,aga näed tuleb välja , et minu ja paljude teiste jaoks on see hobi . Ja veel unustasid mainimata , et sõidad ju forsitud tehase mootoriga , millel peaks olema samapalju võimu kui minuomal , või isegi rohkem . Ja nüüd vanasõna Tsoorust ( ennast kiitmast ma ei väsi ) , arva ja kirjuta kelle kohta see peaks käima .
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
härrased -ÄRGE KAKELGE
fakt on see et V4 on tunduvalt parem kui vanem mcd evo 3 aga evo 3 on kahh hea
V4 paremust olen näinud korduvalt siin vöistlustel kus tönut pole
ja fakt on ka see et head mehed söidavad hästi ka kehvade bagidega.ja kui tase on nörk siis otsustabki just mudeli paremus
jaanile- sul on minust parem bagi ja sa oled kah kiire
ps.varsti olen mina kiirem
sorri et läbustasin
fakt on see et V4 on tunduvalt parem kui vanem mcd evo 3 aga evo 3 on kahh hea
V4 paremust olen näinud korduvalt siin vöistlustel kus tönut pole
ja fakt on ka see et head mehed söidavad hästi ka kehvade bagidega.ja kui tase on nörk siis otsustabki just mudeli paremus
jaanile- sul on minust parem bagi ja sa oled kah kiire
ps.varsti olen mina kiirem
sorri et läbustasin
ilma mudelita Targutaja
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Jaan sul jäi märkamata, et ma rääkisin teise koha saanud standard MCD V4 -jast millele on 23 cc standard mootor.JAN kirjutas:Jätsid ju Tõnu selle mainimata , et Sinu jaoks on mudelism töö , ja kui see on töö peadki seda hästi tegema ,aga näed tuleb välja , et minu ja paljude teiste jaoks on see hobi . Ja veel unustasid mainimata , et sõidad ju forsitud tehase mootoriga , millel peaks olema samapalju võimu kui minuomal , või isegi rohkem . Ja nüüd vanasõna Tsoorust ( ennast kiitmast ma ei väsi ) , arva ja kirjuta kelle kohta see peaks käima .
Ega see mudelism nüüd minu jaoks töö ka pole. Ikka puhas lõbu!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Jään siiski enda juurde , et sõidu oskus jätab minu suhtes soovida mitte auto valik , kui mingi võistluse sõidaks sinu autoga ja tulemus oleks sinuga võrdne , või parem , siis isegi annaks sulle alla ja ütleks , Tõnu sul oli vist õigus aga siiani paneb asja paika järjekindel trenn ja veelkord trenn. Algajad on ennegi headele kohtadele tulnud , see nüüd küll ime ei ole .Ja nüüd mina Jaanipäevale ja sina trenni .
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
On näha, et Jaani mõtted liiguvad juba õiges suunas. Pärast jaanipäeva mõtleme midagi välja, et Jaan saaks ka MCD oma käega ära proovida!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
On kuulda olnud, et Jaan on MCD-sid kartma hakkanud ja ei tule Laitsse 27.06.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: MCD RR V4 kiirus ja vastupidavaus tõestatud!!!
Eile toimus Laitses EAMK OffRoad 2010 teise etapi teine võistluspäev.
Seekord sõtsid trimmerid täpselt sama rada kõigi ülejäänud klassidega. Kui seni on räägitud trimmeritest kui aeglastest siis nüüd sai tõestatud vastupidist. MCD RR V4-jaga sõitsin sama kiireid ringiaegu kui kiiremad mehed 1/8 bagi klassis.
Lõpptulemuseks nelivedu trimmerite klassis kolmikvõit MCD RR V4-jale. Esimene mina ise, teine Eduard Arestov ja kolmas Andrei Gerasimenko. Lisamärkuseks veel niipalju, et MCD RR V4-jadel pole veel siiani ühtegi katkestamist võistlustel. Seega peale kiiruse ka vastupidavus super.
Seekord sõtsid trimmerid täpselt sama rada kõigi ülejäänud klassidega. Kui seni on räägitud trimmeritest kui aeglastest siis nüüd sai tõestatud vastupidist. MCD RR V4-jaga sõitsin sama kiireid ringiaegu kui kiiremad mehed 1/8 bagi klassis.
Lõpptulemuseks nelivedu trimmerite klassis kolmikvõit MCD RR V4-jale. Esimene mina ise, teine Eduard Arestov ja kolmas Andrei Gerasimenko. Lisamärkuseks veel niipalju, et MCD RR V4-jadel pole veel siiani ühtegi katkestamist võistlustel. Seega peale kiiruse ka vastupidavus super.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!